Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Šesto izdanje Webiz konferencije i prateća Webiz E-commerce edukacija, održaće se u Zrenjaninu od 22. do 25. marta tekuće godine. Na prošlonedeljnoj promociji Webiza, prijatelji, partneri i predavači imali su priliku da se premijerno upoznaju sa planovima za 2018. godinu. U prodaju je pušteno i prvih 100 karata uz koje učesnicima konferencije sleduje i poseban poklon.

Opuštena atmosfera, craft pivo i ukusna klopa poslužili su kao odličan uvod u Webiz konferenciju čija je promocija održana prošlog četvrtka u Dogma Brewary Tap Room-u u Beogradu. U prisustvu prijatelja Webiza, partnera, predstavnika medija i predavača, predstavljeni su datumi za Webiz konferenciju i prateću Webiz E-commerce edukaciju koji će se održati od 22. do 25 marta na dobro poznatom mestu – u zrenjaninskom hotelu Vojvodina.

Sama promocija izgledala je nešto drugačije nego prethodnih godina, a prisutni su prvi put imali priliku da prisustvuju segmentu nazvanom Webiz Talks. Kroz diskusiju sa Vukom Kosovcem iz Societe Generale Banke i Stefanom Salomom iz Infostuda, moderator razgovora Aleksandra Petrovski pokušala je da otkrije koje su to priče koje stoje iza uspešnih biznisa, nastojeći da publici približi ljude koji vode ove kompanije.

‘Ove godine očekujemo više od 1.000 posetilaca’

Nakon razgovora usledilo je i obraćanje Vladimira Kovača, direktora Webiza koji je najavio aktivnosti u 2018. godini dodavši da će martovski Webiz biti šesti po redu, te da je pred timom veliki izazov – nadmašiti prošlogodišnji uspeh, listu predavača, ali i broj posetilaca koji bi ove godine mogao da nadmaši 1.000 učesnika tokom trodnevnog događaja:

Sve vreme pred sobom imamo sliku od prošle godine – oduševljena lica ljudi koja nam govore „ok, hajde da vidimo šta ćete sada smisliti…“. Imamo veliku odgovornost da ih ne izneverimo. Zato pripremamo dosta novih stvari, na primer, veći broj sala sa predavanjima i više prostora za networking, ali zadržavamo i sve one dobre prakse iz ranijih godina – velika imena među predavačima i mnogo informativnih i inspirativnih priča.

Direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je Webiz u Zrenjaninu koji će ove godine uvesti još više sadržaja.

Šesto izdanje Webiz konferencije počinje 23. marta (petak) u popodnevnim časovima, dok će ujedno i najveća razlika u odnosu na prethodne godine biti dodatak još jedne sale u okviru koje publika može da očekuje više fokusirane diskusije na temu kriptovaluta, web dizajna i drugih tema koje će uskoro biti poznate. Pored još jedne sale i brojnih radionica, publika ove godine može da očekuje i chill zonu koja će se nalaziti u dvorištu hotela, a koja će poslužiti kao unikatno mesto za predah i diskusiju uz dobru atmosferu.

Edukacija posvećena Internet trgovini u Srbiji

S druge strane, otkako je poslovna edukacija usmerena ka tematskim konferencijama, Webiz edukacija u Zrenjaninu po drugi put biće posvećena Internet trgovini, te će učesnici ovogodišnje edukacije imati priliku da čuju zanimljive predavače koji će kroz studije slučaja i primere iz prakse govoriti o različitim aspektima e-commerca:

Webiz edukacije od sada će imati svoju temu. Tako nas u Zrenjaninu očekuje detaljna priča na temu e-commercea, dok smo odlučili da se na Zlatiboru bavimo digitalnom transformacijom, a u Subotici zadržimo priče o digitalnom marketingu. Što se Zrenjanina i edukacije tiče očekujte praktična znanja, nove savete i dobre prakse ljudi koji se uspešno bave online prodajom i drugim granama Internet trgovine.

Promocija Webiza u 2018. godini održana je u krugu prijatelja konferencije, partnera, predstavnika medija i govornika tj. predavača.

Kako se ulaznice za Webiz konferenciju, te kotizacije za Webiz edukaciju već uveliko nalaze u prodaji, iz organizacije kažu da one koji svoje mesto obezbede među prvima očekuje i jedno posebno iznenađenje. Prvih 100 učesnika koji se prijave za konferenciju na poklon dobijaju knjigu „#ASKGARYVEE“ legendardnog Gerija Vajnerčeka, dok prvih 20 učesnika edukacije na poklon dobija knjigu „Bogati otac, siromašni otac“ Roberta Kiosakija.

Cena Webiz konferencije iznosi 3.600 dinara za tri dana, dok se kotizacije za Webiz E-commerce edukaciju mogu nabaviti po ceni od 15.000 dinara. Više informacija o Webizu dostupno je na zvaničnom sajtu organizacije.

Netokracija je zvanični medijski partner Webiz konferencije i Webiz edukacije i podržava događaj od njegovog začetka 2012. godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.