Content Marketing radionica održaće se 18. marta 2020 - u organizaciji Netokracije

Kako da kreirate kvalitetan sadržaj za svoj brend? Otkrijte na Netokracijinoj Content Marketing radionici!

Započinjemo novu sezonu stručnih radionica! Prva u nizu biće posvećena content marketingu i održaće se 18. marta u Beogradu, a namenjena je svim profesionalcima koji shvataju značaj i doseg oglašavanja kroz sadržaj, te koji žele da unaprede svoje shvatanje toga šta je dobar 'content' koji prodaje.

Zero to Hero: Content Marketing Workshop biće posvećen sadržajnom oglašavanju tj. izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju njegovog uspeha. Ako vas zanima kako da za svoju kompaniju ili brend kreirate sadržaj koji će doneti rezultate, uskladite strategiju sa očekivanjima svog šefa ili klijenta i kako da odaberete odgovarajuću temu i format – ovo je prilika za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari koji imaju iskustvo kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, a koji su ujedno i Netokracijini redovni kolumnisti i predavači.

Kako do sadržaja koji zaista daje rezultate?

Content is the King, a ako se predviđanja digitalnih marketara o još većem značaju kvalitetnog sadržaja u narednim godinama ispostave kao tačna, bićemo prinuđeni da mnogo više resursa ulažemo u ovu oblast.

I zato, da bi vaša strategija donela rezultate, najpre je potrebno da znate kome se tačno obraćate – ko je vaša idealna mušterija. Stoga ćemo se, u okviru radionice, najpre detaljno upoznati sa okvirom za izradu tzv. Buyer Person-a (koji je mnogo više od definisanja demografije i interesovanja) i naučiti na koji način bi trebalo pristupiti izradi specifičnog sadržaja koji je prilagođen vašoj ciljnoj grupi.

Predavači će nakon toga objasniti i kako da kreiranju sadržaja pristupite planski, a zatim će prisutne uputiti u detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (u šta spadaju i istraživanje konkurencije, ključnih reči, izrada plana promocije i distribucije i njeno dokumentovanje).

Nakon definisanja planova, govorićemo i o oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja i odgovarajuće copywriting tehnike kao što su Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge, koje provereno donose dobre rezultate koje možete proveriti uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika – o kojima će takođe biti reči.

Želiš da čuješ više? Obezbedi svoje (i kolegino) mesto na radionici!

Zero to Hero: Content Marketing Workshop održava se 18. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27), a ukoliko želiš da svoje content marketing veštine (a samim tim i reputaciju svog brenda/kompanije/proizvoda) podigneš na viši nivo – čekamo tvoju prijavu!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara + PDV, ali do 4. marta važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete obezbediti po ceni od 16.990 dinara + PDV. Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 20%.

Broj mesta na radionici ograničen je na 20 polaznika, a ukoliko imate napomenu u vezi ručka koji je obuhvaćen cenom kotizacije, javite nam se putem forme! ✍🏻

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.