Employer Brand odraz je iskustva kandidata – znate li kako da ga unapredite?

U poslednjih par godina razvili su se novi trendovi u zapošljavanju u čijem su središtu vaši kandidati. Koja je najbolja taktika za prilagođavanje novim uslovima zapošljavanja iz ugla kandidata?

Poznato je da Candidate Experience (CandE) ili iskustvo kandidata postaje glavno merilo popularnosti vašeg Employer Branda i uspešnosti strategija zapošljavanja.

Uprkos tome, mnogi poslodavci još uvek zapostavljaju mišljenja kandidata i nemaju razrađene strategije za unapređenje Candidate Experience-a.

Šta je zapravo Candidate Experience?

Candidate Experience (CandE) je način na koji vaši sadašnji i potencijalni budući kandidati percipiraju vas kao poslodavca – vaš brend, vaš proces zapošljavanja, vašu responzivnost, transparentnost, pristup kandidatima i upravljanje odnosa sa njima.

Koje je trenutno stanje?

Nezadovoljstvo kandidata na ovim područjima još uvek je jako izraženo. Način na koji promovišete svoju kompaniju kao poslodavca, način na koji komunicirate sa kandidatima, sadržaj koji im nudite, vaša transparentnost i responzivnost, samo su jedni od faktora koji utiču na iskustvo kandidata i imaju direktan uticaj na vaš Employer Brand.

Na primer, mnogi poslodavci još uvek šalju generičke poruke prema kandidatima. Automatizacija u regrutaciji je neophodna, pogotovo u kompanijama koje puno zapošljavaju. Međutim, doza personalizacije moguća je čak i u tim porukama.

Mnogi poslodavci koriste duge aplikacijske forme, zahtevaju kreiranje profila i time znatno otežavaju prijave na otvorene pozicije.

Takođe, mnoge firme zanemaruju optimizaciju njihovih stranica karijera i društvenih mreža na kojima nedostaje sadržaj koji kandidati smatraju korisnim i koji bi ih naveo na to da se prijave na otvorene pozicije.

Kako unaprediti CandE?

Iskustvo kandidata možete unaprediti na mnogo načina i u svim fazama akvizicije talenata. Generalno, u procesu zapošljavanja kandidati prolaze kroz pet faza: istraživanje, odluka, prijava, selekcija i uvođenje u posao.

Poslodavci koji imaju strukturirane strategije za poboljšanje Candidate Experience-a znaju da je svaki od ovih koraka prilika da istaknu svoje vrednosti, da se odvoje od konkurencije i da sebe promovišu kao poželjne poslodavce.

Želite da poboljšate iskustvo vaših kandidata? S obzirom na to da je unapređenje iskustva budućih zaposlenih postalo jedno od glavnih ciljeva HR profesionalaca širom sveta, odlučili smo da organizujemo HR meetup na temu Candidate Experience-a.

Ukoliko vas zanimaju konkretni primeri i najbolje prakse koje uspešni regruteri i HR profesionalci koriste za poboljšanje iskustva svojih kandidata, pridružite nam se na drugom HR Meetup-u koji ćemo održati 7. maja u ICT Hub-u s početkom od 18 časova. Prijave za HR Meetup već uveliko su otvorene!

Ostavi komentar

  1. Marko Crnjanski

    Marko Crnjanski

    27. 4. 2018. u 22:09 Odgovori

    Ćao Marija,

    Prisustvo na meetupu je u potpunosti besplatno, te možeš popuniti prijavu na kraju teksta.

    Okupljanje će započeti u 18h i trajaće oko dva sata.

    Pozdrav,
    Marko

  2. Jovana Ivanović

    Jovana Ivanović

    29. 4. 2018. u 20:21 Odgovori

    Pozdrav,
    zanima me da li na MeetUp-u mogu da prisustvuju oni koji nisu iz branše i ne predstavljaju kompaniju? Dakle, samo da nauče nešto novo i saslušaju iskusnije kolege.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5 automobila renomiranih auto kuća koji su gorivo zamenili strujom

Najpoznatiji i najveći auto brendovi sve više se okreću elektro pogonu. Mercedes i Audi predstavili su na salonu u Parizu svoje prve potpuno električne automobile, dok svoj odgovor tržištu i spremaju i BMW, Jaguar i Porsche.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Startapi i poslovanje

Izmene Zakona o prevozu putnika ušle u Skupštinu – ako se usvoje CAR:GO bi mogao postati taxi

Predlog zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju ušao je u Narodnu skupštinu. Šta to znači za CAR:GO i slične servise koji bi potencijalno došli na srpsko tržište?

Propustili ste

Tehnologija

SBB predstavio EON Smart Box – pametne funkcije i 4K rezolucija sastavni deo ponude

SBB i United Grupa predstavili su danas u hotelu Metropol u Beogradu prvi 'smart box' u regionu koji spaja televizijske sadržaje sa Android TV digitalnim servisima. Novi uređaj nosi naziv EON i biće dostupan već od sutra.

Novost

Google uvodi naplatu za YouTube, Google Play i druge servise – cenu snose proizvođači u EU?

Pvi put u svojoj istoriji Gugl će naplaćivati licence proizvođačima telefona u Evropi za instalaciju njegovih servisa kao što su Google Play, YouTube ili Gmail.

Analiza

Opel uhvaćen u softverskoj prevari prilikom testiranja štetnih gasova – novi dizelgejt na pomolu?

Očigledno da pojedini proizvođači automobila teškom mukom razvijaju sisteme koji će umanjiti emitovanje štetnih gasova. Nakon ogromnog skandala koji i dalje potresa VW grupaciju, varanju se priključio još jedan veliki igrač - Opel.

Kultura 2.0

Uključite se u raspravu o Centralnom registru stanovništva – bazi podataka građana Srbije

Okrugli sto o Nacrtu zakona o Centralnom registru građana održava se danas, a predstavnici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i druge zainteresovane strane raspravljaće o tome da li je sveobuhvatna evidencija o građanima na jednom mestu dobro rešenje.

Nesortirano

5 lekcija koje svaki softverski tim lider mora da savlada

Sama uloga tim lidera u različitim kompanijama ima različito značenje. Neke kompanije posmatraju ovu poziciju kao unapređenje u vidu titule, dok druge vide ovu poziciju kao novu, neizostavnu ulogu u timu. U mnogim kompanijama se ovo razlikuje čak i od projekta do projekta.

Tehnologija

Planirate da posetite Dubai? Tamo vas može voziti novi taksi bez vozača

Pitanje je vremena kada bismo samovozeće automobile mogli da vidimo na ulicama širom sveta. Prvi veliki korak ka tome, pored kompanija iz SAD-a, napravila je uprava za saobraćaj i transport u Dubaiju.