Šesnaestu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor o planetarno popularnoj aplikaciji TikTok. O ovoj društvenoj mreži se sve više priča, a mi smo sa popularnom TikTokerkom Goranom Risteski razgovarali o nastanku ove aplikacije, njenim potencijalima i budućnosti.
Fenomen TikToka, društvene mreže sa kojom smo se upoznali prošle godine, ubrzano osvaja sve više korisnika širom sveta. Kroz ovu epizodu podcasta potrudili smo se da vas nešto detaljnije i bliže uvedemo u svet ove društvene mreže i to sa relevantnom sagovornicom na ovu temu – Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions, ali je veoma aktivna na TikTok aplikaciji.
Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere i kreiranjem sadržaja na ovoj aplikaciji se uspešno bavi i pored svog primarnog posla. Upravo smo sa njom imali priliku da porazgovaramo i detaljno saznamo sve što se tiče ove društvene mreže o kojoj zaista svi govore iz dana u dan.
Sa našom gošćom govorili smo o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi više od 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao musical.ly društvena mreža 2014. godine. Gorana nam je, između ostalog, otkrila šta za nju predstavlja ova aplikacija, kreiranje sadržaja na njoj i kome je zapravo TikTok inicijalno namenjen – prema demografiji korisnika na globalu, ali i u Srbiji.
U okviru pedesetak minuta koliko traje nova epizoda, dotakli smo se i toga koji su danas TikTok trendovi (plesovi, skečevi, izazovi) najpopularniji i šta korisnike zapravo najviše na ovoj mreži privlači kada je reč o sadržaju. S obzirom da je ova društvena mreža usko vezana za kreativnost korisnika koji objavljuju sadržaj na istoj, sa Goranom pričamo i o procesu kreiranja sadržaja ali i o sve popularnijem trendu content kuća koji je pre svega zaživeo u Sjedinjenim Američkim Državama.
Osvrnuli smo se i na to kako izgleda nastup domaćih TikTokera i koji su to najpopularniji profili na ovoj aplikaciji, dok nas je Risteska bliže upoznala i sa marketinškim potencijalom ove mreže, tačnije šta zapravo znači TikTok for business opcija, koje su mogućnosti klasičnog oglašavanja na TikToku i kako izgleda saradnja na relaciji kreator – brend. Pored toga, govorili smo i o uspešnim kampanjama kako domaćih tako i stranih brendova na TikToku.
Pred sam kraj, Gorana je govorila više i o segmentu muzike na TikToku koja je sastavni i možda najbitniji deo ove društvene mreže, ističući kako su neki muzičari uspeli da uz pomoć same aplikacije dođu do velikog uspeha. U svakom slučaju, poslušajte epizodu do kraja, jer ima još zanimljivih stvari, a mi se slušamo i gledamo u narednim emisijama.
Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify, Google Podcasts i… ma šta će vam više, realno?
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!