Lazar Džamić, šef agencije Google ZOO u Novoj Iskri 2. aprila

Lazar Džamić, šef agencije Google ZOO u Novoj Iskri 2. aprila

Dizajn inkubator Nova Iskra ugostiće ovog četvrtka marketing stručnjaka i digitalnog stratega Lazara Džamića, direktora brend planiranja u agenciji Google ZOO. U okviru svog predavanja, Džamić će prisutnima govoriti o novoj tehnološkoj revoluciji koja je doprinela ekspanziji digitalnog marketinga.

1lazar

Posle višegodišnjeg rada u agencijama, Lazar je početkom 2014. godine dobio poziv da pređe u Google, gde od tada radi kao direktor za brend strategije u okviru specijalnog tima Google ZOO u Londonu.

Tokom svog predavanja u Novoj Iskri pod nazivom „Gde je put za Kanzas? Kako se marketing promenio – i ostao isti“, Džamić će pričati o novoj tehnološkoj revoluciji koja je doprinela ekspanziji digitalnog marketinga, te o trendovima i mehanizmima putem kojih se mogu postići željeni marketinški rezultati.

Prvi deo predavanja biće posvećen velikim promenama u domenu savremenog marketinga, odnosno problemima koje su te promene nametnule brendovima i agencijama. Takođe, biće reči i o content marketingu kao jednom od najaktuelnijih modela oglašavanja, odnosno o trendovima koji su projektovani za narednih nekoliko godina, a koji će dodatno oblikovati advertajizng industriju.

Slobodan ulaz, iskoristite priliku!

Podsećanja radi, Lazar će biti i jedan od glavnih predavača tokom predstojeće konferencije Nova Energija, te je gostovanje poznatog stručnjaka u Novoj Iskri prilika da ga čuju svi koji nisu u mogućnosti da se „spuste“ do Kopaonika.

Uz pomoć Džamićeve ekspertize iz domena digitalnih strategija, razvijale su se kompanije kao što je Gap, Canon, BMW i mnoge druge, a predavanje i korisne savete poznatog stručnjaka možete čuti ovog četvrtka. Ulaz na predavanje je slobodan, ali iz organizacije poručuju da su zbog kapaciteta samog prostora ograničena mesta. Za više informacija posetite zvanični sajt Nove Iskre.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.