Brendovi - Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini - Netokracija.rs

Brendovi – Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini

2015. godina bila je velika za Facebook Messenger, a danas servis broji više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. Sa sigurnošću možemo reći da je u pitanju proizvod koji pored društvene mreže dobija najviše pažnje iz ove kompanije, no čemu sve to? Šta zapravo Facebook želi da napravi od Messengera?

marcus1

Jednom rečju, Messenger želi da postane platforma. Messenger je već platforma. Kako je direktor ovog servisa objavio na svom Facebook profilu, Dejvid Markus, Messenger danas koristi više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. U pitanju je izuzetno lepa brojka pri čemu se rast u 2015. godini može pripisati brojnim inovacijama koje su predstavljene.

Tako je aplikacija postala još brža, uvedeni su video pozivi, nadimci i novi emodžiji. Predstavljeni su “Business on Messenger”, “Photo Magic”, Facebook lične karte i digitalni asistent M, a samo od nedavno moguće je naručiti i Uber vožnju – direktno iz Messengera.

Planovi za 2016. godinu obuhvataju nekoliko većih inovacija od kojih je prva finalni ekser u kovčegu koji sahranjuje SMS i telefonske brojeve, par tehnologija koje koristimo već duže od dve decenije. Facebook ne taji svoje planove za nametanje Messengera kao univerzalnog rešenja koje će zameniti brojeve telefona, ističući pritom da su “ionako svi na Facebooku”, pa zašto biste pamtili nečiji broj?

Direktan kanal prodaje i komunikacije

Otkad je Mark Zakerberg najavio da Messenger postaje prava pravcata platforma, da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija, kao i bolju integraciju sa biznisima, videli smo tek par uspešnih primera kojima se ovaj servis može pohvaliti. Svakako najznačajniji jeste upravo saradnja sa Uberom, gde korisnici više ne moraju da preuzimaju Uber aplikaciju, već direktno iz Messengera naručuju vožnju.

Kako Markus ističe u blog postu, vidljiva je promena paradigme i načina korišćenja Messengera. Sve više naprednih korisnika okreće se ka upotrebi servisa kao centralnog haba, za različitu vrstu komunikacije.

brojke
Pletora inovacija učinile su Messenger u 2015. godini pravim ekosistemom koji nastavlja da se razvija – a koji ima velike planove za ‘online’ nastup brendova.

Mi smo društvena bića. Messenger vam sada pruža još više mogućnosti da personalizujete vašu komunikaciju – bilo da se dopisujete sa vašim cimerom, vašom devojkom, vašim kolegama, ili naručujete neku od usluga.

Danas, kada je prisustvo na društvenim mrežama normalna i očekivana stvar, pitanje koje se nameće jeste šta je sledeći korak? Upravo na Messengeru, Facebook vidi budućnost brendova. Zahvaljujući “Business on Messenger”, kompanija će u 2016. godini, primerom Ubera i nekoliko e-prodavnica gde se roba može naručiti i platiti upravo putem ove aplikacije, pokušati da privuče još više brendova – na taj način stvarajući novi ekosistem, novu zajednicu.

Činjenica je da je Messenger neraskidivi deo našeg digitalnog života, i da će brojka od 800 miliona MAU samo rasti kako vreme prolazi. 2016. godina biće izazovna za kompanije koje svoje poslovanje temelje na ovoj društvenoj mreži, dok bi prodavci različite robe mogli dosta da profitiraju razvojem direktnog kanala komunikacije i prodaje.

Ostavi komentar

  1. krešo

    krešo

    29. 1. 2016. u 00:28 Odgovori

    unificiranje svih potreba u vidu komunikacije i usluga koje korisnici istih imaju sve u jednu aplikaciju se čini prekrasnim u vidu simplificiranja života korisnika, no hoće li to samo olakšati jednom app kreatoru – organizaciji da zapravo ona lakše prati, analizira i definira sam profil, pa zatim i predviđa potrebe korisnika za određenim proizvodima/uslugama, jel to samo mene pomalo uznemiruje? pomalo vuče na detaljno psihološko proučavanje ponašanja potrošača..
    kroz stvaranje, kako autor sam navodi “novi ekosistem, novu zajednicu” opet se parcijalno potiče alijenacija ljudi, a to u krajnoj liniji ne virujem da će imati povoljan utjecaj na mentalno zdravlje/higijenu na pojedinca – koji u krajnjoj fronti čini dio navedene nove zajednice ( otišla sam na krivu stranu analiziranja svukupne i sveprisutne informatičke revolucije)
    no sve u svemu, smatram da pretjeruju, te mi messenger kakvog se predstavlja da će biti u ’16.g., biti ko jedan od mnogobrojnih todorićevih “tisak” kioska (od igle do lokomotive, samo fali da se manje operacije izvode) pa je moguće i smaranje korisnika sa prevelikim obujmom ponuđenih opcija u aplikaciji

  2. Zdenko Kolundzic

    Zdenko Kolundzic

    2. 2. 2016. u 16:39 Odgovori

    Meni se cini da je ovo previse jer tko zeli sacuvat svoju intimu treba se sada pazit od facebooka i google jer ako sam dozivio da me se ucijenjuje sto ce mi napravit s onim a

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Propustili ste

Tehnologija

Kako je softver otvorenog koda uticao da rover NASA-e uspešno sleti na Mars?

Prešavši put od preko 200 miliona kilometara još jedan rover sa Zemlje je, nakon sedam meseci, uspešno sleteo na Mars. Pored mnogih inženjerskih dostignuća na ovom polju, vrlo važnu ulogu za ovaj veliku uspeh, odigrao je, ni manje ni više - softver otvorenog koda.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.