Content Marketing radionica održaće se 18. marta 2020 - u organizaciji Netokracije

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.

Zero to Hero: Content Marketing Workshop biće posvećen sadržajnom oglašavanju tj. izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju njegovog uspeha. Ako vas zanima kako da za svoju kompaniju ili brend kreirate sadržaj koji će doneti rezultate, uskladite strategiju sa očekivanjima svog šefa ili klijenta i kako da odaberete odgovarajuću temu i format – ovo je prilika za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su ujedno i Netokracijini redovni kolumnisti i predavači.

Kako do sadržaja koji zaista daje rezultate?

Content is the King, a ako se predviđanja digitalnih marketara o još većem značaju kvalitetnog sadržaja u narednim godinama ispostave kao tačna, bićemo prinuđeni da mnogo više resursa ulažemo u ovu oblast.

I zato, da bi vaša strategija donela rezultate, najpre je potrebno da znate kome se tačno obraćate – ko je vaša idealna mušterija. Stoga ćemo se, u okviru radionice, najpre detaljno upoznati sa okvirom za izradu tzv. Buyer Person-a (koji je mnogo više od definisanja demografije i interesovanja) i naučiti na koji način bi trebalo pristupiti izradi specifičnog sadržaja koji je prilagođen vašoj ciljnoj grupi.

Predavači će nakon toga objasniti i kako da kreiranju sadržaja pristupite planski, a zatim će prisutne uputiti u detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (u šta spadaju i istraživanje konkurencije, ključnih reči, izrada plana promocije i distribucije i njeno dokumentovanje).

Nakon definisanja planova, govorićemo i o oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja i odgovarajuće copywriting tehnike kao što su Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge, koje provereno donose dobre rezultate koje možete proveriti uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika – o kojima će takođe biti reči.

Želiš da čuješ više? Obezbedi svoje (i kolegino) mesto na radionici!

Zero to Hero: Content Marketing Workshop održava se 18. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), a ukoliko želiš da svoje content marketing veštine (a samim tim i reputaciju svog brenda/kompanije/proizvoda) podigneš na viši nivo – čekamo tvoju prijavu!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 4. marta važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete obezbediti po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 20%.

Broj mesta na radionici ograničen je na 20 polaznika, a ukoliko imate napomenu u vezi ručka koji je obuhvaćen cenom kotizacije, javite nam se putem forme! ✍🏻

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.