Beogradski CAR:GO lansiran u Zagrebu kao direktan konkurent Uberu

Ulice Zagreba uskoro bi mogle da postanu svedoci novog rivalstva. I dok taksisti uporno bojkotuju Uber, srpski CAR:GO u saradnji sa lokalnim partnerom, lansirao je svoje rešenje kao odgovor na američku kompaniju sa željom da stanovnicima hrvatske prestonice ponudi još jeftiniju vožnju. Direktor i osnivač CAR:GO servisa, Vuk Guberinić, otkriva detalje u razgovoru za Netokraciju.

Podsećanja radi, CAR:GO iliti „srpski Uber“, lansiran je 2015. godine u Beogradu, nakon čega je usledila i ekspanzija u Crnoj Gori. Međutim, dolazak ovog servisa na tržište Hrvatske desio se preko noći.

Na pitanje Netokracije o tome zbog čega je CAR:GO tim odlučio da proširi svoje poslovanje na tržište susedne hrvatske, Vuk otkriva da je CAR:GO u Hrvatskoj prisutan putem lokalnog partnera koji je zadatak lansiranja tržišta preuzeo na sebe. U pitanju je Stefan Šurlan, mladi preduzetnik i dugogodišnji partner Ubera u Hrvatskoj koji je prema rečima našeg sagovornika, uvideo prostor za lansiranje konkurentskog servisa:

Dalje poslovanje našeg servisa u Hrvatskoj zavisi direktno o Stefanu i od njega će zavisiti i naš uspeh. Mi verujemo da će se odlično snaći i uz tehničku podršku koju mu možemo pružiti u startu verujemo da će on i njegovi partneri vozači odvozati puno vožnji u budućnosti.

CAR:GO vs. Uber – nokaut ili 12 rundi?

Komentarišući veliku konkurenciju poput Ubera koji je u prestonici Hrvatske još ranije dostupan, Guberinić smatra da je ovakva konkurencija dobra stvar – kako za tržište, tako i za same klijente jer će uvek biti više slobode, samim tim što ima više izbora. Vuk između ostalog kaže da je CAR:GO aplikacija za hrvatsko tržište odlično lokalizovana i da što se tehničkih karakteristika tiče, može da odgovori na sve zahteve čak i natprosečnih korisnika:

Sigurni smo da prostora na tržištu ima dovoljno za dve ili tri kvalitetne aplikacije u svakom gradu, jer se vremenom i navike ljudi menjaju pa se tako više odlučuju na ovaj tip servisa. Verujemo da će, kao što je slučaj i na drugim tržištima širom sveta gde konkurencija Uberu posluje uspešno, nešto slično napraviti i CAR:GO aplikacija u regionu.

CAR:GO lansiran je sredinom 2015. godine u Beogradu, potom i u Podgorici. Širenje na Zagreb predstavlja dalji plan za razvoj ovog servisa.

Nastavivši razgovor, naš Vuk kaže da će sva promocija CarGo servisa zavisiti od partnera koji je nosilac ovog posla na tržištu Hrvatske. „Nemamo tačan datum promocije, oni su odlučili da na spontan način obeleže početak rada u pilot fazi“, dodaje on. Zanimalo nas je, da li je za sada smo fokus na Zagrebu ili su u planu drugi gradovi u Hrvatskoj i regionu?

Naš partner ima dosta dobar plan za dalji razvoj u Hrvatskoj, mi ćemo poslužiti kao tehnička podrška u daljem razvoju tehnologije sa hrvatskim development timom. Mislim da smo zajednički odradili dobar posao u lokalizovanju servisa i prilagođavanju uslovima na hrvatskom tržištu.

U Beogradu raste broj korisnika

Štaviše, direktor ovog srpskog startapa jasno kaže da je hrvatsko tržište otvoreno i edukovano o ovakvom tipu servisa, ocenivši da CAR:GO aplikacija ima veliku šansu da se kvalitetom izbori za svoje korisnike – kroz dalju lokalizaciju, pristupačnu cenu vožnje i inovativnost koju će svojim korisnicima nuditi.

Vuk, između ostalog, podseća da CAR:GO u Beogradu i dalje nudi opciju plaćanja putem PayPal-a, uprkos raznim izazovima. Ipak, ovo je pre-paid naplata, tačnije korisnik mora da uplati kredit kako bi se vozio, što verovatno neće biti slučaj u Hrvatskoj. „U saradnji sa hrvatskim timom razvili smo opciju plaćanja gotovinom zbog velikog interesovanja putnika, dok ovaj način plaćanja još nije dostupan u Beogradu“, dodaje Guberinić.

Privevši razgovor kraju, Guberinić naglašava da je na ulicama Beograda ponovo uspostavljeno normalno poslovanje CAR:GO-a, doduše kao londonske firme. Svakodnevno raste broj korisnika – kako privatnih, tako i pravnih lica koje za transportne potrebe svojih zaposlenih sve češće biraju upravo CAR:GO.

Car:Go možete preuzeti za iPhone i Android operativne sisteme, a zagrebački korisnici mogu iskoristiti 50 posto nižu prvu vožnju uz kod NETOKRACIJA – koji važi do petka 6.10.2017.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Netokracija

Kako pronaći svoje mesto u IT industriji (ili se bolje pozicionirati u istoj)?

Netokracijina peta po redu Ladies of New Business konferencija održaće se 4. decembra u ICT Hub-u, a ovo izdanje biće posvećeno devojkama i ženama koje rade u u svetu IT-ja, ili u taj sektor žele da uđu.

Kultura 2.0

Kako žene menjaju IT – uprkos uverenju da je to ‘muška’ oblast?

Kada je Ksenija započela karijeru kao softverski inženjer jedina stvar koja joj je zapala za oko bila je činjenica da su među tridesetak zaposlenih u kompaniji bile samo dve žene jer - biti programer nije ’ženski’ posao. Kakva je situacija danas?

Kolumna

Kako pobediti u borbi za normalniji Internet u Srbiji?

Pre desetak dana jedna devojka odlučila je da sebi oduzme život. Kako je jedan deo njenog i privatnog i profesionalnog života podrazumevao javno eksponiranje, a uzevši u obzir da je bila veoma harizmatična i neobična, sve je to privuklo mnogo više pažnje nego neki drugi slični slučajevi. Pažnje javnosti i pažnje medija.

Propustili ste

Tehnologija

Srbija postala punopravna članica CERN-a – domaćim naučnicima omogućen pristup najnovijoj tehnologiji

Srbija je po drugi put postala članica Evropske organizacije za nuklearna istraživanja CERN. To je odlučeno jednoglasnim usvajanjem rezolucije Saveta ove ogranizacije u Ženevi.

Analiza

Pitali smo niške IT-jevce kako vide razvoj Naučno-tehnološkog parka u ovom gradu

Otvaranje Naučno-tehnološkog parka u Nišu očekuje se 2020. godine. O benefitima za razvoj startap ekosistema na jugu zemlje, razgovaramo sa predstavnicima lokalne zajednice.

Kultura 2.0

Trendovi i događaji koji su obeležili 2018. godinu

Bliži se kraj još jedne izazovne, ali uspešne godine. Trendovi u digitalu i tehnologiji dolaze i odlaze, a Netokracija vam donosi presek događaja koji su prema našem mišljenju obeležili 2018. godinu.

Startapi i poslovanje

METRO i Target pokrenuli globalni akcelerator za maloprodaju – poziv otvoren i srpskim timovima

Trgovinski lanci METRO i Target pokrenuli su novi program akceleracije namenjen startapima koji se bave rešenjima iz oblasti maloprodaje. Poziv za prijavu upućen je i timovima iz Srbije.

Tehnologija

Ideja vs. Ideja: Sa kakvim se izazovima suočavaju timovi koji razvijaju IoT rešenja?

Vip IoT Challenge takmičenje polako ulazi u svoju završnicu. Poznati timovi koji su ušli u uži kurg i koji kroz rad sa mentorima čekaju proglašenje pobednika u januaru. Sa dva finalna tima razgovaramo o njihovim rešejnima i iskustvima sa takmičenja.

Startapi i poslovanje

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.