Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

Sat vremena o TikTok oglašavanju (gošća Gorana Risteski)

TikTok, društvena mreža koja je osvojila svet u prethodne dve godine, raste još više i otvara nove mogućnosti za brendove, biznise, oglašivače i nezavisne kreatore. Upravo na tu temu u 73. epizodi Office Talks podcasta pričamo sa Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions.

Koliko je pomenuta društvena mreža postala popularna sa lokalnog stanovišta, pokazuje činjenica da je ovo drugo Goranino gostovanje u Netokracijinom Office Talks podcastu. Ova epizoda je svojevrstan nastavak na temu upotrebe TikToka u marketinške svrhe, kao i koju ulogu u svemu tome imaju kreatori bez kojih ova popularna mreža ne bi ni postojala.

Već poznata floskula da ništa ne može bez ljudi lako se primenjuje na bilo koju društvenu mrežu, pa tako i na ovu koja nam dolazi iz Kine. TikTok se danas može pohvaliti bazom od preko milijardu korisnka, zabeleživši rast veći od Facebooka i Instagrama. Upravo zato, ova mreža postala je primamljiva za nove nezavisne kreatore kojima ovakav format videa odgovara ali i za sve biznise koji imaju priliku da se obrate širokom auditorijumu.

Gorana nam je pričala o tome šta se na TikToku sve promenilo od prošle godine, uključujući i trendove, muziku ali i rast baze korisnika. Upravo zato, razgovarali smo o tome na koji način manji ili srednji biznisi ali i veliki brendovi mogu da iskoriste ovu rastuću aplikaciju, uz osvrt na to kako sopstvenom kreativnošću stvaranja sadržaja i davanjem veće slobode kreatorima za ovu mrežu mogu da privuku korisnike.

Takođe bitna tema koju smo imali priliku da obradimo u ovoj epizodi tiče se procesa monetizacije za kreatore, uz osvrt na to koliko je zapravo Instagram važan kanal za sve kreatore sadržaja na TikToku. Ostanite do kraja epizode i saznajte koje su to dobre prakse za sve koji žele da se bave kreativnim poslom na ovoj društvenoj mreži, ali i kada bismo mogli da očekujemo da TikTok uvede opciju integrisanih oglasa u Srbiji – što će otvoriti jedan potpuno novi kanal marketinške komunikacije.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Propustili ste

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Startapi i poslovanje

Bugarski Eleven sa novim fondom vrednim €60 miliona želi da se vrati investiranju u srpske startape

Treći fond deset je puta veći od fonda iz 2018. godine, a u fokusu bugarskog Elevena biće kompanije iz Rumunije, Grčke, Hrvatske i Srbije.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.