CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

Direktor kompanije CAR:GO, izjavio je danas na konferenciji za medije da je jedina poenta izmenjenog Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju zabrana neometanog rada ovog servisa.

Direktor i osnivač ove kompanije, Vuk Guberinić istakao je između ostalog da će prema novom zakonu građane moći da prevoze samo taksi udruženja, te da će upravo tim zakonom biti oštećeni korisnici usluge prevoza, jer će kvalitet usluge opasti a cena prevoza skočiti.

Vuk dodaje kako čitav tim koji stoji iza CAR:GO servisa ne želi da se to desi, jer je krajnji cilj kompanije da ponudi povoljnu i bezbednu uslugu građanima Beograd:

CAR:GO ne traži ustupke od države, ne traži subvencije. Mi samo tražimo da nas puste da radimo. Kao što taksisti mogu da rade, tako i mi tražimo fer i jednake uslove za rad.

Reagujući na najavu taksista da će stupiti u štrajk, Guberinić kaže da mu je žao što na taj način udruženja žele da se izbore za nešto u šta veruju i da se nada da će se taksisti urazumiti – dodajući da i CAR:GO vozači partneri žele da rade i zarade za svoje porodice.

Cilj je pronaći alternativno rešenje za sve

On je istakao da se za razliku od taksista, ova kompanija za svoja prava bori ulaganjima, a kao primer toga, ekskluzivno je predstavio nove hibridne automobile marke Tojota koji će se od sada naći u voznom parku servisa:

Mi želimo da ulažemo jer je CAR:GO deo Beograda i svakodnevnog života Beograđana. Želimo da zajedno sa gradom, građanima i organizacijama radimo na zaštiti životne sredine i zato smo se odlučili za hibridna vozila. Ovo je inače samo prvi deo investicionog ciklusa koji pripremamo.

Komentarišući za Netokraciju Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Guberinić kaže:

Što se tiče zakona, mi smo za to da se pronađe rešenje koje bi odgovaralo i za alternativne prevoznike. Dakle, ako su to limo servis operateri, da im se omogući da voze svojim putničkim vozilima i da prevoze putnike. Ako je neophodno da se ugledamo na neku državu, ne moramo daleko da idemo, možemo da vidimo kako je to sve rešeno zakonom u Hrvatskoj i da vidimo kako mogu da se izdaju licence za limo servis operatere koji bi bili registrovani uz kupovinu odgovarajuće licence koju izdaje grad.

Iz Ministarstva za sada nemaju sluha

Sa druge strane, CAR:GO vozači složni su da je broj korisnika servisa sve veći, te da 70% baze korisnika čine oni ljudi koji već tri godine koriste ovu aplikaciju, a ostatak predstavljaju korisnici koji prvi put upotrebljavaju usluge ovog servisa –  te uvek ostave najviše ocene u aplikaciji. 

Vozači smatraju da je donošenje pomenutog zakona praktično nelogično, te da određene alternative i opcije sigurno postoje. Oni između ostalog dodaju da čitava Evropa ali i razvijene zemlje širom sveta primenjuju slične sisteme kada je reč o prevozu putnika. „Upravo zbog toga apsurdno je dovoditi ovaj zakon u opticaj, posebno ako se uzme u obzir da su kompletno poslovanje i naplata u našem servisu transparentni“, dodaju oni.

Komisija za zaštitu konkure… by on Scribd

Štaviše, povodom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, oglasila se i Komisija za zaštitu konkurencije iz koje su predložili Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da razmotre mogućnost propisivanja nediskriminatornih uslova za obavljanje pomenute vrste prevoza putnika, a koje bi mogle da zadovolje specifične potrebe različitih korisnika usluga. Na ovaj način omogućilo bi se otvaranje tržišta i borba svih učesnika na tržištu, a u korist potrošača.

Iz Ministarstva za sada nisu dali nikakav odgovor za ovaj predlog.

Podsetimo, CAR:GO je kompanija osnovana u Srbiji 2015. godine, sa ciljem da građanima ponudi brzo i jednostavno rešenje prevoza uz pomoć aplikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.