Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Nakon dve Data Science konferencije u Beogradu, biće održano i treće izdanje ovog događaja od 21. i 22. novembra u Belexpocentru i Holiday Inn hotelu. Data Science Conference 3.0 posvećen je jednoj od najpopularnijih tehnoloških grana današnjice - nauci o podacima (Data Science) - iz ugla stranih i domaćih stručnjaka i kompanija.

Kroz konkretne primene u različitim domenima kao što su biomedicina, gaming industrija, telekomunikacije, bankarstvo, menadžment, marketing i slično na Data Science konferenciji biće prikazane neke od najnovijih metoda u oblastima kao što su: machine learning-a, veštačka inteligencija, blockchain, big data, predictive analytics, data monetization, optimization, data visualization, deep learning, data lake i mnoge druge.

Nedavna istraživanja kompanije McKinsey su pokazala da će jaz u odnosu na ponudu i potražnju data scientist-a biti 50% do 2018. godine. Potreba nauke o podacima se ogleda u današnjoj intenzivnoj eri podataka koja je primorala multinacionalne organizacije i kompanije da se prilagode promenljivom digitalnom pejzažu i da razvijaju načine na koje deluju prihvatanjem transformacija na osnovu podataka.

Pomenuta konferencija ove godine postaje multifunkcionalni tehnološki događaj sa ciljem da podstakne data naučnike i data entuzijaste iz Jugoistočne i Centralne Evrope na profesionalno usavršavanje, umrežavanje, razvoj biznisa i inovacija. Predavanja će biti organizovana u 3 paralelna track-a, koji će biti podeljeni u 12 različitih blokova. Preko 700 učesnika imaće priliku da čuje 36 različitih predavanja iz širokog spekta nauke o podacima.

Obezbedite vaše mesto na vreme

Između ostalog, publika će biti u prilici da na konferenciji čuje eminentne stručnjake poput Martina Rugfelta (Sentian.ai) koji će pričati o monetizaciji podataka, kao i Marka Vasiljevskog (JATO Dynamics Ltd) koji će preneti svoje iskustvo iz Londona o tome na koji način i o čemu treba voditi računa prilikom formiranja Data Science timova.

Isto tako, biće organizovana i zanimljiva predavanja iz oblasti Image Recognition-a, gde će dr Marcel Blattner (Tamedia) predstaviti najnoviji trend korišćenja GPU box-ova u ovoj oblasti, kao i Nikola Mladenović (VAST.com) koji će govoriti o projektu koji je Vast radio na najnovijem iOS sistemu koji je nedavno doživeo svetsku premijeru. Više informacija o događaju, cenama karata i predavačima, možete pronaći na zvaničnom sajtu Data Science konferencije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Intervju

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.