Raiffeisen banka predstavila uslugu iKeš za podizanje kredita 'online' bez odlaska u filijalu

Raiffeisen banka predstavila uslugu iKeš za podizanje kredita ‘online’ bez odlaska u filijalu

Raiffeisen banka je svim klijentima banke, ali i onima koji to nisu, omogućila da celokupan proces od podnošenja zahteva za gotovinski kredit do isplate sredstava na račun, završe putem Interneta, i to za svega 30 minuta uz novu digitalnu uslugu 'iKeš'.

Podnošenje zahteva za kredit online samo po sebi ne predstavlja novinu. Međutim, sa uslugom iKeš otišlo se jedan korak dalje, jer građani ni u jednom trenutku ne moraju da posete filijalu niti moraju da budu klijenti ove banke, a sva neophodna dokumente radi identifikacije (uz važeću ličnu kartu ili pasoš) mogu poslati putem aplikacije.

Identifikacija se vrši putem kratkog video-poziva sa zaposlenim banke, što postaje standard u Zapadnoj Evropi, dok je u našoj zemlji u primeni po prvi put zahvaljujući novoj regulativi koju je nedavno, upravo u skladu sa praksom u tim zemljama, uvela Narodna banka Srbije.

Naime, čitav proces se završava naprednim elektronskim potpisom, u veoma kratkom roku – u zavisnosti od veštine osobe u rukovanju potrebnim uređajima, kao i posedovanja potrebnih dokumenata. Štaviše, odgovor o odobrenom kreditu dobija se u roku od 15 minuta, a do isplate novca na račun može proteći i za manje od pola sata.

Bez odlaska u banku podizanje kredita u iznosu do 600.000 dinara

Povodom lansiranja nove usluge, medijima se obratio i zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke, Petar Jovanović koji je tom prilikom istakao:

Punih 18 godina osluškujemo potrebe naših klijenata i unapređujemo ponudu u skladu sa njima. Ono što sigurno znamo je da ljudima konstantno manjka vremena, te da ne mogu sebi da priušte da nekoliko puta posećuje filijalu banke, čekajući danima na potreban novac.

Na ovaj način smo odgovorili upravo na te potrebe – naši klijenti ili oni koji će to tek postati, od sada će keš kredit moći da dobiju u rekordno kratkom roku, bez ijednog dostavljenog papira u filijali, u vreme i na mestu koje njima odgovara.

Podizanje iKeš kredita bez dolaska u banku građanima je dostupan u iznosu do 600.000 dinara, sa maksimalnim rokom otplate do pet godina i sa fiksnom kamatnom stopom tokom celog perioda otplate, dok prenos zarade u banku koja izdaje kredit nije obavezan.

Više informacija o načinu slanja zahteva i odobrenju kredita može se pronaći na zvaničnom sajtu ove usluge.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?