Kako dizajnirati igru za 140 miliona korisnika?

Kako dizajnirati igru za 140 miliona korisnika?

Kompanija Nordeus i dizajn inkubator Nova Iskra 14. jula organizuju UI/UX okupljanje sa dizajn timom koji je zadužen za razvoj korisničkog iskustva 'online' fudbalskog menadžera Top Eleven. Dizajneri Mladen Marković i Ivan Gošić podeliće sa učesnicima svoja iskustva prilikom rada na ovom proizvodu, dok iz organizacije poručuju da se zainteresovani mogu besplatno prijaviti do 12. jula.

nn

Na predstojećem okupljanju, priliku da se predstavi domaćoj dizajn sceni imaće Nordeusov UI/UX dizajn tim koji dolazi iz višestruko nagrađivane srpske kompanije najpoznatije po popularnoj igri Top Eleven. Pod nazivom “Designing UX in Top Eleven”, dizajneri Mladen Marković i Ivan Gošić predstaviće razvoj korisničkog iskustva i upoznati prisutne sa procesima i alatima sa kojima se tim svakodnevno susreće.

Top Eleven je danas jedan od najuspešnijih online fudbalskih menadžera koji korisnici mogu da igraju na različitim uređajima – od pametnih telefona, preko tableta, pa sve do weba.

Zahvaljujući više od 140 miliona registrovanih korisnika širom sveta, Nordeus je prošle godine predstavio potpuno novi i poboljšani izgled svoje igre. Mladen i Ivan će sa učesnicima podeliti iskustvo razvoja ovog aspekta igre, kroz stalna testiranja, praćenje procesa i probleme sa kojima se susreću. Oni će takođe pokušati da objasne načine na koje dolaze do rešenja, koja su nedavno objavljena u sklopu poboljšanja funkcionalnosti same igre.

Zainteresovani za učešće na predstojećem meetupu svoje učešće moraju potvrditi do 12. jula u 23.59h putem online formulara. Broj mesta je ograničen, a nakon predavanja i razgovora svi učesnici su pozvani da se pridruže koktelu koji će se održati na terasi Nove Iskre.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Vanja organizuje prvo ‘online’ individualno takmičenje za mlade programere u Srbiji

Vanja Paunović, mladi softverski inženjer koji stoji iza YouTube kanala Džimiks, organizuje prvo 'online' takmičenje u programiranju u Srbiji za srednjoškolce i studente. Tema je proizvoljna, a rok za dostavljanje projekta je 1. maj.

Tehnologija

Cardano je nova blockchain mreža, a njena kriptovaluta je udesetostručila svoju vrednost

U svetu kriptovaluta gotovo svaki dan imamo novine koje oblikuju ovo intenzivno tržište. Jedna od njih jeste i blockchain platforma Cardano čiji je deo i kriptovaluta Ada.

Startapi i poslovanje

Srpski B-Fresh inovativnim sistemom pakovanja nastoji da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.