Kompanija Automattic, kupila WooCommerce!

Tvorci WordPressa, kompanija Automattic, kupila WooCommerce platformu!

Osnivač Wordpress-a Matt Mullenweg, objavio je danas da je njegova kompanija Automattic kupila WooCommerce platformu. Iako se o vrednosti ove investicije ne govori konkretno, procenjuje se da je u pitanju 30 miliona dolara i to ujedno najveća akvizicija koju je ova kompanija do sada napravila.

Woocommerce

Kompanija Automattic stoji iza WordPress platforme (koja pokreće oko 23% sajtova koji postoje) i servisa WordPress.com koji mesečno poseti preko 130 miliona ljudi (više od Facebook-a). Više od 300 zaposlenih vodi računa o ova dva glavna projekta, ali pored toga paze i na rad i razvoj servisa kao što su: Simplenote, Akismet, Longreads, Gravatar, VaultPress, Polldaddy.

Povodom pomenute akvizicije u video obraćanju javnosti, Mullenweg je istakao:

Sećam se da me je pre nekoliko godina na nekoj od naših konferencija, neko iz publike pitao kada ćemo učiniti da ljudi mogu da prave Internet prodavnice ovoliko lako, brzo i jeftino, kao što smo učinili sa sajtovima. Dobio je spontani aplazu publike. Ljudima se zaista svidela ideja.

Više od 7,5 miliona preuzimanja

WooCommerce pokreće više od 600.000 Internet prodavnica u svetu (oko 24% od ukupnog broja), a sam plugin je preuzet više od 7.500.000 puta iz repozitorijuma WordPress pluginova. To ga čini ubedljivo najpopularnijim e-commerce plugin-om, i jednim od deset najpopularnijih ukupno. 

Što se istorije pomenute kompanije tiče, ona je nastala pre nekoliko godina kada je kompanija WooThemes, vrlo popularni distributer premium WordPress tema, odlučila da uđe na tržište pravljenja prodavnica. Danas imaju 55 zaposlenih u 20 zemalja širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?