Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Netokracija Srbija otvara novu sezonu radionica za digitalne profesionalce. Prvi 'workshop' kreće 12. marta u Beogradu i posvećen je naprednom content marketingu.

Radionica ‘Zero to Hero Content’ biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako vas zanima kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, kako se Paretov princip primenjuje u copywriting-u i koje to rupe Google analitika ne pokriva – ovo je mesto za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, te Netokracijini redovni kolumnisti.

Od strategije do egzekucije 🔧

O vrednosti koju dobar sadržaj donosi svom kreatoru, bio on pojedinac ili kompanija, nije potrebno govoriti – to već svi znaju. Pa ipak, dobro odrađenih content marketing projekata kod nas i nema preterano mnogo. Da li je zbog toga što se domaća struka prečesto okreće instant rezultatima ili zato što pogrešno pristupamo njegovom planiranju i realizovanju?

Upravo na ova pitanja odgovorićemo na predstojećoj radionici u okviru koje će predavači predočiti razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrada plana), a zatim će prisutnima objasniti detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (istraživanje ciljne grupe, konkurencije, ključnih reči, plan promocije i distribucije  i njeno dokumentovanje).

Nakon postavljanja strategije, dobar content marketar pristupa oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja (i onih koji to nisu), kao i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate.

A kako znate da je tako? Uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika, o kojima će takođe biti reči.

Samo 25 mesta za vas i vaše kolege 🎟️

Želiš da obezbediš svoje mesto na ‘Zero to Hero Content’ radionici koja se održava 12. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem u online formularu i Netokracijin tim će te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara, ali do 22. februara važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 17.990 dinara! Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%, dok se na ove cene ne obračunava PDV.

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?