Šta nas Ronaldinjo i Figo mogu naučiti o digitalu?

Šta nas Ronaldinjo i Figo mogu naučiti o digitalu?

Prvo izdanje lisabonskog Web Summita privuklo je veliku pažnju marketara širom sveta, obuhvativši teme poput potencijala 'live' videa, zatim da li AdBlocking može pozitivno uticati na advertajzere, kao i koji su izazovi u oglašavanju aplikacija - ali i činjenica da je proizvod sam po sebi najpopularniji medij.

ws1

Da li bi oglašivači trebali da vole AdBlocking?

Zanimljivu debatu na sada već popularnu temu o tome da li bi oglašivači trebalo da vole AdBlocking, imali su Till Faida, Osnivač i CEO Adblock Plusa, i Stewart Rogers, kao kolumnista online medija VentureBeat. Zaključak ove panel-diskusije jeste da bi mediji izbegli naplaćivanje sadržaja čitaocima i samim tim ostali konkurentni, moraju da plasiraju oglase, pri čemu bi AdBlocking morao da natera advertajzere i izdavače da kreiraju zanimljiviji sadržaj, kreativnije i inovativnije forme koje bi bile interesantnije korisnicima i dali im dodatnu vrednost, povećavajući vidljivost brenda i njegovo bliže povezivanje sa kupcima.

Izazovi u oglašavanju mobilnih aplikacija

Kada je reč o oglašavanju mobilnih aplikacija, ono je danas postalo veliki izazov za online advertajzere jer korisnici preuzimaju jednu ili nijednu aplikaciju na mesečnom nivou. Veoma su selektivni prilikom odabira šta će novo skinuti. Iz tog razloga Apple je ušao u polje search oglašavanja na svojoj App Store prodavnici, dok je za popularne install oglase i dalje dominantan Facebook, jer su u ovu sferu oglašavanja ušli pre svih i oglašivačima mogu ponuditi niže cene.

wb3
Till Faida i Stewart Rogers tokom diskusije o efektima koje je AdBlocking ostavio na industriju digitalnog oglašavanja. Till Faida / Twitter

“Facebook prikuplja mnogo informacija o korisnicima i omogućava nam najpreciznije targetiranje, tako da je trenutno najisplativija platforma za oglašavanje”, prema rečima Justina McLeoda, CEO-a kompanije Hinge, koji je takođe istakao:

Na samom početku, pre izbora kanala na kojem ćete se oglašavati, fokusirajte se na to ko ste, na vaše vrednosti i na vašu priču i na osnovu toga doći ćete do validnog zaključka na kom kanalu ćete targetirati.

“Facebook se pored platforme za plasiranje oglasa može koristiti i kao fokus grupa za testiranje kako ljudi reaguju na vaš proizvod ili brend”, dodao je Winston Binch inače Chief Digital Officer, Deutsch North America, Deutsch Inc.

Startapi nisu zaobišli ni fudbalere

Pored Panda i Centralnog stejdža pažnju je privukao i Sportski stejdž, na kome su glavne zvezde bili bivši fudbaleri Ronaldinjo, koji je predstavio svoju fudbalsku akademiju i online rijaliti platformu „Zoome” i Luis Figo, sa kompanijom Dream football. U pitanju je servis koji fudbalerima (profesionalnim i amaterskim) širom sveta omogućava da postave svoj video i lakše zapadnu za oko skautima poznatih fudbalskih klubova.

fudbaleri
Ronaldinjo i Figo predstavili su svoje tehnološke kompanije, otkrivši zašto su i sami zakoračili u startap svet. Anotao News

Time se ukida distanca između mladih talenata i velikih timova, te se brže dolazi do profesionalne karijere, a šanse su iste za sve, što doprinosi fer selekciji. Finale Web summita označilo je uzbudljivo i neizvesno takmičenje startapova. Bilo je mnogo dobrih ideja, ali je nagradu od 100.000 evra odneo danski startap Kubo Robot. Inače Kubo je edukativni robot i platforma koja ima za cilj da mališanima učenje učini zabavnim i da kroz igru savladaju programiranje, muziku, matematiku i slično.

Lisabon se pokazao kao izuzetan domaćin i sve je u ovom brdovitom gradu bilo podređeno posetiocima konferencije Web Summit. Može se reći da se svet tehnologije zaljubio u portugalsku prestonicu kako zbog prirodnih lepota, blizine plaža za surf koje avanturisti obožavaju, lepog vremena u kasnu jesen, tako i zbog ljubaznih domaćina, ali i velikog broja obrazovanih pojedinaca, volontera i pristupačnih cena. Dogovor je da se svi sretnu ponovo za 365 dana na istom mestu, ali sa novim idejama na kojima sada treba vredno i odgovorno raditi.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Pulsar istraživanje: Do sada uloženo €1,7 milijardi u ‘fintech’ startape na Balkanu

Uspešni 'fintech' startapi privlače investicije na balkanski region, što doprinosi ekonomskom rastu. Istraživanje ovog tržišta na Balkanu analizirao je Pavel Korolev, CEO Pulsar VC fonda.

Tehnologija

Heapcon 2024 o tehnološkim inovacijama koje oblikuju budućnost

Heapcon, vodeća međunarodna tehnološka konferencija u Balkanskom regionu, vraća se u Beograd sa još boljim sadržajem iz tech industrije.

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.