Nordeus otvorio prijave za peti 'Hackathon'

Nordeus otvorio prijave za peti ‘Hackathon’

Petu godinu zaredom, Nordeus kao jedan od najpoznatijih gejming studija u regionu, organizuje 'Hackathon' - maratonsko 24-časovno takmičenje u razvoju video igara. Sam Hackathon održaće se 12. decembra u prostorijama ove kompanije, dok su pojedinačne i timske prijave otvorene do 23. novembra.

nordeus_1

Nordeus Hackathon vremenom se transformisao baš kao i sama kompanija u jedan od najprepoznatljivijih brendova regionalne gejming industrije, ali i šire. Iako je čitav događaj zamišljen kao takmičenje namenjeno developerima igara svih nivoa znanja, ove godine na učestvovanje prevashodno se pozivaju profesionalci – kako iz indie, tako i iz postojećih regionalnih i svetskih studija za razvoj igara.

Zainteresovani developeri, dizajneri i digitalni umetnici iz regiona i Evrope, imaće 24 časa da kreiraju igru na zadatu temu (ako nas pitate, miriše nam na Diablo!). Iz kompanije ističu da će kreativnost, timski duh, snalažljivost i znanje i ovoga puta biti presudni u odlučivanju pobednika petog Hackathona, dok su za najbolje ideje u različitim kategorijama pripremljene i vredne nagrade.

Prošlogodišnji hackathon okupio je 12 timova koji su međusobno takmičili (Foto: Nordeus)
Prošlogodišnji hackathon okupio je 12 timova koji su međusobno takmičili u maratonskoj izradi igara (Foto: Nordeus)

Osnivač i CEO Nordeusa, Branko Milutinović, najavio je Hackathon u obraćanju medijima:

Nordeus Hackathon dobrim delom predstavlja ono na čemu je naš uspeh izgrađen. Timski rad, veštine i strast su samo neki od potrebnih kvaliteta da bi se razvile najbolje igre. Konstantno smo u potrazi za talentima, najboljima u svakom segmentu razvoja igara. Organizovanjem ovog uzbudljivog takimičenja dajemo im priliku da se izraze na najbolji mogući način, dok istovremeno podržavamo regionalnu gejming industriju i njen razvoj.

Prijave otvorene do 23. novembra

Prijave za “Nordeus Hackathon 5” od danas su otvorene i zainteresovani se mogu prijaviti isključivo putem zvaničnog sajta takmičenja – rok za prijave je 23. novembar tekuće godine. Iz Nordeusa navode da su prijave otvorene, kako za timove, tako i za individualne takmičare. Nakon prijave svi takmičari prolaze kroz proces selekcije od strane stručnog tima Nordeusa i njihovog HR odeljenja, developera i umetnika, kako bi se na veliko finale plasirali najbolji i najinteresantniji takmičari.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.