Google uz veštačku inteligenciju lansira ‘Allo’

Google uz veštačku inteligenciju lansira ‘Allo’ – kao konkurenta Facebook Messengeru?

Ukoliko se prisetimo Google I/O konferencije koja se održala u maju mesecu tekuće godine, pored niza novih rešenja pažnju su nam privukle i nove aplikacije za dopisivanje i video pozive - Allo i Duo. Danas, nakon četiri meseca, konačno smo dobili i datum lansiranja Allo aplikacije koja bi trebala da bude dostupna od 21. septembra, a koja u prvi plan stavlja upravo komunikaciju zasnovanu na mašinskom učenju i botovima.

allo-google

Pametna aplikacija Allo koja će biti zasnovana na veštačkoj inteligenciji, od korisnika zahteva samo broj telefona kako bi ga identifikovala – bez potrebe korišćenja Gugla naloga. Iako su predstavljeni istog dana, drugi servis pod nazivom Duo, koji služi za video-pozive, zvanično je lansiran meseca dana pre inicijalnog datuma izlaska Allo aplikacije, te se čini da je Google bio u pravu kada je najavio dostupnost svojih proizvoda tokom I/O konferencije.

Kako prenosi The Next Web, pomenuta messaging aplikacija sa sobom će doneti neke od standardnih funkcija koje karakterišu i ostale servise ovog tipa, a radi se o end-to-end enkripciji, privatnim porukama, stikerima i opcijama formatiranja teksta radi interaktivnijeg dopisivanja. Da će Allo predstavljati pravu konkurenciju Messengr-u, najbolje pokazuje činjenica da servis stiže sa tehnologijom veštačke inteligencije, a korišćenjem ovog procesa mašinskog učenja – korisnicima će uz pomoć botova biti dodatno unapređeno korišćenje servisa, baš kao što je slučaj na aplikaciji iz Facebooka.

Konkurencija već miljama daleko?

Sam princip botova zasovan je na prepoznavanju određenih rečenica iz poruka, nudeći korisnicima opciju brzog i prikladnog odgovora. Iz Gugla takođe obećavaju da će Allo zahvaljujući sofisticiranoj tehnologiji veoma lako prepoznavati fotografije poput beba, raznih životinja i drugo, nudeći korisniku različite odgovore bazirane na pristiglom sadržaju.

google-duo
Google Duo aplikacija dostupna je već nešto više od mesec dana, a iz Google-a najavljuju da bi uskoro mogla da podržava i audio pozive.

Ono što je takođe jedna od veoma bitnih karakteristika Allo-a jeste i integracija Google Assistan opcije, pa bi korisnici veoma lako mogli da pretražuju željene informacije čak i tokom konverzacije sa drugim ljudima. I kada zvanično bude predstavljena širom sveta, Allo aplikacija će, iako dolazi sa velikim brojem funkcija, imati veoma težak zadatak da sustigne konkurente kao što su Messenger, Viber ili WhatsApp, koji pored već ustaljenog imena i popularnosti, iza sebe imaju ogromnu bazu korisnika. Ipak, da je sve moguće uverili smo se i ranije, a na nama je samo da budemo strpljivi.

Ukoliko želite da budete na listi korisnika koji će dobiti pravovremenu informaciju kada aplikacija bude bila i zvanično dostupna, možete se već danas registrovati na Google Play prodavnici.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Niški ServerBytes omogućava brži i jeftiniji ‘game development’ studijima širom sveta

Filip i Dejan još kao studenti radili su na razvoju mobilnih igara. Nakon mnogo potrošenih sati na korišćenje raznih alata i servisa koji su im pomagali u tom procesu, shvatili su da ne postoji rešenje koje nudi multiplejer, 'chat', 'cloud storage' i druge funkcionalnosti. Tako je nastao njihov proizvod - ServerBytes.

Kultura 2.0

I klijenti su ljudi, što lako zaboraviš kad te od njihovih zahteva zaboli glava

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.