Chatbot Day: Kako veštačka inteligencija menja tradicionalnu industriju

Chatbot Day: Kako veštačka inteligencija menja tradicionalnu industriju

Posle prvog chatbot hakatona koji se održao u februaru 2017. i prvog chatbot meetup-a održanog u maju iste godine, ova tema zaslužila je i sopstveni dan – Chatbot Day. ICT Hub i Garage Lab će 20. oktobra u okviru istoimenog događaja okupiti neke od bitnijih igrača na chatbot sceni, koji će predstaviti sve prednosti koje ova tehnologija donosi tradicionalnim industrijama.

Chatbotovi osim što štede vreme i novac, unapređuju korisničko iskustvo i automatizuju brojne procese. Ova tehnologoija može se koristiti u različitim industrijama, kao što su korisnička podrška, generisanje tzv. leadova, automatizacija procesa, prodaja, marketing, e-commerce, zapošljavanje, dostavljanje informacija, zabava itd.

Program predstojećeg Chatbot Day-a biće podeljen na dva dela: Dnevni biznis deo programa od 9:30 do 13:30, koji je rezervisan za diskusiju o biznis strani chatbotova, njegovoj implementaciji i brojnim prednostima koji donose. Prisutni će, između ostalog, moći da čuju iskustva predstavnika kompanije The Digital Box iz Italije, kao i izraelskog startapa Spartans AI.

Prijave već otvorene, požurite

Pored toga, svoje primere će predstaviti i domaće kompanije poput Sage. Ovaj deo namenjen je svim predstavnicima kompanija koje razmatraju uvođenje chatbot servisa, kako bi se upoznali sa primerima dobre prakse.

Večernji deo programa (18:30 – 20:30) namenjen je okupljanju tech zajednice koja razvija chatbot rešenje, a pored ekipe iz Spartans AI, svoja iskustva podeliće i Jaroslav Kubiček kao i Nikola Milenković iz startapa Hunch Insights. Iz organizacije napominju da su registracije otvorene do srede, 18.10, dok ceo program, prijave i više informacija o predavačima možete pronaći na zvaničnom sajtu pomenutog događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?