CodeTalks radionica u Beogradu o bezbednosti IoT uređaja i zaštiti informacija

CodeTalks radionica u Beogradu o bezbednosti IoT uređaja i zaštiti informacija

Švedska kompanija Seavus 5. oktobra s početkom od 18 časova u Beogradu organizuje besplatnu radionicu 'CodeTalks' koja za temu ima bezbednost IoT uređaja. Prisutni će imati priliku da saznaju na koji način dizajnirati ove uređaje da budu otporni na napade hakera.

Sa porastom broja uređaja koji prelaze na online platforme, raste sve više i uloga bezbednosti informacija. Kako je većina IoT uređaja u mogućnosti da prikupi naše lične podatke, izuzetno je važno dizajnirati ih tako da štite informacije korisnika od njihove nekontrolisane upotrebe.

O osnovama bezbednosnih mehanizama korišćenim u modernim embedovanim uređajima i kako ih pravilno koristiti, te kakav je bezbednosni pristup u kreiranju IoT uređaja, govoriće Blagoj Kupev, ekspert iz oblasti embedovanih sistema, i Darko Naumovski, specijalista za bezbednost, iz kompanije Seavus.

Predavanje besplatno za sve zainteresovane

Podsećanja radi, Seavus je švedska kompanija koja pruža IT podršku i rešenja industrijama poput telekomunikacija, bankarstva i finansija, medicine, proizvođačke industrije i gejminga. U Srbiji posluje već deset godina, danas kroz četiri programerska centra – u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu i zapošljava preko 150 ljudi, najvećim brojem mladih programera.

Predavanje o bezbednosti informacija deo je edukativnog serijala CodeTalks, koje ova kompanija organizuje širom Srbije, na različite teme, za sve programere koji žele svoje znanje i iskustvo da unaprede i prošire. Iz organizacije napominju da je predavanje  besplatno za sve učesnike – dok se svi zainteresovani mogu prijaviti putem zvaničnog sajta kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.