Dobrodošli na novu Netokraciju!

Dobrodošli na novu Netokraciju!

Novi dizajn, veća tipografija, ali i novi digitalni servisi - za sveobuhvatno netokratično iskustvo. Ovo su najznačajnije promene koje donosi Netokracija 6.0.

Trebalo nam je neko vreme, ali nova, osvežena, podmlađena i unapređena Netokracija konačno je tu! Poslednjih godinu dana proveli smo ispitujući sebe šta je Netokracija, šta želimo da ona bude, ali i šta je bila tokom godina i kako je pomogla razvoj domaće tehnološke i digitalne zajednice. Pažljivo smo slušali i beležili vaše potrebe sa ciljem da nova Netokracija bude daleko više od „još jednog bloga sa oglasima za posao.“

Danas, ona je digitalna riznica sa preciznim uvidom u trendove na lokalnom tržištu, a nova verzija donosi i mnogobrojna poboljšanja koja će korisnicima omogućiti personalizovano iskustvo konzumiranja sadržaja. Više o tome u nastavku.

Izazov

Krenimo od osnovnog. Tržište digitalnih medija u Srbiji u osetnom je padu proteklih godina. Manjak budžeta, prepuštanje Fejsbuku i okretanje senzacionalizmu doveli su tržište do upitnog položaja. Umesto u kvalitetan sadržaj, izdavači su vođeni svojim kolegama iz marketinga ulagali u Facebook stranice pomoću kojih su plasirali nekvalitetan sadržaj bombastičnih naslova – zanimljiv tek toliko da se zabeleži poseta na sajtu i izađe pred agencije i oglašivače sa analitikom.

Međutim, početkom godine Facebook je pritisnuo veliko RESET dugme ostavivši izdavače bez dosega, uz jasnu poruku – mi smo ti koji držimo „ključeve“ od podataka o vašoj publici, ko vam je kriv što ste ulagali u jeftine trikove. Ha.

Netokracija je oduvek išla drugim putem, onim težim. Kvalitetan sadržaj i pravovremena informisanost publike nisu prestali da budu u fokusu našeg poslovanja čak ni tokom godina kako smo tražili savršen poslovni model. Danas, on se sastoji od naše redakcije, našeg Native Ad odeljenja i Netokracijinih prepoznatljivih projekata #DigitalnaKarijera, Ladies of New Business i OMGcommerce.

Fokusirali smo se na izgradnju zajednice, na profilisan i edukativan sadržaj koji budi emocije i reakcije kod ciljne grupe i koji je pokreće, ali i na događaje u okviru kojih se otvoreno diskutuje o stvarima koje kreiraju i definišu naše digitalno okruženje.

Sve to, deo je nove Netokracije koju vam danas premijerno predstavljamo.

Sadržaj i iskustvo korisnika

Kao nišni medij koji se bavi specifičnim temama, promenili smo fokus sa kratkog informativnog na duži, edukativni sadržaj koji ima za cilj da pokrene ona pitanja koja se uglavnom mogu čuti unutar kompanija, agencija ili za vreme sastanaka, ali koja u većini slučajeva ostaju „unutar četiri zida“.

Novi sadržaj tako prate veći Editorial članci poput intervjua sa predstavnicima Societe Generale banke i startapa Pausal, ili saveta koje su nam HR-ovci dali. Veći narativ, veće fotografije i neometano iskustvo konzumiranja sadržaja tu su da vam omoguće još kvalitetnije korisničko iskustvo.

Upoznajte se sa novim izgledom Netokracije – za najzanimljivije teme spremili smo i potpuno novo čitalačko iskustvo! 🙂

Posebnu pažnju posvetili smo isticanju sadržaja koji možda ne biste videli ukoliko ste na sajt došli da pročitate određeni članak. Sada, ispod svakog teksta, stoje rubrike Popularno Propustili ste kako bismo vama, korisnicima, omogućili pregled najaktuelnijih tema u istom prozoru.

Kada smo već kod naslovnice, treba napomenuti da smo, prateći trendove, i mi prešli na takozvani flat dizajn, što se pre svega ogleda u korišćenju jarkih i kontrastnih boja, ali i boja koje su prepoznatljive Netokracijine – crna i narandžasta. Nova naslovnica podeljena je u nekoliko sekcija, a pored Istaknutih vesti posebnu pažnju zauzimaju i specijali u okviru projekta koje smo sada istakli kao centralne hub-ove. Jedno mesto na kom se nalazi kompletan sadržaj na određenu temu.

Ukoliko pretražujete novu Netokraciju, obavezno pogledajte i nove rubrike koje su sada sastavni deo sajta! 📰

Budući da je Netokracija regionalni medij sa aktuelnim izdanjima u Srbiji i Hrvatskoj, bilo nam je bitno da uvežemo oba izdanja tako da korisnici jednog izdanja mogu videti aktuelnosti i na drugom tržištu. Ne treba zaboraviti ni Riznicu u okviru koje se nalazi pregršt zanimljivog i edukativnog evergreen sadržaja – tekstova, intervjua i analiza koje i dan danas objašnjavaju trendove, pojmove i različite industrije i koje predstavljaju polaznu tačku za svakog digitalca u nastajanju.

Kalendar, za sve vaše i naše događaje

Tokom godina, na adresu naše redakcije stizao je veliki broj upita za najrazličitije događaje, konferencije i okupljanja. Iako smo se trudili da podržimo svaki od njih, obim posla to nije uvek dozvoljavao. Sa novom Netokracijom, nastojali smo da rešimo i taj problem – uvođenjem Kalendara događaja u okviru kojeg će se nalaziti sve konferencije, događaji i okupljanja, izlistani po vremenskom prikazu. Trenutno, kalendar se nalazi na Netokracijinoj naslovnici (skrolujte do sredine stranice), a uskoro će biti lansiran i kao zaseban servis koji će nuditi detaljan hronološki prikaz po mesecima i industrijama.

Sledeća stanica?

Nova Netokracija nije samo vizuelno osveženje, već i potpuno novi digitalni servis koji prati potrebe naše publike i koji poboljšava distribuciju putem novih digitalnih kanala. Imajući to na umu, već sada možete se prijaviti na Netokracijin zvaničan newsletter (da, konačno startujemo! 🙂 ) koji će predstavljati nedeljni pregled najvažnijih događaja po industriji, ali i pregled najzanimljivijih konferencija koje nam slede + po koji specijalan popust za čitaoce!

Iznenađenjima, ipak nije kraj. Naš tim vredno radi na još jednom zanimljivom aspektu nove Netokracije koji će biti lansiran već u verziji 6.1. Više o tome, uskoro. Do tada, uživajte u novoj Netokraciji i sadržaju koji smo pripremili za vas i obavezno nam javite utiske u komentarima! 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.