Nova kriptovaluta - nova pravila: Radionica o SAFEX-u 21. juna u Beogradu - Netokracija.rs

Nova kriptovaluta – nova pravila: Radionica o SAFEX-u 21. juna u Beogradu

Radionica posvećena kriptovaluti SAFEX u organizaciji njenog osnivača Danijela Dabeka i njegovog tima održaće 21. juna u Beogradu, a ovaj meetup će uz praktičan rad i predavanje imati i networking karakter.

Kriptovaluta SAFEX razvija se od 2016. godine u Beogradu i njena primena pretenduje da promeni način na koji trgujemo i šaljemo novac putem Interneta. Njen tvorac je kompanija Balkaneum, odnosno njen CEO Daniel Dabek i njegov tim i SAFEX zapravo predstavlja tržište koje funkcioniše po principu blockchain tehnologije i omogućava kupovinu i prodaju dobara i usluga u zamenu za kriptovalute:

Ukoliko bih poredio bankarski sistem, kreditne/debitne kartice i online bankarstvo sa kriptovalutama, oni su u tom slučaju veoma arhaični. Kriptovalute su sledeća velika stvar Interneta, odnosno jedini adekvatan način za transakcije putem tog kanala.

Uz ‘wallet’ i određeni broj SAFEX tokena

U svrhu unapređenja rastuće zajednice koja okuplja zainteresovane za kriptovalute organizovana je ova edukativna radionica na kojoj će Balkaneum tim učesnicima pokazati kako se instalira SAFEX wallet, odnosno gde i kako čuvati svoje ključeve.

Takođe, kako iz ove kompanije navode, prisutnima će pojasniti prednosti SAFEX platforme (poput stoprocentne anonimnosta – strane koje učestvuju u razmeni biraju koje podatke žele da prikažu potencijalnim partnerima), a učesnici će uz wallet dobiti i određeni broj SAFEX tokena i uputstvo za slanje i korišćenje na realnom primeru.

Radionica će se održati 21. juna u Balkanskoj 2 od 18 časova, a organizatori napominju da je neophodno da svi zainteresovani popune prijavu ponesu svoje laptopove, a pre toga na isti da download-uju fajl sa SAFEX wallet-om, kako bi na licu mesta mogli da izvrše instalaciju i transakciju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.