Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Koliko je pomenuta društvena mreža postala popularna sa lokalnog stanovišta, pokazuje činjenica da je ovo drugo Goranino gostovanje u Netokracijinom Office Talks podcastu. Ova epizoda je svojevrstan nastavak na temu upotrebe TikToka u marketinške svrhe, kao i koju ulogu u svemu tome imaju kreatori bez kojih ova popularna mreža ne bi ni postojala.

Već poznata floskula da ništa ne može bez ljudi lako se primenjuje na bilo koju društvenu mrežu, pa tako i na ovu koja nam dolazi iz Kine. TikTok se danas može pohvaliti bazom od preko milijardu korisnka, zabeleživši rast veći od Facebooka i Instagrama. Upravo zato, ova mreža postala je primamljiva za nove nezavisne kreatore kojima ovakav format videa odgovara ali i za sve biznise koji imaju priliku da se obrate širokom auditorijumu.

Gorana nam je pričala o tome šta se na TikToku sve promenilo od prošle godine, uključujući i trendove, muziku ali i rast baze korisnika. Upravo zato, razgovarali smo o tome na koji način manji ili srednji biznisi ali i veliki brendovi mogu da iskoriste ovu rastuću aplikaciju, uz osvrt na to kako sopstvenom kreativnošću stvaranja sadržaja i davanjem veće slobode kreatorima za ovu mrežu mogu da privuku korisnike.

Takođe bitna tema koju smo imali priliku da obradimo u ovoj epizodi tiče se procesa monetizacije za kreatore, uz osvrt na to koliko je zapravo Instagram važan kanal za sve kreatore sadržaja na TikToku. Ostanite do kraja epizode i saznajte koje su to dobre prakse za sve koji žele da se bave kreativnim poslom na ovoj društvenoj mreži, ali i kada bismo mogli da očekujemo da TikTok uvede opciju integrisanih oglasa u Srbiji – što će otvoriti jedan potpuno novi kanal marketinške komunikacije.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Sponzorisano

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.

Gaming

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.