PayPal: ‘Mogućnost naplate do kraja godine u Srbiji’

PayPal na OMGcommerce: ‘Mogućnost naplate do kraja godine u Srbiji’

Treću po redu OMGcommerce konferenciju koja se danas održava u Zagrebu, otvorio je Matt Komorowski is PayPal-a koji je u razgovoru sa osnivačem Netokracije, Ivanom Brezakom Brkanom, otkrio namere ove kompanije u Srbiji i Hrvatskoj, te širom regiona.

omg-1

Pitanjem kako PayPal gleda na Balkan, Head of Sales za prostor Centralne i Istočne Evrope pri ovoj kompaniji, Matt Komorowski, otkrio je na konferenciji OMGCommerce da se svaka od zemalja gleda kao posebno tržište, pri čemu Hrvatska sa 3 miliona aktivnih Internet korisnika i Srbija sa 5 miliona, predstavljaju tržišta sa dosta potencijala, čije vreme za Internet trgovinu tek dolazi.

Iako zaostajući za zemljama Zapada kada je e-commerce u pitanju, u Hrvatskoj danas 20% korisnika Interneta koristi PayPal na mesečnom nivou, no u pitanju su transkakcije koje su u najvećoj meri okrenute kupovini tj. uvozu. Imajući to na umu, Komorowski je izjavio da je jedan od ciljeva ove kompanije i povećanje trgovine na globalnom nivou, te pružanje alata i servisa koji bi i malim prodavcima iz Hrvatske i Srbije omogućili poslovanje sa čitavim svetom.

Srbija pokazala ogromno interesovanje za PayPal

Kada je opcija plaćanja putem PayPala prvobitno stigla u Srbiju, veliki broj novih korisnika prihvatio je servis izuzetno brzo – već u prvih nekoliko nedelja! Iz ove kompanije kažu da su izuzetno zadovoljni tempom prihvatanja, te da svakodnevno rade na puštanju dodatnih funkcionalnosti što većem broju korisnika.

omg-2
„Upoznatismo sa zakonima i pažljivo ih pratimo, želimo da omogućimo građanima Hrvatske i Srbije naše usluge u celosti“ – Matt Komorowski, PayPal (Foto: Luka Travas)

Na pitanje kada možemo i zvanično očekivati opciju primanja novca u Srbiji, Matt je izjavio da PayPal aktivno radi sa Vladom Republike Srbije i drugim regulatornim telima, kako bi ova mogućnost zaživela u najkraćem mogućem roku. Iako nije mogao da precizira datum, on je izjavio da će servis u potpunosti biti dostupan najkasnije do kraja godine:

To je proces koji se i dalje odvija, aktivno radimo sa Vladom Republike Srbije na dovođenju servisa u celosti i to je nešto što će se desiti do kraja godine, gotovo sigurno.

Komorowski se osvrnuo i na brojeve koja je ova kompanija obradila tokom prethodnih godina. Samo u 2013. obrađeno je više od 100 milijardi dolara, dok će se ta brojka popeti na neverovatnih 300 milijardi do 2018. godine! Kada su kategorije u pitanju, najviše kupovina i prodaja obavljeno je u modnoj industriji, dok se na drugom i trećem mestu nalazi elektronika i turizam.

omg2015prtneri

Kada ljudi kupuju online, njih zanimaju samo dve stvari. Sigurnost i jednostavnost. Mi se fokusiramo na čitavo iskustvo i jako nam je bitno da kupci znaju da imaju našu podršku pri svakoj transakciji. Mi smo ti koji pružamo sigurnost, mi ne delimo informacije o kreditnim karticama sa drugima.

Razmišljajte globalno, idite mobilno

Predstavnik najpoznatijeg servisa za plaćanje na Internetu zatvorio je razgovor ukazavši na činjenicu da mali prodavci imaju gotovo istu podršku kao i velike kompanije, te da je PayPal-u bitna zajednica, kao i pitanja i feedback koji stižu od samih korisnika.

Slobodno nam se javite putem online forme na našem sajtu. Ne brinite, sve se čita. Tip koji se time bavi sedi pored mene.

Komorowski se osvrnuo i na činjenicu da prodavci danas moraju razvijati svoj biznis sa globalnim ciljevima, dodavši da domaća tržišta jednostavno nisu dovoljno velika. Takođe, tu su i mobilni trendovi i revolucija koja se već desila – još u 2010. godini obrađeno je više od 46 milijardi dolara putem mobilnih uređaja, dok se u Hrvatskoj i Srbiji 20% transakcija putem ovog servisa odvija na pametnim telefonima i tabletima, predstavljajući izuzetno velik udeo, ali i jasan znak da su tržišta vredna pažnje i isto tako spremna za inovacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.

Startapi i poslovanje

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.