Hyper Reality hakaton u Startit centru krajem marta - nagradni fond 4.000 evra

Hyper Reality hakaton u Startit centru krajem marta – nagradni fond 4.000 evra

Od 23. do 25. marta u beogradskom Startit Centru organizuje se Hyper-reality hakaton, u okviru koga će osam timova kreirati različita iskustva virtuelne i hiper-realnosti i takmičiti se za nagradni fond u vrednosti 4.000 evra.

Iza organizacije predstojećeg hakatona stoji Startit, u saradnji sa Bristol VR Labom, te će ovaj događaj okupiti učesnike i mentore iz Srbije i Velike Britanije, a poziv za učešće otvoren je za sve koji imaju ideju o kreiranju VR iskustva, bez obzira na oblast iz koje dolaze – od medicine, psihologije, arhitekture, biznisa, marktinga, programiranja i slično.

Prijave otvorene za timove i pojedince do 16. marta

Bitno je napomenuti da za hakaton učesnici ne moraju da imaju prethodnog VR iskustva, ali je dobro da se pre njega upoznaju sa mogućnostima i osnovnim pravilima kreiranja za ove platforme, a hakaton se realizuje se uz podršku Britanskog saveta i organizacije „Creative England“, a u sprovođenju značajnu tehničku podršku daje i beogradski „VR Labs“

Tehnička oprema, hrana i piće za svih 48h biće obezbeđeni od strane organizatora, dok su prijave otvorene do 16. marta u 23:59 i bilo bi idealno da ih popunite na vreme. Nakon zatvaranja prijava svi učesnici će biti obavešteni o daljim koracima u takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.