Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Netokracija Srbija otvara novu sezonu radionica za digitalne profesionalce. Prvi 'workshop' kreće 12. marta u Beogradu i posvećen je naprednom content marketingu.

Radionica ‘Zero to Hero Content’ biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako vas zanima kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, kako se Paretov princip primenjuje u copywriting-u i koje to rupe Google analitika ne pokriva – ovo je mesto za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, te Netokracijini redovni kolumnisti.

Od strategije do egzekucije 🔧

O vrednosti koju dobar sadržaj donosi svom kreatoru, bio on pojedinac ili kompanija, nije potrebno govoriti – to već svi znaju. Pa ipak, dobro odrađenih content marketing projekata kod nas i nema preterano mnogo. Da li je zbog toga što se domaća struka prečesto okreće instant rezultatima ili zato što pogrešno pristupamo njegovom planiranju i realizovanju?

Upravo na ova pitanja odgovorićemo na predstojećoj radionici u okviru koje će predavači predočiti razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrada plana), a zatim će prisutnima objasniti detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (istraživanje ciljne grupe, konkurencije, ključnih reči, plan promocije i distribucije  i njeno dokumentovanje).

Nakon postavljanja strategije, dobar content marketar pristupa oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja (i onih koji to nisu), kao i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate.

A kako znate da je tako? Uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika, o kojima će takođe biti reči.

Samo 25 mesta za vas i vaše kolege 🎟️

Želiš da obezbediš svoje mesto na ‘Zero to Hero Content’ radionici koja se održava 12. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem u online formularu i Netokracijin tim će te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara, ali do 22. februara važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 17.990 dinara! Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%, dok se na ove cene ne obračunava PDV.

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako voditi korisničku podršku ako se vaš tim sastoji od samo nekoliko ljudi?

Iako ste mali tim, veoma je bitno obratiti pažnju na 'feedback' koji vam daju korisnici i postarati se da ste zaista tu za njih. Zato je segment korisničke podrške ponekada presudan.

Tehnologija

Srpski HTEC Group podigao $140 miliona za dalje širenje kompanije

Srpska IT kompanija koja radi na razvoju softverskih rešenja HTEC Group, a koja ima sedište u SAD-u, saopštila je da je obezbedila 140 miliona dolara od investicione kompanije Brighton Park Capital u ugovoru o vlasničkom kapitalu kako bi ubrzala svoju globalnu ekspanziju.

Intervju

Symphony organizuje interne tehničke zajednice za razmenu znanja – a uskoro i eksternu konferenciju ‘TechNote’

Ova kompanija je za svoje zaposlene organizovala tehničke zajednice čiji je cilj podela znanja i iskustva među članovima tima (QA, DevOps i Front-End community), a to je preraslo i u eksternu konferenciju 'TechNote' koja startuje od marta.

Tehnologija

Šta je to ‘bear market’ i kako se povezuje sa drastičnim padom kriptovaluta?

U prethodnim danima Bitcoin je doživeo nagli pad vrednosti, spustivši se na ispod 35.000 dolara. Štaviše, kompletno 'crypto' tržište je u padu, smanjujući vrednost gotovo svih kriptovaluta. Šta je uzrok ovom problemu i koji uticaj u svemu tome ima termin 'bear market'?

Office Talks Podcast

Prvi superklasteri u Srbiji i osvrt na Web3

Sa Aleksandrom Popović i Pavlom Batutom razgovarali smo o tome kako se zainteresovani startapi, predstavnici akademske zajednice i privrede mogu ujediniti u prve srpske superklastere.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.