Content Marketing radionica održaće se 18. marta 2020 - u organizaciji Netokracije

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.

Zero to Hero: Content Marketing Workshop biće posvećen sadržajnom oglašavanju tj. izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju njegovog uspeha. Ako vas zanima kako da za svoju kompaniju ili brend kreirate sadržaj koji će doneti rezultate, uskladite strategiju sa očekivanjima svog šefa ili klijenta i kako da odaberete odgovarajuću temu i format – ovo je prilika za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su ujedno i Netokracijini redovni kolumnisti i predavači.

Kako do sadržaja koji zaista daje rezultate?

Content is the King, a ako se predviđanja digitalnih marketara o još većem značaju kvalitetnog sadržaja u narednim godinama ispostave kao tačna, bićemo prinuđeni da mnogo više resursa ulažemo u ovu oblast.

I zato, da bi vaša strategija donela rezultate, najpre je potrebno da znate kome se tačno obraćate – ko je vaša idealna mušterija. Stoga ćemo se, u okviru radionice, najpre detaljno upoznati sa okvirom za izradu tzv. Buyer Person-a (koji je mnogo više od definisanja demografije i interesovanja) i naučiti na koji način bi trebalo pristupiti izradi specifičnog sadržaja koji je prilagođen vašoj ciljnoj grupi.

Predavači će nakon toga objasniti i kako da kreiranju sadržaja pristupite planski, a zatim će prisutne uputiti u detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (u šta spadaju i istraživanje konkurencije, ključnih reči, izrada plana promocije i distribucije i njeno dokumentovanje).

Nakon definisanja planova, govorićemo i o oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja i odgovarajuće copywriting tehnike kao što su Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge, koje provereno donose dobre rezultate koje možete proveriti uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika – o kojima će takođe biti reči.

Želiš da čuješ više? Obezbedi svoje (i kolegino) mesto na radionici!

Zero to Hero: Content Marketing Workshop održava se 18. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), a ukoliko želiš da svoje content marketing veštine (a samim tim i reputaciju svog brenda/kompanije/proizvoda) podigneš na viši nivo – čekamo tvoju prijavu!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 4. marta važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete obezbediti po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 20%.

Broj mesta na radionici ograničen je na 20 polaznika, a ukoliko imate napomenu u vezi ručka koji je obuhvaćen cenom kotizacije, javite nam se putem forme! ✍🏻

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.