Messenger zabeležio 11.000 botova dok AI raste

Messenger zabeležio 11.000 botova – zainteresovanost za AI u porastu

Otkako je Facebook predstavio botove za svoju Messenger platformu pre tri meseca, više od 23.000 developera prijavilo se program testiranja i razvoja AI komunikacije. Uprkos kritikama i tehničkim problemima na samom početku, danas više od 11.000 botova komunicira sa korisnicima, a Facebook nije gotov sa novitetima koje je pripremio za ovaj brzorastući segment svog poslovanja.

fb_messenger

Messaging aplikacije odavno su prerasle društvene mreže kao takve, a Facebook ne gubi vreme sa razvojem svoje popularne chat aplikacije. Da Messenger platforma postaje još naprednija, najbolje nam govore botovi koji su zamišljeni kao direktnija veza između brendova i korisnika.

U prevodu – umesto što ćete pisati podršci na Facebook stranici, vi sada direktno možete da se obratite botu te kompanije kroz Messenger chat, a ideja je da vas veštačka inteligencija usmeri na pravi odgovor, da vam rezerviše karte za koncert ili avionske karte, ali i da obavi mnoge druge radnje koje su za kratko vreme postale još više automatizovane.

Zainteresovanost za AI raste

Za tri meseca koliko su botovi operativni na Messengeru, više od 23.000 developera pristupilo je razvojnom programu i alatima koje je razvio Wit.ai, startap kojeg je Facebook akvizirao početkom 2015. godine. Direktor Messengera, David Markus, prokomentarisao je veliko interesovanje za botove izjavivši da je čitav tim uzbuđen što ima priliku da radi na proizvodu koji pokreće čitave zajednice developera, biznisa i korisnika.

KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.
KLM jedna je od prvih aviokompanija koja je automatizovala kupovinu karata putem Messengera.

U ovom trenutku na Messengeru se može naći oko 11.000 botova koje koriste najrazličitiji biznisi: od medija, preko B2C korporacija, pa sve do malih startapa i e-shopova, kako bi svojim korisnicima pružili novi vid podrške i automatizovali odgovore na najčešća pitanja vezanim za njihove proizvode i usluge.

Developeri u centru pažnje

Sa novim poboljšanjima koja su dostupna od danas, a koja botovima omogućavaju da sada odgovaraju u vidu GIF-a, audio ili video poruke i slanjem drugih fajlova, Facebook se nada da će botovi postati još zastupljeniji, „doprinoseći imidžu brendova koji ih koriste“, naveo je Markus. Messenger ovoga puta nije objavio koliko je konverzacija ostvareno za protekla tri meseca (pretpostavljamo da i nije toliko mnogo budući da je tehnologija i dalje nova), ali sa ponosom ističe zainteresovanost od strane developera koji su u ovom slučaju glavni pokretači daljeg razvoja AI komunikacije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.