Dijaspora.shop svojim kupcima od danas nudi novu uslugu - ekspres slanje i primanje novca putem opcije MoneySend. Ovu uslugu razvili su Mastercard i iPay, a domaćim i inostranim kupcima pruža se mogućnost direktnog slanja novca bez odlaska u banku.
Dijaspora.shop, online prodavnica namenjena našim ljudima u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji, ovih dana korisnicima je ponudila potpuno novu uslugu – direktno slanje novca. Iza tehnologije stoje kompanije Mastercard i iPay kao prva registrovana institucija elektronskog novca u Srbiji.
Uz pomoć opcije MoneySend koja je sada sastavni deo ove Internet prodavnice, novac se za vrlo kratko vreme može prebaciti sa kartice na karticu (u okviru Mastercard sistema)- u zemlji ili u inostranstvu i to uz fiksnu provizuju do 3%. Na korisnicima je da obave registraciju, unesu podatke sa Mastercard platne kartice, iznos koji žele da pošalju i kontakt podatke primaoca.
Taj novac će, objašnjava Emil Hubač, jedan od osnivača i direktor ove online prodavnice koja novom uslugom cilja na tržište vredno više milijardi dolara, gotovo ekspresno stizati na željenu adresu – do pola sata, ali uglavnom za svega nekoliko minuta. „Bilo ko u bilo kom trenutku dana i noći može da pošalje i primi novac, bez odlaska u banku i uz maksimalnu sigurnost koju obezbeđuju naši partneri“, dodaje on.
Mastercard MoneySend usluga, podsećaju iz Mastercard Srbija, premijeru na Balkanu imala je tokom 2018. godine, a implementacija u dijaspora.shop je odličan način da se korišćenje ovog vida transfera novca dodatno popularizuje među građanima:
MoneySend je po svojoj brzini, sigurnosti i praktičnosti potpuno prilagođen inovativnom biznis modelu kakav ima ova Internet prodavnica i realnoj potrebi stanovništa koji su se do sada oslanjali na manje praktične forme transfera, neretko baziranih na kešu.

MoneySend samo jedna od planiranih usluga
Uvođenje ove usluge, dodaje Emil, samo je deo plana razvoja ove prodavnice jer, pored ponude proizvoda i njihove kupovine na tri rate koju omogućava Banca Intesa, svojim korisnicima žele da omoguće i dodatne usluge:
Pored uvođenja novih opcija fokus nam je i na konstantnom unapređenju korisničkog iskustva. Fullfillment rate nam ne pada ispod 90%, što je jako važno sa aspekta efikasnosti. Takođe, preko 85% porudžbina realizujemo u roku do šest kalendarskih dana, a one isporuke koje se nisu mogle realizovati odmah velikom većinom su uzrokovane uvećanom potražnjom tokom predprazničnog i prazničnog perioda.
Ipak, dodaje Hubač, to je samo operativni izazov koji će se vremenom prevazići, budući da webshop posluje samo četiri meseca. “Ono što je u ovom trenutku za nas najbitnije je to da smo asortiman proizvoda uspeli da povećamo na oko 60.000 artikala i da beležimo trend rasta broja transakcija iz meseca u mesec od preko 50%”, naglašava on.
Pred dijaspora.shop timom sada je period u kom će nastojati da dodatno prošire asortiman, što je u ovom trenutku jedan od najvećih izazova. “Tu je i konstantna težnja da imamo što više zadovoljnih kupaca koji se iznova vraćaju na naš shop“, kaže Emil privodeći razgovor kraju.
MoneySend tj. direktno slanje novca bez tradicionalnih posrednika (banke) samo je jedna od novina koju ovaj tim planira u okviru dijaspora.shop ekosistema.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!