Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop svojim kupcima od danas nudi novu uslugu - ekspres slanje i primanje novca putem opcije MoneySend. Ovu uslugu razvili su Mastercard i iPay, a domaćim i inostranim kupcima pruža se mogućnost direktnog slanja novca bez odlaska u banku.

Dijaspora.shop, online prodavnica namenjena našim ljudima u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji, ovih dana korisnicima je ponudila potpuno novu uslugu – direktno slanje novca. Iza tehnologije stoje kompanije Mastercard i iPay kao prva registrovana institucija elektronskog novca u Srbiji.

Uz pomoć opcije MoneySend koja je sada sastavni deo ove Internet prodavnice, novac se za vrlo kratko vreme može prebaciti sa kartice na karticu (u okviru Mastercard sistema)- u zemlji ili u inostranstvu i to uz fiksnu provizuju do 3%. Na korisnicima je da obave registraciju, unesu podatke sa Mastercard platne kartice, iznos koji žele da pošalju i kontakt podatke primaoca.

Taj novac će, objašnjava Emil Hubač, jedan od osnivača i direktor ove online prodavnice koja novom uslugom cilja na tržište vredno više milijardi dolara, gotovo ekspresno stizati na željenu adresu – do pola sata, ali uglavnom za svega nekoliko minuta. „Bilo ko u bilo kom trenutku dana i noći može da pošalje i primi novac, bez odlaska u banku i uz maksimalnu sigurnost koju obezbeđuju naši partneri“, dodaje on.

Mastercard MoneySend usluga, podsećaju iz Mastercard Srbija, premijeru na Balkanu imala je  tokom 2018. godine, a implementacija u dijaspora.shop je odličan način da se korišćenje ovog vida transfera novca dodatno popularizuje među građanima:

MoneySend je po svojoj brzini, sigurnosti i praktičnosti potpuno prilagođen inovativnom biznis modelu kakav ima ova Internet prodavnica i realnoj potrebi stanovništa koji su se do sada oslanjali na manje praktične forme transfera, neretko baziranih na kešu.

Pošiljaoci unose svoje podatke i podatke primaoca, zatim broj kartice, kao i željeni iznos novca koji šalju.

MoneySend samo jedna od planiranih usluga

Uvođenje ove usluge, dodaje Emil, samo je deo plana razvoja ove prodavnice jer, pored ponude proizvoda i njihove kupovine na tri rate koju omogućava Banca Intesa, svojim korisnicima žele da omoguće i dodatne usluge:

Pored uvođenja novih opcija fokus nam je i na konstantnom unapređenju korisničkog iskustva. Fullfillment rate nam ne pada ispod 90%, što je jako važno sa aspekta efikasnosti. Takođe, preko 85% porudžbina realizujemo u roku do šest kalendarskih dana, a one isporuke koje se nisu mogle realizovati odmah velikom većinom su uzrokovane uvećanom potražnjom tokom predprazničnog i prazničnog perioda.

Ipak, dodaje Hubač, to je samo operativni izazov koji će se vremenom prevazići, budući da webshop posluje samo četiri meseca. „Ono što je u ovom trenutku za nas najbitnije je to da smo asortiman proizvoda uspeli da povećamo na oko 60.000 artikala i da beležimo trend rasta broja transakcija iz meseca u mesec od preko 50%“, naglašava on.

Pred dijaspora.shop timom sada je period u kom će nastojati da dodatno prošire asortiman, što je u ovom trenutku jedan od najvećih izazova. „Tu je i konstantna težnja da imamo što više zadovoljnih kupaca koji se iznova vraćaju na naš shop„, kaže Emil privodeći razgovor kraju.

MoneySend tj. direktno slanje novca bez tradicionalnih posrednika (banke) samo je jedna od novina koju ovaj tim planira u okviru dijaspora.shop ekosistema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.