Nakon Beograda i Podgorice, CAR:GO 'preko noći' lansiran i u Zagrebu

Beogradski CAR:GO lansiran u Zagrebu kao direktan konkurent Uberu

Ulice Zagreba uskoro bi mogle da postanu svedoci novog rivalstva. I dok taksisti uporno bojkotuju Uber, srpski CAR:GO u saradnji sa lokalnim partnerom, lansirao je svoje rešenje kao odgovor na američku kompaniju sa željom da stanovnicima hrvatske prestonice ponudi još jeftiniju vožnju. Direktor i osnivač CAR:GO servisa, Vuk Guberinić, otkriva detalje u razgovoru za Netokraciju.

Podsećanja radi, CAR:GO iliti „srpski Uber“, lansiran je 2015. godine u Beogradu, nakon čega je usledila i ekspanzija u Crnoj Gori. Međutim, dolazak ovog servisa na tržište Hrvatske desio se preko noći.

Na pitanje Netokracije o tome zbog čega je CAR:GO tim odlučio da proširi svoje poslovanje na tržište susedne hrvatske, Vuk otkriva da je CAR:GO u Hrvatskoj prisutan putem lokalnog partnera koji je zadatak lansiranja tržišta preuzeo na sebe. U pitanju je Stefan Šurlan, mladi preduzetnik i dugogodišnji partner Ubera u Hrvatskoj koji je prema rečima našeg sagovornika, uvideo prostor za lansiranje konkurentskog servisa:

Dalje poslovanje našeg servisa u Hrvatskoj zavisi direktno o Stefanu i od njega će zavisiti i naš uspeh. Mi verujemo da će se odlično snaći i uz tehničku podršku koju mu možemo pružiti u startu verujemo da će on i njegovi partneri vozači odvozati puno vožnji u budućnosti.

CAR:GO vs. Uber – nokaut ili 12 rundi?

Komentarišući veliku konkurenciju poput Ubera koji je u prestonici Hrvatske još ranije dostupan, Guberinić smatra da je ovakva konkurencija dobra stvar – kako za tržište, tako i za same klijente jer će uvek biti više slobode, samim tim što ima više izbora. Vuk između ostalog kaže da je CAR:GO aplikacija za hrvatsko tržište odlično lokalizovana i da što se tehničkih karakteristika tiče, može da odgovori na sve zahteve čak i natprosečnih korisnika:

Sigurni smo da prostora na tržištu ima dovoljno za dve ili tri kvalitetne aplikacije u svakom gradu, jer se vremenom i navike ljudi menjaju pa se tako više odlučuju na ovaj tip servisa. Verujemo da će, kao što je slučaj i na drugim tržištima širom sveta gde konkurencija Uberu posluje uspešno, nešto slično napraviti i CAR:GO aplikacija u regionu.

CAR:GO lansiran je sredinom 2015. godine u Beogradu, potom i u Podgorici. Širenje na Zagreb predstavlja dalji plan za razvoj ovog servisa.

Nastavivši razgovor, naš Vuk kaže da će sva promocija CarGo servisa zavisiti od partnera koji je nosilac ovog posla na tržištu Hrvatske. „Nemamo tačan datum promocije, oni su odlučili da na spontan način obeleže početak rada u pilot fazi“, dodaje on. Zanimalo nas je, da li je za sada smo fokus na Zagrebu ili su u planu drugi gradovi u Hrvatskoj i regionu?

Naš partner ima dosta dobar plan za dalji razvoj u Hrvatskoj, mi ćemo poslužiti kao tehnička podrška u daljem razvoju tehnologije sa hrvatskim development timom. Mislim da smo zajednički odradili dobar posao u lokalizovanju servisa i prilagođavanju uslovima na hrvatskom tržištu.

U Beogradu raste broj korisnika

Štaviše, direktor ovog srpskog startapa jasno kaže da je hrvatsko tržište otvoreno i edukovano o ovakvom tipu servisa, ocenivši da CAR:GO aplikacija ima veliku šansu da se kvalitetom izbori za svoje korisnike – kroz dalju lokalizaciju, pristupačnu cenu vožnje i inovativnost koju će svojim korisnicima nuditi.

Vuk, između ostalog, podseća da CAR:GO u Beogradu i dalje nudi opciju plaćanja putem PayPal-a, uprkos raznim izazovima. Ipak, ovo je pre-paid naplata, tačnije korisnik mora da uplati kredit kako bi se vozio, što verovatno neće biti slučaj u Hrvatskoj. „U saradnji sa hrvatskim timom razvili smo opciju plaćanja gotovinom zbog velikog interesovanja putnika, dok ovaj način plaćanja još nije dostupan u Beogradu“, dodaje Guberinić.

Privevši razgovor kraju, Guberinić naglašava da je na ulicama Beograda ponovo uspostavljeno normalno poslovanje CAR:GO-a, doduše kao londonske firme. Svakodnevno raste broj korisnika – kako privatnih, tako i pravnih lica koje za transportne potrebe svojih zaposlenih sve češće biraju upravo CAR:GO.

Car:Go možete preuzeti za iPhone i Android operativne sisteme, a zagrebački korisnici mogu iskoristiti 50 posto nižu prvu vožnju uz kod NETOKRACIJA – koji važi do petka 6.10.2017.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.