Messenger zabeležio 11.000 botova dok AI raste

Messenger zabeležio 11.000 botova – zainteresovanost za AI u porastu

Otkako je Facebook predstavio botove za svoju Messenger platformu pre tri meseca, više od 23.000 developera prijavilo se program testiranja i razvoja AI komunikacije. Uprkos kritikama i tehničkim problemima na samom početku, danas više od 11.000 botova komunicira sa korisnicima, a Facebook nije gotov sa novitetima koje je pripremio za ovaj brzorastući segment svog poslovanja.

fb_messenger

Messaging aplikacije odavno su prerasle društvene mreže kao takve, a Facebook ne gubi vreme sa razvojem svoje popularne chat aplikacije. Da Messenger platforma postaje još naprednija, najbolje nam govore botovi koji su zamišljeni kao direktnija veza između brendova i korisnika.

U prevodu – umesto što ćete pisati podršci na Facebook stranici, vi sada direktno možete da se obratite botu te kompanije kroz Messenger chat, a ideja je da vas veštačka inteligencija usmeri na pravi odgovor, da vam rezerviše karte za koncert ili avionske karte, ali i da obavi mnoge druge radnje koje su za kratko vreme postale još više automatizovane.

Zainteresovanost za AI raste

Za tri meseca koliko su botovi operativni na Messengeru, više od 23.000 developera pristupilo je razvojnom programu i alatima koje je razvio Wit.ai, startap kojeg je Facebook akvizirao početkom 2015. godine. Direktor Messengera, David Markus, prokomentarisao je veliko interesovanje za botove izjavivši da je čitav tim uzbuđen što ima priliku da radi na proizvodu koji pokreće čitave zajednice developera, biznisa i korisnika.

KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.
KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.

U ovom trenutku na Messengeru se može naći oko 11.000 botova koje koriste najrazličitiji biznisi: od medija, preko B2C korporacija, pa sve do malih startapa i e-shopova, kako bi svojim korisnicima pružili novi vid podrške i automatizovali odgovore na najčešća pitanja vezanim za njihove proizvode i usluge.

Developeri u centru pažnje

Sa novim poboljšanjima koja su dostupna od danas, a koja botovima omogućavaju da sada odgovaraju u vidu GIF-a, audio ili video poruke i slanjem drugih fajlova, Facebook se nada da će botovi postati još zastupljeniji, „doprinoseći imidžu brendova koji ih koriste“, naveo je Markus. Messenger ovoga puta nije objavio koliko je konverzacija ostvareno za protekla tri meseca (pretpostavljamo da i nije toliko mnogo budući da je tehnologija i dalje nova), ali sa ponosom ističe zainteresovanost od strane developera koji su u ovom slučaju glavni pokretači daljeg razvoja AI komunikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.