Facebook omogućio naručivanje 'Ubera' putem Messengera

Facebook omogućio naručivanje ‘Uber’ vožnje putem Messengera

Da saradnja dva velike tehnološke kompanije može da rezultira kvalitetnim proizvodom, sinoć su nas podsetili Facebook i Uber koji su zajedničkim snagama omogućili naručivanje vozila - i to putem Messenger aplikacije. Očekuje se da bi slična funkcija ubrzo trebala da zaživi i u izvan Sjedinjenih Američkih Država.

Messenger-Uber

Hoće li više i taj Uber? Ako je suditi prema glasinama iz centrale, 2016. godina ključna je za dolazak ove ride-sharing aplikacije i na prostore Srbije, a potrebno je da zainteresovani građani pokažu svoju volju i već sada preuzmu aplikaciju za iOS, Android ili Windows Phone uređaje. Ukoliko više od 10.000 građana pokaže inicijativu, startap vredan 70 milijardi mogao bi ubrzati svog launch proces.

U međuvremenu, kompanija nastavlja sa razvojem novih funkcija “preko bare”, i to brže nego što je očekivano. Kako piše Gizmodo, Facebook i Uber juče su obelodanili početak saradnje koja nam već sada donosi novu opciju naručivanja vožnje – putem Messenger aplikacije.

Sve što je potrebno da korisnik uradi (nadamo se uskoro i na našim prostorima) jeste da klikne na adresu u konverzaciji, pri čemu sledeći korak vodi ka odabiru “Request the Ride” opcije. Takođe, postoji i mogućnost da vidite gde se nalazi vaše odabrano vozilo, zahvaljujući ikoni automobila koji vam se približava, a koja se može videti na mapi.

Različiti interesi?

Tokom procesa naručivanja korisnik u svakom trenutku može da vidi putanju do željene adrese, a vrlo brzo stižu i informacije sa druge strane, odnosno od Ubera. Reč je o osnovnim podacima – odnosno o kom vozaču se radi, koji tip automobila je u pitanju i za koje vreme stiže.

Ipak, ostaje da se vidi koliko dugo ova saradjna može opstati, obzirom da su obe kompanije orijentisane ka generisanju ozbiljnog kapitala, te nije isključivo da se interesi tokom vremena mogu razići.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Tehnologija

Ekskluzivno: Posetili smo Državni data centar u Kragujevcu od 14.000m² – jedan od najmodernijih u ovom delu Evrope

Redakcija Netokracije prošle nedelje imala je priliku da prva među medijima u Srbiji poseti nedavno izgrađeni data centar u Kragujevcu. Tom prilikom razgovarali smo i sa Mihailom Jovanovićem, direktorom kancelarije za IT i eUpravu, koji nam je otkrio više detalja o ovoj zgradi i njenoj važnosti u procesu digitalizacije države.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Principal Software Engineer?

Nikola Puzović, Principal Software Engineer u kompaniji LearnUpon, deli svoja razmišljanja o IT industriji u Srbiji.

Karijere

Vuk Stefanović je junior UI inženjer i otkriva nam kako iz njegovog ugla izgleda srpski IT

Predstavljamo vam 'Razgovore sa juniorima' - specijal u kome nam inženjeri koji ulaze u IT otkrivaju kako oni vide ovu industriju.

Office Talks Podcast

Zašto Srbija nema više uspešnih startapa?

10 uspešnih startapa su slučajnost - 100 su proizvod sistemskog rada.

Kultura 2.0

Data Science može se primeniti i u medijskom poslu – a takvo novinarstvo polako se razvija i u Srbiji

Tatjana Kecojević i Tijana Blagojev, Data naučnice, otkrivaju nam šta je to 'Data Journalism'.

Startapi i poslovanje

Telekom Srbija pokreće VC fond – 25 miliona evra za ‘early stage’ startape u narednih 5 godina

Telekom Srbija osnovala je VC fond koji će godišnje ulagati do 5 miliona evra u domaće startape. Početne ideje finansiraće se iznosima od 50.000 do 100.000 evra.

Intervju

Stefan Spalević studentima ETF-a i Matematičkog fakulteta drži časove matematike na svom YouTube kanalu

YouTube može biti moćno oruđe u procesu edukacije, a to nam je pokazao i Stefan Spalević koji upravo putem ovog servisa predaje matematiku za studente širom Srbije.