WordPress.com, želimo ti srećan 10. rođendan!

WordPress.com, želimo ti srećan 10. rođendan!

Osnivač WordPress-a Matt Mullenweg, ove nedelje slavi 10 godina od kada je zaposlio prvog čoveka u svojoj kompaniji Automattic, koja stoji iza ‘open-source’ platforme za objavljivanje sadržaja - WordPress, kao i najveće blogerske Internet zajednice WordPress.com.

automatic

Upravo ona, ovih dana slavi 10 godina, a za to vreme objavljeno je više od 2.5 milijarde postova, 3 milijarde komentara na 137 jezika! Sa podrškom su korisnici zajednice razmenili 2,3 miliona korisnika. Najduži blog post objavljen za ovo vreme ima više od 10 miliona reči (?!), a najduži naslov sadrži 19,174 reči. Iako ne previše relevantno, svakako je zanimljivo.

Za ovih deset godina, kompanija je narasla na više od 400 zaposlenih koji rade na mnogim lokacijama širom celog sveta.

Kompanija Automattic stoji iza mnogih rešenja koja su blogerima rešili mnoge probleme i približili vlasnicima sajtova mnoge kompleksne funkcionalnosti. Stvorili su Akismet, kojim se borimo protiv spam komentara, a stoje i iza bbPress-a, popularne forum platforme za WordPress, Polldaddy – platformu za ankete i istraživanje, Gravatar – globalni sistem avatara koji je postao standard, Jetpack, Vaultpress, Simplenote i mnoge druge stvari. Poslednja akvizicija je poznata kompanija Woothemes, i e-commerce platforme Woocommerce, o čemu smo pisali.

U retrospektivi ovih 10 godina u blog postu na svom ličnom blogu, Mullenweg je podsetio čitaoce na brojne zanimljive momente u ovih deset godina kompanije, kao i na kredo kompanije Automattic koji su napisali pre nekoliko godina:

Nikada neću prestati da učim. Neću samo raditi na stvarima koje su mi dodeljene. Za mene ne postoji status quo. Gradiću naš biznis održivo kroz strasne i lojalne klijente. Nikada neću propustiti priliku da pomognem kolegi, i neću zaboraviti vreme kada nisam sve ovo znao.

Više me motiviše značaj od novca i znam da je open-source jedna od najjačih i najvrednijih ideja naše generacije. Pričaću sa drugima koliko mogu jer znam da je to duša kompanije koja spaja ljude sa različitih krajeva sveta. Ja sam maraton, a ne sprint, i koliko god da je cilj daleko, jedini način da do njega dođemo je korak po kora svaki naredni dan. Kroz vreme, ni jedan problem nije nepremostiv.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.