Google uz veštačku inteligenciju lansira ‘Allo’

Google uz veštačku inteligenciju lansira ‘Allo’ – kao konkurenta Facebook Messengeru?

Ukoliko se prisetimo Google I/O konferencije koja se održala u maju mesecu tekuće godine, pored niza novih rešenja pažnju su nam privukle i nove aplikacije za dopisivanje i video pozive - Allo i Duo. Danas, nakon četiri meseca, konačno smo dobili i datum lansiranja Allo aplikacije koja bi trebala da bude dostupna od 21. septembra, a koja u prvi plan stavlja upravo komunikaciju zasnovanu na mašinskom učenju i botovima.

allo-google

Pametna aplikacija Allo koja će biti zasnovana na veštačkoj inteligenciji, od korisnika zahteva samo broj telefona kako bi ga identifikovala – bez potrebe korišćenja Gugla naloga. Iako su predstavljeni istog dana, drugi servis pod nazivom Duo, koji služi za video-pozive, zvanično je lansiran meseca dana pre inicijalnog datuma izlaska Allo aplikacije, te se čini da je Google bio u pravu kada je najavio dostupnost svojih proizvoda tokom I/O konferencije.

Kako prenosi The Next Web, pomenuta messaging aplikacija sa sobom će doneti neke od standardnih funkcija koje karakterišu i ostale servise ovog tipa, a radi se o end-to-end enkripciji, privatnim porukama, stikerima i opcijama formatiranja teksta radi interaktivnijeg dopisivanja. Da će Allo predstavljati pravu konkurenciju Messengr-u, najbolje pokazuje činjenica da servis stiže sa tehnologijom veštačke inteligencije, a korišćenjem ovog procesa mašinskog učenja – korisnicima će uz pomoć botova biti dodatno unapređeno korišćenje servisa, baš kao što je slučaj na aplikaciji iz Facebooka.

Konkurencija već miljama daleko?

Sam princip botova zasovan je na prepoznavanju određenih rečenica iz poruka, nudeći korisnicima opciju brzog i prikladnog odgovora. Iz Gugla takođe obećavaju da će Allo zahvaljujući sofisticiranoj tehnologiji veoma lako prepoznavati fotografije poput beba, raznih životinja i drugo, nudeći korisniku različite odgovore bazirane na pristiglom sadržaju.

google-duo
Google Duo aplikacija dostupna je već nešto više od mesec dana, a iz Google-a najavljuju da bi uskoro mogla da podržava i audio pozive.

Ono što je takođe jedna od veoma bitnih karakteristika Allo-a jeste i integracija Google Assistan opcije, pa bi korisnici veoma lako mogli da pretražuju željene informacije čak i tokom konverzacije sa drugim ljudima. I kada zvanično bude predstavljena širom sveta, Allo aplikacija će, iako dolazi sa velikim brojem funkcija, imati veoma težak zadatak da sustigne konkurente kao što su Messenger, Viber ili WhatsApp, koji pored već ustaljenog imena i popularnosti, iza sebe imaju ogromnu bazu korisnika. Ipak, da je sve moguće uverili smo se i ranije, a na nama je samo da budemo strpljivi.

Ukoliko želite da budete na listi korisnika koji će dobiti pravovremenu informaciju kada aplikacija bude bila i zvanično dostupna, možete se već danas registrovati na Google Play prodavnici.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.