Instagram Stories stižu na web - za mobilne i desktop uređaje

Instagram Stories stižu na web – za mobilne i desktop uređaje

Sada već najpopularnija opcija na Instagramu - 24 časovne priče, stiže i na web verziju ove društvene mreže na mobilnim telefonima ali i desktop uređajima. Na ovaj način, Instagram nastoji da ugrabi značajno veći deo tržišnog 'kolača' od večitog rivala Snapchata, koji je isključivo vezan za aplikaciju na mobilnim operativnim sistemima.

Imajući u vidu da je Instagram u vlasništvu Facebooka, jasno je da kompanija Marka Zuckerbera „postiže još jedan gol“ u utakmici sa večitim rivalom Snapchatom. Novi potez Instagrama pod dirigentskom palicom kompanije koja broji preko milijardu aktivnih korisnika svakog danada se jednodnevne priče plasiraju i na web – samo bi moglo da doprinese proširenju korisničke baze Instagrama u narednom periodu.

Naime, Instagram Stories za web postepeno stiže na desktop i mobilne uređaje, a korisnici će biti u mogućnosti da prate dnevne kreacije objavljene od strane ljudi ili organizacija koje prate, piše Wersm. Ono što je ipak najveća prednost, jeste to što su iz Instagrama odlučili da korisnicima omoguće objavljivanje priča direktno putem weba – međutim za sada nije poznato kako bi ovo rešenje tačno moglo da izgleda i funkcioniše.

Veliki benefit i za oglašivače

Podsećanja radi, Instagram Stories je od svog osnivanja zabeležio izuzetne rezultate, dostigavši respektabilnih 250 miliona korisnika na dnevnom nivou. Štaviše, iz kompanije veruju da će web verzija biti pozitivno prihvaćena od strane velikog broja korisnika van granica Sjedinjenih Američkih Država, što će se pre svega pozitivno odraziti na prihode ove društvene mreže od oglašavanja.

Pomenutim novinama obradovaće se i oglašivači prisutni na pomenutoj društvenoj mreži, s obzirom na to da pojedina istraživanja pokazuju kako oglašivači koji podele svoje 24-časovne priče imaju znatno veće šanse da započnu konverzaciju sa potencijalnim potrošačima. Dnevne priče Instagrama za web postepeno će dolaziti na računare i mobilne telefone korisnika, te se očekuje da u narednim nedeljama budu dostupne za sve korisnike širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.