Nakon Beograda i Podgorice, CAR:GO 'preko noći' lansiran i u Zagrebu

Beogradski CAR:GO lansiran u Zagrebu kao direktan konkurent Uberu

Ulice Zagreba uskoro bi mogle da postanu svedoci novog rivalstva. I dok taksisti uporno bojkotuju Uber, srpski CAR:GO u saradnji sa lokalnim partnerom, lansirao je svoje rešenje kao odgovor na američku kompaniju sa željom da stanovnicima hrvatske prestonice ponudi još jeftiniju vožnju. Direktor i osnivač CAR:GO servisa, Vuk Guberinić, otkriva detalje u razgovoru za Netokraciju.

Podsećanja radi, CAR:GO iliti „srpski Uber“, lansiran je 2015. godine u Beogradu, nakon čega je usledila i ekspanzija u Crnoj Gori. Međutim, dolazak ovog servisa na tržište Hrvatske desio se preko noći.

Na pitanje Netokracije o tome zbog čega je CAR:GO tim odlučio da proširi svoje poslovanje na tržište susedne hrvatske, Vuk otkriva da je CAR:GO u Hrvatskoj prisutan putem lokalnog partnera koji je zadatak lansiranja tržišta preuzeo na sebe. U pitanju je Stefan Šurlan, mladi preduzetnik i dugogodišnji partner Ubera u Hrvatskoj koji je prema rečima našeg sagovornika, uvideo prostor za lansiranje konkurentskog servisa:

Dalje poslovanje našeg servisa u Hrvatskoj zavisi direktno o Stefanu i od njega će zavisiti i naš uspeh. Mi verujemo da će se odlično snaći i uz tehničku podršku koju mu možemo pružiti u startu verujemo da će on i njegovi partneri vozači odvozati puno vožnji u budućnosti.

CAR:GO vs. Uber – nokaut ili 12 rundi?

Komentarišući veliku konkurenciju poput Ubera koji je u prestonici Hrvatske još ranije dostupan, Guberinić smatra da je ovakva konkurencija dobra stvar – kako za tržište, tako i za same klijente jer će uvek biti više slobode, samim tim što ima više izbora. Vuk između ostalog kaže da je CAR:GO aplikacija za hrvatsko tržište odlično lokalizovana i da što se tehničkih karakteristika tiče, može da odgovori na sve zahteve čak i natprosečnih korisnika:

Sigurni smo da prostora na tržištu ima dovoljno za dve ili tri kvalitetne aplikacije u svakom gradu, jer se vremenom i navike ljudi menjaju pa se tako više odlučuju na ovaj tip servisa. Verujemo da će, kao što je slučaj i na drugim tržištima širom sveta gde konkurencija Uberu posluje uspešno, nešto slično napraviti i CAR:GO aplikacija u regionu.

CAR:GO lansiran je sredinom 2015. godine u Beogradu, potom i u Podgorici. Širenje na Zagreb predstavlja dalji plan za razvoj ovog servisa.

Nastavivši razgovor, naš Vuk kaže da će sva promocija CarGo servisa zavisiti od partnera koji je nosilac ovog posla na tržištu Hrvatske. „Nemamo tačan datum promocije, oni su odlučili da na spontan način obeleže početak rada u pilot fazi“, dodaje on. Zanimalo nas je, da li je za sada smo fokus na Zagrebu ili su u planu drugi gradovi u Hrvatskoj i regionu?

Naš partner ima dosta dobar plan za dalji razvoj u Hrvatskoj, mi ćemo poslužiti kao tehnička podrška u daljem razvoju tehnologije sa hrvatskim development timom. Mislim da smo zajednički odradili dobar posao u lokalizovanju servisa i prilagođavanju uslovima na hrvatskom tržištu.

U Beogradu raste broj korisnika

Štaviše, direktor ovog srpskog startapa jasno kaže da je hrvatsko tržište otvoreno i edukovano o ovakvom tipu servisa, ocenivši da CAR:GO aplikacija ima veliku šansu da se kvalitetom izbori za svoje korisnike – kroz dalju lokalizaciju, pristupačnu cenu vožnje i inovativnost koju će svojim korisnicima nuditi.

Vuk, između ostalog, podseća da CAR:GO u Beogradu i dalje nudi opciju plaćanja putem PayPal-a, uprkos raznim izazovima. Ipak, ovo je pre-paid naplata, tačnije korisnik mora da uplati kredit kako bi se vozio, što verovatno neće biti slučaj u Hrvatskoj. „U saradnji sa hrvatskim timom razvili smo opciju plaćanja gotovinom zbog velikog interesovanja putnika, dok ovaj način plaćanja još nije dostupan u Beogradu“, dodaje Guberinić.

Privevši razgovor kraju, Guberinić naglašava da je na ulicama Beograda ponovo uspostavljeno normalno poslovanje CAR:GO-a, doduše kao londonske firme. Svakodnevno raste broj korisnika – kako privatnih, tako i pravnih lica koje za transportne potrebe svojih zaposlenih sve češće biraju upravo CAR:GO.

Car:Go možete preuzeti za iPhone i Android operativne sisteme, a zagrebački korisnici mogu iskoristiti 50 posto nižu prvu vožnju uz kod NETOKRACIJA – koji važi do petka 6.10.2017.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Internet marketing

Trendovi.rs: Šta očekuje industriju u 2020. godini?

Sada već tradicionalno agencija Pioniri Communications na sajtu Trendovi.rs napravila je presek trendova za 2020. godinu u okviru koga je ponovo okupila eksperte iz različitih industrija kao što su tehnologija, advertajzing, društvene mreže i druge. Šta nas, po njihovom mišljenju, očekuje u narednoj godini?

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.