Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu?

Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu i kakve to veze ima sa digitalnom ekonomijom u Srbiji?

Sada već davne 2013. pokrenuli smo OMGcommerce kao odgovor na brzorastuću digitalnu ekonomiju koja je zahvatila čitav region - od Vardara pa do Triglava! Četvrtu godinu zaredom Netokracija organizuje konferenciju posvećenu poslovanju na Internetu koja će se održati od 1. do 3. juna u Zagrebu. Govorimo o tri dana predavanja, panela i posebnih radionica skrojenih tako da unaprede vaš digitalni biznis.

omgcommerce_1naslovna

Samo prethodne godine prostorije Krašovog auditorijuma ispunilo je više od 350 digitalaca i marketara koji su prvi saznali Uberov plan za dolazak u Zagreb i upoznali se sa mogućnostima naplate koje je PayPal kasnije lansirao u Srbiji. Oborili smo sve prethodne rekorde po pitanju posećenosti i zainteresovanosti za konferenciju, a za 2016. godinu odlučili smo da je vreme da odemo korak dalje.

Četvrti OMGcommerce održaće se na Zagrebačkom velesajmu od 1. do 3. juna i okupiće vodeće preduzetnike, marketare, trgovce, lidere i članove domaće i regionalne digitalne ekonomije koji će vam kroz mnogobrojna predavanja i panele otkriti kako da unapredite vaš digitalni biznis – bez bulšita i odmah na poentu.

Malo vam je jedan dan? Evo vam tri!

Pitate se šta to razlikuje ovogodišnji OMGcommerce od prethodnih izdanja? Dužina, jer svi znamo da je ona itekako bitna. Umesto jednog, OMGcommerce 2016. trajaće čak tri dana tokom kojih će učesnici imati priliku da se upoznaju sa različitim predavačima, ali i da budu deo interesantnih panel diskusija.

Prošlogodišnje istraživanje Gemiusa pokazalo je da Srbi i Hrvati vole da kupuju putem Interneta (i da to rade u sve većoj meri). Sa nedavnim lansiranjem Abrakadabre tj. „Balkanskog Amazona“, upoznaćemo vas sa digitalcima koji stoje iza startapa vrednog 40 miliona evra i otkriti planove kompanije koje bi se uskoro mogla proširiti i na srpsko tržište. Sveukupno – 10 predavanja i panela skrojenih tako da ubrzaju vaš digitalni biznis.

Poslovne edukacije i ‘uber’ ekskluziva

Drugi dan konferencije predviđen je za OMGcommerce Poslovnu edukaciju koja će se održati (gle čuda) 2. juna, i namenjene su digitalcima i vlasnicima digitalnih biznisa koji žele da ostanu u toku sa novim trendovima koji brzom brzinom kroje i menjaju svet ecommerca. Tom prilikom očekuju vas četiri bloka edukacije koji će se fokusirati na:

  • Trgovci: ‘Kako imati najbolju Internet trgovinu u 2016.’
  • Marketari: ‘Digitalna prodaja za digitalni marketing’
  • ICT rešenja: ‘Tehnološke platforme za digitalnu ekonomiju’
  • Profesionalci u turizmu: ‘Digitalni turizam’

Pored celodnevnih radionica, tu je i Ecommerce Executive Forum koji ove godine realizujemo u saradnji sa SAP-om kao ključnim partnerom OMGcommerce konferencije. Ipak, naglašavamo da je treći dan limitiran na svega 40 učesnika i da prijave ovoga puta nisu moguće – izabrani učesnici biće unapred kontaktirani usled prirode samog događaja.

Ali zašto bih se iscimao iz Srbije?

Zato što ćemo otvoreno i bez „dlake na jeziku“ govoriti o problemima koji koče dalji napredak digitalne ekonomije, ali i onim sektorima koji se mogu unaprediti i čiji smo svi deo. Zato što će doći vaše potencijalne ili sadašnje kolege, partneri i klijenti. Zato što je malo sličnih događaja fokusiranih na industriju koja iz godine u godinu beleželi sve veći rast. Oh, i zato što smo ostvarili partnerstvo sa Uberom koji će vas džabe odvesti i dovesti sa događaja. 🙂

Ulaznice za OMGcommerce 2016. već uveliko se nalaze u prodaji pri čemu cena za prvi dan konferencije iznosi 40 evra, dok OMGcommerce Poslovna edukacija kreće od 130 evra. Ukoliko se pak odlučite da vaše ulaznice osigurate već danas, za vas smo obezbedili i specijalnu „2-po-ceni-1“ akciju koja važi do kraja 5. maja, uz poseban Gratis1 kod koji možete iskoristiti prilikom kupovine. Vidimo se u Zagrebu početkom juna!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Tehnologija

App Store i Apple Pay su konačno stigli u Srbiju, a WWDC je bio pravi spektakl (gost Ivan Jelić)

Moglo bi se reći da je ova godina za korisnike Apple uređaja u Srbiji konačno donela lepe stvari poput srpskog App Store-a, ali i drugih servisa ove kompanije. U novoj epizodi Netokracijinog podcasta govorili smo upravo o tome, ali i šta ova 'tech' kompanija sprema od novina za čitav svet.

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?