Webiz Poslovna edukacija stiže u Suboticu

Webiz Poslovna edukacija stiže u Suboticu – unapredite vaš digitalni nastup i poslovanje

Pod sloganom 'Otvaramo vrata novih mogućnosti', od 18. do 20. novembra grad Subotica ugostiće još jednu Webiz Poslovnu edukaciju namenjenu predstavnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i kompanijama koji žele da unaprede svoje poslovanje putem Interneta, te poboljšaju svoj digitalni nastup.

web1

Nakon uspešne konferencije u Zrenjaninu, te letnje Poslovne edukacije na Zlatiboru, organizatori Webiza najavili su još jedan edukativni događaj koji će se održati u subotičkom hotelu Galleria od 18. do 20. novembra. I ovoga puta govoriće se o digitalnom marketingu, e-commerce poslovanju, kao i o komunikacijama i nastupu na društvenim mrežama.

U razgovoru za Netokraciju, menadžer Webiz projekta Vladimir Kovač, najavio je predstojeći događaj izjavivši:

Ni ovoga puta nema kompromisa pri odabiru predavača, pa će posetiocima teme izložiti neki od najuvaženijih predavača iz oblasti digitalnog marketinga, kao i predstavnici velikih kompanija i digitalnih marketinških agencija: Istok Pavlović, dr Sanja Vučinić, Vladimir Cerić, Ivan Minić, Marko Ilić, Slobodan Marković, Aleksandar Petković, Goran Jankuloski i drugi.

Poslovanje 2.0

Upitavši Kovača kome je predstojeća edukacija namenjena, on ističe da se Poslovna edukacija pozicionirala kao jedan od ključnih edukativnih događaja za predstavnike malih i srednjih preduzeća, te preduzetnike – koji nastoje da unaprede svoje poslovanje putem Interneta, ali i da oplemene svoje digitalne komunikološke veštine.

bildi
Kroz mnogobrojna predavanja i panel diskusije učesnici imaju priliku i sami da se uključe u raspravu (Foto: Webiz)

Prednost našeg programa edukacije jesu praktična znanja, upotrebljive informacije i saveti koje posetioci mogu da primene na sopstveni biznis. Interakcija sa predavačima je intenzivna i ona se ne završava na kraju predavanja. U okviru networkinga svako može da porazgovara sa predavačima i učesnicima edukacije i da se upozna sa drugim posetiocima.

Iz Webiz organizacije ističu da osnovna cena kotizacija za predstojeću edukaciju iznosi 18.500 dinara sa PDV-om, pri čemu do nedelje 2. oktobra važi i specijalna promotivna early bird akcija uz koju se kotizacije mogu nabaviti po 30% nižoj ceni. Više informacija o predavačima i programu dostupno je na zvaničnom sajtu Webiz poslovne edukacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.