Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Netokracija Srbija otvara novu sezonu radionica za digitalne profesionalce. Prvi 'workshop' kreće 12. marta u Beogradu i posvećen je naprednom content marketingu.

Radionica ‘Zero to Hero Content’ biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako vas zanima kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, kako se Paretov princip primenjuje u copywriting-u i koje to rupe Google analitika ne pokriva – ovo je mesto za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, te Netokracijini redovni kolumnisti.

Od strategije do egzekucije 🔧

O vrednosti koju dobar sadržaj donosi svom kreatoru, bio on pojedinac ili kompanija, nije potrebno govoriti – to već svi znaju. Pa ipak, dobro odrađenih content marketing projekata kod nas i nema preterano mnogo. Da li je zbog toga što se domaća struka prečesto okreće instant rezultatima ili zato što pogrešno pristupamo njegovom planiranju i realizovanju?

Upravo na ova pitanja odgovorićemo na predstojećoj radionici u okviru koje će predavači predočiti razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrada plana), a zatim će prisutnima objasniti detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (istraživanje ciljne grupe, konkurencije, ključnih reči, plan promocije i distribucije  i njeno dokumentovanje).

Nakon postavljanja strategije, dobar content marketar pristupa oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja (i onih koji to nisu), kao i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate.

A kako znate da je tako? Uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika, o kojima će takođe biti reči.

Samo 25 mesta za vas i vaše kolege 🎟️

Želiš da obezbediš svoje mesto na ‘Zero to Hero Content’ radionici koja se održava 12. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem u online formularu i Netokracijin tim će te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara, ali do 22. februara važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 17.990 dinara! Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%, dok se na ove cene ne obračunava PDV.

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.