Instagram Stories stižu na web - za mobilne i desktop uređaje

Instagram Stories stižu na web – za mobilne i desktop uređaje

Sada već najpopularnija opcija na Instagramu - 24 časovne priče, stiže i na web verziju ove društvene mreže na mobilnim telefonima ali i desktop uređajima. Na ovaj način, Instagram nastoji da ugrabi značajno veći deo tržišnog 'kolača' od večitog rivala Snapchata, koji je isključivo vezan za aplikaciju na mobilnim operativnim sistemima.

Imajući u vidu da je Instagram u vlasništvu Facebooka, jasno je da kompanija Marka Zuckerbera „postiže još jedan gol“ u utakmici sa večitim rivalom Snapchatom. Novi potez Instagrama pod dirigentskom palicom kompanije koja broji preko milijardu aktivnih korisnika svakog danada se jednodnevne priče plasiraju i na web – samo bi moglo da doprinese proširenju korisničke baze Instagrama u narednom periodu.

Naime, Instagram Stories za web postepeno stiže na desktop i mobilne uređaje, a korisnici će biti u mogućnosti da prate dnevne kreacije objavljene od strane ljudi ili organizacija koje prate, piše Wersm. Ono što je ipak najveća prednost, jeste to što su iz Instagrama odlučili da korisnicima omoguće objavljivanje priča direktno putem weba – međutim za sada nije poznato kako bi ovo rešenje tačno moglo da izgleda i funkcioniše.

Veliki benefit i za oglašivače

Podsećanja radi, Instagram Stories je od svog osnivanja zabeležio izuzetne rezultate, dostigavši respektabilnih 250 miliona korisnika na dnevnom nivou. Štaviše, iz kompanije veruju da će web verzija biti pozitivno prihvaćena od strane velikog broja korisnika van granica Sjedinjenih Američkih Država, što će se pre svega pozitivno odraziti na prihode ove društvene mreže od oglašavanja.

Pomenutim novinama obradovaće se i oglašivači prisutni na pomenutoj društvenoj mreži, s obzirom na to da pojedina istraživanja pokazuju kako oglašivači koji podele svoje 24-časovne priče imaju znatno veće šanse da započnu konverzaciju sa potencijalnim potrošačima. Dnevne priče Instagrama za web postepeno će dolaziti na računare i mobilne telefone korisnika, te se očekuje da u narednim nedeljama budu dostupne za sve korisnike širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.