Brendovi - Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Brendovi – Facebook vas želi na Messengeru u 2016. godini

2015. godina bila je velika za Facebook Messenger, a danas servis broji više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. Sa sigurnošću možemo reći da je u pitanju proizvod koji pored društvene mreže dobija najviše pažnje iz ove kompanije, no čemu sve to? Šta zapravo Facebook želi da napravi od Messengera?

marcus1

Jednom rečju, Messenger želi da postane platforma. Messenger je već platforma. Kako je direktor ovog servisa objavio na svom Facebook profilu, Dejvid Markus, Messenger danas koristi više od 800 miliona mesečno aktivnih korisnika. U pitanju je izuzetno lepa brojka pri čemu se rast u 2015. godini može pripisati brojnim inovacijama koje su predstavljene.

Tako je aplikacija postala još brža, uvedeni su video pozivi, nadimci i novi emodžiji. Predstavljeni su “Business on Messenger”, “Photo Magic”, Facebook lične karte i digitalni asistent M, a samo od nedavno moguće je naručiti i Uber vožnju – direktno iz Messengera.

Planovi za 2016. godinu obuhvataju nekoliko većih inovacija od kojih je prva finalni ekser u kovčegu koji sahranjuje SMS i telefonske brojeve, par tehnologija koje koristimo već duže od dve decenije. Facebook ne taji svoje planove za nametanje Messengera kao univerzalnog rešenja koje će zameniti brojeve telefona, ističući pritom da su “ionako svi na Facebooku”, pa zašto biste pamtili nečiji broj?

Direktan kanal prodaje i komunikacije

Otkad je Mark Zakerberg najavio da Messenger postaje prava pravcata platforma, da će omogućiti kreiranje third-party aplikacija, kao i bolju integraciju sa biznisima, videli smo tek par uspešnih primera kojima se ovaj servis može pohvaliti. Svakako najznačajniji jeste upravo saradnja sa Uberom, gde korisnici više ne moraju da preuzimaju Uber aplikaciju, već direktno iz Messengera naručuju vožnju.

Kako Markus ističe u blog postu, vidljiva je promena paradigme i načina korišćenja Messengera. Sve više naprednih korisnika okreće se ka upotrebi servisa kao centralnog haba, za različitu vrstu komunikacije.

brojke
Pletora inovacija učinile su Messenger u 2015. godini pravim ekosistemom koji nastavlja da se razvija – a koji ima velike planove za ‘online’ nastup brendova.

Mi smo društvena bića. Messenger vam sada pruža još više mogućnosti da personalizujete vašu komunikaciju – bilo da se dopisujete sa vašim cimerom, vašom devojkom, vašim kolegama, ili naručujete neku od usluga.

Danas, kada je prisustvo na društvenim mrežama normalna i očekivana stvar, pitanje koje se nameće jeste šta je sledeći korak? Upravo na Messengeru, Facebook vidi budućnost brendova. Zahvaljujući “Business on Messenger”, kompanija će u 2016. godini, primerom Ubera i nekoliko e-prodavnica gde se roba može naručiti i platiti upravo putem ove aplikacije, pokušati da privuče još više brendova – na taj način stvarajući novi ekosistem, novu zajednicu.

Činjenica je da je Messenger neraskidivi deo našeg digitalnog života, i da će brojka od 800 miliona MAU samo rasti kako vreme prolazi. 2016. godina biće izazovna za kompanije koje svoje poslovanje temelje na ovoj društvenoj mreži, dok bi prodavci različite robe mogli dosta da profitiraju razvojem direktnog kanala komunikacije i prodaje.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Intervju

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.