Instagram Stories stižu na web – za mobilne i desktop uređaje

Sada već najpopularnija opcija na Instagramu - 24 časovne priče, stiže i na web verziju ove društvene mreže na mobilnim telefonima ali i desktop uređajima. Na ovaj način, Instagram nastoji da ugrabi značajno veći deo tržišnog 'kolača' od večitog rivala Snapchata, koji je isključivo vezan za aplikaciju na mobilnim operativnim sistemima.

Imajući u vidu da je Instagram u vlasništvu Facebooka, jasno je da kompanija Marka Zuckerbera „postiže još jedan gol“ u utakmici sa večitim rivalom Snapchatom. Novi potez Instagrama pod dirigentskom palicom kompanije koja broji preko milijardu aktivnih korisnika svakog danada se jednodnevne priče plasiraju i na web – samo bi moglo da doprinese proširenju korisničke baze Instagrama u narednom periodu.

Naime, Instagram Stories za web postepeno stiže na desktop i mobilne uređaje, a korisnici će biti u mogućnosti da prate dnevne kreacije objavljene od strane ljudi ili organizacija koje prate, piše Wersm. Ono što je ipak najveća prednost, jeste to što su iz Instagrama odlučili da korisnicima omoguće objavljivanje priča direktno putem weba – međutim za sada nije poznato kako bi ovo rešenje tačno moglo da izgleda i funkcioniše.

Veliki benefit i za oglašivače

Podsećanja radi, Instagram Stories je od svog osnivanja zabeležio izuzetne rezultate, dostigavši respektabilnih 250 miliona korisnika na dnevnom nivou. Štaviše, iz kompanije veruju da će web verzija biti pozitivno prihvaćena od strane velikog broja korisnika van granica Sjedinjenih Američkih Država, što će se pre svega pozitivno odraziti na prihode ove društvene mreže od oglašavanja.

Pomenutim novinama obradovaće se i oglašivači prisutni na pomenutoj društvenoj mreži, s obzirom na to da pojedina istraživanja pokazuju kako oglašivači koji podele svoje 24-časovne priče imaju znatno veće šanse da započnu konverzaciju sa potencijalnim potrošačima. Dnevne priče Instagrama za web postepeno će dolaziti na računare i mobilne telefone korisnika, te se očekuje da u narednim nedeljama budu dostupne za sve korisnike širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.