TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Šesnaestu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor o planetarno popularnoj aplikaciji TikTok. O ovoj društvenoj mreži se sve više priča, a mi smo sa popularnom TikTokerkom Goranom Risteski razgovarali o nastanku ove aplikacije, njenim potencijalima i budućnosti.

Fenomen TikToka, društvene mreže sa kojom smo se upoznali prošle godine, ubrzano osvaja sve više korisnika širom sveta. Kroz ovu epizodu podcasta potrudili smo se da vas nešto detaljnije i bliže uvedemo u svet ove društvene mreže i to sa relevantnom sagovornicom na ovu temu – Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions, ali je veoma aktivna na TikTok aplikaciji.

Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere i kreiranjem sadržaja na ovoj aplikaciji se uspešno bavi i pored svog primarnog posla. Upravo smo sa njom imali priliku da porazgovaramo i detaljno saznamo sve što se tiče ove društvene mreže o kojoj zaista svi govore iz dana u dan.

Sa našom gošćom govorili smo o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi više od 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao musical.ly društvena mreža 2014. godine. Gorana nam je, između ostalog, otkrila šta za nju predstavlja ova aplikacija, kreiranje sadržaja na njoj i kome je zapravo TikTok inicijalno namenjen – prema demografiji korisnika na globalu, ali i u Srbiji.

U okviru pedesetak minuta koliko traje nova epizoda, dotakli smo se i toga koji su danas TikTok trendovi (plesovi, skečevi, izazovi) najpopularniji i šta korisnike zapravo najviše na ovoj mreži privlači kada je reč o sadržaju. S obzirom da je ova društvena mreža usko vezana za kreativnost korisnika koji objavljuju sadržaj na istoj, sa Goranom pričamo i o procesu kreiranja sadržaja ali i o sve popularnijem trendu content kuća koji je pre svega zaživeo u Sjedinjenim Američkim Državama.

Osvrnuli smo se i na to kako izgleda nastup domaćih TikTokera i koji su to najpopularniji profili na ovoj aplikaciji, dok nas je Risteska bliže upoznala i sa marketinškim potencijalom ove mreže, tačnije šta zapravo znači TikTok for business opcija, koje su mogućnosti klasičnog oglašavanja na TikToku i kako izgleda saradnja na relaciji kreator – brend. Pored toga, govorili smo i o uspešnim kampanjama kako domaćih tako i stranih brendova na TikToku.

Pred sam kraj, Gorana je govorila više i o segmentu muzike na TikToku koja je sastavni i možda najbitniji deo ove društvene mreže, ističući kako su neki muzičari uspeli da uz pomoć same aplikacije dođu do velikog uspeha. U svakom slučaju, poslušajte epizodu do kraja, jer ima još zanimljivih stvari, a mi se slušamo i gledamo u narednim emisijama.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Karijere

Miloš Čučulović iz Srbije direktor je u švajcarskom MDPI-u sa više od 6.500 zaposlenih širom sveta

U švajcarskoj kompaniji koja je jedan od lidera u naučnom izdavaštvu, razvija najsavremenije alate zasnovane na generativnoj veštačkoj inteligenciji. A kako je izgledao njegov karijerni put? Pročitajte u intervjuu koji je pred vama!

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Propustili ste

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Sponzorisano

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.