OriginTrail traži sveže ideje – pobednička rešenja čeka fond od $135.000

Kompanija OriginTrail otvorila je poziv za startape, kompanije i sve timove koji će imati zadatak da kreiraju inovativna rešenja iz oblasti lanca snabdevanja.

Kompanija OriginTrail podržava inovativna rešenja koja će transformisati oblast lanca snabdevanja. Na svetskom nivou izabraće deset najboljih ideja i uz mentorsko vođenje tih kompanija omogući će im da koriste OriginTrail decentralizovane mreže.

Ovaj konkurs namenjen je timovima koji će raditi na rešenjima u oblasti menadžmenta, finansija, podataka i drugih stvari vezanih za lance snabdevanja.

Izabrani projekti dobijaju sledeće:

  • do 30.000 USD u TRAC tokenima;
  • stručnu on-site radionicu sa OriginTrail timom (pobednički tim);
  • stručno mentorstvo;
  • promovisanje projekta.

Poziv za startape i kompanije je otvoren do 9. novembra

Ukupan nagradni fond je u vrednosti od $135.000 TRAC tokena, plus stručna mentorstva i obuke koje će odabranim timovima pomoći da počnu da koriste OriginTrail mrežu i istaknu svoj projekat.

Na osnovu određenih kriterijuma, žiri će izabrati najbolje projekte za finalno glasanje u OriginTrail zajednici za koje pravo imaju vlasnici TRAC tokena.

Zainteresovani svoje prijave mogu poslati do 9. novembra, a više informacija dostupno je putem zvaničnog sajta OriginTraila.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.