Nakon Beograda i Podgorice, CAR:GO 'preko noći' lansiran i u Zagrebu

Beogradski CAR:GO lansiran u Zagrebu kao direktan konkurent Uberu

Ulice Zagreba uskoro bi mogle da postanu svedoci novog rivalstva. I dok taksisti uporno bojkotuju Uber, srpski CAR:GO u saradnji sa lokalnim partnerom, lansirao je svoje rešenje kao odgovor na američku kompaniju sa željom da stanovnicima hrvatske prestonice ponudi još jeftiniju vožnju. Direktor i osnivač CAR:GO servisa, Vuk Guberinić, otkriva detalje u razgovoru za Netokraciju.

Podsećanja radi, CAR:GO iliti „srpski Uber“, lansiran je 2015. godine u Beogradu, nakon čega je usledila i ekspanzija u Crnoj Gori. Međutim, dolazak ovog servisa na tržište Hrvatske desio se preko noći.

Na pitanje Netokracije o tome zbog čega je CAR:GO tim odlučio da proširi svoje poslovanje na tržište susedne hrvatske, Vuk otkriva da je CAR:GO u Hrvatskoj prisutan putem lokalnog partnera koji je zadatak lansiranja tržišta preuzeo na sebe. U pitanju je Stefan Šurlan, mladi preduzetnik i dugogodišnji partner Ubera u Hrvatskoj koji je prema rečima našeg sagovornika, uvideo prostor za lansiranje konkurentskog servisa:

Dalje poslovanje našeg servisa u Hrvatskoj zavisi direktno o Stefanu i od njega će zavisiti i naš uspeh. Mi verujemo da će se odlično snaći i uz tehničku podršku koju mu možemo pružiti u startu verujemo da će on i njegovi partneri vozači odvozati puno vožnji u budućnosti.

CAR:GO vs. Uber – nokaut ili 12 rundi?

Komentarišući veliku konkurenciju poput Ubera koji je u prestonici Hrvatske još ranije dostupan, Guberinić smatra da je ovakva konkurencija dobra stvar – kako za tržište, tako i za same klijente jer će uvek biti više slobode, samim tim što ima više izbora. Vuk između ostalog kaže da je CAR:GO aplikacija za hrvatsko tržište odlično lokalizovana i da što se tehničkih karakteristika tiče, može da odgovori na sve zahteve čak i natprosečnih korisnika:

Sigurni smo da prostora na tržištu ima dovoljno za dve ili tri kvalitetne aplikacije u svakom gradu, jer se vremenom i navike ljudi menjaju pa se tako više odlučuju na ovaj tip servisa. Verujemo da će, kao što je slučaj i na drugim tržištima širom sveta gde konkurencija Uberu posluje uspešno, nešto slično napraviti i CAR:GO aplikacija u regionu.

CAR:GO lansiran je sredinom 2015. godine u Beogradu, potom i u Podgorici. Širenje na Zagreb predstavlja dalji plan za razvoj ovog servisa.

Nastavivši razgovor, naš Vuk kaže da će sva promocija CarGo servisa zavisiti od partnera koji je nosilac ovog posla na tržištu Hrvatske. „Nemamo tačan datum promocije, oni su odlučili da na spontan način obeleže početak rada u pilot fazi“, dodaje on. Zanimalo nas je, da li je za sada smo fokus na Zagrebu ili su u planu drugi gradovi u Hrvatskoj i regionu?

Naš partner ima dosta dobar plan za dalji razvoj u Hrvatskoj, mi ćemo poslužiti kao tehnička podrška u daljem razvoju tehnologije sa hrvatskim development timom. Mislim da smo zajednički odradili dobar posao u lokalizovanju servisa i prilagođavanju uslovima na hrvatskom tržištu.

U Beogradu raste broj korisnika

Štaviše, direktor ovog srpskog startapa jasno kaže da je hrvatsko tržište otvoreno i edukovano o ovakvom tipu servisa, ocenivši da CAR:GO aplikacija ima veliku šansu da se kvalitetom izbori za svoje korisnike – kroz dalju lokalizaciju, pristupačnu cenu vožnje i inovativnost koju će svojim korisnicima nuditi.

Vuk, između ostalog, podseća da CAR:GO u Beogradu i dalje nudi opciju plaćanja putem PayPal-a, uprkos raznim izazovima. Ipak, ovo je pre-paid naplata, tačnije korisnik mora da uplati kredit kako bi se vozio, što verovatno neće biti slučaj u Hrvatskoj. „U saradnji sa hrvatskim timom razvili smo opciju plaćanja gotovinom zbog velikog interesovanja putnika, dok ovaj način plaćanja još nije dostupan u Beogradu“, dodaje Guberinić.

Privevši razgovor kraju, Guberinić naglašava da je na ulicama Beograda ponovo uspostavljeno normalno poslovanje CAR:GO-a, doduše kao londonske firme. Svakodnevno raste broj korisnika – kako privatnih, tako i pravnih lica koje za transportne potrebe svojih zaposlenih sve češće biraju upravo CAR:GO.

Car:Go možete preuzeti za iPhone i Android operativne sisteme, a zagrebački korisnici mogu iskoristiti 50 posto nižu prvu vožnju uz kod NETOKRACIJA – koji važi do petka 6.10.2017.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Propustili ste

Mobilno

Da li ste i dalje spremni da za telefon platite 1.000 evra – kada sličan možete naći za duplo manje novca?

Pre nekoliko meseci, svoj telefon star pet godina, zamenio sam novim, prošlogodišnjim modelom. I dok sam tražio adekvatnu zamenu, prvi put sam se zapitao ima li uopšte razlike između današnjih 'flagship' uređaja i da li nas velike kompanije danas više privlače primamljivim reklamama nego inovacijama koje su nam zaista potrebne.

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Tehnologija

Zašto je AI za nas i dalje kao tinejdžerski seks?

U misiji da demistifikujemo AI i konačno isteramo na čistac realne probleme i obesmislimo sav taj AI 'hype' organizujemo prvi internacionalni Brain Summit. Do tada, koje predrasude u vezi veštačke inteligencije vi imate?

Startapi i poslovanje

Beogradski Workpuls analizira efikasnost zaposlenih za preko 1.000 klijenata širom sveta

U trenutku kada se u mnogim kompanijama javlja dodatna potreba za optimizacijom radnih procesa i povećanjem efikasnosti, nameće se i potreba za savremenim alatima koji im u tome mogu pomoći. Jedan od njih je i Workpuls.