Kreiraj rešenje iz oblasti održivog razvoja na četvrtom FON Hakatonu

Kreiraj rešenje iz oblasti održivog razvoja na četvrtom FON Hakatonu

FONIS i Istraživačko - razvojni centar u saradnji sa kompanijom SBB organizuju četvrti po redu FON Hakaton, tradicionalno takmičenje u programiranju za mlade koje će se održati 31. marta i 1. aprila na Fakultetu organizacionih nauka. Takmičari će tako dobiti šansu da u timovima od tri ili četiri člana pokažu svoje znanje, ideje i da u roku od 24 časa reše realan problem iz oblasti održivog razvoja.

fon-hakaton

Pored hakatona, ove godine takmičari će imati mogućnost da učestvuju na potpuno novom delu projekta pod nazivom Tech Challenge, gde će imati priliku da prikažu svoju kreativnost i predlože inovacije vezane za poslovanje kompanije partnera. Takođe, pravila nalažu da će učesnici Hakatona biti odabrani na osnovu popunjene prijave i testa njihovih programerskih veština, a učesnici na delu Tech Challenge samo na osnovu prijave koja se nalazi na sajtu projekta.

Inače, predstojeći događaj koncipiran je da inspiriše srednjoškolce i studente kako bi usavršili svoja znanja i veštine radom na projektu koji direktno utiče na poboljšanje različitih aspekata poslovanja partnera i života ljudi. Učesnici time stiču korisna iskustva koja će im biti od velikog značaja za napredak u karijeri i profesionalno usavršavanje.

Prijave otvorene do 26. marta

Projekte koje timovi budu osmislili i realizovali ocenjivaće stručni žiri čije mišljenje i iskustva će takmičarima omogućiti da na pravi način usavrše svoje sposobnosti u budućem radu. Prezentacija završnih aplikacija timova održaće se 1. aprila u večernjim časovima nakon čega sledi svečana dodela nagrada.

Iz organizacije napominju da takmičari moraju na vreme popuniti prijave koje su otvorene za sve mlade od 16 do 26 godina iz Srbije i regiona, i trajaće do 26. marta u ponoć. Više informacija o samom takmičenju i prijave za oba dela projekta možete pronaći na zvaničnom sajtu hakatona.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.