Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Netokracija Srbija otvara novu sezonu radionica za digitalne profesionalce. Prvi 'workshop' kreće 12. marta u Beogradu i posvećen je naprednom content marketingu.

Radionica ‘Zero to Hero Content’ biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako vas zanima kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, kako se Paretov princip primenjuje u copywriting-u i koje to rupe Google analitika ne pokriva – ovo je mesto za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, te Netokracijini redovni kolumnisti.

Od strategije do egzekucije 🔧

O vrednosti koju dobar sadržaj donosi svom kreatoru, bio on pojedinac ili kompanija, nije potrebno govoriti – to već svi znaju. Pa ipak, dobro odrađenih content marketing projekata kod nas i nema preterano mnogo. Da li je zbog toga što se domaća struka prečesto okreće instant rezultatima ili zato što pogrešno pristupamo njegovom planiranju i realizovanju?

Upravo na ova pitanja odgovorićemo na predstojećoj radionici u okviru koje će predavači predočiti razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrada plana), a zatim će prisutnima objasniti detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (istraživanje ciljne grupe, konkurencije, ključnih reči, plan promocije i distribucije  i njeno dokumentovanje).

Nakon postavljanja strategije, dobar content marketar pristupa oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja (i onih koji to nisu), kao i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate.

A kako znate da je tako? Uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika, o kojima će takođe biti reči.

Samo 25 mesta za vas i vaše kolege 🎟️

Želiš da obezbediš svoje mesto na ‘Zero to Hero Content’ radionici koja se održava 12. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem u online formularu i Netokracijin tim će te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara, ali do 22. februara važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 17.990 dinara! Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%, dok se na ove cene ne obračunava PDV.

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Web 3.0

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.