Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Nakon inicijalnih priprema i faza testiranja u januaru, iz Instagrama konačno stiže velika novost za oglašivače. Kao što je i ranije bilo najavljivano, brendovi širom sveta od sada su u mogućnosti da iskoriste potpuni potencijal 24-časovnih priča na ovoj mreži - uz novi format oglašavanja koji je od danas dostupan globlano.

instagarm-1

Tako će nova funkcija na društvenoj mreži koja je u vlasništvu Facebooka, omogućiti različitim oglašivačima da na jednostavan način targetiraju i dosegnu do željene ciljne grupe na Instagramu. Ukoliko napravimo poređenje sa drugim platformama, u ovom slučaju konkretno sa Snapchatom, reklame na Instagram Stories-u postaju su relevantnije za one korisnike do kojih brendovi žele da dođu – a samo jedan od tih razloga jeste proces kvalitetnog targetiranja na ovoj mreži, prenosi Wersm.

Dokaz da je pred Instagramom svetla budućnost kada je reč o oglašavanju, najbolje pokazuje primer Airbnb-a koji je već iskoristio prednosti reklamnog prostora na 24-časovnom pričama i to za vreme beta verzije pomenute funkcije, pre par meseci. Statistika koju je Airbnb izneo nakon testiranja ove vrste oglašavanja kratkim video klipovima od 15 sekundi, jasno je ukazala na udvostručeni rast interesovanja, interakcije i prepoznavanja ovog brenda od strane korisnika.

U pripremi novi alati i opcije

Kako je nova funkcija oglašavanja dostupna globalno, očekujemo da uskoro i pojedini brendovi u Srbiji iskoriste novi alat na Instagramu – a ovu novost za Netokraciju je prokomentarisao Miloš Skokić, partner menadžer kreativne agencije Žiške koji je tom prilikom izjavio:

Raduje me ova vest. Pre svega, zato što mislim da ćemo kreativni potencijal ovog formata početi da shvatamo ozbiljnije sada kada možemo da trošimo medijski novac na njega. Do sada je vladao stav da su story-ji „nice to have“, ali u kreativnom smislu, nisam primetio da je neko stvarno seo i razmislio kako da ih upotrebi. I za Facebook video smo se na nivou industrije ozbiljno zainteresovali tek kada smo shvatili da je efikasan format u kontekstu oglašavanja, a onda su došle kreativne upotrebe.

stories
Airbnb je već iskoristio nove mogućnosti oglašavanja na Instagramu.

Takođe, iz Instagrama najavljuju da se ovde neće zaustaviti, te da se u narednom periodu uz novi format očekuje niz dodatnih alata kao što je broj pregleda videa, zatim klikova ka zvaničnim stranicama, konverzija web sajtova, ali i praćenje angažovanosti korisnika putem mobilnih aplikacija – dok iz ove društvene mreže najavljuju da rade na dodavanju linkova u okviru dnevnih priča. Na ovaj način, Facebook je napravio još jedan ozbiljan korak kada je reč o rivalstvu sa Snapchatom – uzimajući postepeno sve veći deo kolača na tržištu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.