Dobrodošli na novu Netokraciju!

Dobrodošli na novu Netokraciju!

Novi dizajn, veća tipografija, ali i novi digitalni servisi - za sveobuhvatno netokratično iskustvo. Ovo su najznačajnije promene koje donosi Netokracija 6.0.

Trebalo nam je neko vreme, ali nova, osvežena, podmlađena i unapređena Netokracija konačno je tu! Poslednjih godinu dana proveli smo ispitujući sebe šta je Netokracija, šta želimo da ona bude, ali i šta je bila tokom godina i kako je pomogla razvoj domaće tehnološke i digitalne zajednice. Pažljivo smo slušali i beležili vaše potrebe sa ciljem da nova Netokracija bude daleko više od „još jednog bloga sa oglasima za posao.“

Danas, ona je digitalna riznica sa preciznim uvidom u trendove na lokalnom tržištu, a nova verzija donosi i mnogobrojna poboljšanja koja će korisnicima omogućiti personalizovano iskustvo konzumiranja sadržaja. Više o tome u nastavku.

Izazov

Krenimo od osnovnog. Tržište digitalnih medija u Srbiji u osetnom je padu proteklih godina. Manjak budžeta, prepuštanje Fejsbuku i okretanje senzacionalizmu doveli su tržište do upitnog položaja. Umesto u kvalitetan sadržaj, izdavači su vođeni svojim kolegama iz marketinga ulagali u Facebook stranice pomoću kojih su plasirali nekvalitetan sadržaj bombastičnih naslova – zanimljiv tek toliko da se zabeleži poseta na sajtu i izađe pred agencije i oglašivače sa analitikom.

Međutim, početkom godine Facebook je pritisnuo veliko RESET dugme ostavivši izdavače bez dosega, uz jasnu poruku – mi smo ti koji držimo „ključeve“ od podataka o vašoj publici, ko vam je kriv što ste ulagali u jeftine trikove. Ha.

Netokracija je oduvek išla drugim putem, onim težim. Kvalitetan sadržaj i pravovremena informisanost publike nisu prestali da budu u fokusu našeg poslovanja čak ni tokom godina kako smo tražili savršen poslovni model. Danas, on se sastoji od naše redakcije, našeg Native Ad odeljenja i Netokracijinih prepoznatljivih projekata #DigitalnaKarijera, Ladies of New Business i OMGcommerce.

Fokusirali smo se na izgradnju zajednice, na profilisan i edukativan sadržaj koji budi emocije i reakcije kod ciljne grupe i koji je pokreće, ali i na događaje u okviru kojih se otvoreno diskutuje o stvarima koje kreiraju i definišu naše digitalno okruženje.

Sve to, deo je nove Netokracije koju vam danas premijerno predstavljamo.

Sadržaj i iskustvo korisnika

Kao nišni medij koji se bavi specifičnim temama, promenili smo fokus sa kratkog informativnog na duži, edukativni sadržaj koji ima za cilj da pokrene ona pitanja koja se uglavnom mogu čuti unutar kompanija, agencija ili za vreme sastanaka, ali koja u većini slučajeva ostaju „unutar četiri zida“.

Novi sadržaj tako prate veći Editorial članci poput intervjua sa predstavnicima Societe Generale banke i startapa Pausal, ili saveta koje su nam HR-ovci dali. Veći narativ, veće fotografije i neometano iskustvo konzumiranja sadržaja tu su da vam omoguće još kvalitetnije korisničko iskustvo.

Upoznajte se sa novim izgledom Netokracije – za najzanimljivije teme spremili smo i potpuno novo čitalačko iskustvo! 🙂

Posebnu pažnju posvetili smo isticanju sadržaja koji možda ne biste videli ukoliko ste na sajt došli da pročitate određeni članak. Sada, ispod svakog teksta, stoje rubrike Popularno Propustili ste kako bismo vama, korisnicima, omogućili pregled najaktuelnijih tema u istom prozoru.

Kada smo već kod naslovnice, treba napomenuti da smo, prateći trendove, i mi prešli na takozvani flat dizajn, što se pre svega ogleda u korišćenju jarkih i kontrastnih boja, ali i boja koje su prepoznatljive Netokracijine – crna i narandžasta. Nova naslovnica podeljena je u nekoliko sekcija, a pored Istaknutih vesti posebnu pažnju zauzimaju i specijali u okviru projekta koje smo sada istakli kao centralne hub-ove. Jedno mesto na kom se nalazi kompletan sadržaj na određenu temu.

Ukoliko pretražujete novu Netokraciju, obavezno pogledajte i nove rubrike koje su sada sastavni deo sajta! 📰

Budući da je Netokracija regionalni medij sa aktuelnim izdanjima u Srbiji i Hrvatskoj, bilo nam je bitno da uvežemo oba izdanja tako da korisnici jednog izdanja mogu videti aktuelnosti i na drugom tržištu. Ne treba zaboraviti ni Riznicu u okviru koje se nalazi pregršt zanimljivog i edukativnog evergreen sadržaja – tekstova, intervjua i analiza koje i dan danas objašnjavaju trendove, pojmove i različite industrije i koje predstavljaju polaznu tačku za svakog digitalca u nastajanju.

Kalendar, za sve vaše i naše događaje

Tokom godina, na adresu naše redakcije stizao je veliki broj upita za najrazličitije događaje, konferencije i okupljanja. Iako smo se trudili da podržimo svaki od njih, obim posla to nije uvek dozvoljavao. Sa novom Netokracijom, nastojali smo da rešimo i taj problem – uvođenjem Kalendara događaja u okviru kojeg će se nalaziti sve konferencije, događaji i okupljanja, izlistani po vremenskom prikazu. Trenutno, kalendar se nalazi na Netokracijinoj naslovnici (skrolujte do sredine stranice), a uskoro će biti lansiran i kao zaseban servis koji će nuditi detaljan hronološki prikaz po mesecima i industrijama.

Sledeća stanica?

Nova Netokracija nije samo vizuelno osveženje, već i potpuno novi digitalni servis koji prati potrebe naše publike i koji poboljšava distribuciju putem novih digitalnih kanala. Imajući to na umu, već sada možete se prijaviti na Netokracijin zvaničan newsletter (da, konačno startujemo! 🙂 ) koji će predstavljati nedeljni pregled najvažnijih događaja po industriji, ali i pregled najzanimljivijih konferencija koje nam slede + po koji specijalan popust za čitaoce!

Iznenađenjima, ipak nije kraj. Naš tim vredno radi na još jednom zanimljivom aspektu nove Netokracije koji će biti lansiran već u verziji 6.1. Više o tome, uskoro. Do tada, uživajte u novoj Netokraciji i sadržaju koji smo pripremili za vas i obavezno nam javite utiske u komentarima! 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Kultura 2.0

Brendovi treba da poštuju autentičnost svakog influensera – i tu leži ključ kvalitetnijeg sadržaja

Ako ste se barem jednom iznervirali kada ste prelistavajući Instagram Story isti proizvod videli na deset različitih profila - ovo je tekst za vas. Sa predstavnicima agencija i influenserima razgovaramo o ovoj praksi.

Office Talks Podcast

Poreski raj ili pakao? (gost Milan Trbojević)

Da se odmah razumemo, nema te online peticije koja će naterati državu za pregovarački sto sa frilenserima. Radnici digitalne ekonomije moraju se udružiti i ozbiljno shvatiti ambicije države za naplatom poreza za svaku deviznu doznaku.

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.