Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Nakon inicijalnih priprema i faza testiranja u januaru, iz Instagrama konačno stiže velika novost za oglašivače. Kao što je i ranije bilo najavljivano, brendovi širom sveta od sada su u mogućnosti da iskoriste potpuni potencijal 24-časovnih priča na ovoj mreži - uz novi format oglašavanja koji je od danas dostupan globlano.

instagarm-1

Tako će nova funkcija na društvenoj mreži koja je u vlasništvu Facebooka, omogućiti različitim oglašivačima da na jednostavan način targetiraju i dosegnu do željene ciljne grupe na Instagramu. Ukoliko napravimo poređenje sa drugim platformama, u ovom slučaju konkretno sa Snapchatom, reklame na Instagram Stories-u postaju su relevantnije za one korisnike do kojih brendovi žele da dođu – a samo jedan od tih razloga jeste proces kvalitetnog targetiranja na ovoj mreži, prenosi Wersm.

Dokaz da je pred Instagramom svetla budućnost kada je reč o oglašavanju, najbolje pokazuje primer Airbnb-a koji je već iskoristio prednosti reklamnog prostora na 24-časovnom pričama i to za vreme beta verzije pomenute funkcije, pre par meseci. Statistika koju je Airbnb izneo nakon testiranja ove vrste oglašavanja kratkim video klipovima od 15 sekundi, jasno je ukazala na udvostručeni rast interesovanja, interakcije i prepoznavanja ovog brenda od strane korisnika.

U pripremi novi alati i opcije

Kako je nova funkcija oglašavanja dostupna globalno, očekujemo da uskoro i pojedini brendovi u Srbiji iskoriste novi alat na Instagramu – a ovu novost za Netokraciju je prokomentarisao Miloš Skokić, partner menadžer kreativne agencije Žiške koji je tom prilikom izjavio:

Raduje me ova vest. Pre svega, zato što mislim da ćemo kreativni potencijal ovog formata početi da shvatamo ozbiljnije sada kada možemo da trošimo medijski novac na njega. Do sada je vladao stav da su story-ji „nice to have“, ali u kreativnom smislu, nisam primetio da je neko stvarno seo i razmislio kako da ih upotrebi. I za Facebook video smo se na nivou industrije ozbiljno zainteresovali tek kada smo shvatili da je efikasan format u kontekstu oglašavanja, a onda su došle kreativne upotrebe.

stories
Airbnb je već iskoristio nove mogućnosti oglašavanja na Instagramu.

Takođe, iz Instagrama najavljuju da se ovde neće zaustaviti, te da se u narednom periodu uz novi format očekuje niz dodatnih alata kao što je broj pregleda videa, zatim klikova ka zvaničnim stranicama, konverzija web sajtova, ali i praćenje angažovanosti korisnika putem mobilnih aplikacija – dok iz ove društvene mreže najavljuju da rade na dodavanju linkova u okviru dnevnih priča. Na ovaj način, Facebook je napravio još jedan ozbiljan korak kada je reč o rivalstvu sa Snapchatom – uzimajući postepeno sve veći deo kolača na tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.