Hyper Reality hakaton u Startit centru krajem marta - nagradni fond 4.000 evra

Hyper Reality hakaton u Startit centru krajem marta – nagradni fond 4.000 evra

Od 23. do 25. marta u beogradskom Startit Centru organizuje se Hyper-reality hakaton, u okviru koga će osam timova kreirati različita iskustva virtuelne i hiper-realnosti i takmičiti se za nagradni fond u vrednosti 4.000 evra.

Iza organizacije predstojećeg hakatona stoji Startit, u saradnji sa Bristol VR Labom, te će ovaj događaj okupiti učesnike i mentore iz Srbije i Velike Britanije, a poziv za učešće otvoren je za sve koji imaju ideju o kreiranju VR iskustva, bez obzira na oblast iz koje dolaze – od medicine, psihologije, arhitekture, biznisa, marktinga, programiranja i slično.

Prijave otvorene za timove i pojedince do 16. marta

Bitno je napomenuti da za hakaton učesnici ne moraju da imaju prethodnog VR iskustva, ali je dobro da se pre njega upoznaju sa mogućnostima i osnovnim pravilima kreiranja za ove platforme, a hakaton se realizuje se uz podršku Britanskog saveta i organizacije „Creative England“, a u sprovođenju značajnu tehničku podršku daje i beogradski „VR Labs“

Tehnička oprema, hrana i piće za svih 48h biće obezbeđeni od strane organizatora, dok su prijave otvorene do 16. marta u 23:59 i bilo bi idealno da ih popunite na vreme. Nakon zatvaranja prijava svi učesnici će biti obavešteni o daljim koracima u takmičenju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?