AWS User Group Srbija: Još jedno okupljanje stiže u Novi Sad

AWS User Group Srbija: Prvo okupljanje nakon letnjih odmora stiže u Novi Sad

Peto po redu AWS User Group Srbija okupljanje zakazano je za četvrtak 22. septembar, s početkom od 18:30 časova u Novom Sadu u prostorijama kompanije Levi9, ko-organizatora i glavnog sponzora ovog događaja. Prisutni će tako imati priliku da od stručnih predavača saznaju više o naprednijoj primeni Amazon Web Services-a.

aws1

Prva kompanija koja će imati priliku da predstavi svoju AWS ekspertizu je novosadski Levi9, dok će se prisutnima kratkim uvodom u događaj na početku obratiti i Aleksandar Nenov, osnivač i organizator AWS User Group Serbia. Nakon njegovog obraćanja, prisutni će dobiti priliku da slušaju predavanje na temu „IaaS – Infrastructure as a Code“ (Provision and configuration of AWS resources with Puppet and Hiera) u trajanju od 25 minuta a održaće ga Dušan Sušić, iz kompanije Levi9.

Nakon toga, publici će se obratiti i Nikola Grkić koji takođe dolazi iz pomenute kompanije, dok tema njegovog predavanja nosi naziv „Testing environment by using AWS ElasticBeanstalk“. Na samom kraju predstojećeg događaja biće organizovan i Networking kao i neformalno druženje učesnika meetupa koji mogu porazgovarati sa predavačima, podeliti svoje ideje i iskustva, navodi se u saopštenju.

Šansa za firme da se predstave zajednici

Podsećanja radi, AWS User Group Srbija okuplja preko 300 profesionalaca koji rade ili su zainteresovani za rad sa AWS servisima. Grupa je počela sa radom pre godinu dana i u prethodnom periodu je organizovala četiri meetup-a, dva u Novom Sadu i dva u Beogradu. Ove sezone sama grupa menja koncept svojih okupljanja – sada firme koje rade sa AWS-om imaju šansu da se predstave zajednici i podele svoje iskustvo i znanja.

Više informacija o predstojećem događaju mogu se pronaći na zvaničnom sajtu AWS User Group Serbia, gde se između ostalog mogu videti i linkovi ka zvaničnim Facebook i LinkedIn stranicama ove organizacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.