Kako dizajnirati igru za 140 miliona korisnika?

Kako dizajnirati igru za 140 miliona korisnika?

Kompanija Nordeus i dizajn inkubator Nova Iskra 14. jula organizuju UI/UX okupljanje sa dizajn timom koji je zadužen za razvoj korisničkog iskustva 'online' fudbalskog menadžera Top Eleven. Dizajneri Mladen Marković i Ivan Gošić podeliće sa učesnicima svoja iskustva prilikom rada na ovom proizvodu, dok iz organizacije poručuju da se zainteresovani mogu besplatno prijaviti do 12. jula.

nn

Na predstojećem okupljanju, priliku da se predstavi domaćoj dizajn sceni imaće Nordeusov UI/UX dizajn tim koji dolazi iz višestruko nagrađivane srpske kompanije najpoznatije po popularnoj igri Top Eleven. Pod nazivom „Designing UX in Top Eleven“, dizajneri Mladen Marković i Ivan Gošić predstaviće razvoj korisničkog iskustva i upoznati prisutne sa procesima i alatima sa kojima se tim svakodnevno susreće.

Top Eleven je danas jedan od najuspešnijih online fudbalskih menadžera koji korisnici mogu da igraju na različitim uređajima – od pametnih telefona, preko tableta, pa sve do weba.

Zahvaljujući više od 140 miliona registrovanih korisnika širom sveta, Nordeus je prošle godine predstavio potpuno novi i poboljšani izgled svoje igre. Mladen i Ivan će sa učesnicima podeliti iskustvo razvoja ovog aspekta igre, kroz stalna testiranja, praćenje procesa i probleme sa kojima se susreću. Oni će takođe pokušati da objasne načine na koje dolaze do rešenja, koja su nedavno objavljena u sklopu poboljšanja funkcionalnosti same igre.

Zainteresovani za učešće na predstojećem meetupu svoje učešće moraju potvrditi do 12. jula u 23.59h putem online formulara. Broj mesta je ograničen, a nakon predavanja i razgovora svi učesnici su pozvani da se pridruže koktelu koji će se održati na terasi Nove Iskre.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?