Zašto izabrati programski jezik Ruby?

Zašto izabrati programski jezik Ruby i kakve nam on to benefite donosi?

Ovog proleća organizacija 'Spacevent' želi ponovo da aktivira domaću Ruby zajednicu, koja za cilj ima da okupi sve koji koriste ovaj programski jezik od profesionalaca do početnika, pa je tako prvi susret ovog tipa zakazan za sredu, 20. aprila u prostorijama UK Parobrod (Kapetan Mišina 6a), s početkom u 19 časova.

ruby-programiranje

Kao što je i pomenuto, na predstojećem događaju dobrodošli su svi koji upotrebljavaju navedeni programski jezik, bilo da su u pitanju profesionalci, entuzijasti, korisnici Railsa ili ostalih web tehnologija vezanih za Ruby. Takođe, događaju mogu da prisustvuju i početnici u ovaj oblasti – koji će od starijih kolega imati priliku da nauče i saznaju sve što ih zanima.

Sa druge strane, teme bi trebalo da budu raznovrsne, prilagođene naprednim korisnicima ali i onima koji tek počinju sa učenjem. Na prvom druženju u neformalnoj atmosferi svima koji budu prisustvovali obratiće se Dejan Dimić, koji će tom prilikom govoriti o razlozima zbog kojih treba izabrati Ruby, te koji su zapravo benefiti ovog programskog jezika, navodi se u saopštenju.

Prijavite se na vreme, ulaz je slobodan

Tom prilikom, oglasili su se i iz Spaceventa, istakavši nešto više o redosledu, ali i cilju održavanja ovih događaja:

Skupovi će se dešavati jednom mesečno, dok je njihov cilj zapravo da aktiviraju postojeću Ruby zajednicu i okupe sve one koji se već bave ili žele da počnu sa korišćenjem ovog programskog jezika, Ruby on Rails platfome ili bilo koje druge web tehnologije koja se vezuje za korišćenje Ruby-a.

Iz organizacije ističu da će ulaz za predstojeći događaj biti slobodan, te je potrebno da svoje prisustvo potvrdite na vreme putem već pripremljenih prijava. Kako bi ostali u toku sa svim informacijama, možete između ostalog zapratiti i zvaničnu Facebook stranicu ove organizacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.