CodeTalks radionica u Beogradu o bezbednosti IoT uređaja i zaštiti informacija

Švedska kompanija Seavus 5. oktobra s početkom od 18 časova u Beogradu organizuje besplatnu radionicu 'CodeTalks' koja za temu ima bezbednost IoT uređaja. Prisutni će imati priliku da saznaju na koji način dizajnirati ove uređaje da budu otporni na napade hakera.

Sa porastom broja uređaja koji prelaze na online platforme, raste sve više i uloga bezbednosti informacija. Kako je većina IoT uređaja u mogućnosti da prikupi naše lične podatke, izuzetno je važno dizajnirati ih tako da štite informacije korisnika od njihove nekontrolisane upotrebe.

O osnovama bezbednosnih mehanizama korišćenim u modernim embedovanim uređajima i kako ih pravilno koristiti, te kakav je bezbednosni pristup u kreiranju IoT uređaja, govoriće Blagoj Kupev, ekspert iz oblasti embedovanih sistema, i Darko Naumovski, specijalista za bezbednost, iz kompanije Seavus.

Predavanje besplatno za sve zainteresovane

Podsećanja radi, Seavus je švedska kompanija koja pruža IT podršku i rešenja industrijama poput telekomunikacija, bankarstva i finansija, medicine, proizvođačke industrije i gejminga. U Srbiji posluje već deset godina, danas kroz četiri programerska centra – u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu i zapošljava preko 150 ljudi, najvećim brojem mladih programera.

Predavanje o bezbednosti informacija deo je edukativnog serijala CodeTalks, koje ova kompanija organizuje širom Srbije, na različite teme, za sve programere koji žele svoje znanje i iskustvo da unaprede i prošire. Iz organizacije napominju da je predavanje  besplatno za sve učesnike – dok se svi zainteresovani mogu prijaviti putem zvaničnog sajta kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.