Kompanija Automattic, kupila WooCommerce!

Tvorci WordPressa, kompanija Automattic, kupila WooCommerce platformu!

Osnivač Wordpress-a Matt Mullenweg, objavio je danas da je njegova kompanija Automattic kupila WooCommerce platformu. Iako se o vrednosti ove investicije ne govori konkretno, procenjuje se da je u pitanju 30 miliona dolara i to ujedno najveća akvizicija koju je ova kompanija do sada napravila.

Woocommerce

Kompanija Automattic stoji iza WordPress platforme (koja pokreće oko 23% sajtova koji postoje) i servisa WordPress.com koji mesečno poseti preko 130 miliona ljudi (više od Facebook-a). Više od 300 zaposlenih vodi računa o ova dva glavna projekta, ali pored toga paze i na rad i razvoj servisa kao što su: Simplenote, Akismet, Longreads, Gravatar, VaultPress, Polldaddy.

Povodom pomenute akvizicije u video obraćanju javnosti, Mullenweg je istakao:

Sećam se da me je pre nekoliko godina na nekoj od naših konferencija, neko iz publike pitao kada ćemo učiniti da ljudi mogu da prave Internet prodavnice ovoliko lako, brzo i jeftino, kao što smo učinili sa sajtovima. Dobio je spontani aplazu publike. Ljudima se zaista svidela ideja.

Više od 7,5 miliona preuzimanja

WooCommerce pokreće više od 600.000 Internet prodavnica u svetu (oko 24% od ukupnog broja), a sam plugin je preuzet više od 7.500.000 puta iz repozitorijuma WordPress pluginova. To ga čini ubedljivo najpopularnijim e-commerce plugin-om, i jednim od deset najpopularnijih ukupno. 

Što se istorije pomenute kompanije tiče, ona je nastala pre nekoliko godina kada je kompanija WooThemes, vrlo popularni distributer premium WordPress tema, odlučila da uđe na tržište pravljenja prodavnica. Danas imaju 55 zaposlenih u 20 zemalja širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.