Content Marketing radionica održaće se 18. marta 2020 - u organizaciji Netokracije

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.

Zero to Hero: Content Marketing Workshop biće posvećen sadržajnom oglašavanju tj. izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju njegovog uspeha. Ako vas zanima kako da za svoju kompaniju ili brend kreirate sadržaj koji će doneti rezultate, uskladite strategiju sa očekivanjima svog šefa ili klijenta i kako da odaberete odgovarajuću temu i format – ovo je prilika za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su ujedno i Netokracijini redovni kolumnisti i predavači.

Kako do sadržaja koji zaista daje rezultate?

Content is the King, a ako se predviđanja digitalnih marketara o još većem značaju kvalitetnog sadržaja u narednim godinama ispostave kao tačna, bićemo prinuđeni da mnogo više resursa ulažemo u ovu oblast.

I zato, da bi vaša strategija donela rezultate, najpre je potrebno da znate kome se tačno obraćate – ko je vaša idealna mušterija. Stoga ćemo se, u okviru radionice, najpre detaljno upoznati sa okvirom za izradu tzv. Buyer Person-a (koji je mnogo više od definisanja demografije i interesovanja) i naučiti na koji način bi trebalo pristupiti izradi specifičnog sadržaja koji je prilagođen vašoj ciljnoj grupi.

Predavači će nakon toga objasniti i kako da kreiranju sadržaja pristupite planski, a zatim će prisutne uputiti u detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (u šta spadaju i istraživanje konkurencije, ključnih reči, izrada plana promocije i distribucije i njeno dokumentovanje).

Nakon definisanja planova, govorićemo i o oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja i odgovarajuće copywriting tehnike kao što su Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge, koje provereno donose dobre rezultate koje možete proveriti uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika – o kojima će takođe biti reči.

Želiš da čuješ više? Obezbedi svoje (i kolegino) mesto na radionici!

Zero to Hero: Content Marketing Workshop održava se 18. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), a ukoliko želiš da svoje content marketing veštine (a samim tim i reputaciju svog brenda/kompanije/proizvoda) podigneš na viši nivo – čekamo tvoju prijavu!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 4. marta važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete obezbediti po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 20%.

Broj mesta na radionici ograničen je na 20 polaznika, a ukoliko imate napomenu u vezi ručka koji je obuhvaćen cenom kotizacije, javite nam se putem forme! ✍🏻

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

E-commerce

Zanateria je nova ‘online’ robna kuća iz Srbije koja okuplja preko 180 zanatlija, malih proizvođača i njihovih unikatnih proizvoda

Domaća scena izrade zanatskih proizvoda je u ekspanziji, pa je sve više manjih proizvođača koji traže svoje mesto na 'online' i 'offline' tržištu. U tome im može pomoći Zanateria - nova Internet robna kuća, čiji su osnivači za Netokraciju podelili svoju poslovnu priču.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Propustili ste

Kultura 2.0

Teško je zaobići Netflix u Srbiji kada su TV okupirali rijaliti i politika

'Streaming' servisa je sve više, pa se zato pitam da li će se tradicionalna televizija svesti na sportske prenose, politiku i rijaliti programe ili će i dalje imati šta da ponudi?

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?