TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Šesnaestu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor o planetarno popularnoj aplikaciji TikTok. O ovoj društvenoj mreži se sve više priča, a mi smo sa popularnom TikTokerkom Goranom Risteski razgovarali o nastanku ove aplikacije, njenim potencijalima i budućnosti.

Fenomen TikToka, društvene mreže sa kojom smo se upoznali prošle godine, ubrzano osvaja sve više korisnika širom sveta. Kroz ovu epizodu podcasta potrudili smo se da vas nešto detaljnije i bliže uvedemo u svet ove društvene mreže i to sa relevantnom sagovornicom na ovu temu – Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions, ali je veoma aktivna na TikTok aplikaciji.

Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere i kreiranjem sadržaja na ovoj aplikaciji se uspešno bavi i pored svog primarnog posla. Upravo smo sa njom imali priliku da porazgovaramo i detaljno saznamo sve što se tiče ove društvene mreže o kojoj zaista svi govore iz dana u dan.

Sa našom gošćom govorili smo o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi više od 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao musical.ly društvena mreža 2014. godine. Gorana nam je, između ostalog, otkrila šta za nju predstavlja ova aplikacija, kreiranje sadržaja na njoj i kome je zapravo TikTok inicijalno namenjen – prema demografiji korisnika na globalu, ali i u Srbiji.

U okviru pedesetak minuta koliko traje nova epizoda, dotakli smo se i toga koji su danas TikTok trendovi (plesovi, skečevi, izazovi) najpopularniji i šta korisnike zapravo najviše na ovoj mreži privlači kada je reč o sadržaju. S obzirom da je ova društvena mreža usko vezana za kreativnost korisnika koji objavljuju sadržaj na istoj, sa Goranom pričamo i o procesu kreiranja sadržaja ali i o sve popularnijem trendu content kuća koji je pre svega zaživeo u Sjedinjenim Američkim Državama.

Osvrnuli smo se i na to kako izgleda nastup domaćih TikTokera i koji su to najpopularniji profili na ovoj aplikaciji, dok nas je Risteska bliže upoznala i sa marketinškim potencijalom ove mreže, tačnije šta zapravo znači TikTok for business opcija, koje su mogućnosti klasičnog oglašavanja na TikToku i kako izgleda saradnja na relaciji kreator – brend. Pored toga, govorili smo i o uspešnim kampanjama kako domaćih tako i stranih brendova na TikToku.

Pred sam kraj, Gorana je govorila više i o segmentu muzike na TikToku koja je sastavni i možda najbitniji deo ove društvene mreže, ističući kako su neki muzičari uspeli da uz pomoć same aplikacije dođu do velikog uspeha. U svakom slučaju, poslušajte epizodu do kraja, jer ima još zanimljivih stvari, a mi se slušamo i gledamo u narednim emisijama.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Wonder Dynamics Nikole Todorovića otvara studio u Novom Sadu – podrška stigla i od Stivena Spilberga!

U savetodavnom odboru ovog startapa nalaze se poznati američki investitori, vodeći stručnjaci za razvoj veštačke inteligencije i neka od najvećih imena svetske kinematografije među kojima su Stiven Spilberg i Džo Ruso. Sa Nikolom Todorovićem, koji je jedan od osnivača, razgovaramo o njegovom odlasku u SAD, građenju karijere u Holivudu i pokretanju startapa sa glumcem Tajem Šeridanom, zvezdom filma Ready Player One.

Novost

Nebojša Radović je novi direktor za akviziciju korisnika u kompaniji Zynga koja stoji iza igre FarmVille

Američka kompanija Zynga, pored čuvene mobile igre FarmVille, stoji iza velikog broja svetski popularnih igara koje igraju milioni igrača širom sveta. Njen novi direktor za akviziciju korisnika je Nebojša Radović.

Novost

Kompanija Quantox Technology organizuje novi humanitarni CS:GO turnir – početni fond 1.000.000 dinara

Od 3. do 4. aprila kompanija Quantox Technology organizovaće drugi po redu humanitarni turnir u popularnoj video igri CS:GO. Cilj je da se prikupe novčana sredstva za sve one koji se bore sa zdravstvenim poteškoćama.

Propustili ste

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi softverski inženjer?

Jelena Lazić iz kompanije Centili deli svoja razmišljanja.

Office Talks Podcast

Planovi Playrixa za studio u Srbiji

Gost redakcije Netokracije u novog epizodi Office Talks podcasta bio je Mirko Topalski, CEO game dev kompanije PlayrixRS. Sa njim nakon prošlogodišnjeg intervjua po drugi put detaljno razgovaramo o poslovanju u industriji razvoja igara u Srbiji nakon akvizicije Eipixa od strane ruskog giganta Playrixa.

Startapi i poslovanje

Listty kao ‘Instagram za muziku’ otkriva nam šta naši prijatelji slušaju i zašto je muzika bolja kada se deli sa drugima

Ako čujete dobru pesmu verovatno želite da je podelite sa svojim prijateljima. Startap iz Srbije sa servisom Listty omogućava upravo to i nastoji da objedini najbolje od poznatih muzičkih servisa u okviru jedne aplikacije.

Startapi i poslovanje

Otvoren poziv za startape iz Srbije za ViennaUP konferenciju, prijavite se već sada

Grad Beč nekoliko godina unazad organizuje niz događaja za startape koji su se kroz različita izdanja pretvorili u jedan od najvećih inovacijskih festivala u regionu - Vienna UP. Ove godine počinje 27. aprila i trajaće do 12. maja.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Startapi i poslovanje

€1.000.000 privredi Srbije iz SAD kroz projekat Tesla Nation

Ovaj projekat nastoji da razvije privredne veze Srbije i sveta uz pomoć dijaspore i kompanija koje su se udružile da ga podrže, a cilj mu je da promoviše Srbiju u inostranstvu kao zemlju inovatora i izuzetnih IT profesionalaca.