Pitajte.rs ... a onda se desilo nešto što niko nije očekivao.

Pitajte.rs … a onda se desilo nešto što niko nije očekivao.

Pre oko dva meseca stvorena je ideja o Pitajte.rs, edukativnom programu pod pokroviteljstvom RNIDS-a u kome će relevantni domaći stručnjaci u raznim oblastima ličnog razvoja i razvoja poslovanja, svoja znanja i iskustva predstaviti, a nakon toga će odgovarati na pitanja publike.

pitajters2

Očekivanja od celog programa u startu su bila skromna. Ne zbog toga što to ljudima nije potrebno, naprotiv – već zbog toga što je u našu prirodu i vaspitanje usađen taj strah od sramote, strah od isticanja u gomili. I zaista, kao neko ko zaista često ima priliku da govori, uglavnom mlađoj publici, jako je čest slučaj da iako su reakcije mase bile izuzetne, onog trenutka kada dođe trenutak za pitanja, njih ne bude.

Onda se eventualno neko iz organizacije javi, malo prodiskutujemo i time zatvorimo tu priču. Siđem sa bine, napustim salu, i tada se ljudi skupe kao osice. U narednim satima i danima, stigne gomila e-mailova, zahteva za prijateljstvo… ali u sali, kada je prava prilika, kada sam sigurno fokusiran na to i mogu posvetiti vreme – muk.

Hakovanje mentaliteta

Ipak, verovali smo da u maloj sali, u mnogo intimnijoj atmosferi, možemo dovoljno opustiti par desetina ljudi da se otvore i ohrabre da pitaju. Da će jedni povući druge, i da ćemo uspeti da jailbreak-ujemo taj naš mentalitet.

publika
Daleko popunjeni kapaciteti sale Malo Jezero na Kopaoniku (Foto: RNIDS)

Kada smo primetili da se sala polako puni, a naročito kada smo shvatili da smo prevazlišli njene kapacitete, a da ljudi još dolaze, postalo je jasno da se nešto desilo. Potvrdu smo dobili kada je došlo vreme za pitanja, i kada od šume ruku nismo videli kraj sale.

Pričali smo o mnogim stvarima, o preduzetništvu i tome kako započeti posao, o pravnim problemima i knjigovodstvenim, o brendingu ličnom i korporativnom, o sadržaju i tome kako da on bude bolji, o oglašavanju i analitici, o merenju i upoređivanju. Ljudi su slušali, ali još važnije, pitali četiri Ivana (Ćosića, Rečevića, Bildija, i Minića), Lazara Boškovića, Peđu Milićevića, Danka Jevtovića, Jelenu Ožegović, Žarka Ptičeka, Milana Trbojevića, Vladu Cerića i Sandru Simonović.

pitajters
Tim bez koga pitajte.rs ne bi bio moguć (Foto: RNIDS)

I pričaćemo opet. Što zajedno, što pojedinačno. Pričaćemo dokle god bude imao ko da čuje – jer verujemo da je to potrebno. Ako smo uspeli da izazovemo ovu malu promenu u ljudima, možda u narednoj iteraciji uspemo da promenimo još nešto. Možda ipak ima nade, ali samo ako nastavimo da se trudimo da pobedimo sebe. Zajedno smo sposobni za fantastične stvari, samo treba da pobedimo blam i upoznamo se.

Zato pitajte! Učite, probajte, i pitajte! Jedino ako pitate, možete dobiti odgovor. Pitajte svakog od koga nešto možete naučiti. Samo jedni druge možemo izvući iz blata.

Pitajte, jer i mi smo naučili tako što smo druge pitali i, i dalje pitamo. Zato se i trudimo da kada god možemo i vama odgovorimo.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?