Webiz edukacija u Nišu baviće se različitim aspektima DIGITALNE EKONOMIJE

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom, Internet trgovinom ili drugim oblikom poslovanja putem Interneta, šanse su velike da ste čuli za Webiz čiji je tim tokom poslednjih sedam godina održao više od 22 događaja u Zrenjaninu, Subotici, Zlatiboru i Novom Sadu, edukujući učesnike o tehnološkom preduzetništvu, digitalnoj transformaciji, e-commerce poslovanju i drugim sektorima koji oblikuju digitalnu ekonomiju Srbije.

Ovog oktobra Webiz po prvi put stiže u Niš i to 3. i 4. oktobra. Dvodnevna edukacija održaće se u kongresnom centru Constantinus Palace i to pod krovnom temom „DIGITALNA EKONOMIJA“, tako da će učesnici imati priliku da čuju zanimljive predavače koji će govoriti o  pozicioniranju na društvenim mrežama, brendiranju na Internetu, Google oglašavanju, e-mail marketingu, digitalnoj transformaciji, digitalnom ekosistemu, ali i o WordPress-u i WooCommerce-u kao popularnim platformama.

Pravi trenutak za upoznavanje publike u Nišu

Na pitanje Netokracije zašto je toliko dugo trebalo da Webiz stigne i na jug Srbije Vladimir Kovač, direktor Webiza, rekao je da je Niš svakako logičan izbor kada se govori o centralnoj i južnoj Srbiji, ali da je odluka o organizovanju bila poslovnog karaktera:

Niš je svakako ekonomski i obrazovni centar tog dela Srbije, a poslednjih godina se okupila ozbiljna ekipa kada su u pitanju digitalne tehnologije i ICT sektor. Da ne zaboravimo, Niš je još 2006. godine bio domaćin tada vrlo napredne BizBuzz konferencije, o kojoj se i dan danas priča.

U prvim godinama smo se širili na lokacije koje su nam koliko-toliko poznate i gde imamo dosta kontakata. Trebalo je da prođe malo vremena da svi naši događaji postanu održivi i dovoljno poznati kako bismo se odlučili da organizujemo Webiz na još jednoj lokaciji. Čim se ukazala prilika, bilo je lako odlučiti se i sada sa velikim nestrpljenjem očekujemo Webiz u Nišu.

Direktor Webiza kaže da ga je prisustvo na drugoj BizBuzz konferenciji 2007. godine i inspirisalo da pokrene Webiz konferenciju i edukaciju.

Nastavljajući razgovor, Kovač je predstavio spisak predavača i panelista među kojima će se naći Vladimir Zarić, Ivan Bildi, Marko Ilić, Predrag Milićević, Momir Đekić, Ivana Petrović, Milan Ivanović, Milan Trbojević i mnogi drugi. Svi zajedno, pokušaće da objasne i približe malim i srednjim preduzetnicima kako tehnologija može da podstakne razvoj klasičnog poslovanja, te kako da njihovi biznisi uspešno ukrste tehnološka rešenja i biznis:

Jednostavno, dobrodošli su svi oni koji žele da unaprede poslovanje svojih kompanija, ali i svoje lično znanje na poljima digitalnih tehnologija i inovacija.

USAID kao glavni partner Webiz edukacije u Nišu

Partner prve Webiz edukacije u Nišu biće USAID – Projekat saradnje za ekonomski razvoj čiji je programski imperativ edukacija preduzetnika i podizanju trgovinskih kapaciteta malih i srednjih preduzeća, sa naglaskom na online trgovinu.

Upitavši Kovača koliko je za Webiz značajno ovo partnerstvo, Vladimir kaže da Webiz sa ovom organizacijom sarađuje na poslednja dva događaja, te da su se upravo zahvaljujući velikom entuzijazmu tima koji vodi projekte pri USAID-u odlučili da naprave potpuno novi događaj:

Možda se na prvi pogled ne vidi, ali saradnja sa jednom organizacijom poput USAID-a sa sobom nosi veliki broj novih kontakata, kako u privredi, tako i u državnoj administraciji, što značajno olakšava realizaciju projekata. Takođe, njihova iskustva sa projekata koje su realizovali po celoj Srbiji mnogo su nam pomogla da postavimo osnove Webiz-a u Nišu.

Budući da je niško izdanje Webiza prilagođeno široj tematici, zanimalo nas je i koliko će se ovaj događaj razlikovati od drugih edukativnih događaja koji su se tokom godina održali u Subotici, Novom Sadu, Zlatiboru i Zrenjaninu. Vladimir u startu ističe da Webiz edukacije u sebi uvek moraju da imaju dve komponente – kvalitetna predavanja i još bolji networking.

Iz organizacije kažu da je kroz vrata Webiz edukacija dosa prošlo više od 2.000 učesnika, dodajući da se nadaju odličnom odazivu u Nišu jer su za lokalnu publiku spremili i izuzetno promotivne cene karata.

„U tom smislu Webiz edukacija u Nišu neće zaostajati ni za jednim Webiz događajem koji smo realizovali do sada“, naglašava on i dodaje da se čitav tim potrudio da složi jedinstven program sa zanimljivim predavačima i još zanimljivijim temama o kojima će se dogovoriti tokom dvodnevnog događaja:

Programski gledano, obzirom da smo prvi put u ovom delu Srbije, želeli smo da prve godine idemo sa opštom pričom o digitalnom poslovanju pod nazivom DIGITALNA EKONOMIJA.

Drugog dana događaja malo više ćemo se baviti „online“ trgovinom, s obzirom na to da je to jedna od najaktuelnijih tema poslednjih par godina. Događaj je primarno namenjen ljudima iz sveta biznisa – predstavnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima, ali su svakako dobrodošli svi onih koji se profesionalno, ili iz hobija bave digitalom.

Cena karte za Webiz Niš? Samo 1.200 dinara!

Da su u fokusu Webiza na jugu Srbije predstavnici malih i srednjih preduzeća, te njihova edukacija o primeni novih tehnologija u poslovanju, iz organizacije su nas uverili i cenama ulaznica za dvodnevni događaj koje iznose svega 1.200 dinara! Više o ovom potezu, Kovač je za Netokraciju izjavio:

Kako je ovo prvi put da se jedan Webiz događaj organizuje u Nišu, želeli smo da sam ga maksimalno približimo lokalnoj publici, te smo zahvaljujući našem partneru na ovom događaju, organizaciji USAID, obezbedili veoma pristupačne cene kotizacija koje su dostupne po atraktivnoj ceni od 1.200 dinara. Broj mesta na događaju je ograničen na 150, pa je iskren savet da se svi zainteresovani prijave što pre i obezbede sebi mesto na vreme.

Za kraj, naš sagovornik poziva zainteresovane koji do sada nisu imali priliku da posete Webiz zbog geografske udaljenosti da to sada i učine jer je „Webiz Niš savršena prilika da u dva dana osetite atmosferu ove konferencije, upoznate mnogo fenomenalnih ljudi iz sveta digitalnog poslovanja i čujete preko deset sati predavanja iskusnih profesionalaca“, dodaje on.

Više o Webiz edukaciji u Nišu možete pronaći na zvaničnom sajtu događaja gde već sada možete obezbediti svoje mesto kupovinom ulaznica.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.