97% enkripcije za novi i bezbedniji YouTube

97% enkripcije za novi i bezbedniji YouTube

Poznato je još od ranije da velike tehnološke kompanije sve više ulažu u zaštitu podataka korisnika kao i u enkripciju različitih servisa. Od sada će i YouTube krenuti putem plana koji je započeo još pre dve godine, a koji se zasniva na formiranju što sigurnije platforme, te je ovaj servis već od danas čak 97% enkriptovan.

youtube-enkripcija

Na ovaj način, YouTube će postati drugi najsigurniji servis iz Google, nakon Gmaila. Kako prenosi Wersm, popularni servis je predstavio HTTPS podršku još pre dve godine, međutim saobraćaj na platformi je vremenom rastao velikom brzinom – što je samo dodatno otežalo planiranu misiju YouTube-a da je sprovede u delo, ako govorimo o već pomenutoj enkripciji.

Takođe, bitno je istaći da je HTTPS podrška na pomenutom servisu bila jedan od glavnih razloga zbog koga je sve više ljudi sa većom dozom samopouzdanja posećivalo YouTube, a samim tim i ogroman broj video sadržaja koji se može naći na ovom servisu. Sa druge strane, realno je očekivati da će iz kompanije uskoro rešiti pitanje i preostalih 3% nezaštićenih konekcija – čineći tako ovaj servis jednim od najsigurnijih za korisnike širom sveta.

WhatsApp i Viber kao pozitivni primeri

Ukoliko već govorimo o procesu enkripcije, neizbežno je pomenuti i druge primere vezane za ovu vrstu zaštite podataka, koji nas podsećaju na aferu Apple sa FBI-jem, kada je kompanija odbila da otključa telefon ubice iz San Bernandina i pristupi njegovim podacima. Ipak, jednu od glavnih prednosti primene enkripcije pokazali su nam Viber i WhatsApp – kada su iz oba servisa odlučili da ulože trud kako bi privatnost korisnika stavili na prvo mesto tokom svakodnevnih komunikacija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.