Employer Brand odraz je iskustva kandidata - znate li kako da ga unapredite?

Employer Brand odraz je iskustva kandidata – znate li kako da ga unapredite?

U poslednjih par godina razvili su se novi trendovi u zapošljavanju u čijem su središtu vaši kandidati. Koja je najbolja taktika za prilagođavanje novim uslovima zapošljavanja iz ugla kandidata?

Poznato je da Candidate Experience (CandE) ili iskustvo kandidata postaje glavno merilo popularnosti vašeg Employer Branda i uspešnosti strategija zapošljavanja.

Uprkos tome, mnogi poslodavci još uvek zapostavljaju mišljenja kandidata i nemaju razrađene strategije za unapređenje Candidate Experience-a.

Šta je zapravo Candidate Experience?

Candidate Experience (CandE) je način na koji vaši sadašnji i potencijalni budući kandidati percipiraju vas kao poslodavca – vaš brend, vaš proces zapošljavanja, vašu responzivnost, transparentnost, pristup kandidatima i upravljanje odnosa sa njima.

Koje je trenutno stanje?

Nezadovoljstvo kandidata na ovim područjima još uvek je jako izraženo. Način na koji promovišete svoju kompaniju kao poslodavca, način na koji komunicirate sa kandidatima, sadržaj koji im nudite, vaša transparentnost i responzivnost, samo su jedni od faktora koji utiču na iskustvo kandidata i imaju direktan uticaj na vaš Employer Brand.

Na primer, mnogi poslodavci još uvek šalju generičke poruke prema kandidatima. Automatizacija u regrutaciji je neophodna, pogotovo u kompanijama koje puno zapošljavaju. Međutim, doza personalizacije moguća je čak i u tim porukama.

Mnogi poslodavci koriste duge aplikacijske forme, zahtevaju kreiranje profila i time znatno otežavaju prijave na otvorene pozicije.

Takođe, mnoge firme zanemaruju optimizaciju njihovih stranica karijera i društvenih mreža na kojima nedostaje sadržaj koji kandidati smatraju korisnim i koji bi ih naveo na to da se prijave na otvorene pozicije.

Kako unaprediti CandE?

Iskustvo kandidata možete unaprediti na mnogo načina i u svim fazama akvizicije talenata. Generalno, u procesu zapošljavanja kandidati prolaze kroz pet faza: istraživanje, odluka, prijava, selekcija i uvođenje u posao.

Poslodavci koji imaju strukturirane strategije za poboljšanje Candidate Experience-a znaju da je svaki od ovih koraka prilika da istaknu svoje vrednosti, da se odvoje od konkurencije i da sebe promovišu kao poželjne poslodavce.

Želite da poboljšate iskustvo vaših kandidata? S obzirom na to da je unapređenje iskustva budućih zaposlenih postalo jedno od glavnih ciljeva HR profesionalaca širom sveta, odlučili smo da organizujemo HR meetup na temu Candidate Experience-a.

Ukoliko vas zanimaju konkretni primeri i najbolje prakse koje uspešni regruteri i HR profesionalci koriste za poboljšanje iskustva svojih kandidata, pridružite nam se na drugom HR Meetup-u koji ćemo održati 7. maja u ICT Hub-u s početkom od 18 časova. Prijave za HR Meetup već uveliko su otvorene!

Ostavi komentar

  1. Marko Crnjanski

    Marko Crnjanski

    27. 4. 2018. u 22:09 Odgovori

    Ćao Marija,

    Prisustvo na meetupu je u potpunosti besplatno, te možeš popuniti prijavu na kraju teksta.

    Okupljanje će započeti u 18h i trajaće oko dva sata.

    Pozdrav,
    Marko

  2. Jovana Ivanović

    Jovana Ivanović

    29. 4. 2018. u 20:21 Odgovori

    Pozdrav,
    zanima me da li na MeetUp-u mogu da prisustvuju oni koji nisu iz branše i ne predstavljaju kompaniju? Dakle, samo da nauče nešto novo i saslušaju iskusnije kolege.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.