CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

Direktor kompanije CAR:GO, izjavio je danas na konferenciji za medije da je jedina poenta izmenjenog Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju zabrana neometanog rada ovog servisa.

Direktor i osnivač ove kompanije, Vuk Guberinić istakao je između ostalog da će prema novom zakonu građane moći da prevoze samo taksi udruženja, te da će upravo tim zakonom biti oštećeni korisnici usluge prevoza, jer će kvalitet usluge opasti a cena prevoza skočiti.

Vuk dodaje kako čitav tim koji stoji iza CAR:GO servisa ne želi da se to desi, jer je krajnji cilj kompanije da ponudi povoljnu i bezbednu uslugu građanima Beograd:

CAR:GO ne traži ustupke od države, ne traži subvencije. Mi samo tražimo da nas puste da radimo. Kao što taksisti mogu da rade, tako i mi tražimo fer i jednake uslove za rad.

Reagujući na najavu taksista da će stupiti u štrajk, Guberinić kaže da mu je žao što na taj način udruženja žele da se izbore za nešto u šta veruju i da se nada da će se taksisti urazumiti – dodajući da i CAR:GO vozači partneri žele da rade i zarade za svoje porodice.

Cilj je pronaći alternativno rešenje za sve

On je istakao da se za razliku od taksista, ova kompanija za svoja prava bori ulaganjima, a kao primer toga, ekskluzivno je predstavio nove hibridne automobile marke Tojota koji će se od sada naći u voznom parku servisa:

Mi želimo da ulažemo jer je CAR:GO deo Beograda i svakodnevnog života Beograđana. Želimo da zajedno sa gradom, građanima i organizacijama radimo na zaštiti životne sredine i zato smo se odlučili za hibridna vozila. Ovo je inače samo prvi deo investicionog ciklusa koji pripremamo.

Komentarišući za Netokraciju Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Guberinić kaže:

Što se tiče zakona, mi smo za to da se pronađe rešenje koje bi odgovaralo i za alternativne prevoznike. Dakle, ako su to limo servis operateri, da im se omogući da voze svojim putničkim vozilima i da prevoze putnike. Ako je neophodno da se ugledamo na neku državu, ne moramo daleko da idemo, možemo da vidimo kako je to sve rešeno zakonom u Hrvatskoj i da vidimo kako mogu da se izdaju licence za limo servis operatere koji bi bili registrovani uz kupovinu odgovarajuće licence koju izdaje grad.

Iz Ministarstva za sada nemaju sluha

Sa druge strane, CAR:GO vozači složni su da je broj korisnika servisa sve veći, te da 70% baze korisnika čine oni ljudi koji već tri godine koriste ovu aplikaciju, a ostatak predstavljaju korisnici koji prvi put upotrebljavaju usluge ovog servisa –  te uvek ostave najviše ocene u aplikaciji. 

Vozači smatraju da je donošenje pomenutog zakona praktično nelogično, te da određene alternative i opcije sigurno postoje. Oni između ostalog dodaju da čitava Evropa ali i razvijene zemlje širom sveta primenjuju slične sisteme kada je reč o prevozu putnika. „Upravo zbog toga apsurdno je dovoditi ovaj zakon u opticaj, posebno ako se uzme u obzir da su kompletno poslovanje i naplata u našem servisu transparentni“, dodaju oni.

Komisija za zaštitu konkure… by on Scribd

Štaviše, povodom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, oglasila se i Komisija za zaštitu konkurencije iz koje su predložili Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da razmotre mogućnost propisivanja nediskriminatornih uslova za obavljanje pomenute vrste prevoza putnika, a koje bi mogle da zadovolje specifične potrebe različitih korisnika usluga. Na ovaj način omogućilo bi se otvaranje tržišta i borba svih učesnika na tržištu, a u korist potrošača.

Iz Ministarstva za sada nisu dali nikakav odgovor za ovaj predlog.

Podsetimo, CAR:GO je kompanija osnovana u Srbiji 2015. godine, sa ciljem da građanima ponudi brzo i jednostavno rešenje prevoza uz pomoć aplikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Propustili ste

Karijere

Ladies of New Business: Zašto je preduzetništvo širi pojam od samostalnog vođenja biznisa?

Šesta po redu konferencija Ladies of News Business održana je juče u prostorijama ICT Hub-a. Tokom tročasovnog programa publika je imala priliku da sazna kako napraviti balans između privatnog i poslovnog života, kao i koliko je važno kontinuirano usavršavanje.

Startapi i poslovanje

Uprkos problemima u Srbiji, CarGo proširio svoje poslovanje – na Beč

Srpska softverska kompanija CarGo Technologies širi svoje poslovanje na još jedan evropski grad - Beč, čime će se naći rame uz rame sa svetski poznatim brendom Uber.

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.