Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop omogućio direktno slanje novca iz inostranstva u Srbiju

Dijaspora.shop svojim kupcima od danas nudi novu uslugu - ekspres slanje i primanje novca putem opcije MoneySend. Ovu uslugu razvili su Mastercard i iPay, a domaćim i inostranim kupcima pruža se mogućnost direktnog slanja novca bez odlaska u banku.

Dijaspora.shop, online prodavnica namenjena našim ljudima u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji, ovih dana korisnicima je ponudila potpuno novu uslugu – direktno slanje novca. Iza tehnologije stoje kompanije Mastercard i iPay kao prva registrovana institucija elektronskog novca u Srbiji.

Uz pomoć opcije MoneySend koja je sada sastavni deo ove Internet prodavnice, novac se za vrlo kratko vreme može prebaciti sa kartice na karticu (u okviru Mastercard sistema)- u zemlji ili u inostranstvu i to uz fiksnu provizuju do 3%. Na korisnicima je da obave registraciju, unesu podatke sa Mastercard platne kartice, iznos koji žele da pošalju i kontakt podatke primaoca.

Taj novac će, objašnjava Emil Hubač, jedan od osnivača i direktor ove online prodavnice koja novom uslugom cilja na tržište vredno više milijardi dolara, gotovo ekspresno stizati na željenu adresu – do pola sata, ali uglavnom za svega nekoliko minuta. „Bilo ko u bilo kom trenutku dana i noći može da pošalje i primi novac, bez odlaska u banku i uz maksimalnu sigurnost koju obezbeđuju naši partneri“, dodaje on.

Mastercard MoneySend usluga, podsećaju iz Mastercard Srbija, premijeru na Balkanu imala je  tokom 2018. godine, a implementacija u dijaspora.shop je odličan način da se korišćenje ovog vida transfera novca dodatno popularizuje među građanima:

MoneySend je po svojoj brzini, sigurnosti i praktičnosti potpuno prilagođen inovativnom biznis modelu kakav ima ova Internet prodavnica i realnoj potrebi stanovništa koji su se do sada oslanjali na manje praktične forme transfera, neretko baziranih na kešu.

Pošiljaoci unose svoje podatke i podatke primaoca, zatim broj kartice, kao i željeni iznos novca koji šalju.

MoneySend samo jedna od planiranih usluga

Uvođenje ove usluge, dodaje Emil, samo je deo plana razvoja ove prodavnice jer, pored ponude proizvoda i njihove kupovine na tri rate koju omogućava Banca Intesa, svojim korisnicima žele da omoguće i dodatne usluge:

Pored uvođenja novih opcija fokus nam je i na konstantnom unapređenju korisničkog iskustva. Fullfillment rate nam ne pada ispod 90%, što je jako važno sa aspekta efikasnosti. Takođe, preko 85% porudžbina realizujemo u roku do šest kalendarskih dana, a one isporuke koje se nisu mogle realizovati odmah velikom većinom su uzrokovane uvećanom potražnjom tokom predprazničnog i prazničnog perioda.

Ipak, dodaje Hubač, to je samo operativni izazov koji će se vremenom prevazići, budući da webshop posluje samo četiri meseca. „Ono što je u ovom trenutku za nas najbitnije je to da smo asortiman proizvoda uspeli da povećamo na oko 60.000 artikala i da beležimo trend rasta broja transakcija iz meseca u mesec od preko 50%“, naglašava on.

Pred dijaspora.shop timom sada je period u kom će nastojati da dodatno prošire asortiman, što je u ovom trenutku jedan od najvećih izazova. „Tu je i konstantna težnja da imamo što više zadovoljnih kupaca koji se iznova vraćaju na naš shop„, kaže Emil privodeći razgovor kraju.

MoneySend tj. direktno slanje novca bez tradicionalnih posrednika (banke) samo je jedna od novina koju ovaj tim planira u okviru dijaspora.shop ekosistema.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pokrenut startap program za dalji razvoj ‘pametnog’ ugostiteljstva – Metro Xcel čeka vaše prijave

Ovaj program ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da brže napreduju, a prijave traju tokom cele godine.

Društvene mreže

Kupovina pregleda na opciji Instagram Story – nova taktika influensera za rast profila

Rasprave o unosnom biznisu trgovine pratiocima i lajkovima na Instagramu ne jenjavaju, a čim se na horizontu pojavio nagoveštaj rešenja, nastao je novi problem – kupovina pregleda na opciji Story. Znači li to da se ova mreža (a i mi sa njom) bori sa vetrenjačama?

Netokracija

Milena Rašić nova je urednica Netokracije u Srbiji

Došlo je vreme za interne promene, vreme da budemo još bolji u onome što radimo. Kao deo tih promena zadovoljstvo mi je što mogu da vam saopštim da je nova urednica Netokracije u Srbiji upravo naša koleginica Milena Rašić.

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.