Beogradski CAR:GO lansiran u Zagrebu kao direktan konkurent Uberu

Ulice Zagreba uskoro bi mogle da postanu svedoci novog rivalstva. I dok taksisti uporno bojkotuju Uber, srpski CAR:GO u saradnji sa lokalnim partnerom, lansirao je svoje rešenje kao odgovor na američku kompaniju sa željom da stanovnicima hrvatske prestonice ponudi još jeftiniju vožnju. Direktor i osnivač CAR:GO servisa, Vuk Guberinić, otkriva detalje u razgovoru za Netokraciju.

Podsećanja radi, CAR:GO iliti „srpski Uber“, lansiran je 2015. godine u Beogradu, nakon čega je usledila i ekspanzija u Crnoj Gori. Međutim, dolazak ovog servisa na tržište Hrvatske desio se preko noći.

Na pitanje Netokracije o tome zbog čega je CAR:GO tim odlučio da proširi svoje poslovanje na tržište susedne hrvatske, Vuk otkriva da je CAR:GO u Hrvatskoj prisutan putem lokalnog partnera koji je zadatak lansiranja tržišta preuzeo na sebe. U pitanju je Stefan Šurlan, mladi preduzetnik i dugogodišnji partner Ubera u Hrvatskoj koji je prema rečima našeg sagovornika, uvideo prostor za lansiranje konkurentskog servisa:

Dalje poslovanje našeg servisa u Hrvatskoj zavisi direktno o Stefanu i od njega će zavisiti i naš uspeh. Mi verujemo da će se odlično snaći i uz tehničku podršku koju mu možemo pružiti u startu verujemo da će on i njegovi partneri vozači odvozati puno vožnji u budućnosti.

CAR:GO vs. Uber – nokaut ili 12 rundi?

Komentarišući veliku konkurenciju poput Ubera koji je u prestonici Hrvatske još ranije dostupan, Guberinić smatra da je ovakva konkurencija dobra stvar – kako za tržište, tako i za same klijente jer će uvek biti više slobode, samim tim što ima više izbora. Vuk između ostalog kaže da je CAR:GO aplikacija za hrvatsko tržište odlično lokalizovana i da što se tehničkih karakteristika tiče, može da odgovori na sve zahteve čak i natprosečnih korisnika:

Sigurni smo da prostora na tržištu ima dovoljno za dve ili tri kvalitetne aplikacije u svakom gradu, jer se vremenom i navike ljudi menjaju pa se tako više odlučuju na ovaj tip servisa. Verujemo da će, kao što je slučaj i na drugim tržištima širom sveta gde konkurencija Uberu posluje uspešno, nešto slično napraviti i CAR:GO aplikacija u regionu.

CAR:GO lansiran je sredinom 2015. godine u Beogradu, potom i u Podgorici. Širenje na Zagreb predstavlja dalji plan za razvoj ovog servisa.

Nastavivši razgovor, naš Vuk kaže da će sva promocija CarGo servisa zavisiti od partnera koji je nosilac ovog posla na tržištu Hrvatske. „Nemamo tačan datum promocije, oni su odlučili da na spontan način obeleže početak rada u pilot fazi“, dodaje on. Zanimalo nas je, da li je za sada smo fokus na Zagrebu ili su u planu drugi gradovi u Hrvatskoj i regionu?

Naš partner ima dosta dobar plan za dalji razvoj u Hrvatskoj, mi ćemo poslužiti kao tehnička podrška u daljem razvoju tehnologije sa hrvatskim development timom. Mislim da smo zajednički odradili dobar posao u lokalizovanju servisa i prilagođavanju uslovima na hrvatskom tržištu.

U Beogradu raste broj korisnika

Štaviše, direktor ovog srpskog startapa jasno kaže da je hrvatsko tržište otvoreno i edukovano o ovakvom tipu servisa, ocenivši da CAR:GO aplikacija ima veliku šansu da se kvalitetom izbori za svoje korisnike – kroz dalju lokalizaciju, pristupačnu cenu vožnje i inovativnost koju će svojim korisnicima nuditi.

Vuk, između ostalog, podseća da CAR:GO u Beogradu i dalje nudi opciju plaćanja putem PayPal-a, uprkos raznim izazovima. Ipak, ovo je pre-paid naplata, tačnije korisnik mora da uplati kredit kako bi se vozio, što verovatno neće biti slučaj u Hrvatskoj. „U saradnji sa hrvatskim timom razvili smo opciju plaćanja gotovinom zbog velikog interesovanja putnika, dok ovaj način plaćanja još nije dostupan u Beogradu“, dodaje Guberinić.

Privevši razgovor kraju, Guberinić naglašava da je na ulicama Beograda ponovo uspostavljeno normalno poslovanje CAR:GO-a, doduše kao londonske firme. Svakodnevno raste broj korisnika – kako privatnih, tako i pravnih lica koje za transportne potrebe svojih zaposlenih sve češće biraju upravo CAR:GO.

Car:Go možete preuzeti za iPhone i Android operativne sisteme, a zagrebački korisnici mogu iskoristiti 50 posto nižu prvu vožnju uz kod NETOKRACIJA – koji važi do petka 6.10.2017.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Društvene mreže

800 miliona korisnika kasnije i svet ima TikTok – aplikaciju o kojoj svi pričaju

TikTok ime je aplikacije o kojoj se poslednjih dana priča u marketarskim kuloarima. U tekstu koji predstoji pokušaćemo da vam objasnimo o čemu je reč.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako uspešno rebrendirati kompaniju i izbeći jeftin i kratkoročan PR?

Dizajner Slavimir Stojanović Futro objašnjava zašto je domaćim kompanijama proces rebrendiranja obično jeftin PR, kakvu ulogu konzistentnost ima u tom procesu, ali i kako firme mogu da izbegnu te greške.

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.