Employer Brand odraz je iskustva kandidata - znate li kako da ga unapredite?

Employer Brand odraz je iskustva kandidata – znate li kako da ga unapredite?

U poslednjih par godina razvili su se novi trendovi u zapošljavanju u čijem su središtu vaši kandidati. Koja je najbolja taktika za prilagođavanje novim uslovima zapošljavanja iz ugla kandidata?

Poznato je da Candidate Experience (CandE) ili iskustvo kandidata postaje glavno merilo popularnosti vašeg Employer Branda i uspešnosti strategija zapošljavanja.

Uprkos tome, mnogi poslodavci još uvek zapostavljaju mišljenja kandidata i nemaju razrađene strategije za unapređenje Candidate Experience-a.

Šta je zapravo Candidate Experience?

Candidate Experience (CandE) je način na koji vaši sadašnji i potencijalni budući kandidati percipiraju vas kao poslodavca – vaš brend, vaš proces zapošljavanja, vašu responzivnost, transparentnost, pristup kandidatima i upravljanje odnosa sa njima.

Koje je trenutno stanje?

Nezadovoljstvo kandidata na ovim područjima još uvek je jako izraženo. Način na koji promovišete svoju kompaniju kao poslodavca, način na koji komunicirate sa kandidatima, sadržaj koji im nudite, vaša transparentnost i responzivnost, samo su jedni od faktora koji utiču na iskustvo kandidata i imaju direktan uticaj na vaš Employer Brand.

Na primer, mnogi poslodavci još uvek šalju generičke poruke prema kandidatima. Automatizacija u regrutaciji je neophodna, pogotovo u kompanijama koje puno zapošljavaju. Međutim, doza personalizacije moguća je čak i u tim porukama.

Mnogi poslodavci koriste duge aplikacijske forme, zahtevaju kreiranje profila i time znatno otežavaju prijave na otvorene pozicije.

Takođe, mnoge firme zanemaruju optimizaciju njihovih stranica karijera i društvenih mreža na kojima nedostaje sadržaj koji kandidati smatraju korisnim i koji bi ih naveo na to da se prijave na otvorene pozicije.

Kako unaprediti CandE?

Iskustvo kandidata možete unaprediti na mnogo načina i u svim fazama akvizicije talenata. Generalno, u procesu zapošljavanja kandidati prolaze kroz pet faza: istraživanje, odluka, prijava, selekcija i uvođenje u posao.

Poslodavci koji imaju strukturirane strategije za poboljšanje Candidate Experience-a znaju da je svaki od ovih koraka prilika da istaknu svoje vrednosti, da se odvoje od konkurencije i da sebe promovišu kao poželjne poslodavce.

Želite da poboljšate iskustvo vaših kandidata? S obzirom na to da je unapređenje iskustva budućih zaposlenih postalo jedno od glavnih ciljeva HR profesionalaca širom sveta, odlučili smo da organizujemo HR meetup na temu Candidate Experience-a.

Ukoliko vas zanimaju konkretni primeri i najbolje prakse koje uspešni regruteri i HR profesionalci koriste za poboljšanje iskustva svojih kandidata, pridružite nam se na drugom HR Meetup-u koji ćemo održati 7. maja u ICT Hub-u s početkom od 18 časova. Prijave za HR Meetup već uveliko su otvorene!

Ostavi komentar

  1. Marko Crnjanski

    Marko Crnjanski

    27. 4. 2018. u 22:09 Odgovori

    Ćao Marija,

    Prisustvo na meetupu je u potpunosti besplatno, te možeš popuniti prijavu na kraju teksta.

    Okupljanje će započeti u 18h i trajaće oko dva sata.

    Pozdrav,
    Marko

  2. Jovana Ivanović

    Jovana Ivanović

    29. 4. 2018. u 20:21 Odgovori

    Pozdrav,
    zanima me da li na MeetUp-u mogu da prisustvuju oni koji nisu iz branše i ne predstavljaju kompaniju? Dakle, samo da nauče nešto novo i saslušaju iskusnije kolege.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.