Besplatna ‘Data Science’ konferencija u Domu omladine

Besplatna ‘Data Science’ konferencija u Domu omladine 13. i 14. oktobra

Koliko znate o nauci posvećenoj podacima? Ovih dana u Beogradu se priprema prva konferencija posvećena pomenutoj nauci, dok će srpska prestonica ugostiti besplatan događaj koji će tokom dva dana okupiti nekoliko stotina učesnika, a koji će imati priliku da čuju predavanja 20 zanimljivih predavača.

bigdata_1

Dom omladine Beograda ove će godine od 13. do 14. oktobra ugostiti Data Science Conference – događaj posvećen nauci o podacima na kome će se otvoreno pričati o Big Data, mašinskom učenju, rejting sistemima kao i o njihovoj primeni u poslovnom svetu.

U razgovoru za Netokraciju, iz organizacije najavljuju besplatnu konferenciju namenjenu svim zainteresovanim posetiocima:

Potpuno otvoreno, potpuno besplatno za sve. U open data eri, deluje savršeno logično da Data Science Conference bude događaj otvoren za sve. Znanje bi trebalo da bude dostupno svima. Bilo da ste početnik ili profesionalac, mala ili velika kompanija.

20 predavača o najnovijim Big Data’ trendovima

Prisutni će moći da čuju predavanja govornika iz kompanija Vast, GfK, Nordeus i In2 Data, a ovo su samo neki od izlagača koji će svoja iskustva podeliti sa publikom:

  • Primena mašinskog učenja prilikom predviđanja cene polovnih automobila” – Miloš Božić iz kompanije Vast će nam opisati razvoj modela za predviđanje, baziranih na algoritmima mašinskog učenja. Biće reči o tome kako model izgleda u teoriji, koje probleme donosi primena i kako su prevaziđeni
  • “Segmentacijom do dodatnog znanja” – Miodrag Vujinović iz kompanije GfK će nam govoriti o procesu segmentacije korisnika, tehnici koja je primenjena i pristupu, ali i o tome kako je segmentacija povezana sa internom bazom podataka klijenta
  • “Prevencija ranog odlaska korisnika u online igrama – early churn” – Miloš Milošević iz Nordeusa će nam opisati pristup prevenciji odlaska korisnika, korišćenjem mašinskog učenja kroz brojne algoritme, a biće predstavljene i procedure selekcija podataka za algoritme
  • “Data Science monetizacija Big Data koncepta” – dr Leo Mršićiz In2 Data i Dušan Veličkovski iz In2 Beograd će razjasniti koja je razlika između Data Analyst-a i Data Scientist-a, pojam Data Lake-a, kao i praktičnu primenu Data Science u modernom poslovanju

Organizatori Data Science konferencije pozivaju poručuju da je događaj u potpunosti besplatan, te pozivaju sve zainteresovane da osiguraju svoje mesto na zvaničnom sajtu konferencije, gde ujedno mogu pronaći više informacija o predavačima i temama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.