Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Šesto izdanje Webiz konferencije i prateća Webiz E-commerce edukacija, održaće se u Zrenjaninu od 22. do 25. marta tekuće godine. Na prošlonedeljnoj promociji Webiza, prijatelji, partneri i predavači imali su priliku da se premijerno upoznaju sa planovima za 2018. godinu. U prodaju je pušteno i prvih 100 karata uz koje učesnicima konferencije sleduje i poseban poklon.

Opuštena atmosfera, craft pivo i ukusna klopa poslužili su kao odličan uvod u Webiz konferenciju čija je promocija održana prošlog četvrtka u Dogma Brewary Tap Room-u u Beogradu. U prisustvu prijatelja Webiza, partnera, predstavnika medija i predavača, predstavljeni su datumi za Webiz konferenciju i prateću Webiz E-commerce edukaciju koji će se održati od 22. do 25 marta na dobro poznatom mestu – u zrenjaninskom hotelu Vojvodina.

Sama promocija izgledala je nešto drugačije nego prethodnih godina, a prisutni su prvi put imali priliku da prisustvuju segmentu nazvanom Webiz Talks. Kroz diskusiju sa Vukom Kosovcem iz Societe Generale Banke i Stefanom Salomom iz Infostuda, moderator razgovora Aleksandra Petrovski pokušala je da otkrije koje su to priče koje stoje iza uspešnih biznisa, nastojeći da publici približi ljude koji vode ove kompanije.

‘Ove godine očekujemo više od 1.000 posetilaca’

Nakon razgovora usledilo je i obraćanje Vladimira Kovača, direktora Webiza koji je najavio aktivnosti u 2018. godini dodavši da će martovski Webiz biti šesti po redu, te da je pred timom veliki izazov – nadmašiti prošlogodišnji uspeh, listu predavača, ali i broj posetilaca koji bi ove godine mogao da nadmaši 1.000 učesnika tokom trodnevnog događaja:

Sve vreme pred sobom imamo sliku od prošle godine – oduševljena lica ljudi koja nam govore „ok, hajde da vidimo šta ćete sada smisliti…“. Imamo veliku odgovornost da ih ne izneverimo. Zato pripremamo dosta novih stvari, na primer, veći broj sala sa predavanjima i više prostora za networking, ali zadržavamo i sve one dobre prakse iz ranijih godina – velika imena među predavačima i mnogo informativnih i inspirativnih priča.

Direktor Webiza, Vladimir Kovač, najavio je Webiz u Zrenjaninu koji će ove godine uvesti još više sadržaja.

Šesto izdanje Webiz konferencije počinje 23. marta (petak) u popodnevnim časovima, dok će ujedno i najveća razlika u odnosu na prethodne godine biti dodatak još jedne sale u okviru koje publika može da očekuje više fokusirane diskusije na temu kriptovaluta, web dizajna i drugih tema koje će uskoro biti poznate. Pored još jedne sale i brojnih radionica, publika ove godine može da očekuje i chill zonu koja će se nalaziti u dvorištu hotela, a koja će poslužiti kao unikatno mesto za predah i diskusiju uz dobru atmosferu.

Edukacija posvećena Internet trgovini u Srbiji

S druge strane, otkako je poslovna edukacija usmerena ka tematskim konferencijama, Webiz edukacija u Zrenjaninu po drugi put biće posvećena Internet trgovini, te će učesnici ovogodišnje edukacije imati priliku da čuju zanimljive predavače koji će kroz studije slučaja i primere iz prakse govoriti o različitim aspektima e-commerca:

Webiz edukacije od sada će imati svoju temu. Tako nas u Zrenjaninu očekuje detaljna priča na temu e-commercea, dok smo odlučili da se na Zlatiboru bavimo digitalnom transformacijom, a u Subotici zadržimo priče o digitalnom marketingu. Što se Zrenjanina i edukacije tiče očekujte praktična znanja, nove savete i dobre prakse ljudi koji se uspešno bave online prodajom i drugim granama Internet trgovine.

Promocija Webiza u 2018. godini održana je u krugu prijatelja konferencije, partnera, predstavnika medija i govornika tj. predavača.

Kako se ulaznice za Webiz konferenciju, te kotizacije za Webiz edukaciju već uveliko nalaze u prodaji, iz organizacije kažu da one koji svoje mesto obezbede među prvima očekuje i jedno posebno iznenađenje. Prvih 100 učesnika koji se prijave za konferenciju na poklon dobijaju knjigu „#ASKGARYVEE“ legendardnog Gerija Vajnerčeka, dok prvih 20 učesnika edukacije na poklon dobija knjigu „Bogati otac, siromašni otac“ Roberta Kiosakija.

Cena Webiz konferencije iznosi 3.600 dinara za tri dana, dok se kotizacije za Webiz E-commerce edukaciju mogu nabaviti po ceni od 15.000 dinara. Više informacija o Webizu dostupno je na zvaničnom sajtu organizacije.

Netokracija je zvanični medijski partner Webiz konferencije i Webiz edukacije i podržava događaj od njegovog začetka 2012. godine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.