Brendovi - Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini - Netokracija.rs

Brendovi – Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini

2015. godina bila je velika za Facebook Messenger, a danas servis broji više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. Sa sigurnošću možemo reći da je u pitanju proizvod koji pored društvene mreže dobija najviše pažnje iz ove kompanije, no čemu sve to? Šta zapravo Facebook želi da napravi od Messengera?

marcus1

Jednom rečju, Messenger želi da postane platforma. Messenger je već platforma. Kako je direktor ovog servisa objavio na svom Facebook profilu, Dejvid Markus, Messenger danas koristi više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. U pitanju je izuzetno lepa brojka pri čemu se rast u 2015. godini može pripisati brojnim inovacijama koje su predstavljene.

Tako je aplikacija postala još brža, uvedeni su video pozivi, nadimci i novi emodžiji. Predstavljeni su „Business on Messenger“, „Photo Magic“, Facebook lične karte i digitalni asistent M, a samo od nedavno moguće je naručiti i Uber vožnju – direktno iz Messengera.

Planovi za 2016. godinu obuhvataju nekoliko većih inovacija od kojih je prva finalni ekser u kovčegu koji sahranjuje SMS i telefonske brojeve, par tehnologija koje koristimo već duže od dve decenije. Facebook ne taji svoje planove za nametanje Messengera kao univerzalnog rešenja koje će zameniti brojeve telefona, ističući pritom da su „ionako svi na Facebooku“, pa zašto biste pamtili nečiji broj?

Direktan kanal prodaje i komunikacije

Otkad je Mark Zakerberg najavio da Messenger postaje prava pravcata platforma, da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija, kao i bolju integraciju sa biznisima, videli smo tek par uspešnih primera kojima se ovaj servis može pohvaliti. Svakako najznačajniji jeste upravo saradnja sa Uberom, gde korisnici više ne moraju da preuzimaju Uber aplikaciju, već direktno iz Messengera naručuju vožnju.

Kako Markus ističe u blog postu, vidljiva je promena paradigme i načina korišćenja Messengera. Sve više naprednih korisnika okreće se ka upotrebi servisa kao centralnog haba, za različitu vrstu komunikacije.

brojke
Pletora inovacija učinile su Messenger u 2015. godini pravim ekosistemom koji nastavlja da se razvija – a koji ima velike planove za ‘online’ nastup brendova.

Mi smo društvena bića. Messenger vam sada pruža još više mogućnosti da personalizujete vašu komunikaciju – bilo da se dopisujete sa vašim cimerom, vašom devojkom, vašim kolegama, ili naručujete neku od usluga.

Danas, kada je prisustvo na društvenim mrežama normalna i očekivana stvar, pitanje koje se nameće jeste šta je sledeći korak? Upravo na Messengeru, Facebook vidi budućnost brendova. Zahvaljujući „Business on Messenger“, kompanija će u 2016. godini, primerom Ubera i nekoliko e-prodavnica gde se roba može naručiti i platiti upravo putem ove aplikacije, pokušati da privuče još više brendova – na taj način stvarajući novi ekosistem, novu zajednicu.

Činjenica je da je Messenger neraskidivi deo našeg digitalnog života, i da će brojka od 800 miliona MAU samo rasti kako vreme prolazi. 2016. godina biće izazovna za kompanije koje svoje poslovanje temelje na ovoj društvenoj mreži, dok bi prodavci različite robe mogli dosta da profitiraju razvojem direktnog kanala komunikacije i prodaje.

Ostavi komentar

  1. krešo

    krešo

    29. 1. 2016. u 00:28 Odgovori

    unificiranje svih potreba u vidu komunikacije i usluga koje korisnici istih imaju sve u jednu aplikaciju se čini prekrasnim u vidu simplificiranja života korisnika, no hoće li to samo olakšati jednom app kreatoru – organizaciji da zapravo ona lakše prati, analizira i definira sam profil, pa zatim i predviđa potrebe korisnika za određenim proizvodima/uslugama, jel to samo mene pomalo uznemiruje? pomalo vuče na detaljno psihološko proučavanje ponašanja potrošača..
    kroz stvaranje, kako autor sam navodi „novi ekosistem, novu zajednicu“ opet se parcijalno potiče alijenacija ljudi, a to u krajnoj liniji ne virujem da će imati povoljan utjecaj na mentalno zdravlje/higijenu na pojedinca – koji u krajnjoj fronti čini dio navedene nove zajednice ( otišla sam na krivu stranu analiziranja svukupne i sveprisutne informatičke revolucije)
    no sve u svemu, smatram da pretjeruju, te mi messenger kakvog se predstavlja da će biti u ’16.g., biti ko jedan od mnogobrojnih todorićevih „tisak“ kioska (od igle do lokomotive, samo fali da se manje operacije izvode) pa je moguće i smaranje korisnika sa prevelikim obujmom ponuđenih opcija u aplikaciji

  2. Zdenko Kolundzic

    Zdenko Kolundzic

    2. 2. 2016. u 16:39 Odgovori

    Meni se cini da je ovo previse jer tko zeli sacuvat svoju intimu treba se sada pazit od facebooka i google jer ako sam dozivio da me se ucijenjuje sto ce mi napravit s onim a

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Gaming

Ovi momci su vicešampioni eEuro 2020 i profesionalni PES igrači u Srbiji

Većina muške populacije je u školskim danima provodila vreme igrajući čuveni PES sa svojim drugarima. Još tada se znalo ko je glavni u kraju, ko ima talenta za ovu igru i ko 'puni mreže' protivnicima. Upravo taj 'PES talenat', Marko Roksić Roksa i Stefan Slavković Kepa podigli su na profesionalni nivo igranja ove igre, napravivši sjajne individualne i reprezentativne rezultate na svetskom nivou.

Propustili ste

Gaming

Kako sam sa C# prešao na C++ i zašto to ne bih uspeo bez mentora?

Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.

Startapi i poslovanje

Payoneer potvrdio: Kartice su ponovo aktivne za sve korisnike

Kompanija Payoneer upravo je potvrdila da su njihove Prepaid Mastercard kartice ponovo aktivne nakon što je prošle nedelje 'fintech' kompanija Wirecard, njihov provajder, proglasila bankrot.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Mobilno

Apple Pay stigao u Srbiju – Raiffeisen i ProCredit banka prve uvele novu mogućnost

Kompanije Mastercard i Visa u Srbiji omogućile su korisnicima ProCredit i Raiffeisen banke korišćenje Apple Pay servisa. Ovo znači da će korisnici jednostavno, uz pomoć svog iPhone ili Apple Watch uređaja, plaćati račune prilikom svakodnevne kupovine.

Office Talks Podcast

Zašto Ognjen Vuković ne želi da se spalite na poslu?

Gary Vee i Baka Prase u istom kontekstu? Da, i to se desilo u drugoj epizodi našeg podcasta.

Kultura 2.0

Galeb Nikačević: Agelast sam pokrenuo jer smatram da su tradicionalni medijski formati jalovi i mrtvi

Kada smo početkom godine pokrenuli rubriku 'Mojih 5' u okviru koje su kolege iz industrije delile i svoje preporuke podcasta, Agelast je definitivno bilo ime koje se najčešće spominjalo. Iza njega stoji Galeb Nikačević Hasci-Jare, bivši urednik medija Noizz i VICE, nekadašnje zaštitno lice MTV-ja na ovim prostorima i čovek koji ima preko 20 godina iskustva rada u medijima. U tekstu koji sledi sa njim detaljnije razgovaramo o ovom projektu.