Facebook omogućio naručivanje 'Ubera' putem Messengera

Facebook omogućio naručivanje ‘Uber’ vožnje putem Messengera

Da saradnja dva velike tehnološke kompanije može da rezultira kvalitetnim proizvodom, sinoć su nas podsetili Facebook i Uber koji su zajedničkim snagama omogućili naručivanje vozila - i to putem Messenger aplikacije. Očekuje se da bi slična funkcija ubrzo trebala da zaživi i u izvan Sjedinjenih Američkih Država.

Messenger-Uber

Hoće li više i taj Uber? Ako je suditi prema glasinama iz centrale, 2016. godina ključna je za dolazak ove ride-sharing aplikacije i na prostore Srbije, a potrebno je da zainteresovani građani pokažu svoju volju i već sada preuzmu aplikaciju za iOS, Android ili Windows Phone uređaje. Ukoliko više od 10.000 građana pokaže inicijativu, startap vredan 70 milijardi mogao bi ubrzati svog launch proces.

U međuvremenu, kompanija nastavlja sa razvojem novih funkcija „preko bare“, i to brže nego što je očekivano. Kako piše Gizmodo, Facebook i Uber juče su obelodanili početak saradnje koja nam već sada donosi novu opciju naručivanja vožnje – putem Messenger aplikacije.

Sve što je potrebno da korisnik uradi (nadamo se uskoro i na našim prostorima) jeste da klikne na adresu u konverzaciji, pri čemu sledeći korak vodi ka odabiru „Request the Ride“ opcije. Takođe, postoji i mogućnost da vidite gde se nalazi vaše odabrano vozilo, zahvaljujući ikoni automobila koji vam se približava, a koja se može videti na mapi.

Različiti interesi?

Tokom procesa naručivanja korisnik u svakom trenutku može da vidi putanju do željene adrese, a vrlo brzo stižu i informacije sa druge strane, odnosno od Ubera. Reč je o osnovnim podacima – odnosno o kom vozaču se radi, koji tip automobila je u pitanju i za koje vreme stiže.

Ipak, ostaje da se vidi koliko dugo ova saradjna može opstati, obzirom da su obe kompanije orijentisane ka generisanju ozbiljnog kapitala, te nije isključivo da se interesi tokom vremena mogu razići.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?