Bosch predstavio rešenja povezane budućnosti - u planu zapošljavanja u Srbiji

Bosch predstavio rešenja povezane budućnosti – u planu zapošljavanja u Srbiji

Bosch kao vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga, ovog vikenda predstavio je tehnologije budućnosti na drugoj 'eMagine' konferenciji u JDP-u, uz podršku kompanije PRODYNA. Na konferenciji je učestvovalo preko 350 delegata, a većinom su to bili mladi IoT entuzijasti koji su zahvaljujući IT ekspertima imali priliku da saznaju više o temi povezane budućnosti.

Bosch
IoT i veštačka inteligencija promeniće sistem transporta od tačke A do tačke B u godinama koje dolaze.

„Početkom 2018. formirali smo novo odeljenje Bosch SoftTec, u okviru divizije Connected Mobility Solutions. Novo odeljenje bavi se razvojem rešenja za umreženu mobilnost pomoću infotejment sistema i sistema za podršku prilikom vožnje. Planiramo da zaposlimo do 60 softverskih developera u narednom periodu“, istakla je u obraćanju medijima generalna direktorka kompanije Bosch u Srbiji, Jovanka Jovanović.

Na eMagine konferenciji je pre svega predstavljena značajna uloga pametnih tehnologija u kreiranju budućnosti. Pet glavnih tema bile su usko vezane za tehnologije budućnosti, veštačku inteligenciju, povezanu mobilnost i digitalnu budućnost. Ova kompanija kroz svoje posebno odeljenje Connected Mobility Solutions nastavlja da radi na razvoju usluga u oblasti mobilnosti. Umrežavanje će uz pomoć IoT sistema i aplikacija, iz korena promeniti način na koji stižemo od tačke A do tačke B, a to će sigurno pomoći prilikom rešavanja problema u saobraćaju sa kojima se danas suočavamo.

Nastavlja se širenje poslovanja u Srbiji

Predviđanja pokazuju da će do 2025. godine na putevima širom sveta će biti više od 470 miliona umreženih vozila. Ono što je posebno istaknuto na konferenciji jeste da je Bosch SoftTec već godinama aktivan u Nemačkoj, Kini, SAD-u i Indiji, a ove godine je na red došla i Srbija. Nova divizija Connected Mobility Solutions, kojem pripada Bosch SoftTec, zaposliće preko 600 saradnika globalno, od čega će na lokaciji Beograd za početak raditi oko 60 softverskih inženjera na razvoju digitalnih usluga mobilnosti poput deljenja vozila, deljenja prevoza i usluge asistencije i podrške vozačima zasnovane na umrežavanju.

Prvi segment konferencije otvorio je Vidia Munigen, senior potpredsednik i menadžment direktor kompanije Ceridian Mauritius, koji je govorio o digitalnoj disrupciji i njenom uticaju na industriju danas. U drugom delu je generalni direktor kompanije Bosch SoftTec Aleksander Lorens pričao na temu povezane mobilnosti i učesnicima predstavio oblast pametnog transporta kroz aplikaciju MySpin, ali i servise Connected horizon i My Assist.

Bosch
Publika je imala priliku da se na štandovima upozna sa različitim tehnološkim rešenjima, a svoju prezentaciju imalo je i udruženje Makers iz Novog Sada.

Prisutni su na izložbenoj zoni konferencije eMagine imali priliku da se upoznaju sa pametnim automobilom uz pomoć kojeg su predstavljeni već pomenuti servisi povezane mobilnosti. Inače, udruženje „Makers“ iz Novog Sada prezentovalo je IoT rešenja uz edukativni prateći program, a još jedan od eksponata na štandovima izlagača koji je privukao pažnju učesnika bila je 4D stolica sa efektima virtualne realnosti.

Treba i napomenuti da je ovo druga eMagine konferencija na kojoj je Bosch predstavio  trenutna IoT rešenja u ovom dinamičnom polju poslovanja i tendencije za budućnost. Podsetimo, Bosch Srbija je 2015. godine formirao dva nova odeljenja u okviru informaciono – komunikacionih tehnologjia: Mobiliti Medija (MOME) i e-trgovina električnim ručnim alatima. Oba odeljenja nude različite poslovne mogućnosti za Java stručnjake koji dizajniraju backend usluge i aplikacije za iOS/Android platforme, kao i za IT profesionalce koji podržavaju projekte razvoja e-trgovine agilnim metodologijama.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?