Levi9 početkom juna organizuje novo IoT okupljanje sa ciljem bolje edukacije zajednice

Levi9 početkom juna organizuje novo IoT okupljanje sa ciljem bolje edukacije zajednice

Kompanija Levi9 u Beogradu 6. juna s početkom od 18 časova organizuje novo okupljanje čija je glavna tema primena i razvoj IoT tehnologije.

Prvi deo okupljanja će se zasnivati na upoznavanju sa Node-RED, open-source projektom napravljenom od strane IBM-a. On obezbeđuje vizuelno okruženje za povezivanje različitih strimova koji postoje u svetu IoT-a. Može se pokrenuti na velikom broju uređaja počev od Raspberry Pi-a, i u velikoj meri pomaže developeru da se fokusira na zadatak, umesto da vodi računa o umrežavanju.

U drugom delu predavanja stručni predavači će govoriti o automatskom testiranju web aplikacija koristeći jedan od najpoznatijih framework-a za end-to-end testiranje – Protractor. Tom prilikom proći će se kroz njegovu konfiguraciju i opcije koje pruža, organizaciju samih testova i Page Object model.

Inače, publika će imati priliku da čuje Dušana Nikolića, koji je Java Software Developer u kompaniji Levi9. Njegovo iskustvo obuhvata različite Java Enterprise framework-e, Node JS i domene aplikacija od bankarskih preko IoT sistema pa sve do rešenja za Energy market. Sa druge strane Nemanja Mitić je Web Developer koji je najveća iskustva i izazove imao sa javascript tehnologijama uključujući Angular, React i NodeJS. U poslednje vreme posvećen je AWS stacku tehnologija i serverless arhitekturi.

Treći predavač, Ognjen Jegdić je takođe zaposlen u kompaniji Levi9 kao Test Developer. Trenutno radi automatsko testiranje web aplikacija, a interesuju ga najbolje prakse i greške vezane za automatsko testiranje, kao i testiranje u agile okruženjima.

Prijave za događaj već otvorene

Nemanja Mitić (PHP Software Developer) i Dušan Nikolić (Senior Java Software Developer) iz kompanije Levi9 za Netokraciju komentarišu predstojeći događaj sa fokusom na njegov značaj u domenu edukacije zajednice, osvrnuvši se i na primenu IoT tehnologije u Srbiji za budućnost:

Bilo da im je prvi put da čuju o IoT-u, ili su već radili na nekom projektu za ličnu upotrebu, bitno je da se prisutni osete kao deo zajednice ne bi li im potrajala želja za usavršavanjem svog znanja. Čim počne da se formira zajednica ovakvim i sličnim dešavanjima desiće se i potražnja za istim, a sa tim i rast u edukaciji tih ljudi. Naša kompanija ima godišnji plan aktivnosti ovakvih događaja, a tema IoT je svakako nešto o čemu će se govoriti sve više.

Naspram interesovanja pojedinaca, škola, obrazovnih ustanova kao i IT zajednice, spremni smo da posetimo čak i vrtiće. Primena IoT-a u Srbiji? Nije da će povećati plate penzionerima, niti izgraditi novi most preko Dunava, ali s obzirom da je trenutno interesovanje u IoT ogromno, ideje kao i potražnja će naglo skočiti čim se primeti neka iole veća aktivnost na ovom polju.

Inače, prijave za ovo okupljanje već su otvorene i možete ih popuniti na zvaničnoj Meetup stranici – gde se nalaze ostale informacije o ovom događaju.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?