Webiz edukacija u Nišu baviće se različitim aspektima DIGITALNE EKONOMIJE

Webiz edukacija konačno stiže u Niš i to na temu DIGITALNE EKONOMIJE

Vladimir Kovač za Netokraciju govori o Webiz edukaciji u Nišu i programu koji će se tokom dvodnevnog događaja baviti različitim aspektima digitalne ekonomije.

Ukoliko se bavite digitalnim marketingom, Internet trgovinom ili drugim oblikom poslovanja putem Interneta, šanse su velike da ste čuli za Webiz čiji je tim tokom poslednjih sedam godina održao više od 22 događaja u Zrenjaninu, Subotici, Zlatiboru i Novom Sadu, edukujući učesnike o tehnološkom preduzetništvu, digitalnoj transformaciji, e-commerce poslovanju i drugim sektorima koji oblikuju digitalnu ekonomiju Srbije.

Ovog oktobra Webiz po prvi put stiže u Niš i to 3. i 4. oktobra. Dvodnevna edukacija održaće se u kongresnom centru Constantinus Palace i to pod krovnom temom „DIGITALNA EKONOMIJA“, tako da će učesnici imati priliku da čuju zanimljive predavače koji će govoriti o  pozicioniranju na društvenim mrežama, brendiranju na Internetu, Google oglašavanju, e-mail marketingu, digitalnoj transformaciji, digitalnom ekosistemu, ali i o WordPress-u i WooCommerce-u kao popularnim platformama.

Pravi trenutak za upoznavanje publike u Nišu

Na pitanje Netokracije zašto je toliko dugo trebalo da Webiz stigne i na jug Srbije Vladimir Kovač, direktor Webiza, rekao je da je Niš svakako logičan izbor kada se govori o centralnoj i južnoj Srbiji, ali da je odluka o organizovanju bila poslovnog karaktera:

Niš je svakako ekonomski i obrazovni centar tog dela Srbije, a poslednjih godina se okupila ozbiljna ekipa kada su u pitanju digitalne tehnologije i ICT sektor. Da ne zaboravimo, Niš je još 2006. godine bio domaćin tada vrlo napredne BizBuzz konferencije, o kojoj se i dan danas priča.

U prvim godinama smo se širili na lokacije koje su nam koliko-toliko poznate i gde imamo dosta kontakata. Trebalo je da prođe malo vremena da svi naši događaji postanu održivi i dovoljno poznati kako bismo se odlučili da organizujemo Webiz na još jednoj lokaciji. Čim se ukazala prilika, bilo je lako odlučiti se i sada sa velikim nestrpljenjem očekujemo Webiz u Nišu.

Direktor Webiza kaže da ga je prisustvo na drugoj BizBuzz konferenciji 2007. godine i inspirisalo da pokrene Webiz konferenciju i edukaciju.

Nastavljajući razgovor, Kovač je predstavio spisak predavača i panelista među kojima će se naći Vladimir Zarić, Ivan Bildi, Marko Ilić, Predrag Milićević, Momir Đekić, Ivana Petrović, Milan Ivanović, Milan Trbojević i mnogi drugi. Svi zajedno, pokušaće da objasne i približe malim i srednjim preduzetnicima kako tehnologija može da podstakne razvoj klasičnog poslovanja, te kako da njihovi biznisi uspešno ukrste tehnološka rešenja i biznis:

Jednostavno, dobrodošli su svi oni koji žele da unaprede poslovanje svojih kompanija, ali i svoje lično znanje na poljima digitalnih tehnologija i inovacija.

USAID kao glavni partner Webiz edukacije u Nišu

Partner prve Webiz edukacije u Nišu biće USAID – Projekat saradnje za ekonomski razvoj čiji je programski imperativ edukacija preduzetnika i podizanju trgovinskih kapaciteta malih i srednjih preduzeća, sa naglaskom na online trgovinu.

Upitavši Kovača koliko je za Webiz značajno ovo partnerstvo, Vladimir kaže da Webiz sa ovom organizacijom sarađuje na poslednja dva događaja, te da su se upravo zahvaljujući velikom entuzijazmu tima koji vodi projekte pri USAID-u odlučili da naprave potpuno novi događaj:

Možda se na prvi pogled ne vidi, ali saradnja sa jednom organizacijom poput USAID-a sa sobom nosi veliki broj novih kontakata, kako u privredi, tako i u državnoj administraciji, što značajno olakšava realizaciju projekata. Takođe, njihova iskustva sa projekata koje su realizovali po celoj Srbiji mnogo su nam pomogla da postavimo osnove Webiz-a u Nišu.

Budući da je niško izdanje Webiza prilagođeno široj tematici, zanimalo nas je i koliko će se ovaj događaj razlikovati od drugih edukativnih događaja koji su se tokom godina održali u Subotici, Novom Sadu, Zlatiboru i Zrenjaninu. Vladimir u startu ističe da Webiz edukacije u sebi uvek moraju da imaju dve komponente – kvalitetna predavanja i još bolji networking.

Iz organizacije kažu da je kroz vrata Webiz edukacija dosa prošlo više od 2.000 učesnika, dodajući da se nadaju odličnom odazivu u Nišu jer su za lokalnu publiku spremili i izuzetno promotivne cene karata.

„U tom smislu Webiz edukacija u Nišu neće zaostajati ni za jednim Webiz događajem koji smo realizovali do sada“, naglašava on i dodaje da se čitav tim potrudio da složi jedinstven program sa zanimljivim predavačima i još zanimljivijim temama o kojima će se dogovoriti tokom dvodnevnog događaja:

Programski gledano, obzirom da smo prvi put u ovom delu Srbije, želeli smo da prve godine idemo sa opštom pričom o digitalnom poslovanju pod nazivom DIGITALNA EKONOMIJA.

Drugog dana događaja malo više ćemo se baviti „online“ trgovinom, s obzirom na to da je to jedna od najaktuelnijih tema poslednjih par godina. Događaj je primarno namenjen ljudima iz sveta biznisa – predstavnicima malih i srednjih preduzeća i preduzetnicima, ali su svakako dobrodošli svi onih koji se profesionalno, ili iz hobija bave digitalom.

Cena karte za Webiz Niš? Samo 1.200 dinara!

Da su u fokusu Webiza na jugu Srbije predstavnici malih i srednjih preduzeća, te njihova edukacija o primeni novih tehnologija u poslovanju, iz organizacije su nas uverili i cenama ulaznica za dvodnevni događaj koje iznose svega 1.200 dinara! Više o ovom potezu, Kovač je za Netokraciju izjavio:

Kako je ovo prvi put da se jedan Webiz događaj organizuje u Nišu, želeli smo da sam ga maksimalno približimo lokalnoj publici, te smo zahvaljujući našem partneru na ovom događaju, organizaciji USAID, obezbedili veoma pristupačne cene kotizacija koje su dostupne po atraktivnoj ceni od 1.200 dinara. Broj mesta na događaju je ograničen na 150, pa je iskren savet da se svi zainteresovani prijave što pre i obezbede sebi mesto na vreme.

Za kraj, naš sagovornik poziva zainteresovane koji do sada nisu imali priliku da posete Webiz zbog geografske udaljenosti da to sada i učine jer je „Webiz Niš savršena prilika da u dva dana osetite atmosferu ove konferencije, upoznate mnogo fenomenalnih ljudi iz sveta digitalnog poslovanja i čujete preko deset sati predavanja iskusnih profesionalaca“, dodaje on.

Više o Webiz edukaciji u Nišu možete pronaći na zvaničnom sajtu događaja gde već sada možete obezbediti svoje mesto kupovinom ulaznica.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Tehnologija

App Store i Apple Pay su konačno stigli u Srbiju, a WWDC je bio pravi spektakl (gost Ivan Jelić)

Moglo bi se reći da je ova godina za korisnike Apple uređaja u Srbiji konačno donela lepe stvari poput srpskog App Store-a, ali i drugih servisa ove kompanije. U novoj epizodi Netokracijinog podcasta govorili smo upravo o tome, ali i šta ova 'tech' kompanija sprema od novina za čitav svet.

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?