CAR:GO do sada ostvario 15.000 vožnji – od danas dostupan i u Crnoj Gori

Beogradski startap koji nudi alternativu taksi prevozu i obećava do 50% niže cene vožnje od danas je dostupan korisnicima u Crnoj Gori. Servis se na primorje 'spustio' nakon više od 15.000 ostvarenih vožnji za nešto manje od godinu dana, a kako Netokracija saznaje, u toku su i pregovori za druge gradove širom Srbije.

cargo

Uber je ove godine otvorio sezonu nakon što smo saznali da se servis širi na Dubrovnik i Split, a Crna Gora ove godine dobija CAR:GO koji stiže na primorje, a čija će flota u startu brojati 35 vozila spremnih da prevezu turiste (kako domaće koji su već upoznati sa aplikacijom, tako i strance).

„U Crnoj Gori smo uspostavili sjajnu komunikaciju i saradnju sa dva taksi prevoznika i to u Budvi i Tivtu“, započeo je razgovor Vuk Guberinić, CEO i osnivač ovog servisa. Vuk ističe da je njihova inovacija i dosadašnji razvoj tehnologije upravo ono što je i dovelo do saradnje, napominjući kako se u Crnoj Gori očekuje dobra sezona po pitanju turista od kojih je mnogima falilo plaćanje ove usluge karticamatransparentno i jednostavno.

Transferi sa aerodroma od prvog dana

Guberinić kaže kako CAR:GO kreće sa 35 vozila koja će u startu biti locirana u Budvi i Tivtu, pri čemu će se flota već u naredne tri nedelje povećati na preko 50 vozila. Budući da servis sarađuje sa hotelima i planira da u startu omogući transfere sa aerodroma, usluga će od prvog dana biti potpuna.

Kada je naručivanje i plaćanje usluge prevoza putem mobilne aplikacije u pitanju, Guberinić sa zadovoljstvom ističe da konkurencija na Balkanu trenutno nije jaka (osim Ubera u Hrvatskoj i Taxify-ja u Srbiji), te da lansiranje usluge čak i na malom tržištu poput Crne Gore može da ima pozitivne efekte koji će još više produbiti korisničku bazu CAR:GO-a, servisu doneti novi izvor prihoda, ali i potvrditi koncept – korisnici su spremni da zaborave na muke oko pozivanja taksija i plaćanja u kešu.

budva
CAR:GO vozila već uveliko su spremna u Budvi, ali i u blizini Svetog Stefana gde će korisnici putem mobilne aplikacije moći da naruče vožnju – ali i da je plate.

Na pitanje ko su korisnici koji će koristiti CAR:GO na crnogorskom primorju, Vuk ističe da tim cilja bukvalno sve – kako naše turiste iz Beograda koji su već upoznati sa servisom i koji će moći da koriste aplikaciju i na moru, pa sve do turista iz Rusije koji u Crnu Goru dolaze na odmor i koji su već navikli da za prevoz plaćaju putem aplikacije, što će im ove sezone i biti omogućeno.

15.000 ostvarenih vožnji kao potvrda investitorima

Ukoliko do sada niste imali priliku da isprobate CAR:GO, u pitanju je aplikacija koja umnogome podseća na Uber, a koja je u Beogradu lansirana sredinom prošle godine. Guberinić za Netokraciju kaže kako je servis u tom periodu ostvario više od 15.000 vožnji, da je čitav tim prošao kroz turbulentan period praćen raznim inspekcijama, ali i gašenjem servisa na određeni period usled tehničkih problema. Za godinu dana urađeno je mnogo, a tu je i napredni sistem naplate koji podržava Telenor Banku, MTS i povezivanje kartica korisnika.

„Cilj CAR:GO-a jeste da se proširi na Balkan, a Crna Gora je samo prvi korak ka tome“, ističe Vuk, izjavivši da su pregovori za druge gradove već uveliko u toku, te da možemo očekivati još jedno širenje do kraja leta. Za kraj, on ističe kako je tim već uveliko u procesu podizanja investicije koja bi omogućila dalje i brže skaliranje servisa na ostale gradove, dodajući da su u toku razgovori sa nekoliko investicionih fondova koji su najviše zainteresovani za ono što CAR:GO priprema sledeće, o čemu će uskoro biti reči.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.