Dobrodošli na novu Netokraciju!

Dobrodošli na novu Netokraciju!

Novi dizajn, veća tipografija, ali i novi digitalni servisi - za sveobuhvatno netokratično iskustvo. Ovo su najznačajnije promene koje donosi Netokracija 6.0.

Trebalo nam je neko vreme, ali nova, osvežena, podmlađena i unapređena Netokracija konačno je tu! Poslednjih godinu dana proveli smo ispitujući sebe šta je Netokracija, šta želimo da ona bude, ali i šta je bila tokom godina i kako je pomogla razvoj domaće tehnološke i digitalne zajednice. Pažljivo smo slušali i beležili vaše potrebe sa ciljem da nova Netokracija bude daleko više od “još jednog bloga sa oglasima za posao.”

Danas, ona je digitalna riznica sa preciznim uvidom u trendove na lokalnom tržištu, a nova verzija donosi i mnogobrojna poboljšanja koja će korisnicima omogućiti personalizovano iskustvo konzumiranja sadržaja. Više o tome u nastavku.

Izazov

Krenimo od osnovnog. Tržište digitalnih medija u Srbiji u osetnom je padu proteklih godina. Manjak budžeta, prepuštanje Fejsbuku i okretanje senzacionalizmu doveli su tržište do upitnog položaja. Umesto u kvalitetan sadržaj, izdavači su vođeni svojim kolegama iz marketinga ulagali u Facebook stranice pomoću kojih su plasirali nekvalitetan sadržaj bombastičnih naslova – zanimljiv tek toliko da se zabeleži poseta na sajtu i izađe pred agencije i oglašivače sa analitikom.

Međutim, početkom godine Facebook je pritisnuo veliko RESET dugme ostavivši izdavače bez dosega, uz jasnu poruku – mi smo ti koji držimo “ključeve” od podataka o vašoj publici, ko vam je kriv što ste ulagali u jeftine trikove. Ha.

Netokracija je oduvek išla drugim putem, onim težim. Kvalitetan sadržaj i pravovremena informisanost publike nisu prestali da budu u fokusu našeg poslovanja čak ni tokom godina kako smo tražili savršen poslovni model. Danas, on se sastoji od naše redakcije, našeg Native Ad odeljenja i Netokracijinih prepoznatljivih projekata #DigitalnaKarijera, Ladies of New Business i OMGcommerce.

Fokusirali smo se na izgradnju zajednice, na profilisan i edukativan sadržaj koji budi emocije i reakcije kod ciljne grupe i koji je pokreće, ali i na događaje u okviru kojih se otvoreno diskutuje o stvarima koje kreiraju i definišu naše digitalno okruženje.

Sve to, deo je nove Netokracije koju vam danas premijerno predstavljamo.

Sadržaj i iskustvo korisnika

Kao nišni medij koji se bavi specifičnim temama, promenili smo fokus sa kratkog informativnog na duži, edukativni sadržaj koji ima za cilj da pokrene ona pitanja koja se uglavnom mogu čuti unutar kompanija, agencija ili za vreme sastanaka, ali koja u većini slučajeva ostaju “unutar četiri zida”.

Novi sadržaj tako prate veći Editorial članci poput intervjua sa predstavnicima Societe Generale banke i startapa Pausal, ili saveta koje su nam HR-ovci dali. Veći narativ, veće fotografije i neometano iskustvo konzumiranja sadržaja tu su da vam omoguće još kvalitetnije korisničko iskustvo.

Upoznajte se sa novim izgledom Netokracije – za najzanimljivije teme spremili smo i potpuno novo čitalačko iskustvo! 🙂

Posebnu pažnju posvetili smo isticanju sadržaja koji možda ne biste videli ukoliko ste na sajt došli da pročitate određeni članak. Sada, ispod svakog teksta, stoje rubrike Popularno Propustili ste kako bismo vama, korisnicima, omogućili pregled najaktuelnijih tema u istom prozoru.

Kada smo već kod naslovnice, treba napomenuti da smo, prateći trendove, i mi prešli na takozvani flat dizajn, što se pre svega ogleda u korišćenju jarkih i kontrastnih boja, ali i boja koje su prepoznatljive Netokracijine – crna i narandžasta. Nova naslovnica podeljena je u nekoliko sekcija, a pored Istaknutih vesti posebnu pažnju zauzimaju i specijali u okviru projekta koje smo sada istakli kao centralne hub-ove. Jedno mesto na kom se nalazi kompletan sadržaj na određenu temu.

Ukoliko pretražujete novu Netokraciju, obavezno pogledajte i nove rubrike koje su sada sastavni deo sajta! 📰

Budući da je Netokracija regionalni medij sa aktuelnim izdanjima u Srbiji i Hrvatskoj, bilo nam je bitno da uvežemo oba izdanja tako da korisnici jednog izdanja mogu videti aktuelnosti i na drugom tržištu. Ne treba zaboraviti ni Riznicu u okviru koje se nalazi pregršt zanimljivog i edukativnog evergreen sadržaja – tekstova, intervjua i analiza koje i dan danas objašnjavaju trendove, pojmove i različite industrije i koje predstavljaju polaznu tačku za svakog digitalca u nastajanju.

Kalendar, za sve vaše i naše događaje

Tokom godina, na adresu naše redakcije stizao je veliki broj upita za najrazličitije događaje, konferencije i okupljanja. Iako smo se trudili da podržimo svaki od njih, obim posla to nije uvek dozvoljavao. Sa novom Netokracijom, nastojali smo da rešimo i taj problem – uvođenjem Kalendara događaja u okviru kojeg će se nalaziti sve konferencije, događaji i okupljanja, izlistani po vremenskom prikazu. Trenutno, kalendar se nalazi na Netokracijinoj naslovnici (skrolujte do sredine stranice), a uskoro će biti lansiran i kao zaseban servis koji će nuditi detaljan hronološki prikaz po mesecima i industrijama.

Sledeća stanica?

Nova Netokracija nije samo vizuelno osveženje, već i potpuno novi digitalni servis koji prati potrebe naše publike i koji poboljšava distribuciju putem novih digitalnih kanala. Imajući to na umu, već sada možete se prijaviti na Netokracijin zvaničan newsletter (da, konačno startujemo! 🙂 ) koji će predstavljati nedeljni pregled najvažnijih događaja po industriji, ali i pregled najzanimljivijih konferencija koje nam slede + po koji specijalan popust za čitaoce!

Iznenađenjima, ipak nije kraj. Naš tim vredno radi na još jednom zanimljivom aspektu nove Netokracije koji će biti lansiran već u verziji 6.1. Više o tome, uskoro. Do tada, uživajte u novoj Netokraciji i sadržaju koji smo pripremili za vas i obavezno nam javite utiske u komentarima! 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Gradovi budućnosti grade se iz Srbije (Nortal)

Gost 94. epizode Office Talks podcasta bio je Dragan Gajić, globalni CTO estonske kompanije Nortal koja i u Srbiji poseduje razvojni centar - isti onaj iz kojeg se upravo kreiraju rešenja za gradove budućnosti.

Startapi i poslovanje

Lansiran Founder Institute Serbia akcelerator program

Domaći i regionalni ekosistem neprestano se razvija poslednjih godina i sve je više startap timova koji nude rešenja za brojne lokalne, ali i globalne probleme.

Društvene mreže

Instagram uvodi ‘Show NFT’ opciju kroz Polygon blockchain Mihaila Bjelića

Šef Instagrama Adam Moseri najavio je da će popularna društvena mreža ove nedelje početi da testira NFT sa odabranim kreatorima u Sjedinjenim Američkim Državama.