Prijavi se za 'KAKTUS' festival integrisanih komunikacija

Imaš konstruktivnu ideju? Prijavi se za ‘KAKTUS’ festival integrisanih komunikacija

Prostorije beogradskog hotela Crowne Plaza ugostiće od 27. do 28. oktobra drugi po redu nacionalni Festival integrisanih komunikacija 'KAKTUS 2016' u organizaciji portala Marketing mreža. Pod sloganom 'Konstruiši dobre ideje!', akcenat festivala biće na integraciji, ali i trudu i naporu da se realizuju kvalitetne ideje od strane učenika konferencije.

kaktus-festival

Kao i prošle godine, KAKTUS 2016 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova dok će festival otvoriti David Zappa, direktora marketinga kompanije Heineken Slovačka. Prvog dana festivala biće upriličena i zvanična dodela ‘KAKTUS 2016’ nagrada u čak dvadeset i jednoj kategoriji, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine čak 27 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Povodom predstojećeg događaja, oglasila se i Ivana Parčetić Mitić, urednica portala Marketing mreža koja je tom prilikom istakla:

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji prošle godine dobilo je svoj prvi nacionalni festival, festival u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju.

Prijavite vaše radove na vreme

Drugi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i radionice eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta, među kojima su Bruno Luglio (Senior Creative Art Director, R/GA Njujork), Ivan Pols (Creative Director, Adam&EveDDB), zatim Riccardo Fregoso (Executive Creative Director, McCann Pariz), Stephanie Bailey (Head of Corporate Communications, Fleishman-Hillard), kao i Vincenza Cristina Saccà (Head of Marketing CEE, MasterCard).

Prisutni na pomenutom događaju će takođe imati priliku da čuju i Thierry Nicoleta, (Schneider Electric), Mihnea Gheorghiua (Publicis Group), dok će sa učesnicima festivala iskustva podeliti dr Nikolaos Dimitriadis (Development Director The University of Sheffield International Faculty) i Jan Namedyński (Poland & Nordics AVON).

Iz organizacije napominju da će prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade trajati sve do 20. septembra, dok se na zvaničnom sajtu pomenutog događaja, pored dodatnih informacija može pronaći i pripremljen formular za prijavu radova potencijalnih učesnika.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.