Bosch predstavio rešenja povezane budućnosti – u planu zapošljavanja u Srbiji

Bosch kao vodeći svetski dobavljač tehnologije i usluga, ovog vikenda predstavio je tehnologije budućnosti na drugoj 'eMagine' konferenciji u JDP-u, uz podršku kompanije PRODYNA. Na konferenciji je učestvovalo preko 350 delegata, a većinom su to bili mladi IoT entuzijasti koji su zahvaljujući IT ekspertima imali priliku da saznaju više o temi povezane budućnosti.

Bosch
IoT i veštačka inteligencija promeniće sistem transporta od tačke A do tačke B u godinama koje dolaze.

„Početkom 2018. formirali smo novo odeljenje Bosch SoftTec, u okviru divizije Connected Mobility Solutions. Novo odeljenje bavi se razvojem rešenja za umreženu mobilnost pomoću infotejment sistema i sistema za podršku prilikom vožnje. Planiramo da zaposlimo do 60 softverskih developera u narednom periodu“, istakla je u obraćanju medijima generalna direktorka kompanije Bosch u Srbiji, Jovanka Jovanović.

Na eMagine konferenciji je pre svega predstavljena značajna uloga pametnih tehnologija u kreiranju budućnosti. Pet glavnih tema bile su usko vezane za tehnologije budućnosti, veštačku inteligenciju, povezanu mobilnost i digitalnu budućnost. Ova kompanija kroz svoje posebno odeljenje Connected Mobility Solutions nastavlja da radi na razvoju usluga u oblasti mobilnosti. Umrežavanje će uz pomoć IoT sistema i aplikacija, iz korena promeniti način na koji stižemo od tačke A do tačke B, a to će sigurno pomoći prilikom rešavanja problema u saobraćaju sa kojima se danas suočavamo.

Nastavlja se širenje poslovanja u Srbiji

Predviđanja pokazuju da će do 2025. godine na putevima širom sveta će biti više od 470 miliona umreženih vozila. Ono što je posebno istaknuto na konferenciji jeste da je Bosch SoftTec već godinama aktivan u Nemačkoj, Kini, SAD-u i Indiji, a ove godine je na red došla i Srbija. Nova divizija Connected Mobility Solutions, kojem pripada Bosch SoftTec, zaposliće preko 600 saradnika globalno, od čega će na lokaciji Beograd za početak raditi oko 60 softverskih inženjera na razvoju digitalnih usluga mobilnosti poput deljenja vozila, deljenja prevoza i usluge asistencije i podrške vozačima zasnovane na umrežavanju.

Prvi segment konferencije otvorio je Vidia Munigen, senior potpredsednik i menadžment direktor kompanije Ceridian Mauritius, koji je govorio o digitalnoj disrupciji i njenom uticaju na industriju danas. U drugom delu je generalni direktor kompanije Bosch SoftTec Aleksander Lorens pričao na temu povezane mobilnosti i učesnicima predstavio oblast pametnog transporta kroz aplikaciju MySpin, ali i servise Connected horizon i My Assist.

Bosch
Publika je imala priliku da se na štandovima upozna sa različitim tehnološkim rešenjima, a svoju prezentaciju imalo je i udruženje Makers iz Novog Sada.

Prisutni su na izložbenoj zoni konferencije eMagine imali priliku da se upoznaju sa pametnim automobilom uz pomoć kojeg su predstavljeni već pomenuti servisi povezane mobilnosti. Inače, udruženje „Makers“ iz Novog Sada prezentovalo je IoT rešenja uz edukativni prateći program, a još jedan od eksponata na štandovima izlagača koji je privukao pažnju učesnika bila je 4D stolica sa efektima virtualne realnosti.

Treba i napomenuti da je ovo druga eMagine konferencija na kojoj je Bosch predstavio  trenutna IoT rešenja u ovom dinamičnom polju poslovanja i tendencije za budućnost. Podsetimo, Bosch Srbija je 2015. godine formirao dva nova odeljenja u okviru informaciono – komunikacionih tehnologjia: Mobiliti Medija (MOME) i e-trgovina električnim ručnim alatima. Oba odeljenja nude različite poslovne mogućnosti za Java stručnjake koji dizajniraju backend usluge i aplikacije za iOS/Android platforme, kao i za IT profesionalce koji podržavaju projekte razvoja e-trgovine agilnim metodologijama.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.