Otvorene prijave za drugu generaciju Ladies of New Business – Program mentorstva

Kao što smo najavili na nedavno održanoj Ladies of New Business konferenciji, danas otvaramo prijave za drugo izdanje Programa mentorstva koje će se održati u periodu od januara do marta 2018. godine, a u okviru kojeg će 20 devojaka i žena imati priliku da razmenjuje iskustvo sa iskusnim mentorima iz oblasti marketinga, komunikacija, preduzetništva i finansija.

Prvi jesenji Ladies of New Business održan je krajem novembra u ICT Hub-u i okupio je više od 100 učesnica, ali i po kojeg učesnika. Tom prilikom diskutovali smo o procesu zapošljavanja i digitalnim veštinama potrebnim za rad u nekoj od mnogobrojnih tehnoloških kompanija koje posluju na teritoriji Srbije, dok je bilo reči i o tome kako krenuti put preduzetništva.

Sa namerom da Ladies of New Business ne ostane samo na nivou konferencije, ove zime otvorili smo prijave za drugu generaciju našeg Programa mentorstva u okviru kojeg će 20 devojaka i žena imati jedinstvenu priliku da radi sa mentorima na unapređenju svojih veština, ali i na konkretnim izazovima sa kojima se susreću u radnom okruženju. Ukoliko razmišljate o promeni karijere ili jednostavno želite da ostvarite prvi kontakt sa digitalnim marketingom, komunikacijama, finansijama, pa čak i preduzetništvom – prijavite se već danas!

Program mentorstva 2.0 – šta se promenilo?

Zimsko izdanje Programa mentorstva ugostiće 10 mentora od kojih će svako raditi sa dve mentorisane devojke i to iz oblasti njihove ekspertize tj. one oblasti za koju su se mentees prijavile. Ovog puta, u ulozi mentora naći će se Anđelka Ducić (Symbiotica), Aleksandra Petrovski (wwwrite), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Mirjana Trobok (Levi9), Sanja Milosavljević (Moje gnezdo), Nađa Jokanović (Wannabe Magazine), Maja Lazarević (Market Republic), Mila Rosić i Sanja Andrejević (Dve stolice i majstorice), kao i predstavnice kompanije Vip mobile.

Tamara Milić
Prijavite se na Ladies of New Business program mentorstva i pokrenite vašu digitalnu karijeru uz savete i podršku iskusnih mentora!

Program mentorstva zamišljen je tako da traje tri meseca, u periodu od januara do marta, dok su programom određena i mesečna edukativna predavanja koja će biti održana u ICT Hub-u. Prvih 30 do 45 minuta programa biće posvećeno predavanjima, dok je ostatak vremena rezervisan za rad 1-na-2 i networking sa drugim mentorima i učesnicama na programu.

Već u januaru očekuje nas prvo okupljanje i predavanje Anđelke Ducić – Kako brendirati sebe na digitalnim kanalimaU februaru družimo se sa Aleksandrom Petrovski koja će govoriti na temu – Kako da novim klijentima ponudite vaše usluge, dok je mart rezervisan za predavanje iznenađenja.

→ Prijave za Ladies of New Business – Program mentorstva ←


Naglašavamo da je prisustvo edukativnim predavanjima obavezno, te pre slanja prijave dobro razmislite da li ste u mogućnosti da se posvetite Programu mentorstva kako biste izvukli najviše iz onoga što predavanja i networking nude. Prijave za mentorstvo otvorene su do 29. decembra 2017. godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.