Facebook u Q3: Milijardu aktivnih korisnika svakog dana

Facebook u Q3: Milijardu aktivnih korisnika svakog dana

Najmnogoljudnija i posve najpoznatija društvena mreža na svetu, danas broji nešto više od 1,55 milijardi mesečno aktivnih korisnika. Ipak, ono što je možda i najznačajnije jeste činjenica da Facebook na dnevnom nivou poseti više od milijardi ljudi, pri čemu su i drugi servisi zabeležili rekordan kvartal.

zuck_1

Kako je Mark Zuckerberg objavio na svom Facebook profilu, društvenoj mreži u trećem kvartalu svakog meseca pristupilo je oko 1,55 milijardi korisnika. Čak jedna milijarda njih ovoj društvenoj mreži pristupa svakoga dana, a u toku 24 časa ostvari se i 8 milijardi video pregleda (zahvalimo se automatskom pregledu na tome).

Zuckerberg je otkrio da Facebook Groups sada koristi više od 925 miliona korisnika, ali i da Pages poseduje oko 45 miliona malih i srednjih biznisa. Više od 700 miliona korisnika komunicira putem Messenger aplikacije, dok se WhatsApp približava još jednoj prekretnici sa neverovatnih 900 miliona aktivnih korisnika!

Internet za sve: Lansiran i prvi satelit

Treba napomenuti da Instagram sada broji više od 400 miliona MAU (monthly active users). Osnivač i CEO Facebooka nije skrivao svoje oduševljenje Internet.org inicijativom izjavivši da 15+ miliona korisnika pristupa Internetu zahvaljujući ovoj usluzi, ali i da je kompanija prethodnog kvartala lansirala prvu letelicu i svoj prvi satelit čija je svrha da osiguraju Internet u onim područjima u kojima je pre bio samo misaona imenica.

fb
Impresivne brojke i ovoga puta (Izvor: Facebook)

Kao jedna od prekretnica u Q3 navedeni su i lansiranje digitalnog asistenta M, ali i najava komercijalne prodaje Oculus Gear VR naočara – kompanije koju je Facebook akvizirao početkom 2014. godine za 2 milijarde dolara.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?