Sada već najpopularnija opcija na Instagramu - 24 časovne priče, stiže i na web verziju ove društvene mreže na mobilnim telefonima ali i desktop uređajima. Na ovaj način, Instagram nastoji da ugrabi značajno veći deo tržišnog 'kolača' od večitog rivala Snapchata, koji je isključivo vezan za aplikaciju na mobilnim operativnim sistemima.
Imajući u vidu da je Instagram u vlasništvu Facebooka, jasno je da kompanija Marka Zuckerbera “postiže još jedan gol” u utakmici sa večitim rivalom Snapchatom. Novi potez Instagrama pod dirigentskom palicom kompanije koja broji preko milijardu aktivnih korisnika svakog dana, da se jednodnevne priče plasiraju i na web – samo bi moglo da doprinese proširenju korisničke baze Instagrama u narednom periodu.
Naime, Instagram Stories za web postepeno stiže na desktop i mobilne uređaje, a korisnici će biti u mogućnosti da prate dnevne kreacije objavljene od strane ljudi ili organizacija koje prate, piše Wersm. Ono što je ipak najveća prednost, jeste to što su iz Instagrama odlučili da korisnicima omoguće objavljivanje priča direktno putem weba – međutim za sada nije poznato kako bi ovo rešenje tačno moglo da izgleda i funkcioniše.
Veliki benefit i za oglašivače
Podsećanja radi, Instagram Stories je od svog osnivanja zabeležio izuzetne rezultate, dostigavši respektabilnih 250 miliona korisnika na dnevnom nivou. Štaviše, iz kompanije veruju da će web verzija biti pozitivno prihvaćena od strane velikog broja korisnika van granica Sjedinjenih Američkih Država, što će se pre svega pozitivno odraziti na prihode ove društvene mreže od oglašavanja.
Pomenutim novinama obradovaće se i oglašivači prisutni na pomenutoj društvenoj mreži, s obzirom na to da pojedina istraživanja pokazuju kako oglašivači koji podele svoje 24-časovne priče imaju znatno veće šanse da započnu konverzaciju sa potencijalnim potrošačima. Dnevne priče Instagrama za web postepeno će dolaziti na računare i mobilne telefone korisnika, te se očekuje da u narednim nedeljama budu dostupne za sve korisnike širom sveta.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!