Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Nakon inicijalnih priprema i faza testiranja u januaru, iz Instagrama konačno stiže velika novost za oglašivače. Kao što je i ranije bilo najavljivano, brendovi širom sveta od sada su u mogućnosti da iskoriste potpuni potencijal 24-časovnih priča na ovoj mreži - uz novi format oglašavanja koji je od danas dostupan globlano.

instagarm-1

Tako će nova funkcija na društvenoj mreži koja je u vlasništvu Facebooka, omogućiti različitim oglašivačima da na jednostavan način targetiraju i dosegnu do željene ciljne grupe na Instagramu. Ukoliko napravimo poređenje sa drugim platformama, u ovom slučaju konkretno sa Snapchatom, reklame na Instagram Stories-u postaju su relevantnije za one korisnike do kojih brendovi žele da dođu – a samo jedan od tih razloga jeste proces kvalitetnog targetiranja na ovoj mreži, prenosi Wersm.

Dokaz da je pred Instagramom svetla budućnost kada je reč o oglašavanju, najbolje pokazuje primer Airbnb-a koji je već iskoristio prednosti reklamnog prostora na 24-časovnom pričama i to za vreme beta verzije pomenute funkcije, pre par meseci. Statistika koju je Airbnb izneo nakon testiranja ove vrste oglašavanja kratkim video klipovima od 15 sekundi, jasno je ukazala na udvostručeni rast interesovanja, interakcije i prepoznavanja ovog brenda od strane korisnika.

U pripremi novi alati i opcije

Kako je nova funkcija oglašavanja dostupna globalno, očekujemo da uskoro i pojedini brendovi u Srbiji iskoriste novi alat na Instagramu – a ovu novost za Netokraciju je prokomentarisao Miloš Skokić, partner menadžer kreativne agencije Žiške koji je tom prilikom izjavio:

Raduje me ova vest. Pre svega, zato što mislim da ćemo kreativni potencijal ovog formata početi da shvatamo ozbiljnije sada kada možemo da trošimo medijski novac na njega. Do sada je vladao stav da su story-ji „nice to have“, ali u kreativnom smislu, nisam primetio da je neko stvarno seo i razmislio kako da ih upotrebi. I za Facebook video smo se na nivou industrije ozbiljno zainteresovali tek kada smo shvatili da je efikasan format u kontekstu oglašavanja, a onda su došle kreativne upotrebe.

stories
Airbnb je već iskoristio nove mogućnosti oglašavanja na Instagramu.

Takođe, iz Instagrama najavljuju da se ovde neće zaustaviti, te da se u narednom periodu uz novi format očekuje niz dodatnih alata kao što je broj pregleda videa, zatim klikova ka zvaničnim stranicama, konverzija web sajtova, ali i praćenje angažovanosti korisnika putem mobilnih aplikacija – dok iz ove društvene mreže najavljuju da rade na dodavanju linkova u okviru dnevnih priča. Na ovaj način, Facebook je napravio još jedan ozbiljan korak kada je reč o rivalstvu sa Snapchatom – uzimajući postepeno sve veći deo kolača na tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?