Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop svojim kupcima od danas nudi novu uslugu - ekspres slanje i primanje novca putem opcije MoneySend. Ovu uslugu razvili su Mastercard i iPay, a domaćim i inostranim kupcima pruža se mogućnost direktnog slanja novca bez odlaska u banku.

Dijaspora.shop, online prodavnica namenjena našim ljudima u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji, ovih dana korisnicima je ponudila potpuno novu uslugu – direktno slanje novca. Iza tehnologije stoje kompanije Mastercard i iPay kao prva registrovana institucija elektronskog novca u Srbiji.

Uz pomoć opcije MoneySend koja je sada sastavni deo ove Internet prodavnice, novac se za vrlo kratko vreme može prebaciti sa kartice na karticu (u okviru Mastercard sistema)- u zemlji ili u inostranstvu i to uz fiksnu provizuju do 3%. Na korisnicima je da obave registraciju, unesu podatke sa Mastercard platne kartice, iznos koji žele da pošalju i kontakt podatke primaoca.

Taj novac će, objašnjava Emil Hubač, jedan od osnivača i direktor ove online prodavnice koja novom uslugom cilja na tržište vredno više milijardi dolara, gotovo ekspresno stizati na željenu adresu – do pola sata, ali uglavnom za svega nekoliko minuta. „Bilo ko u bilo kom trenutku dana i noći može da pošalje i primi novac, bez odlaska u banku i uz maksimalnu sigurnost koju obezbeđuju naši partneri“, dodaje on.

Mastercard MoneySend usluga, podsećaju iz Mastercard Srbija, premijeru na Balkanu imala je  tokom 2018. godine, a implementacija u dijaspora.shop je odličan način da se korišćenje ovog vida transfera novca dodatno popularizuje među građanima:

MoneySend je po svojoj brzini, sigurnosti i praktičnosti potpuno prilagođen inovativnom biznis modelu kakav ima ova Internet prodavnica i realnoj potrebi stanovništa koji su se do sada oslanjali na manje praktične forme transfera, neretko baziranih na kešu.

Pošiljaoci unose svoje podatke i podatke primaoca, zatim broj kartice, kao i željeni iznos novca koji šalju.

MoneySend samo jedna od planiranih usluga

Uvođenje ove usluge, dodaje Emil, samo je deo plana razvoja ove prodavnice jer, pored ponude proizvoda i njihove kupovine na tri rate koju omogućava Banca Intesa, svojim korisnicima žele da omoguće i dodatne usluge:

Pored uvođenja novih opcija fokus nam je i na konstantnom unapređenju korisničkog iskustva. Fullfillment rate nam ne pada ispod 90%, što je jako važno sa aspekta efikasnosti. Takođe, preko 85% porudžbina realizujemo u roku do šest kalendarskih dana, a one isporuke koje se nisu mogle realizovati odmah velikom većinom su uzrokovane uvećanom potražnjom tokom predprazničnog i prazničnog perioda.

Ipak, dodaje Hubač, to je samo operativni izazov koji će se vremenom prevazići, budući da webshop posluje samo četiri meseca. „Ono što je u ovom trenutku za nas najbitnije je to da smo asortiman proizvoda uspeli da povećamo na oko 60.000 artikala i da beležimo trend rasta broja transakcija iz meseca u mesec od preko 50%“, naglašava on.

Pred dijaspora.shop timom sada je period u kom će nastojati da dodatno prošire asortiman, što je u ovom trenutku jedan od najvećih izazova. „Tu je i konstantna težnja da imamo što više zadovoljnih kupaca koji se iznova vraćaju na naš shop„, kaže Emil privodeći razgovor kraju.

MoneySend tj. direktno slanje novca bez tradicionalnih posrednika (banke) samo je jedna od novina koju ovaj tim planira u okviru dijaspora.shop ekosistema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Mobilno

Izabrali smo za vas 40 najboljih telefona u ovom trenutku – od €250 do preko €1.000

Da li se i vi često zbunite kada planirate da kupite novi mobilni telefon, posebno sada kada je tržište prezasićeno raznim modelima? Ponuda mobilnih telefona nije nikada bila bogatija za sve ciljne grupe korisnika. Mi smo se potrudili da vam te ponude detaljnije približimo kroz cenovne kategorije najinteresantnijih modela za kupovinu.

Propustili ste

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.