Pitajte.rs ... a onda se desilo nešto što niko nije očekivao.

Pitajte.rs … a onda se desilo nešto što niko nije očekivao.

Pre oko dva meseca stvorena je ideja o Pitajte.rs, edukativnom programu pod pokroviteljstvom RNIDS-a u kome će relevantni domaći stručnjaci u raznim oblastima ličnog razvoja i razvoja poslovanja, svoja znanja i iskustva predstaviti, a nakon toga će odgovarati na pitanja publike.

pitajters2

Očekivanja od celog programa u startu su bila skromna. Ne zbog toga što to ljudima nije potrebno, naprotiv – već zbog toga što je u našu prirodu i vaspitanje usađen taj strah od sramote, strah od isticanja u gomili. I zaista, kao neko ko zaista često ima priliku da govori, uglavnom mlađoj publici, jako je čest slučaj da iako su reakcije mase bile izuzetne, onog trenutka kada dođe trenutak za pitanja, njih ne bude.

Onda se eventualno neko iz organizacije javi, malo prodiskutujemo i time zatvorimo tu priču. Siđem sa bine, napustim salu, i tada se ljudi skupe kao osice. U narednim satima i danima, stigne gomila e-mailova, zahteva za prijateljstvo… ali u sali, kada je prava prilika, kada sam sigurno fokusiran na to i mogu posvetiti vreme – muk.

Hakovanje mentaliteta

Ipak, verovali smo da u maloj sali, u mnogo intimnijoj atmosferi, možemo dovoljno opustiti par desetina ljudi da se otvore i ohrabre da pitaju. Da će jedni povući druge, i da ćemo uspeti da jailbreak-ujemo taj naš mentalitet.

publika
Daleko popunjeni kapaciteti sale Malo Jezero na Kopaoniku (Foto: RNIDS)

Kada smo primetili da se sala polako puni, a naročito kada smo shvatili da smo prevazlišli njene kapacitete, a da ljudi još dolaze, postalo je jasno da se nešto desilo. Potvrdu smo dobili kada je došlo vreme za pitanja, i kada od šume ruku nismo videli kraj sale.

Pričali smo o mnogim stvarima, o preduzetništvu i tome kako započeti posao, o pravnim problemima i knjigovodstvenim, o brendingu ličnom i korporativnom, o sadržaju i tome kako da on bude bolji, o oglašavanju i analitici, o merenju i upoređivanju. Ljudi su slušali, ali još važnije, pitali četiri Ivana (Ćosića, Rečevića, Bildija, i Minića), Lazara Boškovića, Peđu Milićevića, Danka Jevtovića, Jelenu Ožegović, Žarka Ptičeka, Milana Trbojevića, Vladu Cerića i Sandru Simonović.

pitajters
Tim bez koga pitajte.rs ne bi bio moguć (Foto: RNIDS)

I pričaćemo opet. Što zajedno, što pojedinačno. Pričaćemo dokle god bude imao ko da čuje – jer verujemo da je to potrebno. Ako smo uspeli da izazovemo ovu malu promenu u ljudima, možda u narednoj iteraciji uspemo da promenimo još nešto. Možda ipak ima nade, ali samo ako nastavimo da se trudimo da pobedimo sebe. Zajedno smo sposobni za fantastične stvari, samo treba da pobedimo blam i upoznamo se.

Zato pitajte! Učite, probajte, i pitajte! Jedino ako pitate, možete dobiti odgovor. Pitajte svakog od koga nešto možete naučiti. Samo jedni druge možemo izvući iz blata.

Pitajte, jer i mi smo naučili tako što smo druge pitali i, i dalje pitamo. Zato se i trudimo da kada god možemo i vama odgovorimo.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.