Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku - usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku – usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Srpska kompanija Car:Go, koja do sada ima više od milion ostvarenih vožnji u Beogradu, svoje poslovanje od sredine decembra proširiće i na Švajcarsku. Cirih je prvi grad u kojem će biti dostupan ovaj servis, a saradnja je sklopljena sa čuvenim švajcarskim prevoznikom 'Züri taxi 7x2'.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić i vlasnik „Züri taxi 7×2“ Cihan Cevik potpisali su danas Sporazum o saradnji, čime je aplikacija Car:Go prvi put proširila svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope. Podsećanja radi, Car:Go se još u junu prošle godine proširio na tržište Crne Gore a u oktobru na tržište Hrvatske.

Guberinić je nakon potpisivanja sporazuma istakao da će se građani Ciriha isključivo prevoziti hibridnim automobilima i da je ponosan što Car:Go kao srpski brend postaje prepoznatljiv širom sveta:

Cilj naše kompanije je da izvozimo našu pamet i rešenja na kojima rade inženjeri, dizajneri i programeri iz Srbije. Drago nam je da svet počinje da prepoznaje našu aplikaciju, koja će se sada naći rame uz rame sa najpoznatijim aplikacijama na svetu koje pružaju uslugu prevoza.

Guberinić dodaje kako je Švajcarska uređena zemlja i da je ceo tim ponosan što je kompanija iz ove države prihvatila njihov način poslovanja. On je između ostalog dodao da je ovo samo prvi korak ka širenju poslovanja ranije najavljenog investicionog ciklusa.

‘Ideja nam je da u Cirihu ponudimo kvalitetnu alternativu Uberu’

S obzirom na to da kompanija ulazi na inostrano tržište kroz saradnju sa jednom Taxi kompanijom, što se ne podudara sa biznis modelom Car:Go-a, konkatirali smo Vuka Guberinića koji nam je tom prilikom otkrio više informacija o novom poslovanju te je tom prilikom za Netokraciju istakao:

Naša kompanija i dalje nastavlja da pruža IT uslugu, a u ovom slučaju u Švajcarskoj ćemo raditi kao IT partneri jednog od najstarijih Taxi udruženja. Kao strateški partner, sa našom tehnologijom i aplikacijom ćemo im pomoći da dođu do što većeg broja korisnika i vožnji kroz automatizaciju procesa. Reč je o partnerima koji su registrovani kao taxi prevoz ili limo servis i zakonski im je omogućeno da obavljaju prevoz putnika uz korišćenje aplikacije.

Govoreći o Uberu, Vuk dodaje da će Car:Go biti izložen pravoj konkurenciji, te će stanovnici Ciriha imati kvalitetnu alternativu u odnosu na Uber. „Mi kao drugi igrač verujem da imamo veliku šansu da pridobijemo poverenje korisnika na tržištu koje je već edukovatno – uz potencijal da dođemo do velikog broja korisnika u kratkom vremenskom roku“, dodaje on.

Sa druge strane, Cevik kaže da se veoma raduje dugoročnoj saradnji jer veruje da će uz  aplikaciju iz Srbije poboljšati uslugu prevoza koju nude građanima Ciriha:

Naša firma postoji u Švajcarskoj 35 godina i mi želimo da se ona razvija, posebno tehnološki. Zato smo veoma srećni što možemo da koristimo aplikaciju Car:Go kao našeg partnera koji nudi novu i konkurentnu tehnologiju koja može da parira Uberu.

Cevik je istakao da je „Züri taxi“ zaštitni znak grada Ciriha i da će biti prvi u kantonu Cirih koji će sarađivati sa pomenutom srpskom kompanijom, što će biti novina na tržištu. „Pored brojnih poznatih svetskih aplikacija za prevoz, mi smo se odlučili za Car:Go jer verujemo da ćemo sa njima poboljšati svoju uslugu i tako očuvati korisnike na veoma konkuretnom i razvijenom tržištu”, zaključio je on na kraju.

Ostavi komentar

  1. Pera

    Pera

    4. 12. 2018. u 15:18 Odgovori

    Odlicno bravo! Ako sam dobro razumeo Car:Go menja biznis model i sada prodaje white-label verziju svoje aplikacije umesto da sam pruza usluge prevoza? Zasto Car:Go nije isti takav dogovor napravio i sa domacim taksi udruzenjima, umesto da ide protiv njih? Zasto Naxi Taxi koji pruza odlicnu uslugu ne koristi Car:Go aplikaciju umesto neke raspale Slovenacke aplikacije?

    • Marko Crnjanski

      Marko Crnjanski

      4. 12. 2018. u 15:36 Odgovori

      Ćao Pero,

      Mi smo iz kompanije dobili odgovor da cilj nije menjanje biznis modela, što je i ubačeno u tekstu. U svakom slučaju, određena odstupanja po tom pitanju postoje, kao što i sam kažeš kroz pomenute primere.

      Mi ćemo pratiti kako će se stvari dalje razvijati i u kom smeru bi Car:Go mogao da ide, pa ćemo i publiku obavestiti o svim novostima. 🙂

      Pozdrav,
      Marko

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.