CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

Direktor kompanije CAR:GO, izjavio je danas na konferenciji za medije da je jedina poenta izmenjenog Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju zabrana neometanog rada ovog servisa.

Direktor i osnivač ove kompanije, Vuk Guberinić istakao je između ostalog da će prema novom zakonu građane moći da prevoze samo taksi udruženja, te da će upravo tim zakonom biti oštećeni korisnici usluge prevoza, jer će kvalitet usluge opasti a cena prevoza skočiti.

Vuk dodaje kako čitav tim koji stoji iza CAR:GO servisa ne želi da se to desi, jer je krajnji cilj kompanije da ponudi povoljnu i bezbednu uslugu građanima Beograd:

CAR:GO ne traži ustupke od države, ne traži subvencije. Mi samo tražimo da nas puste da radimo. Kao što taksisti mogu da rade, tako i mi tražimo fer i jednake uslove za rad.

Reagujući na najavu taksista da će stupiti u štrajk, Guberinić kaže da mu je žao što na taj način udruženja žele da se izbore za nešto u šta veruju i da se nada da će se taksisti urazumiti – dodajući da i CAR:GO vozači partneri žele da rade i zarade za svoje porodice.

Cilj je pronaći alternativno rešenje za sve

On je istakao da se za razliku od taksista, ova kompanija za svoja prava bori ulaganjima, a kao primer toga, ekskluzivno je predstavio nove hibridne automobile marke Tojota koji će se od sada naći u voznom parku servisa:

Mi želimo da ulažemo jer je CAR:GO deo Beograda i svakodnevnog života Beograđana. Želimo da zajedno sa gradom, građanima i organizacijama radimo na zaštiti životne sredine i zato smo se odlučili za hibridna vozila. Ovo je inače samo prvi deo investicionog ciklusa koji pripremamo.

Komentarišući za Netokraciju Nacrt zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Guberinić kaže:

Što se tiče zakona, mi smo za to da se pronađe rešenje koje bi odgovaralo i za alternativne prevoznike. Dakle, ako su to limo servis operateri, da im se omogući da voze svojim putničkim vozilima i da prevoze putnike. Ako je neophodno da se ugledamo na neku državu, ne moramo daleko da idemo, možemo da vidimo kako je to sve rešeno zakonom u Hrvatskoj i da vidimo kako mogu da se izdaju licence za limo servis operatere koji bi bili registrovani uz kupovinu odgovarajuće licence koju izdaje grad.

Iz Ministarstva za sada nemaju sluha

Sa druge strane, CAR:GO vozači složni su da je broj korisnika servisa sve veći, te da 70% baze korisnika čine oni ljudi koji već tri godine koriste ovu aplikaciju, a ostatak predstavljaju korisnici koji prvi put upotrebljavaju usluge ovog servisa –  te uvek ostave najviše ocene u aplikaciji. 

Vozači smatraju da je donošenje pomenutog zakona praktično nelogično, te da određene alternative i opcije sigurno postoje. Oni između ostalog dodaju da čitava Evropa ali i razvijene zemlje širom sveta primenjuju slične sisteme kada je reč o prevozu putnika. „Upravo zbog toga apsurdno je dovoditi ovaj zakon u opticaj, posebno ako se uzme u obzir da su kompletno poslovanje i naplata u našem servisu transparentni“, dodaju oni.

Komisija za zaštitu konkure… by on Scribd

Štaviše, povodom Nacrta zakona o izmenama i dopunama Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, oglasila se i Komisija za zaštitu konkurencije iz koje su predložili Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture da razmotre mogućnost propisivanja nediskriminatornih uslova za obavljanje pomenute vrste prevoza putnika, a koje bi mogle da zadovolje specifične potrebe različitih korisnika usluga. Na ovaj način omogućilo bi se otvaranje tržišta i borba svih učesnika na tržištu, a u korist potrošača.

Iz Ministarstva za sada nisu dali nikakav odgovor za ovaj predlog.

Podsetimo, CAR:GO je kompanija osnovana u Srbiji 2015. godine, sa ciljem da građanima ponudi brzo i jednostavno rešenje prevoza uz pomoć aplikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.