Employer Brand odraz je iskustva kandidata - znate li kako da ga unapredite?

Employer Brand odraz je iskustva kandidata – znate li kako da ga unapredite?

U poslednjih par godina razvili su se novi trendovi u zapošljavanju u čijem su središtu vaši kandidati. Koja je najbolja taktika za prilagođavanje novim uslovima zapošljavanja iz ugla kandidata?

Poznato je da Candidate Experience (CandE) ili iskustvo kandidata postaje glavno merilo popularnosti vašeg Employer Branda i uspešnosti strategija zapošljavanja.

Uprkos tome, mnogi poslodavci još uvek zapostavljaju mišljenja kandidata i nemaju razrađene strategije za unapređenje Candidate Experience-a.

Šta je zapravo Candidate Experience?

Candidate Experience (CandE) je način na koji vaši sadašnji i potencijalni budući kandidati percipiraju vas kao poslodavca – vaš brend, vaš proces zapošljavanja, vašu responzivnost, transparentnost, pristup kandidatima i upravljanje odnosa sa njima.

Koje je trenutno stanje?

Nezadovoljstvo kandidata na ovim područjima još uvek je jako izraženo. Način na koji promovišete svoju kompaniju kao poslodavca, način na koji komunicirate sa kandidatima, sadržaj koji im nudite, vaša transparentnost i responzivnost, samo su jedni od faktora koji utiču na iskustvo kandidata i imaju direktan uticaj na vaš Employer Brand.

Na primer, mnogi poslodavci još uvek šalju generičke poruke prema kandidatima. Automatizacija u regrutaciji je neophodna, pogotovo u kompanijama koje puno zapošljavaju. Međutim, doza personalizacije moguća je čak i u tim porukama.

Mnogi poslodavci koriste duge aplikacijske forme, zahtevaju kreiranje profila i time znatno otežavaju prijave na otvorene pozicije.

Takođe, mnoge firme zanemaruju optimizaciju njihovih stranica karijera i društvenih mreža na kojima nedostaje sadržaj koji kandidati smatraju korisnim i koji bi ih naveo na to da se prijave na otvorene pozicije.

Kako unaprediti CandE?

Iskustvo kandidata možete unaprediti na mnogo načina i u svim fazama akvizicije talenata. Generalno, u procesu zapošljavanja kandidati prolaze kroz pet faza: istraživanje, odluka, prijava, selekcija i uvođenje u posao.

Poslodavci koji imaju strukturirane strategije za poboljšanje Candidate Experience-a znaju da je svaki od ovih koraka prilika da istaknu svoje vrednosti, da se odvoje od konkurencije i da sebe promovišu kao poželjne poslodavce.

Želite da poboljšate iskustvo vaših kandidata? S obzirom na to da je unapređenje iskustva budućih zaposlenih postalo jedno od glavnih ciljeva HR profesionalaca širom sveta, odlučili smo da organizujemo HR meetup na temu Candidate Experience-a.

Ukoliko vas zanimaju konkretni primeri i najbolje prakse koje uspešni regruteri i HR profesionalci koriste za poboljšanje iskustva svojih kandidata, pridružite nam se na drugom HR Meetup-u koji ćemo održati 7. maja u ICT Hub-u s početkom od 18 časova. Prijave za HR Meetup već uveliko su otvorene!

Ostavi komentar

  1. Marko Crnjanski

    Marko Crnjanski

    27. 4. 2018. u 22:09 Odgovori

    Ćao Marija,

    Prisustvo na meetupu je u potpunosti besplatno, te možeš popuniti prijavu na kraju teksta.

    Okupljanje će započeti u 18h i trajaće oko dva sata.

    Pozdrav,
    Marko

  2. Jovana Ivanović

    Jovana Ivanović

    29. 4. 2018. u 20:21 Odgovori

    Pozdrav,
    zanima me da li na MeetUp-u mogu da prisustvuju oni koji nisu iz branše i ne predstavljaju kompaniju? Dakle, samo da nauče nešto novo i saslušaju iskusnije kolege.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.