Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Pre nekoliko godina na nivou industrije počeli smo shvatamo da Employer Branding nije samo prazna priča. U prethodnom periodu intenzivnije smo se edukovali o tome šta taj pojam predstavlja, a danas imamo sve više nedoumica na ovu temu – što obično i biva kako se znanje o nekoj oblasti produbljava.

Kako da prevaziđemo kolektivni strah i upustimo se u kampanje koje će zaista imati smisla i privući pažnju naših kandidata – iako isprva deluju riskantno? Kako uopšte smisliti kreativu za tako nešto i kako ubediti šefa u da je baš to prava stvar?

U oblasti informacionih tehnologija čitava situacija dobila je potpuno novu dimenziju jer se IT, više nego drugi sektori, bori sa nedostatkom kvalifikovanog kadra zbog čega Employer Branding odavno više nije luksuz nego potreba. Svoje iskustvo u vođenju te „bitke“ sa nama će 3. oktobra u ICT Hub-u (Kralja Milana 10, ulaz iz Devojačkog parka) podeliti predstavnici kompanija Levi9, 3AP, Ubisoft, Infostud i Hooloovoo, dok će naše kolege iz Netokracije biti tu da pruže svoje viđenje ove teme iz medijskog ugla.

Nisi iz IT-ja? Ne ustručavaj se! Ova iskustva su opšteprimenljiva – obećavamo!

Šta vas očekuje na konferenciji?

Početak predavanja zakazan je za 18h, registracija učesnika počinje od 17:30, a budući da je broj posetilaca ograničen na 130 i da je događaj besplatan za sve učesnike, savetujemo ti da požuriš i na vreme osiguraš svoju prijavu! Pored konferencijskog dela očekuju nas i vođene diskusije (diskusije sa moderatorom) u okviru kojih ćemo u manjim grupama razgovarati o specifičnim temama (više o tome na prijavnom formularu).

Bez daljeg odlaganja, evo i programa naše naše Employer Branding Belgrade konferencije:

18:00 – Kada 9 nije samo broj (Levi9)
18:30 – Nismo samo Matori (Hooloovoo)
19:00 – Izazovi velikog brenda – kako se pozicionirati kao poslodavac (Ubisoft)
19:30 – Netwoking i pauza za osveženje
19:50 – Moderatorske diskusije (3AP, Netokracija, Infostud)

→ Prijavi se za Employer Branding konferenciju! ←

Više o predavačima i njihovim predavanjima čekaće te na Facebook Event stranici (koji ćemo redovno ažurirati u naredne dve nedelje zato nakon registracije svoje prisustvo potvrdi i tamo) – mi se vidimo 3. oktobra u ICT Hub-u!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.