Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Workshop: Otkrijte kako uspešni Content Marketari kreiraju svoje kampanje!

Netokracija Srbija otvara novu sezonu radionica za digitalne profesionalce. Prvi 'workshop' kreće 12. marta u Beogradu i posvećen je naprednom content marketingu.

Radionica ‘Zero to Hero Content’ biće posvećena sadržajnom oglašavanju: izradi strategije, planiranju narativne strukture i praćenju rezultata. Ako vas zanima kako da uskladite strategiju sa očekivanjima vašeg klijenta, koju temu i format bi trebalo da odaberete, kako se Paretov princip primenjuje u copywriting-u i koje to rupe Google analitika ne pokriva – ovo je mesto za vas!

Radionicu će voditi Goran Mirković i Mia Čomić, content marketari sa bogatom istorijom kreiranja pisanog sadržaja za SaaS kompanije, agencije i medije, te Netokracijini redovni kolumnisti.

Od strategije do egzekucije 🔧

O vrednosti koju dobar sadržaj donosi svom kreatoru, bio on pojedinac ili kompanija, nije potrebno govoriti – to već svi znaju. Pa ipak, dobro odrađenih content marketing projekata kod nas i nema preterano mnogo. Da li je zbog toga što se domaća struka prečesto okreće instant rezultatima ili zato što pogrešno pristupamo njegovom planiranju i realizovanju?

Upravo na ova pitanja odgovorićemo na predstojećoj radionici u okviru koje će predavači predočiti razliku između nasumične proizvodnje sadržaja i strateškog razmišljanja (izrada plana), a zatim će prisutnima objasniti detalje izrade uspešne strategije kreiranja sadržaja (istraživanje ciljne grupe, konkurencije, ključnih reči, plan promocije i distribucije  i njeno dokumentovanje).

Nakon postavljanja strategije, dobar content marketar pristupa oblikovanju narativne strukture, a Mia i Goran uputiće vas u elemente svakog uspešnog sadržaja (i onih koji to nisu), kao i u odgovarajuće copywriting tehnike (Paretov princip, 4U formula, SHINE, PAS i druge) koje provereno donose dobre rezultate.

A kako znate da je tako? Uz pomoć Google analitike, vaših KPI-jeva i drugih prostih i složenih metrika, o kojima će takođe biti reči.

Samo 25 mesta za vas i vaše kolege 🎟️

Želiš da obezbediš svoje mesto na ‘Zero to Hero Content’ radionici koja se održava 12. marta u Belgrade Art Hotelu (Knez Mihailova 27)? Ostavi nam svoje podatke putem u online formularu i Netokracijin tim će te kontaktirati!

Regularna cena kotizacije za radionicu iznosi 20.990 dinara, ali do 22. februara važi specijalna early bird promocija u okviru koje svoje mesto možete da obezbedite po ceni od 17.990 dinara! Za dve i više prijava ostvarili smo i specijalan popust od 15%, dok se na ove cene ne obračunava PDV.

→ Prijavi se za Zero to Hero Content radionicu! ←

Vidimo se na radionici, a ukoliko imate dodatnih pitanja pišite nam na tadic@netokracija.com!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.