Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku - usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku – usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Srpska kompanija Car:Go, koja do sada ima više od milion ostvarenih vožnji u Beogradu, svoje poslovanje od sredine decembra proširiće i na Švajcarsku. Cirih je prvi grad u kojem će biti dostupan ovaj servis, a saradnja je sklopljena sa čuvenim švajcarskim prevoznikom 'Züri taxi 7x2'.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić i vlasnik „Züri taxi 7×2“ Cihan Cevik potpisali su danas Sporazum o saradnji, čime je aplikacija Car:Go prvi put proširila svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope. Podsećanja radi, Car:Go se još u junu prošle godine proširio na tržište Crne Gore a u oktobru na tržište Hrvatske.

Guberinić je nakon potpisivanja sporazuma istakao da će se građani Ciriha isključivo prevoziti hibridnim automobilima i da je ponosan što Car:Go kao srpski brend postaje prepoznatljiv širom sveta:

Cilj naše kompanije je da izvozimo našu pamet i rešenja na kojima rade inženjeri, dizajneri i programeri iz Srbije. Drago nam je da svet počinje da prepoznaje našu aplikaciju, koja će se sada naći rame uz rame sa najpoznatijim aplikacijama na svetu koje pružaju uslugu prevoza.

Guberinić dodaje kako je Švajcarska uređena zemlja i da je ceo tim ponosan što je kompanija iz ove države prihvatila njihov način poslovanja. On je između ostalog dodao da je ovo samo prvi korak ka širenju poslovanja ranije najavljenog investicionog ciklusa.

‘Ideja nam je da u Cirihu ponudimo kvalitetnu alternativu Uberu’

S obzirom na to da kompanija ulazi na inostrano tržište kroz saradnju sa jednom Taxi kompanijom, što se ne podudara sa biznis modelom Car:Go-a, konkatirali smo Vuka Guberinića koji nam je tom prilikom otkrio više informacija o novom poslovanju te je tom prilikom za Netokraciju istakao:

Naša kompanija i dalje nastavlja da pruža IT uslugu, a u ovom slučaju u Švajcarskoj ćemo raditi kao IT partneri jednog od najstarijih Taxi udruženja. Kao strateški partner, sa našom tehnologijom i aplikacijom ćemo im pomoći da dođu do što većeg broja korisnika i vožnji kroz automatizaciju procesa. Reč je o partnerima koji su registrovani kao taxi prevoz ili limo servis i zakonski im je omogućeno da obavljaju prevoz putnika uz korišćenje aplikacije.

Govoreći o Uberu, Vuk dodaje da će Car:Go biti izložen pravoj konkurenciji, te će stanovnici Ciriha imati kvalitetnu alternativu u odnosu na Uber. „Mi kao drugi igrač verujem da imamo veliku šansu da pridobijemo poverenje korisnika na tržištu koje je već edukovatno – uz potencijal da dođemo do velikog broja korisnika u kratkom vremenskom roku“, dodaje on.

Sa druge strane, Cevik kaže da se veoma raduje dugoročnoj saradnji jer veruje da će uz  aplikaciju iz Srbije poboljšati uslugu prevoza koju nude građanima Ciriha:

Naša firma postoji u Švajcarskoj 35 godina i mi želimo da se ona razvija, posebno tehnološki. Zato smo veoma srećni što možemo da koristimo aplikaciju Car:Go kao našeg partnera koji nudi novu i konkurentnu tehnologiju koja može da parira Uberu.

Cevik je istakao da je „Züri taxi“ zaštitni znak grada Ciriha i da će biti prvi u kantonu Cirih koji će sarađivati sa pomenutom srpskom kompanijom, što će biti novina na tržištu. „Pored brojnih poznatih svetskih aplikacija za prevoz, mi smo se odlučili za Car:Go jer verujemo da ćemo sa njima poboljšati svoju uslugu i tako očuvati korisnike na veoma konkuretnom i razvijenom tržištu”, zaključio je on na kraju.

Ostavi komentar

  1. Pera

    Pera

    4. 12. 2018. u 15:18 Odgovori

    Odlicno bravo! Ako sam dobro razumeo Car:Go menja biznis model i sada prodaje white-label verziju svoje aplikacije umesto da sam pruza usluge prevoza? Zasto Car:Go nije isti takav dogovor napravio i sa domacim taksi udruzenjima, umesto da ide protiv njih? Zasto Naxi Taxi koji pruza odlicnu uslugu ne koristi Car:Go aplikaciju umesto neke raspale Slovenacke aplikacije?

    • Marko Crnjanski

      Marko Crnjanski

      4. 12. 2018. u 15:36 Odgovori

      Ćao Pero,

      Mi smo iz kompanije dobili odgovor da cilj nije menjanje biznis modela, što je i ubačeno u tekstu. U svakom slučaju, određena odstupanja po tom pitanju postoje, kao što i sam kažeš kroz pomenute primere.

      Mi ćemo pratiti kako će se stvari dalje razvijati i u kom smeru bi Car:Go mogao da ide, pa ćemo i publiku obavestiti o svim novostima. 🙂

      Pozdrav,
      Marko

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.