Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Pre nekoliko godina na nivou industrije počeli smo shvatamo da Employer Branding nije samo prazna priča. U prethodnom periodu intenzivnije smo se edukovali o tome šta taj pojam predstavlja, a danas imamo sve više nedoumica na ovu temu – što obično i biva kako se znanje o nekoj oblasti produbljava.

Kako da prevaziđemo kolektivni strah i upustimo se u kampanje koje će zaista imati smisla i privući pažnju naših kandidata – iako isprva deluju riskantno? Kako uopšte smisliti kreativu za tako nešto i kako ubediti šefa u da je baš to prava stvar?

U oblasti informacionih tehnologija čitava situacija dobila je potpuno novu dimenziju jer se IT, više nego drugi sektori, bori sa nedostatkom kvalifikovanog kadra zbog čega Employer Branding odavno više nije luksuz nego potreba. Svoje iskustvo u vođenju te „bitke“ sa nama će 3. oktobra u ICT Hub-u (Kralja Milana 10, ulaz iz Devojačkog parka) podeliti predstavnici kompanija Levi9, 3AP, Ubisoft, Infostud i Hooloovoo, dok će naše kolege iz Netokracije biti tu da pruže svoje viđenje ove teme iz medijskog ugla.

Nisi iz IT-ja? Ne ustručavaj se! Ova iskustva su opšteprimenljiva – obećavamo!

Šta vas očekuje na konferenciji?

Početak predavanja zakazan je za 18h, registracija učesnika počinje od 17:30, a budući da je broj posetilaca ograničen na 130 i da je događaj besplatan za sve učesnike, savetujemo ti da požuriš i na vreme osiguraš svoju prijavu! Pored konferencijskog dela očekuju nas i vođene diskusije (diskusije sa moderatorom) u okviru kojih ćemo u manjim grupama razgovarati o specifičnim temama (više o tome na prijavnom formularu).

Bez daljeg odlaganja, evo i programa naše naše Employer Branding Belgrade konferencije:

18:00 – Kada 9 nije samo broj (Levi9)
18:30 – Nismo samo Matori (Hooloovoo)
19:00 – Izazovi velikog brenda – kako se pozicionirati kao poslodavac (Ubisoft)
19:30 – Netwoking i pauza za osveženje
19:50 – Moderatorske diskusije (3AP, Netokracija, Infostud)

→ Prijavi se za Employer Branding konferenciju! ←

Više o predavačima i njihovim predavanjima čekaće te na Facebook Event stranici (koji ćemo redovno ažurirati u naredne dve nedelje zato nakon registracije svoje prisustvo potvrdi i tamo) – mi se vidimo 3. oktobra u ICT Hub-u!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.