CAR:GO od danas dostupan i u Crnoj Gori

CAR:GO do sada ostvario 15.000 vožnji – od danas dostupan i u Crnoj Gori

Beogradski startap koji nudi alternativu taksi prevozu i obećava do 50% niže cene vožnje od danas je dostupan korisnicima u Crnoj Gori. Servis se na primorje 'spustio' nakon više od 15.000 ostvarenih vožnji za nešto manje od godinu dana, a kako Netokracija saznaje, u toku su i pregovori za druge gradove širom Srbije.

cargo

Uber je ove godine otvorio sezonu nakon što smo saznali da se servis širi na Dubrovnik i Split, a Crna Gora ove godine dobija CAR:GO koji stiže na primorje, a čija će flota u startu brojati 35 vozila spremnih da prevezu turiste (kako domaće koji su već upoznati sa aplikacijom, tako i strance).

„U Crnoj Gori smo uspostavili sjajnu komunikaciju i saradnju sa dva taksi prevoznika i to u Budvi i Tivtu“, započeo je razgovor Vuk Guberinić, CEO i osnivač ovog servisa. Vuk ističe da je njihova inovacija i dosadašnji razvoj tehnologije upravo ono što je i dovelo do saradnje, napominjući kako se u Crnoj Gori očekuje dobra sezona po pitanju turista od kojih je mnogima falilo plaćanje ove usluge karticamatransparentno i jednostavno.

Transferi sa aerodroma od prvog dana

Guberinić kaže kako CAR:GO kreće sa 35 vozila koja će u startu biti locirana u Budvi i Tivtu, pri čemu će se flota već u naredne tri nedelje povećati na preko 50 vozila. Budući da servis sarađuje sa hotelima i planira da u startu omogući transfere sa aerodroma, usluga će od prvog dana biti potpuna.

Kada je naručivanje i plaćanje usluge prevoza putem mobilne aplikacije u pitanju, Guberinić sa zadovoljstvom ističe da konkurencija na Balkanu trenutno nije jaka (osim Ubera u Hrvatskoj i Taxify-ja u Srbiji), te da lansiranje usluge čak i na malom tržištu poput Crne Gore može da ima pozitivne efekte koji će još više produbiti korisničku bazu CAR:GO-a, servisu doneti novi izvor prihoda, ali i potvrditi koncept – korisnici su spremni da zaborave na muke oko pozivanja taksija i plaćanja u kešu.

budva
CAR:GO vozila već uveliko su spremna u Budvi, ali i u blizini Svetog Stefana gde će korisnici putem mobilne aplikacije moći da naruče vožnju – ali i da je plate.

Na pitanje ko su korisnici koji će koristiti CAR:GO na crnogorskom primorju, Vuk ističe da tim cilja bukvalno sve – kako naše turiste iz Beograda koji su već upoznati sa servisom i koji će moći da koriste aplikaciju i na moru, pa sve do turista iz Rusije koji u Crnu Goru dolaze na odmor i koji su već navikli da za prevoz plaćaju putem aplikacije, što će im ove sezone i biti omogućeno.

15.000 ostvarenih vožnji kao potvrda investitorima

Ukoliko do sada niste imali priliku da isprobate CAR:GO, u pitanju je aplikacija koja umnogome podseća na Uber, a koja je u Beogradu lansirana sredinom prošle godine. Guberinić za Netokraciju kaže kako je servis u tom periodu ostvario više od 15.000 vožnji, da je čitav tim prošao kroz turbulentan period praćen raznim inspekcijama, ali i gašenjem servisa na određeni period usled tehničkih problema. Za godinu dana urađeno je mnogo, a tu je i napredni sistem naplate koji podržava Telenor Banku, MTS i povezivanje kartica korisnika.

„Cilj CAR:GO-a jeste da se proširi na Balkan, a Crna Gora je samo prvi korak ka tome“, ističe Vuk, izjavivši da su pregovori za druge gradove već uveliko u toku, te da možemo očekivati još jedno širenje do kraja leta. Za kraj, on ističe kako je tim već uveliko u procesu podizanja investicije koja bi omogućila dalje i brže skaliranje servisa na ostale gradove, dodajući da su u toku razgovori sa nekoliko investicionih fondova koji su najviše zainteresovani za ono što CAR:GO priprema sledeće, o čemu će uskoro biti reči.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

E-commerce

Guberinić: CarGo stiže u Novi Sad, a za njim i servis za digitalna plaćanja!

Treća po redu OMGcommerce konferencija u organizaciji Netokracije završena je juče, a pored dvadeset predavača koji su govorili o rešenjima i trendovima u oblasti e-trgovine, publika se upoznala i sa novinama koje kompanija CarGo planira da uvede u narednom periodu na tržište Srbije.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Intervju

Preobražaj se ne dešava ako iza njega ne stoje ljudi koji vide svet drugim očima

Duvanska industrija bez dima? Zvuči paradoksalno, ali kompanija Philip Morris International smatra da je to moguće. O njihovoj biznis transformaciji koja će to omogućiti i zaposlenima koji igraju ključnu ulogu, u nastavku teksta razgovaramo sa njihovom HR menadžerkom.

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.