Otvorene prijave za Ladies of New Business - Program mentorstva

Otvorene prijave za drugu generaciju Ladies of New Business – Program mentorstva

Kao što smo najavili na nedavno održanoj Ladies of New Business konferenciji, danas otvaramo prijave za drugo izdanje Programa mentorstva koje će se održati u periodu od januara do marta 2018. godine, a u okviru kojeg će 20 devojaka i žena imati priliku da razmenjuje iskustvo sa iskusnim mentorima iz oblasti marketinga, komunikacija, preduzetništva i finansija.

Prvi jesenji Ladies of New Business održan je krajem novembra u ICT Hub-u i okupio je više od 100 učesnica, ali i po kojeg učesnika. Tom prilikom diskutovali smo o procesu zapošljavanja i digitalnim veštinama potrebnim za rad u nekoj od mnogobrojnih tehnoloških kompanija koje posluju na teritoriji Srbije, dok je bilo reči i o tome kako krenuti put preduzetništva.

Sa namerom da Ladies of New Business ne ostane samo na nivou konferencije, ove zime otvorili smo prijave za drugu generaciju našeg Programa mentorstva u okviru kojeg će 20 devojaka i žena imati jedinstvenu priliku da radi sa mentorima na unapređenju svojih veština, ali i na konkretnim izazovima sa kojima se susreću u radnom okruženju. Ukoliko razmišljate o promeni karijere ili jednostavno želite da ostvarite prvi kontakt sa digitalnim marketingom, komunikacijama, finansijama, pa čak i preduzetništvom – prijavite se već danas!

Program mentorstva 2.0 – šta se promenilo?

Zimsko izdanje Programa mentorstva ugostiće 10 mentora od kojih će svako raditi sa dve mentorisane devojke i to iz oblasti njihove ekspertize tj. one oblasti za koju su se mentees prijavile. Ovog puta, u ulozi mentora naći će se Anđelka Ducić (Symbiotica), Aleksandra Petrovski (wwwrite), Đorđe Jovanović (L’Oreal), Mirjana Trobok (Levi9), Sanja Milosavljević (Moje gnezdo), Nađa Jokanović (Wannabe Magazine), Maja Lazarević (Market Republic), Mila Rosić i Sanja Andrejević (Dve stolice i majstorice), kao i predstavnice kompanije Vip mobile.

Tamara Milić
Prijavite se na Ladies of New Business program mentorstva i pokrenite vašu digitalnu karijeru uz savete i podršku iskusnih mentora!

Program mentorstva zamišljen je tako da traje tri meseca, u periodu od januara do marta, dok su programom određena i mesečna edukativna predavanja koja će biti održana u ICT Hub-u. Prvih 30 do 45 minuta programa biće posvećeno predavanjima, dok je ostatak vremena rezervisan za rad 1-na-2 i networking sa drugim mentorima i učesnicama na programu.

Već u januaru očekuje nas prvo okupljanje i predavanje Anđelke Ducić – Kako brendirati sebe na digitalnim kanalimaU februaru družimo se sa Aleksandrom Petrovski koja će govoriti na temu – Kako da novim klijentima ponudite vaše usluge, dok je mart rezervisan za predavanje iznenađenja.

→ Prijave za Ladies of New Business – Program mentorstva ←


Naglašavamo da je prisustvo edukativnim predavanjima obavezno, te pre slanja prijave dobro razmislite da li ste u mogućnosti da se posvetite Programu mentorstva kako biste izvukli najviše iz onoga što predavanja i networking nude. Prijave za mentorstvo otvorene su do 29. decembra 2017. godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.