Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu?

Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu i kakve to veze ima sa digitalnom ekonomijom u Srbiji?

Sada već davne 2013. pokrenuli smo OMGcommerce kao odgovor na brzorastuću digitalnu ekonomiju koja je zahvatila čitav region - od Vardara pa do Triglava! Četvrtu godinu zaredom Netokracija organizuje konferenciju posvećenu poslovanju na Internetu koja će se održati od 1. do 3. juna u Zagrebu. Govorimo o tri dana predavanja, panela i posebnih radionica skrojenih tako da unaprede vaš digitalni biznis.

omgcommerce_1naslovna

Samo prethodne godine prostorije Krašovog auditorijuma ispunilo je više od 350 digitalaca i marketara koji su prvi saznali Uberov plan za dolazak u Zagreb i upoznali se sa mogućnostima naplate koje je PayPal kasnije lansirao u Srbiji. Oborili smo sve prethodne rekorde po pitanju posećenosti i zainteresovanosti za konferenciju, a za 2016. godinu odlučili smo da je vreme da odemo korak dalje.

Četvrti OMGcommerce održaće se na Zagrebačkom velesajmu od 1. do 3. juna i okupiće vodeće preduzetnike, marketare, trgovce, lidere i članove domaće i regionalne digitalne ekonomije koji će vam kroz mnogobrojna predavanja i panele otkriti kako da unapredite vaš digitalni biznis – bez bulšita i odmah na poentu.

Malo vam je jedan dan? Evo vam tri!

Pitate se šta to razlikuje ovogodišnji OMGcommerce od prethodnih izdanja? Dužina, jer svi znamo da je ona itekako bitna. Umesto jednog, OMGcommerce 2016. trajaće čak tri dana tokom kojih će učesnici imati priliku da se upoznaju sa različitim predavačima, ali i da budu deo interesantnih panel diskusija.

Prošlogodišnje istraživanje Gemiusa pokazalo je da Srbi i Hrvati vole da kupuju putem Interneta (i da to rade u sve većoj meri). Sa nedavnim lansiranjem Abrakadabre tj. „Balkanskog Amazona“, upoznaćemo vas sa digitalcima koji stoje iza startapa vrednog 40 miliona evra i otkriti planove kompanije koje bi se uskoro mogla proširiti i na srpsko tržište. Sveukupno – 10 predavanja i panela skrojenih tako da ubrzaju vaš digitalni biznis.

Poslovne edukacije i ‘uber’ ekskluziva

Drugi dan konferencije predviđen je za OMGcommerce Poslovnu edukaciju koja će se održati (gle čuda) 2. juna, i namenjene su digitalcima i vlasnicima digitalnih biznisa koji žele da ostanu u toku sa novim trendovima koji brzom brzinom kroje i menjaju svet ecommerca. Tom prilikom očekuju vas četiri bloka edukacije koji će se fokusirati na:

  • Trgovci: ‘Kako imati najbolju Internet trgovinu u 2016.’
  • Marketari: ‘Digitalna prodaja za digitalni marketing’
  • ICT rešenja: ‘Tehnološke platforme za digitalnu ekonomiju’
  • Profesionalci u turizmu: ‘Digitalni turizam’

Pored celodnevnih radionica, tu je i Ecommerce Executive Forum koji ove godine realizujemo u saradnji sa SAP-om kao ključnim partnerom OMGcommerce konferencije. Ipak, naglašavamo da je treći dan limitiran na svega 40 učesnika i da prijave ovoga puta nisu moguće – izabrani učesnici biće unapred kontaktirani usled prirode samog događaja.

Ali zašto bih se iscimao iz Srbije?

Zato što ćemo otvoreno i bez „dlake na jeziku“ govoriti o problemima koji koče dalji napredak digitalne ekonomije, ali i onim sektorima koji se mogu unaprediti i čiji smo svi deo. Zato što će doći vaše potencijalne ili sadašnje kolege, partneri i klijenti. Zato što je malo sličnih događaja fokusiranih na industriju koja iz godine u godinu beleželi sve veći rast. Oh, i zato što smo ostvarili partnerstvo sa Uberom koji će vas džabe odvesti i dovesti sa događaja. 🙂

Ulaznice za OMGcommerce 2016. već uveliko se nalaze u prodaji pri čemu cena za prvi dan konferencije iznosi 40 evra, dok OMGcommerce Poslovna edukacija kreće od 130 evra. Ukoliko se pak odlučite da vaše ulaznice osigurate već danas, za vas smo obezbedili i specijalnu „2-po-ceni-1“ akciju koja važi do kraja 5. maja, uz poseban Gratis1 kod koji možete iskoristiti prilikom kupovine. Vidimo se u Zagrebu početkom juna!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Gaming

Humanitarni CS:GO turnir obezbediće 1.000.000+ dinara za organizacije koje pomažu medicinske radnike

Kompanija Quantox Technology organizuje online CS:GO humanitarni turnir od 4. do 5. aprila za domaće IT kompanije sa ciljem da se pomogne medicinskim radnicima u borbi protiv pandemije korona virusa.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startap iz Beograda Uradi-zaradi omogućio kupovinu namirnica, šetanje ljubimaca i nabavku lekova

Uradi-zaradi koji povezuje pojedince u potrazi za zaradom sa korisnicima kojima je potrebno da im se neki kućni posao završi, pokrenuo je zaseban projekat pomoći ljudima u izolaciji usled epidemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

I pred IT-jem je recesija, ali se posao nastavlja – kao i regrutacija kadrova

Kako u praksi izgleda proces 'online' regrutovanja kadrova u toku pandemije i koliko kompanija je nastavilo da aktivno traži nove zaposlene?

Startapi i poslovanje

Podacima protiv COVID-19: Otvoren poziv za udruživanje data science inicijativa i rešenja

Online meetup 'Podacima protiv Korone' ima za cilj da dodatno podrži i ojača inicijativu iz domaće IT zajednice kako bi se na kraju pronašla rešenja i ideje radi dodatnog suzbijanja epidemije COVID-19 virusa.

Društvene mreže

Twitter: Ukinuli smo više od 8.500 naloga iz Srbije zbog organizovanog promovisanja predsednika Srbije

Pored hiljada korisničkih naloga koje je ova društvena mreža ukinula iz različitih zemalja, nalaze se i oni iz Srbije. Jedan od razloga za ovaj potez jeste promovisanje političkih partija i ličnosti, kao i narušavanje pravila ponašanja.

Startapi i poslovanje

Šta dolazak App Store prodavnice u Srbiju znači za domaće developere i korisnike?

Srbija je, nakon dugog čekanja, konačno dobila svoj App Store, a mi smo odlučili da analiziramo koje konkretne benefite i prednosti ova prodavnica donosi lokalnim developerima.

Kultura 2.0

Na portalu eZdravlje možete uraditi test samoprocene na COVID-19

Test samoprocene na virus COVID-19 počeo je da radi i u Srbiji.