Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Nakon dve Data Science konferencije u Beogradu, biće održano i treće izdanje ovog događaja od 21. i 22. novembra u Belexpocentru i Holiday Inn hotelu. Data Science Conference 3.0 posvećen je jednoj od najpopularnijih tehnoloških grana današnjice - nauci o podacima (Data Science) - iz ugla stranih i domaćih stručnjaka i kompanija.

Kroz konkretne primene u različitim domenima kao što su biomedicina, gaming industrija, telekomunikacije, bankarstvo, menadžment, marketing i slično na Data Science konferenciji biće prikazane neke od najnovijih metoda u oblastima kao što su: machine learning-a, veštačka inteligencija, blockchain, big data, predictive analytics, data monetization, optimization, data visualization, deep learning, data lake i mnoge druge.

Nedavna istraživanja kompanije McKinsey su pokazala da će jaz u odnosu na ponudu i potražnju data scientist-a biti 50% do 2018. godine. Potreba nauke o podacima se ogleda u današnjoj intenzivnoj eri podataka koja je primorala multinacionalne organizacije i kompanije da se prilagode promenljivom digitalnom pejzažu i da razvijaju načine na koje deluju prihvatanjem transformacija na osnovu podataka.

Pomenuta konferencija ove godine postaje multifunkcionalni tehnološki događaj sa ciljem da podstakne data naučnike i data entuzijaste iz Jugoistočne i Centralne Evrope na profesionalno usavršavanje, umrežavanje, razvoj biznisa i inovacija. Predavanja će biti organizovana u 3 paralelna track-a, koji će biti podeljeni u 12 različitih blokova. Preko 700 učesnika imaće priliku da čuje 36 različitih predavanja iz širokog spekta nauke o podacima.

Obezbedite vaše mesto na vreme

Između ostalog, publika će biti u prilici da na konferenciji čuje eminentne stručnjake poput Martina Rugfelta (Sentian.ai) koji će pričati o monetizaciji podataka, kao i Marka Vasiljevskog (JATO Dynamics Ltd) koji će preneti svoje iskustvo iz Londona o tome na koji način i o čemu treba voditi računa prilikom formiranja Data Science timova.

Isto tako, biće organizovana i zanimljiva predavanja iz oblasti Image Recognition-a, gde će dr Marcel Blattner (Tamedia) predstaviti najnoviji trend korišćenja GPU box-ova u ovoj oblasti, kao i Nikola Mladenović (VAST.com) koji će govoriti o projektu koji je Vast radio na najnovijem iOS sistemu koji je nedavno doživeo svetsku premijeru. Više informacija o događaju, cenama karata i predavačima, možete pronaći na zvaničnom sajtu Data Science konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.