CAR:GO od danas dostupan i u Crnoj Gori

CAR:GO do sada ostvario 15.000 vožnji – od danas dostupan i u Crnoj Gori

Beogradski startap koji nudi alternativu taksi prevozu i obećava do 50% niže cene vožnje od danas je dostupan korisnicima u Crnoj Gori. Servis se na primorje 'spustio' nakon više od 15.000 ostvarenih vožnji za nešto manje od godinu dana, a kako Netokracija saznaje, u toku su i pregovori za druge gradove širom Srbije.

cargo

Uber je ove godine otvorio sezonu nakon što smo saznali da se servis širi na Dubrovnik i Split, a Crna Gora ove godine dobija CAR:GO koji stiže na primorje, a čija će flota u startu brojati 35 vozila spremnih da prevezu turiste (kako domaće koji su već upoznati sa aplikacijom, tako i strance).

„U Crnoj Gori smo uspostavili sjajnu komunikaciju i saradnju sa dva taksi prevoznika i to u Budvi i Tivtu“, započeo je razgovor Vuk Guberinić, CEO i osnivač ovog servisa. Vuk ističe da je njihova inovacija i dosadašnji razvoj tehnologije upravo ono što je i dovelo do saradnje, napominjući kako se u Crnoj Gori očekuje dobra sezona po pitanju turista od kojih je mnogima falilo plaćanje ove usluge karticamatransparentno i jednostavno.

Transferi sa aerodroma od prvog dana

Guberinić kaže kako CAR:GO kreće sa 35 vozila koja će u startu biti locirana u Budvi i Tivtu, pri čemu će se flota već u naredne tri nedelje povećati na preko 50 vozila. Budući da servis sarađuje sa hotelima i planira da u startu omogući transfere sa aerodroma, usluga će od prvog dana biti potpuna.

Kada je naručivanje i plaćanje usluge prevoza putem mobilne aplikacije u pitanju, Guberinić sa zadovoljstvom ističe da konkurencija na Balkanu trenutno nije jaka (osim Ubera u Hrvatskoj i Taxify-ja u Srbiji), te da lansiranje usluge čak i na malom tržištu poput Crne Gore može da ima pozitivne efekte koji će još više produbiti korisničku bazu CAR:GO-a, servisu doneti novi izvor prihoda, ali i potvrditi koncept – korisnici su spremni da zaborave na muke oko pozivanja taksija i plaćanja u kešu.

budva
CAR:GO vozila već uveliko su spremna u Budvi, ali i u blizini Svetog Stefana gde će korisnici putem mobilne aplikacije moći da naruče vožnju – ali i da je plate.

Na pitanje ko su korisnici koji će koristiti CAR:GO na crnogorskom primorju, Vuk ističe da tim cilja bukvalno sve – kako naše turiste iz Beograda koji su već upoznati sa servisom i koji će moći da koriste aplikaciju i na moru, pa sve do turista iz Rusije koji u Crnu Goru dolaze na odmor i koji su već navikli da za prevoz plaćaju putem aplikacije, što će im ove sezone i biti omogućeno.

15.000 ostvarenih vožnji kao potvrda investitorima

Ukoliko do sada niste imali priliku da isprobate CAR:GO, u pitanju je aplikacija koja umnogome podseća na Uber, a koja je u Beogradu lansirana sredinom prošle godine. Guberinić za Netokraciju kaže kako je servis u tom periodu ostvario više od 15.000 vožnji, da je čitav tim prošao kroz turbulentan period praćen raznim inspekcijama, ali i gašenjem servisa na određeni period usled tehničkih problema. Za godinu dana urađeno je mnogo, a tu je i napredni sistem naplate koji podržava Telenor Banku, MTS i povezivanje kartica korisnika.

„Cilj CAR:GO-a jeste da se proširi na Balkan, a Crna Gora je samo prvi korak ka tome“, ističe Vuk, izjavivši da su pregovori za druge gradove već uveliko u toku, te da možemo očekivati još jedno širenje do kraja leta. Za kraj, on ističe kako je tim već uveliko u procesu podizanja investicije koja bi omogućila dalje i brže skaliranje servisa na ostale gradove, dodajući da su u toku razgovori sa nekoliko investicionih fondova koji su najviše zainteresovani za ono što CAR:GO priprema sledeće, o čemu će uskoro biti reči.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Hoće li soba za gejming i dalje biti ‘glavni adut’ poslodavaca ili nas zbog korone očekaju bolji benefiti i povlastice?

Pandemija je promenila mnogo toga, pa i način na koji poslodavci i zaposleni posmatraju kompanijske benefite. U nastavku otkrivamo koje će to povlastice zaposleni u IT-ju moći da očekuju sada kada rad od kuće više nije 'ništa posebno'.

Office Talks Podcast

Zašto ne gotivimo Baku Praseta i Marka Zuckerberga? (gost Goran Jankuloski)

Ova godina se može opisati samo jednom rečju - turbulentno. Osim pandemije i drugih nedaća, svedoci smo i različitih dešavanja na društvenim mrežama, počev od kontraverznih stavova Trampa na Tviteru pa preko novih promena na Facebooku i odnosa sa brendovima.

Kultura 2.0

Kako su dve marketinške agencije i Pozorište Puž napravili dečiju Viber predstavu koju je pratilo 20.000 ljudi

Kada se udruže volja, kreativnost i znanje, postoji rešenje za sve, a to nam pokazuje primer agencija Saatchi and Saatchi, Leo Burnett, kao i Pozorišta Puž i Vibera. Njihovi timovi su usred pandemije odlučili da obraduju mališane i organizuju predstavu - ni manje ni više nego baš na Viberu.

Tehnologija

Spotify je zvanično stigao u Srbiju – pretplata kreće od 580 dinara

Spotify, jedna od najpoznatijih platformi za 'streaming' muzike, dostupan je na tržištu Srbije od srede 15. jula. Šta dolazak ovog servisa znači za domaće korisnike i da li bi isti mogao da ostane u senci veoma prisutnog Deezera?

Startapi i poslovanje

Duško Vesin (Alchemy): Budućnost startapa najviše zavisi od partnera i investitora – ne od proizvoda

Jedan od osnivača startapa Alchemy i nekadašnjeg dryTools, Duško Vesin, otkriva za Netokraciju kako je tekla njihova poslovna priča i na osnovu tog iskustva deli savete za sve buduće preduzetnike.

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.