CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

Direktor kompanije CAR:GO, izjavio je danas na konferenciji za medije da je jedina poenta izmenjenog Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju zabrana neometanog rada ovog servisa.

Direktor i osnivač ove kompanije, Vuk Guberinić istakao je između ostalog da će prema novom zakonu građane moći da prevoze samo taksi udruženja, te da će upravo tim zakonom biti oštećeni korisnici usluge prevoza, jer će kvalitet usluge opasti a cena prevoza skočiti.

Vuk dodaje kako čitav tim koji stoji iza CAR:GO servisa ne želi da se to desi, jer je krajnji cilj kompanije da ponudi povoljnu i bezbednu uslugu građanima Beograd:

CAR:GO ne traži ustupke od države, ne traži subvencije. Mi samo tražimo da nas puste da radimo. Kao što taksisti mogu da rade, tako i mi tražimo fer i jednake uslove za rad.

Reagujući na najavu taksista da će stupiti u štrajk, Guberinić kaže da mu je žao što na taj način udruženja žele da se izbore za nešto u šta veruju i da se nada da će se taksisti urazumiti – dodajući da i CAR:GO vozači partneri žele da rade i zarade za svoje porodice.

Cilj je pronaći alternativno rešenje za sve

On je istakao da se za razliku od taksista, ova kompanija za svoja prava bori ulaganjima, a kao primer toga, ekskluzivno je predstavio nove hibridne automobile marke Tojota koji će se od sada naći u voznom parku servisa:

Mi želimo da ulažemo jer je CAR:GO deo Beograda i svakodnevnog života Beograđana. Želimo da zajedno sa gradom, građanima i organizacijama radimo na zaštiti životne sredine i zato smo se odlučili za hibridna vozila. Ovo je inače samo prvi deo investicionog ciklusa koji pripremamo.

Komentarišući za Netokraciju Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Guberinić kaže:

Što se tiče zakona, mi smo za to da se pronađe rešenje koje bi odgovaralo i za alternativne prevoznike. Dakle, ako su to limo servis operateri, da im se omogući da voze svojim putničkim vozilima i da prevoze putnike. Ako je neophodno da se ugledamo na neku državu, ne moramo daleko da idemo, možemo da vidimo kako je to sve rešeno zakonom u Hrvatskoj i da vidimo kako mogu da se izdaju licence za limo servis operatere koji bi bili registrovani uz kupovinu odgovarajuće licence koju izdaje grad.

Iz Ministarstva za sada nemaju sluha

Sa druge strane, CAR:GO vozači složni su da je broj korisnika servisa sve veći, te da 70% baze korisnika čine oni ljudi koji već tri godine koriste ovu aplikaciju, a ostatak predstavljaju korisnici koji prvi put upotrebljavaju usluge ovog servisa –  te uvek ostave najviše ocene u aplikaciji. 

Vozači smatraju da je donošenje pomenutog zakona praktično nelogično, te da određene alternative i opcije sigurno postoje. Oni između ostalog dodaju da čitava Evropa ali i razvijene zemlje širom sveta primenjuju slične sisteme kada je reč o prevozu putnika. „Upravo zbog toga apsurdno je dovoditi ovaj zakon u opticaj, posebno ako se uzme u obzir da su kompletno poslovanje i naplata u našem servisu transparentni“, dodaju oni.

Komisija za zaštitu konkure… by on Scribd

Štaviše, povodom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, oglasila se i Komisija za zaštitu konkurencije iz koje su predložili Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da razmotre mogućnost propisivanja nediskriminatornih uslova za obavljanje pomenute vrste prevoza putnika, a koje bi mogle da zadovolje specifične potrebe različitih korisnika usluga. Na ovaj način omogućilo bi se otvaranje tržišta i borba svih učesnika na tržištu, a u korist potrošača.

Iz Ministarstva za sada nisu dali nikakav odgovor za ovaj predlog.

Podsetimo, CAR:GO je kompanija osnovana u Srbiji 2015. godine, sa ciljem da građanima ponudi brzo i jednostavno rešenje prevoza uz pomoć aplikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.