Dobrodošli na novu Netokraciju!

Dobrodošli na novu Netokraciju!

Novi dizajn, veća tipografija, ali i novi digitalni servisi - za sveobuhvatno netokratično iskustvo. Ovo su najznačajnije promene koje donosi Netokracija 6.0.

Trebalo nam je neko vreme, ali nova, osvežena, podmlađena i unapređena Netokracija konačno je tu! Poslednjih godinu dana proveli smo ispitujući sebe šta je Netokracija, šta želimo da ona bude, ali i šta je bila tokom godina i kako je pomogla razvoj domaće tehnološke i digitalne zajednice. Pažljivo smo slušali i beležili vaše potrebe sa ciljem da nova Netokracija bude daleko više od „još jednog bloga sa oglasima za posao.“

Danas, ona je digitalna riznica sa preciznim uvidom u trendove na lokalnom tržištu, a nova verzija donosi i mnogobrojna poboljšanja koja će korisnicima omogućiti personalizovano iskustvo konzumiranja sadržaja. Više o tome u nastavku.

Izazov

Krenimo od osnovnog. Tržište digitalnih medija u Srbiji u osetnom je padu proteklih godina. Manjak budžeta, prepuštanje Fejsbuku i okretanje senzacionalizmu doveli su tržište do upitnog položaja. Umesto u kvalitetan sadržaj, izdavači su vođeni svojim kolegama iz marketinga ulagali u Facebook stranice pomoću kojih su plasirali nekvalitetan sadržaj bombastičnih naslova – zanimljiv tek toliko da se zabeleži poseta na sajtu i izađe pred agencije i oglašivače sa analitikom.

Međutim, početkom godine Facebook je pritisnuo veliko RESET dugme ostavivši izdavače bez dosega, uz jasnu poruku – mi smo ti koji držimo „ključeve“ od podataka o vašoj publici, ko vam je kriv što ste ulagali u jeftine trikove. Ha.

Netokracija je oduvek išla drugim putem, onim težim. Kvalitetan sadržaj i pravovremena informisanost publike nisu prestali da budu u fokusu našeg poslovanja čak ni tokom godina kako smo tražili savršen poslovni model. Danas, on se sastoji od naše redakcije, našeg Native Ad odeljenja i Netokracijinih prepoznatljivih projekata #DigitalnaKarijera, Ladies of New Business i OMGcommerce.

Fokusirali smo se na izgradnju zajednice, na profilisan i edukativan sadržaj koji budi emocije i reakcije kod ciljne grupe i koji je pokreće, ali i na događaje u okviru kojih se otvoreno diskutuje o stvarima koje kreiraju i definišu naše digitalno okruženje.

Sve to, deo je nove Netokracije koju vam danas premijerno predstavljamo.

Sadržaj i iskustvo korisnika

Kao nišni medij koji se bavi specifičnim temama, promenili smo fokus sa kratkog informativnog na duži, edukativni sadržaj koji ima za cilj da pokrene ona pitanja koja se uglavnom mogu čuti unutar kompanija, agencija ili za vreme sastanaka, ali koja u većini slučajeva ostaju „unutar četiri zida“.

Novi sadržaj tako prate veći Editorial članci poput intervjua sa predstavnicima Societe Generale banke i startapa Pausal, ili saveta koje su nam HR-ovci dali. Veći narativ, veće fotografije i neometano iskustvo konzumiranja sadržaja tu su da vam omoguće još kvalitetnije korisničko iskustvo.

Upoznajte se sa novim izgledom Netokracije – za najzanimljivije teme spremili smo i potpuno novo čitalačko iskustvo! 🙂

Posebnu pažnju posvetili smo isticanju sadržaja koji možda ne biste videli ukoliko ste na sajt došli da pročitate određeni članak. Sada, ispod svakog teksta, stoje rubrike Popularno Propustili ste kako bismo vama, korisnicima, omogućili pregled najaktuelnijih tema u istom prozoru.

Kada smo već kod naslovnice, treba napomenuti da smo, prateći trendove, i mi prešli na takozvani flat dizajn, što se pre svega ogleda u korišćenju jarkih i kontrastnih boja, ali i boja koje su prepoznatljive Netokracijine – crna i narandžasta. Nova naslovnica podeljena je u nekoliko sekcija, a pored Istaknutih vesti posebnu pažnju zauzimaju i specijali u okviru projekta koje smo sada istakli kao centralne hub-ove. Jedno mesto na kom se nalazi kompletan sadržaj na određenu temu.

Ukoliko pretražujete novu Netokraciju, obavezno pogledajte i nove rubrike koje su sada sastavni deo sajta! 📰

Budući da je Netokracija regionalni medij sa aktuelnim izdanjima u Srbiji i Hrvatskoj, bilo nam je bitno da uvežemo oba izdanja tako da korisnici jednog izdanja mogu videti aktuelnosti i na drugom tržištu. Ne treba zaboraviti ni Riznicu u okviru koje se nalazi pregršt zanimljivog i edukativnog evergreen sadržaja – tekstova, intervjua i analiza koje i dan danas objašnjavaju trendove, pojmove i različite industrije i koje predstavljaju polaznu tačku za svakog digitalca u nastajanju.

Kalendar, za sve vaše i naše događaje

Tokom godina, na adresu naše redakcije stizao je veliki broj upita za najrazličitije događaje, konferencije i okupljanja. Iako smo se trudili da podržimo svaki od njih, obim posla to nije uvek dozvoljavao. Sa novom Netokracijom, nastojali smo da rešimo i taj problem – uvođenjem Kalendara događaja u okviru kojeg će se nalaziti sve konferencije, događaji i okupljanja, izlistani po vremenskom prikazu. Trenutno, kalendar se nalazi na Netokracijinoj naslovnici (skrolujte do sredine stranice), a uskoro će biti lansiran i kao zaseban servis koji će nuditi detaljan hronološki prikaz po mesecima i industrijama.

Sledeća stanica?

Nova Netokracija nije samo vizuelno osveženje, već i potpuno novi digitalni servis koji prati potrebe naše publike i koji poboljšava distribuciju putem novih digitalnih kanala. Imajući to na umu, već sada možete se prijaviti na Netokracijin zvaničan newsletter (da, konačno startujemo! 🙂 ) koji će predstavljati nedeljni pregled najvažnijih događaja po industriji, ali i pregled najzanimljivijih konferencija koje nam slede + po koji specijalan popust za čitaoce!

Iznenađenjima, ipak nije kraj. Naš tim vredno radi na još jednom zanimljivom aspektu nove Netokracije koji će biti lansiran već u verziji 6.1. Više o tome, uskoro. Do tada, uživajte u novoj Netokraciji i sadržaju koji smo pripremili za vas i obavezno nam javite utiske u komentarima! 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.