Messenger zabeležio 11.000 botova dok AI raste

Messenger zabeležio 11.000 botova – zainteresovanost za AI u porastu

Otkako je Facebook predstavio botove za svoju Messenger platformu pre tri meseca, više od 23.000 developera prijavilo se program testiranja i razvoja AI komunikacije. Uprkos kritikama i tehničkim problemima na samom početku, danas više od 11.000 botova komunicira sa korisnicima, a Facebook nije gotov sa novitetima koje je pripremio za ovaj brzorastući segment svog poslovanja.

fb_messenger

Messaging aplikacije odavno su prerasle društvene mreže kao takve, a Facebook ne gubi vreme sa razvojem svoje popularne chat aplikacije. Da Messenger platforma postaje još naprednija, najbolje nam govore botovi koji su zamišljeni kao direktnija veza između brendova i korisnika.

U prevodu – umesto što ćete pisati podršci na Facebook stranici, vi sada direktno možete da se obratite botu te kompanije kroz Messenger chat, a ideja je da vas veštačka inteligencija usmeri na pravi odgovor, da vam rezerviše karte za koncert ili avionske karte, ali i da obavi mnoge druge radnje koje su za kratko vreme postale još više automatizovane.

Zainteresovanost za AI raste

Za tri meseca koliko su botovi operativni na Messengeru, više od 23.000 developera pristupilo je razvojnom programu i alatima koje je razvio Wit.ai, startap kojeg je Facebook akvizirao početkom 2015. godine. Direktor Messengera, David Markus, prokomentarisao je veliko interesovanje za botove izjavivši da je čitav tim uzbuđen što ima priliku da radi na proizvodu koji pokreće čitave zajednice developera, biznisa i korisnika.

KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.
KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.

U ovom trenutku na Messengeru se može naći oko 11.000 botova koje koriste najrazličitiji biznisi: od medija, preko B2C korporacija, pa sve do malih startapa i e-shopova, kako bi svojim korisnicima pružili novi vid podrške i automatizovali odgovore na najčešća pitanja vezanim za njihove proizvode i usluge.

Developeri u centru pažnje

Sa novim poboljšanjima koja su dostupna od danas, a koja botovima omogućavaju da sada odgovaraju u vidu GIF-a, audio ili video poruke i slanjem drugih fajlova, Facebook se nada da će botovi postati još zastupljeniji, „doprinoseći imidžu brendova koji ih koriste“, naveo je Markus. Messenger ovoga puta nije objavio koliko je konverzacija ostvareno za protekla tri meseca (pretpostavljamo da i nije toliko mnogo budući da je tehnologija i dalje nova), ali sa ponosom ističe zainteresovanost od strane developera koji su u ovom slučaju glavni pokretači daljeg razvoja AI komunikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.