TradeCore je dobio sertifikat organizacije Great Place to Work

TradeCore je dobio sertifikat organizacije Great Place to Work – sledi dalje unapređenje iskustva zaposlenih

Kompanija TradeCore dobila je sertifikat svetske organizacije Great Place to Work koji garantuje da je u pitanju poslodavac na kog se zaposleni zaista mogu osloniti. Kako je izgledao proces apliciranja i šta će im ovaj sertifikat doneti, pročitajte u nastavku teksta.

Great Place to Work je svetski priznata organizacija koja se bavi procenom kvaliteta iskustva zaposlenih u kompanijama širom sveta. Njihov osnovni cilj je da na osnovu feedbacka zaposlenih o poslodavcu kreiraju najbolje radno okruženje za njih same, a da istovremeno kompanijama pruži alate uz pomoć kojih dugotrajno mogu zadržati talente.

U tu svrhu, pored povratnih informacija koje dobijaju od zaposlenih, koriste i rigoroznu data-driven metodologiju, a da bi se kompanija sertifikovala kao Great Place to Work na godinu dana (jer se sertifikat obnavlja jednom godišnje), Trust Index Score mora biti minimum 65% pozitivnih odgovora na skali od 1 do 5, a u pozitivne odgovore se računaju oni ocenjeni sa 4 ili 5.

TradeCore je postigao rezultat od 91% Trust Index Score, Jelena Stojanović, Director of People Operations u kompaniji TradeCore, ističe da su veoma ponosni na taj rezultat i dodaje:

TradeCore je “people first” kompanija, naši ljudi su srce sistema. U jednom od prethodnih razgovora sam pominjala da imamo redovan “satisfaction survey”, kroz koji nam zaposleni ukazuju na procese i dimenzije koje treba poboljšati. Vođeni tim informacijama, pokrenuli smo niz projekata i podigli nivo zadovoljstva i angažovanja naših ljudi. U jednom momentu smo shvatili da treba da imamo jasan cilj, gde želimo da budemo i peer grupu sa kojom treba da se uporedimo, podignemo lestvicu i pratimo zadati standard.

Zaposleni su davali svoj iskren feedback, a to su potvrdili i podaci

Sam proces prikupljanja feedback-a od zaposlenih, objašnjava Jelena, bio je jednostavan, ali naglašava da same kompanije moraju obezbediti puno podataka i metrika koje se tiču samog iskustva zaposlenih, kao i neke demografske podatke o broju žena u kompaniji, ravnopravnosti rasa i religija, određenom pay gap-u po kategorijama i mnogo, mnogo više.

Pored toga, dodaje naša sagovornica, veliki fokus bio je i na kategoriji koja se tiče mogućnosti rada na inovativnim projektima, a zatim dodaje i veoma bitnu stvar koja se tiče samog apliciranja:

Naš HQ se nalazi u Londonu što je, nažalost, u ovom trenutku jedan od uslova da biste uopšte mogli da se prijavite za sertifikaciju. S obzirom na to da se većina naših zaposlenih nalazi u Srbiji, morali smo im proslediti i puno naših programa o inicijativi, kako bi uopšte prihvatili našu prijavu.

Nakon toga, zaposleni su na svoje mejlove dobili anketu sastavljanu od 63 pitanja, raspoređenih u nekoliko različitih kategorija: Credibility, Respect, Camaraderie, Fairness, Communication, Team, Equity, Leadership behaviour, Ethnicity, Gender, LGBT itd.

Anketa koju su zaposleni dobili bila je potpuno anonimna i imali su 15 dana da popune upitnik. “Od ljudi smo očekivali da ispune participation rate, minimum je 86% i da, naravno, daju svoj iskren feedback. Dobili smo oboje i beskrajno sam srećna, jer to pokazuje da idemo zajedno ka našem cilju”, navodi Jelena. Takođe, dodaje ona, pokazalo se da su određene dimenzije koje su i interno identifikovali kao zone razvoja zaista to i jesu – što govori u korist iskrenosti odgovora.

Ključan faktor je da poslodavac ima poverenje u svoje ljude i bude tu za njih – u svakom trenutku

U nastavku razgovora, Jelenu smo pitali i koje osobine, po njenom mišljenju, mora da ima dobar IT poslodavac koji posluje na domaćem tržištu, a ona ocenjuje da je takvu stvar teško komentarisati, jer ima zaista puno dobrih IT poslodavaca, a svako od njih se izdvaja po nečemu:

Ono što ja smatram da je zaista važno, jeste da ljudi unutar kompanije dele iste vrednosti i da poslodavac ima puno poverenje u svoje ljude (ovo je ključan faktor), te da su ljudi maksimalno uključeni u sve procese.

Osim benefita koji su postali standard, verujem da je za engagement izuzetno važno da svako ima jasnu sliku svoje pozicije, šta se od njega ili nje očekuje, i gde eventualno svako može videti sebe unutar kompanije u nekom određenom periodu. Mi u TradeCore-u negujemo znanje i mislim da dobre kompanije svojim ljudima pomažu da to znanje nadograde, prošire i konstantno neguju. Ako pričamo i o trenutnoj situaciji, verujem da je važno da firma ljudima pruži apsolutnu emocionalnu sigurnost i podršku, da ljudi osete da mogu da se oslone na svoje kolege i lidere.

People funkcija, koju Jelena vodi u okviru ove kompanije, kao zadatak ima upravo to – da pruži podršku kolegama i bude partner svim timovima i pojedincima u svakom trenutku. “Veliki sam pobornik i data driven pristupa, gde uz adekvatan feedback dobijate sveobuhvatnu sliku. Ubrzo po dolasku u TradeCore formirala sam strategiju za naš tim i people strategiju generalno, kao i jasne akcije kako kroz kulturu i zadovoljstvo zaposlenih postići određen nivo engagement-a i performansa”, objašnjava ona i dodaje:

Sve ovo ne bi bilo moguće da nije postojala konzistentnost u našem executive timu, podrška i poverenje. Duboko verujemo u servant leadership stil i trudimo se da ljude  motivišemo i vodimo ličnim primerom. Moram da istaknem i da sam ponosna na svoj tim, koji je izgradio odnose pune poverenja sa ljudima u kompaniji. Trudimo se da budemo agilni, tako da uvek ispratimo promene i ritam ostatka kompanije.

Meni je lično najveći izazov kako uspostaviti procese, a zadržati taj startap duh koji ovde negujemo i uglavnom uspevamo, baš zato što slušamo pažljivo i prihvatamo kritiku. Ima još puno toga da se uradi i verujem u konstantni napredak i poboljšanja.

Ovaj tim trenutno je fokusiran na to da benefit program prilagode novonastaloj situaciji i da, sada kada su se svi prilagodili na online režim, rade na obezbeđenju kvalitetnog learning iskustva. “U planu je i redefinisanje performance development programa, a skoro smo potpisali partnerstvo sa Orgnostic timom, kako bismo blagovremeno pratili metrike, te brže i agilnije reagovali gde to bude potrebno. Jasan cilj nam je da podržimo naše Tradecoreans na njihovom putu #tothemoon”, zaključuje naša sagovornica.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.

Gaming

Otvorene nacionalne kvalifikacije za internacionalni IeSF šampionat – najboljima put u Izrael i vredne nagrade

U nedelju 25. aprila u organizaciji Srpskog Saveza E-sporta zvanično su otvorene nacionalne kvalifikacije za 13. IeSF Svetski e-sports šampionat čiji je domaćin Eilat, grad u Izraelu.