TradeCore je dobio sertifikat organizacije Great Place to Work

TradeCore je dobio sertifikat organizacije Great Place to Work – sledi dalje unapređenje iskustva zaposlenih

Kompanija TradeCore dobila je sertifikat svetske organizacije Great Place to Work koji garantuje da je u pitanju poslodavac na kog se zaposleni zaista mogu osloniti. Kako je izgledao proces apliciranja i šta će im ovaj sertifikat doneti, pročitajte u nastavku teksta.

Great Place to Work je svetski priznata organizacija koja se bavi procenom kvaliteta iskustva zaposlenih u kompanijama širom sveta. Njihov osnovni cilj je da na osnovu feedbacka zaposlenih o poslodavcu kreiraju najbolje radno okruženje za njih same, a da istovremeno kompanijama pruži alate uz pomoć kojih dugotrajno mogu zadržati talente.

U tu svrhu, pored povratnih informacija koje dobijaju od zaposlenih, koriste i rigoroznu data-driven metodologiju, a da bi se kompanija sertifikovala kao Great Place to Work na godinu dana (jer se sertifikat obnavlja jednom godišnje), Trust Index Score mora biti minimum 65% pozitivnih odgovora na skali od 1 do 5, a u pozitivne odgovore se računaju oni ocenjeni sa 4 ili 5.

TradeCore je postigao rezultat od 91% Trust Index Score, Jelena Stojanović, Director of People Operations u kompaniji TradeCore, ističe da su veoma ponosni na taj rezultat i dodaje:

TradeCore je „people first“ kompanija, naši ljudi su srce sistema. U jednom od prethodnih razgovora sam pominjala da imamo redovan “satisfaction survey”, kroz koji nam zaposleni ukazuju na procese i dimenzije koje treba poboljšati. Vođeni tim informacijama, pokrenuli smo niz projekata i podigli nivo zadovoljstva i angažovanja naših ljudi. U jednom momentu smo shvatili da treba da imamo jasan cilj, gde želimo da budemo i peer grupu sa kojom treba da se uporedimo, podignemo lestvicu i pratimo zadati standard.

Zaposleni su davali svoj iskren feedback, a to su potvrdili i podaci

Sam proces prikupljanja feedback-a od zaposlenih, objašnjava Jelena, bio je jednostavan, ali naglašava da same kompanije moraju obezbediti puno podataka i metrika koje se tiču samog iskustva zaposlenih, kao i neke demografske podatke o broju žena u kompaniji, ravnopravnosti rasa i religija, određenom pay gap-u po kategorijama i mnogo, mnogo više.

Pored toga, dodaje naša sagovornica, veliki fokus bio je i na kategoriji koja se tiče mogućnosti rada na inovativnim projektima, a zatim dodaje i veoma bitnu stvar koja se tiče samog apliciranja:

Naš HQ se nalazi u Londonu što je, nažalost, u ovom trenutku jedan od uslova da biste uopšte mogli da se prijavite za sertifikaciju. S obzirom na to da se većina naših zaposlenih nalazi u Srbiji, morali smo im proslediti i puno naših programa o inicijativi, kako bi uopšte prihvatili našu prijavu.

Nakon toga, zaposleni su na svoje mejlove dobili anketu sastavljanu od 63 pitanja, raspoređenih u nekoliko različitih kategorija: Credibility, Respect, Camaraderie, Fairness, Communication, Team, Equity, Leadership behaviour, Ethnicity, Gender, LGBT itd.

Anketa koju su zaposleni dobili bila je potpuno anonimna i imali su 15 dana da popune upitnik. „Od ljudi smo očekivali da ispune participation rate, minimum je 86% i da, naravno, daju svoj iskren feedback. Dobili smo oboje i beskrajno sam srećna, jer to pokazuje da idemo zajedno ka našem cilju“, navodi Jelena. Takođe, dodaje ona, pokazalo se da su određene dimenzije koje su i interno identifikovali kao zone razvoja zaista to i jesu – što govori u korist iskrenosti odgovora.

Ključan faktor je da poslodavac ima poverenje u svoje ljude i bude tu za njih – u svakom trenutku

U nastavku razgovora, Jelenu smo pitali i koje osobine, po njenom mišljenju, mora da ima dobar IT poslodavac koji posluje na domaćem tržištu, a ona ocenjuje da je takvu stvar teško komentarisati, jer ima zaista puno dobrih IT poslodavaca, a svako od njih se izdvaja po nečemu:

Ono što ja smatram da je zaista važno, jeste da ljudi unutar kompanije dele iste vrednosti i da poslodavac ima puno poverenje u svoje ljude (ovo je ključan faktor), te da su ljudi maksimalno uključeni u sve procese.

Osim benefita koji su postali standard, verujem da je za engagement izuzetno važno da svako ima jasnu sliku svoje pozicije, šta se od njega ili nje očekuje, i gde eventualno svako može videti sebe unutar kompanije u nekom određenom periodu. Mi u TradeCore-u negujemo znanje i mislim da dobre kompanije svojim ljudima pomažu da to znanje nadograde, prošire i konstantno neguju. Ako pričamo i o trenutnoj situaciji, verujem da je važno da firma ljudima pruži apsolutnu emocionalnu sigurnost i podršku, da ljudi osete da mogu da se oslone na svoje kolege i lidere.

People funkcija, koju Jelena vodi u okviru ove kompanije, kao zadatak ima upravo to – da pruži podršku kolegama i bude partner svim timovima i pojedincima u svakom trenutku. „Veliki sam pobornik i data driven pristupa, gde uz adekvatan feedback dobijate sveobuhvatnu sliku. Ubrzo po dolasku u TradeCore formirala sam strategiju za naš tim i people strategiju generalno, kao i jasne akcije kako kroz kulturu i zadovoljstvo zaposlenih postići određen nivo engagement-a i performansa“, objašnjava ona i dodaje:

Sve ovo ne bi bilo moguće da nije postojala konzistentnost u našem executive timu, podrška i poverenje. Duboko verujemo u servant leadership stil i trudimo se da ljude  motivišemo i vodimo ličnim primerom. Moram da istaknem i da sam ponosna na svoj tim, koji je izgradio odnose pune poverenja sa ljudima u kompaniji. Trudimo se da budemo agilni, tako da uvek ispratimo promene i ritam ostatka kompanije.

Meni je lično najveći izazov kako uspostaviti procese, a zadržati taj startap duh koji ovde negujemo i uglavnom uspevamo, baš zato što slušamo pažljivo i prihvatamo kritiku. Ima još puno toga da se uradi i verujem u konstantni napredak i poboljšanja.

Ovaj tim trenutno je fokusiran na to da benefit program prilagode novonastaloj situaciji i da, sada kada su se svi prilagodili na online režim, rade na obezbeđenju kvalitetnog learning iskustva. „U planu je i redefinisanje performance development programa, a skoro smo potpisali partnerstvo sa Orgnostic timom, kako bismo blagovremeno pratili metrike, te brže i agilnije reagovali gde to bude potrebno. Jasan cilj nam je da podržimo naše Tradecoreans na njihovom putu #tothemoon“, zaključuje naša sagovornica.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Tehnologija

Top 10 ‘Black Friday’ gedžeta koje već sada možete da kupite – prema izboru Netokracije

Sada već tradicionalno donosimo vam spisak nama najinteresantnijih gedžeta iz tehnološkog sveta koje možete nabaviti po sniženim cenama za Black Friday.

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.