Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Treća Data Science konferencija: Kako promeniti svet kroz nauku o podacima

Nakon dve Data Science konferencije u Beogradu, biće održano i treće izdanje ovog događaja od 21. i 22. novembra u Belexpocentru i Holiday Inn hotelu. Data Science Conference 3.0 posvećen je jednoj od najpopularnijih tehnoloških grana današnjice - nauci o podacima (Data Science) - iz ugla stranih i domaćih stručnjaka i kompanija.

Kroz konkretne primene u različitim domenima kao što su biomedicina, gaming industrija, telekomunikacije, bankarstvo, menadžment, marketing i slično na Data Science konferenciji biće prikazane neke od najnovijih metoda u oblastima kao što su: machine learning-a, veštačka inteligencija, blockchain, big data, predictive analytics, data monetization, optimization, data visualization, deep learning, data lake i mnoge druge.

Nedavna istraživanja kompanije McKinsey su pokazala da će jaz u odnosu na ponudu i potražnju data scientist-a biti 50% do 2018. godine. Potreba nauke o podacima se ogleda u današnjoj intenzivnoj eri podataka koja je primorala multinacionalne organizacije i kompanije da se prilagode promenljivom digitalnom pejzažu i da razvijaju načine na koje deluju prihvatanjem transformacija na osnovu podataka.

Pomenuta konferencija ove godine postaje multifunkcionalni tehnološki događaj sa ciljem da podstakne data naučnike i data entuzijaste iz Jugoistočne i Centralne Evrope na profesionalno usavršavanje, umrežavanje, razvoj biznisa i inovacija. Predavanja će biti organizovana u 3 paralelna track-a, koji će biti podeljeni u 12 različitih blokova. Preko 700 učesnika imaće priliku da čuje 36 različitih predavanja iz širokog spekta nauke o podacima.

Obezbedite vaše mesto na vreme

Između ostalog, publika će biti u prilici da na konferenciji čuje eminentne stručnjake poput Martina Rugfelta (Sentian.ai) koji će pričati o monetizaciji podataka, kao i Marka Vasiljevskog (JATO Dynamics Ltd) koji će preneti svoje iskustvo iz Londona o tome na koji način i o čemu treba voditi računa prilikom formiranja Data Science timova.

Isto tako, biće organizovana i zanimljiva predavanja iz oblasti Image Recognition-a, gde će dr Marcel Blattner (Tamedia) predstaviti najnoviji trend korišćenja GPU box-ova u ovoj oblasti, kao i Nikola Mladenović (VAST.com) koji će govoriti o projektu koji je Vast radio na najnovijem iOS sistemu koji je nedavno doživeo svetsku premijeru. Više informacija o događaju, cenama karata i predavačima, možete pronaći na zvaničnom sajtu Data Science konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.