Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku – usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Srpska kompanija Car:Go, koja do sada ima više od milion ostvarenih vožnji u Beogradu, svoje poslovanje od sredine decembra proširiće i na Švajcarsku. Cirih je prvi grad u kojem će biti dostupan ovaj servis, a saradnja je sklopljena sa čuvenim švajcarskim prevoznikom 'Züri taxi 7x2'.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić i vlasnik „Züri taxi 7×2“ Cihan Cevik potpisali su danas Sporazum o saradnji, čime je aplikacija Car:Go prvi put proširila svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope. Podsećanja radi, Car:Go se još u junu prošle godine proširio na tržište Crne Gore a u oktobru na tržište Hrvatske.

Guberinić je nakon potpisivanja sporazuma istakao da će se građani Ciriha isključivo prevoziti hibridnim automobilima i da je ponosan što Car:Go kao srpski brend postaje prepoznatljiv širom sveta:

Cilj naše kompanije je da izvozimo našu pamet i rešenja na kojima rade inženjeri, dizajneri i programeri iz Srbije. Drago nam je da svet počinje da prepoznaje našu aplikaciju, koja će se sada naći rame uz rame sa najpoznatijim aplikacijama na svetu koje pružaju uslugu prevoza.

Guberinić dodaje kako je Švajcarska uređena zemlja i da je ceo tim ponosan što je kompanija iz ove države prihvatila njihov način poslovanja. On je između ostalog dodao da je ovo samo prvi korak ka širenju poslovanja ranije najavljenog investicionog ciklusa.

‘Ideja nam je da u Cirihu ponudimo kvalitetnu alternativu Uberu’

S obzirom na to da kompanija ulazi na inostrano tržište kroz saradnju sa jednom Taxi kompanijom, što se ne podudara sa biznis modelom Car:Go-a, konkatirali smo Vuka Guberinića koji nam je tom prilikom otkrio više informacija o novom poslovanju te je tom prilikom za Netokraciju istakao:

Naša kompanija i dalje nastavlja da pruža IT uslugu, a u ovom slučaju u Švajcarskoj ćemo raditi kao IT partneri jednog od najstarijih Taxi udruženja. Kao strateški partner, sa našom tehnologijom i aplikacijom ćemo im pomoći da dođu do što većeg broja korisnika i vožnji kroz automatizaciju procesa. Reč je o partnerima koji su registrovani kao taxi prevoz ili limo servis i zakonski im je omogućeno da obavljaju prevoz putnika uz korišćenje aplikacije.

Govoreći o Uberu, Vuk dodaje da će Car:Go biti izložen pravoj konkurenciji, te će stanovnici Ciriha imati kvalitetnu alternativu u odnosu na Uber. „Mi kao drugi igrač verujem da imamo veliku šansu da pridobijemo poverenje korisnika na tržištu koje je već edukovatno – uz potencijal da dođemo do velikog broja korisnika u kratkom vremenskom roku“, dodaje on.

Sa druge strane, Cevik kaže da se veoma raduje dugoročnoj saradnji jer veruje da će uz  aplikaciju iz Srbije poboljšati uslugu prevoza koju nude građanima Ciriha:

Naša firma postoji u Švajcarskoj 35 godina i mi želimo da se ona razvija, posebno tehnološki. Zato smo veoma srećni što možemo da koristimo aplikaciju Car:Go kao našeg partnera koji nudi novu i konkurentnu tehnologiju koja može da parira Uberu.

Cevik je istakao da je „Züri taxi“ zaštitni znak grada Ciriha i da će biti prvi u kantonu Cirih koji će sarađivati sa pomenutom srpskom kompanijom, što će biti novina na tržištu. „Pored brojnih poznatih svetskih aplikacija za prevoz, mi smo se odlučili za Car:Go jer verujemo da ćemo sa njima poboljšati svoju uslugu i tako očuvati korisnike na veoma konkuretnom i razvijenom tržištu”, zaključio je on na kraju.

Ostavi komentar

  1. Pera

    Pera

    4. 12. 2018. u 15:18 Odgovori

    Odlicno bravo! Ako sam dobro razumeo Car:Go menja biznis model i sada prodaje white-label verziju svoje aplikacije umesto da sam pruza usluge prevoza? Zasto Car:Go nije isti takav dogovor napravio i sa domacim taksi udruzenjima, umesto da ide protiv njih? Zasto Naxi Taxi koji pruza odlicnu uslugu ne koristi Car:Go aplikaciju umesto neke raspale Slovenacke aplikacije?

    • Marko Crnjanski

      Marko Crnjanski

      4. 12. 2018. u 15:36 Odgovori

      Ćao Pero,

      Mi smo iz kompanije dobili odgovor da cilj nije menjanje biznis modela, što je i ubačeno u tekstu. U svakom slučaju, određena odstupanja po tom pitanju postoje, kao što i sam kažeš kroz pomenute primere.

      Mi ćemo pratiti kako će se stvari dalje razvijati i u kom smeru bi Car:Go mogao da ide, pa ćemo i publiku obavestiti o svim novostima. 🙂

      Pozdrav,
      Marko

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Gaming

Roditelji Gejmera: Mame i tate moraju da promene mišljenje o video igrama – u tome im pomažemo

Koliko god gejming danas bio popularan, mnogi roditelji i dalje imaju niz predrasuda o igranju video igara. Projekat 'Roditelji Gejmera' nastoji da promeni tu činjenicu - edukujući roditelje kako da razgovaraju sa decom o video igrama.

Karijere

Prekvalifikacije za nezaposlene se nastavljaju – javna nabavka za izvođače opozvana u narednih 6 meseci

Kabinet Vlade Srbije saopštio je da se program prekvalifikacija za IT nastvlja - trenutno je obustavljena samo javna nabavka koja se odnosi na ugovaranje škola koje bi realizovale deo programa prekvalifikacija, a koju organizuje Nacionalna služba za zapošljavanje.