Sponzorisano Archives - Page 2 of 14 - Netokracija.rs

Sponzorisano

Tehnologija

Može li jedan digitalac spakovati sve svoje obaveze i hobije u novi T-Cross?

Mladi vozači od svog automobila očekuju da je praktičan, da oslikava njihovu ličnost, ali i da je opremljen najnovijom tehnologijom. Kako se u tu formulu uklapa najmanji 'crossover' iz Volkswagen porodice?

Karijere

Kako HR može da pomogne inženjerima u razvoju njihove karijere?

Kada se pečat lupi na ugovor, posao HR-a trebalo bi da bude završen? Da, ukoliko radite u firmi od troje ljudi. U suprotnom, komentari nekih inženjera kako HR treba da se bavi isključivo administrativnim poslom 'padaju u vodu'.

Karijere

Da li je za programere početnike bolja praksa ili posao – i zašto?

Završavate neki od tehničkih fakulteta ili se samostalno obrazujete za posao koji podrazumeva kodiranje? Verovatno se ne brinete za posao jer znate da će ga biti. Međutim, koji je najbolji način da započnete vašu karijeru?

Gaming

50 milijardi dolara vredno ‘online gambling’ tržište Relax Gaming osvaja iz Beograda

Koliko zapravo znate o 'online' igrama na sreću? O tome kako ova industrija zaista funkcioniše, otkrivamo vam kroz razgovor sa predstavnicima kompanije Relax Gaming koji nam objašnjavaju o čemu je zapravo reč.

Intervju

Zaboravite na uspešan ‘Employer Branding’ ako na njemu radi samo HR – gde su vam kolege iz komunikacija i marketinga?

Nova vremena nose nova pravila. Ukoliko ste IT kompanija to znači da daleko više vremena morate posvetiti marketingu – želeli vi to ili ne. O tome kako se vode eksterne komunikacije i kako izbeći česta mesta na kojima se kompanije spotaknu, razgovaramo sa Larisom Zdravković.

Kultura 2.0

Employer Branding iz drugog ugla: Kako izgraditi identitet kompanije koji ljudima nešto znači?

Prošli četvrtak imali smo priliku da posetimo 'Tech Doc' filmski festival koji je kompanija Levi9 organizovala za svoje zaposlene i partnere. Kakve to ima veze sa Employer Branding-om?

Intervju

Preobražaj se ne dešava ako iza njega ne stoje ljudi koji vide svet drugim očima

Duvanska industrija bez dima? Zvuči paradoksalno, ali kompanija Philip Morris International smatra da je to moguće. O njihovoj biznis transformaciji koja će to omogućiti i zaposlenima koji igraju ključnu ulogu, u nastavku teksta razgovaramo sa njihovom HR menadžerkom.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Intervju

Šta je DevOps i zašto je poslednjih godina toliki ‘buzzword’?

Za reč DevOps čuli su čak i oni koji nemaju skoro nikakvih dodira sa IT industrijom - toliko je popularna. O tome šta ona zapravo podrazumeva u nastavku teksta objašnjava nam Oven Vuds, jedan od govornika na ovogodišnjoj konferenciji posvećenoj ovom konceptu.

E-commerce

Biometrija je sledeća velika stvar u Internet kupovini jer smo na nju navikli zahvaljujući našim telefonima

Kompanija Mastercard predstavila je novi standard koji sada podržava i autentifikaciju prilikom plaćanja putem otiska prsta ili skeniranjem lica. Kako kažu, ovaj standard je spreman da zaživi i u Srbiji, samo što još uvek nije obavezan kao što je to slučaj na tržištima koja su regulisana PSD2 direktivom.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.