Webiz edukacija u Nišu baviće se različitim aspektima DIGITALNE EKONOMIJE

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom, Internet trgovinom ili drugim oblikom poslovanja putem Interneta, šanse su velike da ste čuli za Webiz čiji je tim tokom poslednjih sedam godina održao više od 22 događaja u Zrenjaninu, Subotici, Zlatiboru i Novom Sadu, edukujući učesnike o tehnološkom preduzetništvu, digitalnoj transformaciji, e-commerce poslovanju i drugim sektorima koji oblikuju digitalnu ekonomiju Srbije.

Ovog oktobra Webiz po prvi put stiže u Niš i to 3. i 4. oktobra. Dvodnevna edukacija održaće se u kongresnom centru Constantinus Palace i to pod krovnom temom „DIGITALNA EKONOMIJA“, tako da će učesnici imati priliku da čuju zanimljive predavače koji će govoriti o  pozicioniranju na društvenim mrežama, brendiranju na Internetu, Google oglašavanju, e-mail marketingu, digitalnoj transformaciji, digitalnom ekosistemu, ali i o WordPress-u i WooCommerce-u kao popularnim platformama.

Pravi trenutak za upoznavanje publike u Nišu

Na pitanje Netokracije zašto je toliko dugo trebalo da Webiz stigne i na jug Srbije Vladimir Kovač, direktor Webiza, rekao je da je Niš svakako logičan izbor kada se govori o centralnoj i južnoj Srbiji, ali da je odluka o organizovanju bila poslovnog karaktera:

Niš je svakako ekonomski i obrazovni centar tog dela Srbije, a poslednjih godina se okupila ozbiljna ekipa kada su u pitanju digitalne tehnologije i ICT sektor. Da ne zaboravimo, Niš je još 2006. godine bio domaćin tada vrlo napredne BizBuzz konferencije, o kojoj se i dan danas priča.

U prvim godinama smo se širili na lokacije koje su nam koliko-toliko poznate i gde imamo dosta kontakata. Trebalo je da prođe malo vremena da svi naši događaji postanu održivi i dovoljno poznati kako bismo se odlučili da organizujemo Webiz na još jednoj lokaciji. Čim se ukazala prilika, bilo je lako odlučiti se i sada sa velikim nestrpljenjem očekujemo Webiz u Nišu.

Direktor Webiza kaže da ga je prisustvo na drugoj BizBuzz konferenciji 2007. godine i inspirisalo da pokrene Webiz konferenciju i edukaciju.

Nastavljajući razgovor, Kovač je predstavio spisak predavača i panelista među kojima će se naći Vladimir Zarić, Ivan Bildi, Marko Ilić, Predrag Milićević, Momir Đekić, Ivana Petrović, Milan Ivanović, Milan Trbojević i mnogi drugi. Svi zajedno, pokušaće da objasne i približe malim i srednjim preduzetnicima kako tehnologija može da podstakne razvoj klasičnog poslovanja, te kako da njihovi biznisi uspešno ukrste tehnološka rešenja i biznis:

Jednostavno, dobrodošli su svi oni koji žele da unaprede poslovanje svojih kompanija, ali i svoje lično znanje na poljima digitalnih tehnologija i inovacija.

USAID kao glavni partner Webiz edukacije u Nišu

Partner prve Webiz edukacije u Nišu biće USAID – Projekat saradnje za ekonomski razvoj čiji je programski imperativ edukacija preduzetnika i podizanju trgovinskih kapaciteta malih i srednjih preduzeća, sa naglaskom na online trgovinu.

Upitavši Kovača koliko je za Webiz značajno ovo partnerstvo, Vladimir kaže da Webiz sa ovom organizacijom sarađuje na poslednja dva događaja, te da su se upravo zahvaljujući velikom entuzijazmu tima koji vodi projekte pri USAID-u odlučili da naprave potpuno novi događaj:

Možda se na prvi pogled ne vidi, ali saradnja sa jednom organizacijom poput USAID-a sa sobom nosi veliki broj novih kontakata, kako u privredi, tako i u državnoj administraciji, što značajno olakšava realizaciju projekata. Takođe, njihova iskustva sa projekata koje su realizovali po celoj Srbiji mnogo su nam pomogla da postavimo osnove Webiz-a u Nišu.

Budući da je niško izdanje Webiza prilagođeno široj tematici, zanimalo nas je i koliko će se ovaj događaj razlikovati od drugih edukativnih događaja koji su se tokom godina održali u Subotici, Novom Sadu, Zlatiboru i Zrenjaninu. Vladimir u startu ističe da Webiz edukacije u sebi uvek moraju da imaju dve komponente – kvalitetna predavanja i još bolji networking.

Iz organizacije kažu da je kroz vrata Webiz edukacija dosa prošlo više od 2.000 učesnika, dodajući da se nadaju odličnom odazivu u Nišu jer su za lokalnu publiku spremili i izuzetno promotivne cene karata.

„U tom smislu Webiz edukacija u Nišu neće zaostajati ni za jednim Webiz događajem koji smo realizovali do sada“, naglašava on i dodaje da se čitav tim potrudio da složi jedinstven program sa zanimljivim predavačima i još zanimljivijim temama o kojima će se dogovoriti tokom dvodnevnog događaja:

Programski gledano, obzirom da smo prvi put u ovom delu Srbije, želeli smo da prve godine idemo sa opštom pričom o digitalnom poslovanju pod nazivom DIGITALNA EKONOMIJA.

Drugog dana događaja malo više ćemo se baviti „online“ trgovinom, s obzirom na to da je to jedna od najaktuelnijih tema poslednjih par godina. Događaj je primarno namenjen ljudima iz sveta biznisa – predstavnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima, ali su svakako dobrodošli svi onih koji se profesionalno, ili iz hobija bave digitalom.

Cena karte za Webiz Niš? Samo 1.200 dinara!

Da su u fokusu Webiza na jugu Srbije predstavnici malih i srednjih preduzeća, te njihova edukacija o primeni novih tehnologija u poslovanju, iz organizacije su nas uverili i cenama ulaznica za dvodnevni događaj koje iznose svega 1.200 dinara! Više o ovom potezu, Kovač je za Netokraciju izjavio:

Kako je ovo prvi put da se jedan Webiz događaj organizuje u Nišu, želeli smo da sam ga maksimalno približimo lokalnoj publici, te smo zahvaljujući našem partneru na ovom događaju, organizaciji USAID, obezbedili veoma pristupačne cene kotizacija koje su dostupne po atraktivnoj ceni od 1.200 dinara. Broj mesta na događaju je ograničen na 150, pa je iskren savet da se svi zainteresovani prijave što pre i obezbede sebi mesto na vreme.

Za kraj, naš sagovornik poziva zainteresovane koji do sada nisu imali priliku da posete Webiz zbog geografske udaljenosti da to sada i učine jer je „Webiz Niš savršena prilika da u dva dana osetite atmosferu ove konferencije, upoznate mnogo fenomenalnih ljudi iz sveta digitalnog poslovanja i čujete preko deset sati predavanja iskusnih profesionalaca“, dodaje on.

Više o Webiz edukaciji u Nišu možete pronaći na zvaničnom sajtu događaja gde već sada možete obezbediti svoje mesto kupovinom ulaznica.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.