Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu?

Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu i kakve to veze ima sa digitalnom ekonomijom u Srbiji?

Sada već davne 2013. pokrenuli smo OMGcommerce kao odgovor na brzorastuću digitalnu ekonomiju koja je zahvatila čitav region - od Vardara pa do Triglava! Četvrtu godinu zaredom Netokracija organizuje konferenciju posvećenu poslovanju na Internetu koja će se održati od 1. do 3. juna u Zagrebu. Govorimo o tri dana predavanja, panela i posebnih radionica skrojenih tako da unaprede vaš digitalni biznis.

omgcommerce_1naslovna

Samo prethodne godine prostorije Krašovog auditorijuma ispunilo je više od 350 digitalaca i marketara koji su prvi saznali Uberov plan za dolazak u Zagreb i upoznali se sa mogućnostima naplate koje je PayPal kasnije lansirao u Srbiji. Oborili smo sve prethodne rekorde po pitanju posećenosti i zainteresovanosti za konferenciju, a za 2016. godinu odlučili smo da je vreme da odemo korak dalje.

Četvrti OMGcommerce održaće se na Zagrebačkom velesajmu od 1. do 3. juna i okupiće vodeće preduzetnike, marketare, trgovce, lidere i članove domaće i regionalne digitalne ekonomije koji će vam kroz mnogobrojna predavanja i panele otkriti kako da unapredite vaš digitalni biznis – bez bulšita i odmah na poentu.

Malo vam je jedan dan? Evo vam tri!

Pitate se šta to razlikuje ovogodišnji OMGcommerce od prethodnih izdanja? Dužina, jer svi znamo da je ona itekako bitna. Umesto jednog, OMGcommerce 2016. trajaće čak tri dana tokom kojih će učesnici imati priliku da se upoznaju sa različitim predavačima, ali i da budu deo interesantnih panel diskusija.

Prošlogodišnje istraživanje Gemiusa pokazalo je da Srbi i Hrvati vole da kupuju putem Interneta (i da to rade u sve većoj meri). Sa nedavnim lansiranjem Abrakadabre tj. “Balkanskog Amazona”, upoznaćemo vas sa digitalcima koji stoje iza startapa vrednog 40 miliona evra i otkriti planove kompanije koje bi se uskoro mogla proširiti i na srpsko tržište. Sveukupno – 10 predavanja i panela skrojenih tako da ubrzaju vaš digitalni biznis.

Poslovne edukacije i ‘uber’ ekskluziva

Drugi dan konferencije predviđen je za OMGcommerce Poslovnu edukaciju koja će se održati (gle čuda) 2. juna, i namenjene su digitalcima i vlasnicima digitalnih biznisa koji žele da ostanu u toku sa novim trendovima koji brzom brzinom kroje i menjaju svet ecommerca. Tom prilikom očekuju vas četiri bloka edukacije koji će se fokusirati na:

  • Trgovci: ‘Kako imati najbolju Internet trgovinu u 2016.’
  • Marketari: ‘Digitalna prodaja za digitalni marketing’
  • ICT rešenja: ‘Tehnološke platforme za digitalnu ekonomiju’
  • Profesionalci u turizmu: ‘Digitalni turizam’

Pored celodnevnih radionica, tu je i Ecommerce Executive Forum koji ove godine realizujemo u saradnji sa SAP-om kao ključnim partnerom OMGcommerce konferencije. Ipak, naglašavamo da je treći dan limitiran na svega 40 učesnika i da prijave ovoga puta nisu moguće – izabrani učesnici biće unapred kontaktirani usled prirode samog događaja.

Ali zašto bih se iscimao iz Srbije?

Zato što ćemo otvoreno i bez “dlake na jeziku” govoriti o problemima koji koče dalji napredak digitalne ekonomije, ali i onim sektorima koji se mogu unaprediti i čiji smo svi deo. Zato što će doći vaše potencijalne ili sadašnje kolege, partneri i klijenti. Zato što je malo sličnih događaja fokusiranih na industriju koja iz godine u godinu beleželi sve veći rast. Oh, i zato što smo ostvarili partnerstvo sa Uberom koji će vas džabe odvesti i dovesti sa događaja. 🙂

Ulaznice za OMGcommerce 2016. već uveliko se nalaze u prodaji pri čemu cena za prvi dan konferencije iznosi 40 evra, dok OMGcommerce Poslovna edukacija kreće od 130 evra. Ukoliko se pak odlučite da vaše ulaznice osigurate već danas, za vas smo obezbedili i specijalnu “2-po-ceni-1” akciju koja važi do kraja 5. maja, uz poseban Gratis1 kod koji možete iskoristiti prilikom kupovine. Vidimo se u Zagrebu početkom juna!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Propustili ste

Tehnologija

Kako je softver otvorenog koda uticao da rover NASA-e uspešno sleti na Mars?

Prešavši put od preko 200 miliona kilometara još jedan rover sa Zemlje je, nakon sedam meseci, uspešno sleteo na Mars. Pored mnogih inženjerskih dostignuća na ovom polju, vrlo važnu ulogu za ovaj veliku uspeh, odigrao je, ni manje ni više - softver otvorenog koda.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.