Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku - usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku – usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Srpska kompanija Car:Go, koja do sada ima više od milion ostvarenih vožnji u Beogradu, svoje poslovanje od sredine decembra proširiće i na Švajcarsku. Cirih je prvi grad u kojem će biti dostupan ovaj servis, a saradnja je sklopljena sa čuvenim švajcarskim prevoznikom 'Züri taxi 7x2'.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić i vlasnik „Züri taxi 7×2“ Cihan Cevik potpisali su danas Sporazum o saradnji, čime je aplikacija Car:Go prvi put proširila svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope. Podsećanja radi, Car:Go se još u junu prošle godine proširio na tržište Crne Gore a u oktobru na tržište Hrvatske.

Guberinić je nakon potpisivanja sporazuma istakao da će se građani Ciriha isključivo prevoziti hibridnim automobilima i da je ponosan što Car:Go kao srpski brend postaje prepoznatljiv širom sveta:

Cilj naše kompanije je da izvozimo našu pamet i rešenja na kojima rade inženjeri, dizajneri i programeri iz Srbije. Drago nam je da svet počinje da prepoznaje našu aplikaciju, koja će se sada naći rame uz rame sa najpoznatijim aplikacijama na svetu koje pružaju uslugu prevoza.

Guberinić dodaje kako je Švajcarska uređena zemlja i da je ceo tim ponosan što je kompanija iz ove države prihvatila njihov način poslovanja. On je između ostalog dodao da je ovo samo prvi korak ka širenju poslovanja ranije najavljenog investicionog ciklusa.

‘Ideja nam je da u Cirihu ponudimo kvalitetnu alternativu Uberu’

S obzirom na to da kompanija ulazi na inostrano tržište kroz saradnju sa jednom Taxi kompanijom, što se ne podudara sa biznis modelom Car:Go-a, konkatirali smo Vuka Guberinića koji nam je tom prilikom otkrio više informacija o novom poslovanju te je tom prilikom za Netokraciju istakao:

Naša kompanija i dalje nastavlja da pruža IT uslugu, a u ovom slučaju u Švajcarskoj ćemo raditi kao IT partneri jednog od najstarijih Taxi udruženja. Kao strateški partner, sa našom tehnologijom i aplikacijom ćemo im pomoći da dođu do što većeg broja korisnika i vožnji kroz automatizaciju procesa. Reč je o partnerima koji su registrovani kao taxi prevoz ili limo servis i zakonski im je omogućeno da obavljaju prevoz putnika uz korišćenje aplikacije.

Govoreći o Uberu, Vuk dodaje da će Car:Go biti izložen pravoj konkurenciji, te će stanovnici Ciriha imati kvalitetnu alternativu u odnosu na Uber. „Mi kao drugi igrač verujem da imamo veliku šansu da pridobijemo poverenje korisnika na tržištu koje je već edukovatno – uz potencijal da dođemo do velikog broja korisnika u kratkom vremenskom roku“, dodaje on.

Sa druge strane, Cevik kaže da se veoma raduje dugoročnoj saradnji jer veruje da će uz  aplikaciju iz Srbije poboljšati uslugu prevoza koju nude građanima Ciriha:

Naša firma postoji u Švajcarskoj 35 godina i mi želimo da se ona razvija, posebno tehnološki. Zato smo veoma srećni što možemo da koristimo aplikaciju Car:Go kao našeg partnera koji nudi novu i konkurentnu tehnologiju koja može da parira Uberu.

Cevik je istakao da je „Züri taxi“ zaštitni znak grada Ciriha i da će biti prvi u kantonu Cirih koji će sarađivati sa pomenutom srpskom kompanijom, što će biti novina na tržištu. „Pored brojnih poznatih svetskih aplikacija za prevoz, mi smo se odlučili za Car:Go jer verujemo da ćemo sa njima poboljšati svoju uslugu i tako očuvati korisnike na veoma konkuretnom i razvijenom tržištu”, zaključio je on na kraju.

Ostavi komentar

  1. Pera

    Pera

    4. 12. 2018. u 15:18 Odgovori

    Odlicno bravo! Ako sam dobro razumeo Car:Go menja biznis model i sada prodaje white-label verziju svoje aplikacije umesto da sam pruza usluge prevoza? Zasto Car:Go nije isti takav dogovor napravio i sa domacim taksi udruzenjima, umesto da ide protiv njih? Zasto Naxi Taxi koji pruza odlicnu uslugu ne koristi Car:Go aplikaciju umesto neke raspale Slovenacke aplikacije?

    • Marko Crnjanski

      Marko Crnjanski

      4. 12. 2018. u 15:36 Odgovori

      Ćao Pero,

      Mi smo iz kompanije dobili odgovor da cilj nije menjanje biznis modela, što je i ubačeno u tekstu. U svakom slučaju, određena odstupanja po tom pitanju postoje, kao što i sam kažeš kroz pomenute primere.

      Mi ćemo pratiti kako će se stvari dalje razvijati i u kom smeru bi Car:Go mogao da ide, pa ćemo i publiku obavestiti o svim novostima. 🙂

      Pozdrav,
      Marko

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.