CAR:GO od danas dostupan i u Crnoj Gori

CAR:GO do sada ostvario 15.000 vožnji – od danas dostupan i u Crnoj Gori

Beogradski startap koji nudi alternativu taksi prevozu i obećava do 50% niže cene vožnje od danas je dostupan korisnicima u Crnoj Gori. Servis se na primorje 'spustio' nakon više od 15.000 ostvarenih vožnji za nešto manje od godinu dana, a kako Netokracija saznaje, u toku su i pregovori za druge gradove širom Srbije.

cargo

Uber je ove godine otvorio sezonu nakon što smo saznali da se servis širi na Dubrovnik i Split, a Crna Gora ove godine dobija CAR:GO koji stiže na primorje, a čija će flota u startu brojati 35 vozila spremnih da prevezu turiste (kako domaće koji su već upoznati sa aplikacijom, tako i strance).

„U Crnoj Gori smo uspostavili sjajnu komunikaciju i saradnju sa dva taksi prevoznika i to u Budvi i Tivtu“, započeo je razgovor Vuk Guberinić, CEO i osnivač ovog servisa. Vuk ističe da je njihova inovacija i dosadašnji razvoj tehnologije upravo ono što je i dovelo do saradnje, napominjući kako se u Crnoj Gori očekuje dobra sezona po pitanju turista od kojih je mnogima falilo plaćanje ove usluge karticamatransparentno i jednostavno.

Transferi sa aerodroma od prvog dana

Guberinić kaže kako CAR:GO kreće sa 35 vozila koja će u startu biti locirana u Budvi i Tivtu, pri čemu će se flota već u naredne tri nedelje povećati na preko 50 vozila. Budući da servis sarađuje sa hotelima i planira da u startu omogući transfere sa aerodroma, usluga će od prvog dana biti potpuna.

Kada je naručivanje i plaćanje usluge prevoza putem mobilne aplikacije u pitanju, Guberinić sa zadovoljstvom ističe da konkurencija na Balkanu trenutno nije jaka (osim Ubera u Hrvatskoj i Taxify-ja u Srbiji), te da lansiranje usluge čak i na malom tržištu poput Crne Gore može da ima pozitivne efekte koji će još više produbiti korisničku bazu CAR:GO-a, servisu doneti novi izvor prihoda, ali i potvrditi koncept – korisnici su spremni da zaborave na muke oko pozivanja taksija i plaćanja u kešu.

budva
CAR:GO vozila već uveliko su spremna u Budvi, ali i u blizini Svetog Stefana gde će korisnici putem mobilne aplikacije moći da naruče vožnju – ali i da je plate.

Na pitanje ko su korisnici koji će koristiti CAR:GO na crnogorskom primorju, Vuk ističe da tim cilja bukvalno sve – kako naše turiste iz Beograda koji su već upoznati sa servisom i koji će moći da koriste aplikaciju i na moru, pa sve do turista iz Rusije koji u Crnu Goru dolaze na odmor i koji su već navikli da za prevoz plaćaju putem aplikacije, što će im ove sezone i biti omogućeno.

15.000 ostvarenih vožnji kao potvrda investitorima

Ukoliko do sada niste imali priliku da isprobate CAR:GO, u pitanju je aplikacija koja umnogome podseća na Uber, a koja je u Beogradu lansirana sredinom prošle godine. Guberinić za Netokraciju kaže kako je servis u tom periodu ostvario više od 15.000 vožnji, da je čitav tim prošao kroz turbulentan period praćen raznim inspekcijama, ali i gašenjem servisa na određeni period usled tehničkih problema. Za godinu dana urađeno je mnogo, a tu je i napredni sistem naplate koji podržava Telenor Banku, MTS i povezivanje kartica korisnika.

„Cilj CAR:GO-a jeste da se proširi na Balkan, a Crna Gora je samo prvi korak ka tome“, ističe Vuk, izjavivši da su pregovori za druge gradove već uveliko u toku, te da možemo očekivati još jedno širenje do kraja leta. Za kraj, on ističe kako je tim već uveliko u procesu podizanja investicije koja bi omogućila dalje i brže skaliranje servisa na ostale gradove, dodajući da su u toku razgovori sa nekoliko investicionih fondova koji su najviše zainteresovani za ono što CAR:GO priprema sledeće, o čemu će uskoro biti reči.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.