Webiz poslovna edukacija na Zlatiboru - od 16. do 18. juna

Webiz poslovna edukacija i primena ‘digitala’ u turizmu – od 16. do 18. juna na Zlatiboru

Drugo izdanje Webiz poslovne edukacije na Zlatiboru održaće se ove godine u hotelu Palisad od 16. do 18. juna. Kao i prethodnih godina, događaj je namenjen pojedincima i predstavnicima malih i srednjih kompanija koje žele da unaprede svoje poslovanje uz pomoć Interneta i digitalnih kanala. Pored dela posvećenog široj primeni digitala, iz organizacije najavljuju i poseban program posvećen primeni digitalnog marketinga u turizmu.

Nakon čak osam edukativnih događaja posvećenih privrednicima i pojedincima koji žele da unaprede svoje poslovanje putem Interneta, predstojeća Webiz poslovna edukacija održaće se na Zlatiboru u hotelu Palisad od 16. do 18. juna tekuće godine. Pod sloganom „Učionica sa pogledom“, događaj će i ovog puta okupiti najveća imena digitalnog marketinga u Srbiji i regionu.

Direktor Webiza, Vladimir Kovač, izjavio je u razgovoru za Netokraciju da se organizacija i ovog puta potrudila da za svaku temu dovede predavače – usko specijalizovane stručnjake i praktičare koji najbolje poznaju temu o kojoj će govoriti. Vladimir kaže:

Za govornicom će se ovoga puta naći Vladimir Zarić (Publicis One), Ivan Minić (Internet preduzetnik), Ivan Bildi (Internet marketing konsultant), Aleksandar Nikolić (Communis DDB), Goran Mirković (FourDots), Branisalav Grković (Njuz.net), Karlo König (King Kong Agency), Goran Jankuloski (ŽIŠKA) i mnogi drugi.

Oni će govoriti o content marketingu, email marketingu, kreiranju video sadržaja za društvene mreže, trenutnom pravcu digitalnog marketinga, sve popularnijim chatbot-ovima i drugim aktuelnim temama.

Digitalni marketing u turizmu šansa za iznajmljivače širom Srbije

Pored „tradicionalnog“ dela programa, od ove godine posebna pažnja posvećena je primeni digitalnog marketinga u turizmu. Zadatak ovog specijalnog izdanja Webiz poslovne edukacije jeste da uputi i edukuje domaće iznajmljivače i vlasnike apartmana o novim, digitalnim kanalima – kako za promociju destinacija i komunikaciju sa krajnjim korisnicima, tako i za njihovo konvertovanje od zainteresovanih posetioca do vernih mušterija:

Program predavanja posvećen primeni digitalnog marketinga u turizmu baviće se digitalnim marketinškim tehnikama poput e-mail marketinga, kreiranjem kampanja na društvenim mrežama, a predavači iz Srbije, Crne Gore i Hrvatske predstaviće svoje najuspešnije digitalne kampanje kada su u pitanju promocije destinacija, hotela, kao i izazove prilikom vođenja i kreiranja ovakvih kampanja.

Dotakavši se predavača, Kovač ističe da najveću pažnju svakako privlači predavanje Guneša Vurala, digitalnog menadžera Evropske komisije za putovanja koji će na Webizu predstaviti studije slučaja iz evropskih zemalja koje su kreirale digitalne kampanje za promociju svojih turističkih destinacija, ali i podeliti sa učesnicima Poslovne edukacije brojke o ulaganjima u ovaj sektor kada je Srbija u pitanju, te zemlje regiona.

Pored navedenih predavača, program Webiz poslovne edukacije upotpuniće drugi, mnogobrojni profesionalci i eksperti iz domena digitala.

Osvrnuvši se na dodatni sadržaj koji očekuje učesnike predstojeće edukacije, Vladimir kaže kako je networking važan i neizostavan deo svih Webiz događaja, kao i da učesnike Poslovne edukacije na Zlatiboru očekuje bogat program tokom tri dana – od networking večere, izleta do muzeja na otvorenom u Sirogojnu, ali i poseta nedavno renovirane Stopića pećine koja predstavlja pravi spektakl. Kako zaključuje, osim toga što je Webiz primarno edukativni događaj, svakome će prijati da poslovnu godinu zaokruži i proslavi boravkom na svežem zlatiborskom vazduhu ovog juna.

Više informacija o Webiz poslovnoj edukaciji na Zlatiboru, kao i cene kotizacija, pronađite na zvaničnom sajtu Webiza.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.