Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku - usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Car:Go širi poslovanje na Švajcarsku – usluga od sredine decembra na ulicama Ciriha

Srpska kompanija Car:Go, koja do sada ima više od milion ostvarenih vožnji u Beogradu, svoje poslovanje od sredine decembra proširiće i na Švajcarsku. Cirih je prvi grad u kojem će biti dostupan ovaj servis, a saradnja je sklopljena sa čuvenim švajcarskim prevoznikom 'Züri taxi 7x2'.

Direktor CarGo kompanije Vuk Guberinić i vlasnik „Züri taxi 7×2“ Cihan Cevik potpisali su danas Sporazum o saradnji, čime je aplikacija Car:Go prvi put proširila svoje poslovanje na tržište Zapadne Evrope. Podsećanja radi, Car:Go se još u junu prošle godine proširio na tržište Crne Gore a u oktobru na tržište Hrvatske.

Guberinić je nakon potpisivanja sporazuma istakao da će se građani Ciriha isključivo prevoziti hibridnim automobilima i da je ponosan što Car:Go kao srpski brend postaje prepoznatljiv širom sveta:

Cilj naše kompanije je da izvozimo našu pamet i rešenja na kojima rade inženjeri, dizajneri i programeri iz Srbije. Drago nam je da svet počinje da prepoznaje našu aplikaciju, koja će se sada naći rame uz rame sa najpoznatijim aplikacijama na svetu koje pružaju uslugu prevoza.

Guberinić dodaje kako je Švajcarska uređena zemlja i da je ceo tim ponosan što je kompanija iz ove države prihvatila njihov način poslovanja. On je između ostalog dodao da je ovo samo prvi korak ka širenju poslovanja ranije najavljenog investicionog ciklusa.

‘Ideja nam je da u Cirihu ponudimo kvalitetnu alternativu Uberu’

S obzirom na to da kompanija ulazi na inostrano tržište kroz saradnju sa jednom Taxi kompanijom, što se ne podudara sa biznis modelom Car:Go-a, konkatirali smo Vuka Guberinića koji nam je tom prilikom otkrio više informacija o novom poslovanju te je tom prilikom za Netokraciju istakao:

Naša kompanija i dalje nastavlja da pruža IT uslugu, a u ovom slučaju u Švajcarskoj ćemo raditi kao IT partneri jednog od najstarijih Taxi udruženja. Kao strateški partner, sa našom tehnologijom i aplikacijom ćemo im pomoći da dođu do što većeg broja korisnika i vožnji kroz automatizaciju procesa. Reč je o partnerima koji su registrovani kao taxi prevoz ili limo servis i zakonski im je omogućeno da obavljaju prevoz putnika uz korišćenje aplikacije.

Govoreći o Uberu, Vuk dodaje da će Car:Go biti izložen pravoj konkurenciji, te će stanovnici Ciriha imati kvalitetnu alternativu u odnosu na Uber. „Mi kao drugi igrač verujem da imamo veliku šansu da pridobijemo poverenje korisnika na tržištu koje je već edukovatno – uz potencijal da dođemo do velikog broja korisnika u kratkom vremenskom roku“, dodaje on.

Sa druge strane, Cevik kaže da se veoma raduje dugoročnoj saradnji jer veruje da će uz  aplikaciju iz Srbije poboljšati uslugu prevoza koju nude građanima Ciriha:

Naša firma postoji u Švajcarskoj 35 godina i mi želimo da se ona razvija, posebno tehnološki. Zato smo veoma srećni što možemo da koristimo aplikaciju Car:Go kao našeg partnera koji nudi novu i konkurentnu tehnologiju koja može da parira Uberu.

Cevik je istakao da je „Züri taxi“ zaštitni znak grada Ciriha i da će biti prvi u kantonu Cirih koji će sarađivati sa pomenutom srpskom kompanijom, što će biti novina na tržištu. „Pored brojnih poznatih svetskih aplikacija za prevoz, mi smo se odlučili za Car:Go jer verujemo da ćemo sa njima poboljšati svoju uslugu i tako očuvati korisnike na veoma konkuretnom i razvijenom tržištu”, zaključio je on na kraju.

Ostavi komentar

  1. Pera

    Pera

    4. 12. 2018. u 15:18 Odgovori

    Odlicno bravo! Ako sam dobro razumeo Car:Go menja biznis model i sada prodaje white-label verziju svoje aplikacije umesto da sam pruza usluge prevoza? Zasto Car:Go nije isti takav dogovor napravio i sa domacim taksi udruzenjima, umesto da ide protiv njih? Zasto Naxi Taxi koji pruza odlicnu uslugu ne koristi Car:Go aplikaciju umesto neke raspale Slovenacke aplikacije?

    • Marko Crnjanski

      Marko Crnjanski

      4. 12. 2018. u 15:36 Odgovori

      Ćao Pero,

      Mi smo iz kompanije dobili odgovor da cilj nije menjanje biznis modela, što je i ubačeno u tekstu. U svakom slučaju, određena odstupanja po tom pitanju postoje, kao što i sam kažeš kroz pomenute primere.

      Mi ćemo pratiti kako će se stvari dalje razvijati i u kom smeru bi Car:Go mogao da ide, pa ćemo i publiku obavestiti o svim novostima. 🙂

      Pozdrav,
      Marko

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.