Dobrodošli na novu Netokraciju!

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Dobrodošli na novu Netokraciju!

Novi dizajn, veća tipografija, ali i novi digitalni servisi - za sveobuhvatno netokratično iskustvo. Ovo su najznačajnije promene koje donosi Netokracija 6.0.

Trebalo nam je neko vreme, ali nova, osvežena, podmlađena i unapređena Netokracija konačno je tu! Poslednjih godinu dana proveli smo ispitujući sebe šta je Netokracija, šta želimo da ona bude, ali i šta je bila tokom godina i kako je pomogla razvoj domaće tehnološke i digitalne zajednice. Pažljivo smo slušali i beležili vaše potrebe sa ciljem da nova Netokracija bude daleko više od “još jednog bloga sa oglasima za posao.”

Danas, ona je digitalna riznica sa preciznim uvidom u trendove na lokalnom tržištu, a nova verzija donosi i mnogobrojna poboljšanja koja će korisnicima omogućiti personalizovano iskustvo konzumiranja sadržaja. Više o tome u nastavku.

Izazov

Krenimo od osnovnog. Tržište digitalnih medija u Srbiji u osetnom je padu proteklih godina. Manjak budžeta, prepuštanje Fejsbuku i okretanje senzacionalizmu doveli su tržište do upitnog položaja. Umesto u kvalitetan sadržaj, izdavači su vođeni svojim kolegama iz marketinga ulagali u Facebook stranice pomoću kojih su plasirali nekvalitetan sadržaj bombastičnih naslova – zanimljiv tek toliko da se zabeleži poseta na sajtu i izađe pred agencije i oglašivače sa analitikom.

Međutim, početkom godine Facebook je pritisnuo veliko RESET dugme ostavivši izdavače bez dosega, uz jasnu poruku – mi smo ti koji držimo “ključeve” od podataka o vašoj publici, ko vam je kriv što ste ulagali u jeftine trikove. Ha.

Netokracija je oduvek išla drugim putem, onim težim. Kvalitetan sadržaj i pravovremena informisanost publike nisu prestali da budu u fokusu našeg poslovanja čak ni tokom godina kako smo tražili savršen poslovni model. Danas, on se sastoji od naše redakcije, našeg Native Ad odeljenja i Netokracijinih prepoznatljivih projekata #DigitalnaKarijera, Ladies of New Business i OMGcommerce.

Fokusirali smo se na izgradnju zajednice, na profilisan i edukativan sadržaj koji budi emocije i reakcije kod ciljne grupe i koji je pokreće, ali i na događaje u okviru kojih se otvoreno diskutuje o stvarima koje kreiraju i definišu naše digitalno okruženje.

Sve to, deo je nove Netokracije koju vam danas premijerno predstavljamo.

Sadržaj i iskustvo korisnika

Kao nišni medij koji se bavi specifičnim temama, promenili smo fokus sa kratkog informativnog na duži, edukativni sadržaj koji ima za cilj da pokrene ona pitanja koja se uglavnom mogu čuti unutar kompanija, agencija ili za vreme sastanaka, ali koja u većini slučajeva ostaju “unutar četiri zida”.

Novi sadržaj tako prate veći Editorial članci poput intervjua sa predstavnicima Societe Generale banke i startapa Pausal, ili saveta koje su nam HR-ovci dali. Veći narativ, veće fotografije i neometano iskustvo konzumiranja sadržaja tu su da vam omoguće još kvalitetnije korisničko iskustvo.

Upoznajte se sa novim izgledom Netokracije – za najzanimljivije teme spremili smo i potpuno novo čitalačko iskustvo! 🙂

Posebnu pažnju posvetili smo isticanju sadržaja koji možda ne biste videli ukoliko ste na sajt došli da pročitate određeni članak. Sada, ispod svakog teksta, stoje rubrike Popularno Propustili ste kako bismo vama, korisnicima, omogućili pregled najaktuelnijih tema u istom prozoru.

Kada smo već kod naslovnice, treba napomenuti da smo, prateći trendove, i mi prešli na takozvani flat dizajn, što se pre svega ogleda u korišćenju jarkih i kontrastnih boja, ali i boja koje su prepoznatljive Netokracijine – crna i narandžasta. Nova naslovnica podeljena je u nekoliko sekcija, a pored Istaknutih vesti posebnu pažnju zauzimaju i specijali u okviru projekta koje smo sada istakli kao centralne hub-ove. Jedno mesto na kom se nalazi kompletan sadržaj na određenu temu.

Ukoliko pretražujete novu Netokraciju, obavezno pogledajte i nove rubrike koje su sada sastavni deo sajta! 📰

Budući da je Netokracija regionalni medij sa aktuelnim izdanjima u Srbiji i Hrvatskoj, bilo nam je bitno da uvežemo oba izdanja tako da korisnici jednog izdanja mogu videti aktuelnosti i na drugom tržištu. Ne treba zaboraviti ni Riznicu u okviru koje se nalazi pregršt zanimljivog i edukativnog evergreen sadržaja – tekstova, intervjua i analiza koje i dan danas objašnjavaju trendove, pojmove i različite industrije i koje predstavljaju polaznu tačku za svakog digitalca u nastajanju.

Kalendar, za sve vaše i naše događaje

Tokom godina, na adresu naše redakcije stizao je veliki broj upita za najrazličitije događaje, konferencije i okupljanja. Iako smo se trudili da podržimo svaki od njih, obim posla to nije uvek dozvoljavao. Sa novom Netokracijom, nastojali smo da rešimo i taj problem – uvođenjem Kalendara događaja u okviru kojeg će se nalaziti sve konferencije, događaji i okupljanja, izlistani po vremenskom prikazu. Trenutno, kalendar se nalazi na Netokracijinoj naslovnici (skrolujte do sredine stranice), a uskoro će biti lansiran i kao zaseban servis koji će nuditi detaljan hronološki prikaz po mesecima i industrijama.

Sledeća stanica?

Nova Netokracija nije samo vizuelno osveženje, već i potpuno novi digitalni servis koji prati potrebe naše publike i koji poboljšava distribuciju putem novih digitalnih kanala. Imajući to na umu, već sada možete se prijaviti na Netokracijin zvaničan newsletter (da, konačno startujemo! 🙂 ) koji će predstavljati nedeljni pregled najvažnijih događaja po industriji, ali i pregled najzanimljivijih konferencija koje nam slede + po koji specijalan popust za čitaoce!

Iznenađenjima, ipak nije kraj. Naš tim vredno radi na još jednom zanimljivom aspektu nove Netokracije koji će biti lansiran već u verziji 6.1. Više o tome, uskoro. Do tada, uživajte u novoj Netokraciji i sadržaju koji smo pripremili za vas i obavezno nam javite utiske u komentarima! 

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

Prve AA video igre i najava Epic Games kampusa: Šta je sve obeležilo srpsku gaming industriju u 2022.

Kao jedna od stabilnijih grana IT ekosistema u Srbiji, gaming je nastavio da beleži svoj rast i razvoj. Predikcije vezane za lokalni 'game dev' su dobre i za 2023. godinu, a mi vam donosimo pregled najznačajnijih momenata iz ove oblasti koji su obeležili prošlu godinu.

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Propustili ste

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.

Tehnologija

Google uskladio poslovanje sa pravilima Evropske unije — šta to znači za korisnike?

Prilagođavanjem pravilima Evropske unije, kompanija Google uvodi telo za zaštitu potrošača, transparentniju prodaju i plaćanje različitim valutama.

Office Talks Podcast

DevRel – Kako se grade dobri odnosi sa programerima?

Gosti 126. epizode Office Talks podkasta bili su Nenad Vitorović (Tenderly) i Lav Leon Hudak (MVP Workshop) koji su nam govorili o značaju dobrih odnosa sa programerima, ali i o kvalitetnoj zajednici i sadržaju usmerenim ka programerima, a koji sve više dolaze do izražaja.

Developer Experience

Shift Miami: Infobipova konferencija posvećena developerima stiže u Ameriku

Ovo je prvi korak ka internacionalizaciji jedne od najvećih evropskih konferencija posvećenih developerima koja se već 10 godina održava u Hrvatskoj.

Startapi i poslovanje

Degordian akvizirao Shopycode – srpsku agenciju za e-commerce razvoj

Internacionalna digital-first agencija Degordian akvizirala je Shopycode, srpsku programersku kompaniju specijalizovanu za e-commerce.

Istraživanje

Predstavljamo rezultate ankete o platama dizajnera digitalnih proizvoda i usluga u Srbiji

Prva anketa ovog tipa sprovedena je na uzorku od oko 700 učesnika. Podaci pokazuju da je 71% dizajnera ušlo na tržište u poslednjih 8 godina, dok je 57% ušlo u poslednjih 6 godina.