WordPress.com, želimo ti srećan 10. rođendan!

WordPress.com, želimo ti srećan 10. rođendan!

Osnivač WordPress-a Matt Mullenweg, ove nedelje slavi 10 godina od kada je zaposlio prvog čoveka u svojoj kompaniji Automattic, koja stoji iza ‘open-source’ platforme za objavljivanje sadržaja - WordPress, kao i najveće blogerske Internet zajednice WordPress.com.

automatic

Upravo ona, ovih dana slavi 10 godina, a za to vreme objavljeno je više od 2.5 milijarde postova, 3 milijarde komentara na 137 jezika! Sa podrškom su korisnici zajednice razmenili 2,3 miliona korisnika. Najduži blog post objavljen za ovo vreme ima više od 10 miliona reči (?!), a najduži naslov sadrži 19,174 reči. Iako ne previše relevantno, svakako je zanimljivo.

Za ovih deset godina, kompanija je narasla na više od 400 zaposlenih koji rade na mnogim lokacijama širom celog sveta.

Kompanija Automattic stoji iza mnogih rešenja koja su blogerima rešili mnoge probleme i približili vlasnicima sajtova mnoge kompleksne funkcionalnosti. Stvorili su Akismet, kojim se borimo protiv spam komentara, a stoje i iza bbPress-a, popularne forum platforme za WordPress, Polldaddy – platformu za ankete i istraživanje, Gravatar – globalni sistem avatara koji je postao standard, Jetpack, Vaultpress, Simplenote i mnoge druge stvari. Poslednja akvizicija je poznata kompanija Woothemes, i e-commerce platforme Woocommerce, o čemu smo pisali.

U retrospektivi ovih 10 godina u blog postu na svom ličnom blogu, Mullenweg je podsetio čitaoce na brojne zanimljive momente u ovih deset godina kompanije, kao i na kredo kompanije Automattic koji su napisali pre nekoliko godina:

Nikada neću prestati da učim. Neću samo raditi na stvarima koje su mi dodeljene. Za mene ne postoji status quo. Gradiću naš biznis održivo kroz strasne i lojalne klijente. Nikada neću propustiti priliku da pomognem kolegi, i neću zaboraviti vreme kada nisam sve ovo znao.

Više me motiviše značaj od novca i znam da je open-source jedna od najjačih i najvrednijih ideja naše generacije. Pričaću sa drugima koliko mogu jer znam da je to duša kompanije koja spaja ljude sa različitih krajeva sveta. Ja sam maraton, a ne sprint, i koliko god da je cilj daleko, jedini način da do njega dođemo je korak po kora svaki naredni dan. Kroz vreme, ni jedan problem nije nepremostiv.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.