Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop svojim kupcima od danas nudi novu uslugu - ekspres slanje i primanje novca putem opcije MoneySend. Ovu uslugu razvili su Mastercard i iPay, a domaćim i inostranim kupcima pruža se mogućnost direktnog slanja novca bez odlaska u banku.

Dijaspora.shop, online prodavnica namenjena našim ljudima u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji, ovih dana korisnicima je ponudila potpuno novu uslugu – direktno slanje novca. Iza tehnologije stoje kompanije Mastercard i iPay kao prva registrovana institucija elektronskog novca u Srbiji.

Uz pomoć opcije MoneySend koja je sada sastavni deo ove Internet prodavnice, novac se za vrlo kratko vreme može prebaciti sa kartice na karticu (u okviru Mastercard sistema)- u zemlji ili u inostranstvu i to uz fiksnu provizuju do 3%. Na korisnicima je da obave registraciju, unesu podatke sa Mastercard platne kartice, iznos koji žele da pošalju i kontakt podatke primaoca.

Taj novac će, objašnjava Emil Hubač, jedan od osnivača i direktor ove online prodavnice koja novom uslugom cilja na tržište vredno više milijardi dolara, gotovo ekspresno stizati na željenu adresu – do pola sata, ali uglavnom za svega nekoliko minuta. „Bilo ko u bilo kom trenutku dana i noći može da pošalje i primi novac, bez odlaska u banku i uz maksimalnu sigurnost koju obezbeđuju naši partneri“, dodaje on.

Mastercard MoneySend usluga, podsećaju iz Mastercard Srbija, premijeru na Balkanu imala je  tokom 2018. godine, a implementacija u dijaspora.shop je odličan način da se korišćenje ovog vida transfera novca dodatno popularizuje među građanima:

MoneySend je po svojoj brzini, sigurnosti i praktičnosti potpuno prilagođen inovativnom biznis modelu kakav ima ova Internet prodavnica i realnoj potrebi stanovništa koji su se do sada oslanjali na manje praktične forme transfera, neretko baziranih na kešu.

Pošiljaoci unose svoje podatke i podatke primaoca, zatim broj kartice, kao i željeni iznos novca koji šalju.

MoneySend samo jedna od planiranih usluga

Uvođenje ove usluge, dodaje Emil, samo je deo plana razvoja ove prodavnice jer, pored ponude proizvoda i njihove kupovine na tri rate koju omogućava Banca Intesa, svojim korisnicima žele da omoguće i dodatne usluge:

Pored uvođenja novih opcija fokus nam je i na konstantnom unapređenju korisničkog iskustva. Fullfillment rate nam ne pada ispod 90%, što je jako važno sa aspekta efikasnosti. Takođe, preko 85% porudžbina realizujemo u roku do šest kalendarskih dana, a one isporuke koje se nisu mogle realizovati odmah velikom većinom su uzrokovane uvećanom potražnjom tokom predprazničnog i prazničnog perioda.

Ipak, dodaje Hubač, to je samo operativni izazov koji će se vremenom prevazići, budući da webshop posluje samo četiri meseca. „Ono što je u ovom trenutku za nas najbitnije je to da smo asortiman proizvoda uspeli da povećamo na oko 60.000 artikala i da beležimo trend rasta broja transakcija iz meseca u mesec od preko 50%“, naglašava on.

Pred dijaspora.shop timom sada je period u kom će nastojati da dodatno prošire asortiman, što je u ovom trenutku jedan od najvećih izazova. „Tu je i konstantna težnja da imamo što više zadovoljnih kupaca koji se iznova vraćaju na naš shop„, kaže Emil privodeći razgovor kraju.

MoneySend tj. direktno slanje novca bez tradicionalnih posrednika (banke) samo je jedna od novina koju ovaj tim planira u okviru dijaspora.shop ekosistema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.