Da saradnja dva velike tehnološke kompanije može da rezultira kvalitetnim proizvodom, sinoć su nas podsetili Facebook i Uber koji su zajedničkim snagama omogućili naručivanje vozila - i to putem Messenger aplikacije. Očekuje se da bi slična funkcija ubrzo trebala da zaživi i u izvan Sjedinjenih Američkih Država.
Hoće li više i taj Uber? Ako je suditi prema glasinama iz centrale, 2016. godina ključna je za dolazak ove ride-sharing aplikacije i na prostore Srbije, a potrebno je da zainteresovani građani pokažu svoju volju i već sada preuzmu aplikaciju za iOS, Android ili Windows Phone uređaje. Ukoliko više od 10.000 građana pokaže inicijativu, startap vredan 70 milijardi mogao bi ubrzati svog launch proces.
U međuvremenu, kompanija nastavlja sa razvojem novih funkcija “preko bare”, i to brže nego što je očekivano. Kako piše Gizmodo, Facebook i Uber juče su obelodanili početak saradnje koja nam već sada donosi novu opciju naručivanja vožnje – putem Messenger aplikacije.
Sve što je potrebno da korisnik uradi (nadamo se uskoro i na našim prostorima) jeste da klikne na adresu u konverzaciji, pri čemu sledeći korak vodi ka odabiru “Request the Ride” opcije. Takođe, postoji i mogućnost da vidite gde se nalazi vaše odabrano vozilo, zahvaljujući ikoni automobila koji vam se približava, a koja se može videti na mapi.
Različiti interesi?
Tokom procesa naručivanja korisnik u svakom trenutku može da vidi putanju do željene adrese, a vrlo brzo stižu i informacije sa druge strane, odnosno od Ubera. Reč je o osnovnim podacima – odnosno o kom vozaču se radi, koji tip automobila je u pitanju i za koje vreme stiže.
Ipak, ostaje da se vidi koliko dugo ova saradjna može opstati, obzirom da su obe kompanije orijentisane ka generisanju ozbiljnog kapitala, te nije isključivo da se interesi tokom vremena mogu razići.