TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Šesnaestu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor o planetarno popularnoj aplikaciji TikTok. O ovoj društvenoj mreži se sve više priča, a mi smo sa popularnom TikTokerkom Goranom Risteski razgovarali o nastanku ove aplikacije, njenim potencijalima i budućnosti.

Fenomen TikToka, društvene mreže sa kojom smo se upoznali prošle godine, ubrzano osvaja sve više korisnika širom sveta. Kroz ovu epizodu podcasta potrudili smo se da vas nešto detaljnije i bliže uvedemo u svet ove društvene mreže i to sa relevantnom sagovornicom na ovu temu – Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions, ali je veoma aktivna na TikTok aplikaciji.

Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere i kreiranjem sadržaja na ovoj aplikaciji se uspešno bavi i pored svog primarnog posla. Upravo smo sa njom imali priliku da porazgovaramo i detaljno saznamo sve što se tiče ove društvene mreže o kojoj zaista svi govore iz dana u dan.

Sa našom gošćom govorili smo o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi više od 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao musical.ly društvena mreža 2014. godine. Gorana nam je, između ostalog, otkrila šta za nju predstavlja ova aplikacija, kreiranje sadržaja na njoj i kome je zapravo TikTok inicijalno namenjen – prema demografiji korisnika na globalu, ali i u Srbiji.

U okviru pedesetak minuta koliko traje nova epizoda, dotakli smo se i toga koji su danas TikTok trendovi (plesovi, skečevi, izazovi) najpopularniji i šta korisnike zapravo najviše na ovoj mreži privlači kada je reč o sadržaju. S obzirom da je ova društvena mreža usko vezana za kreativnost korisnika koji objavljuju sadržaj na istoj, sa Goranom pričamo i o procesu kreiranja sadržaja ali i o sve popularnijem trendu content kuća koji je pre svega zaživeo u Sjedinjenim Američkim Državama.

Osvrnuli smo se i na to kako izgleda nastup domaćih TikTokera i koji su to najpopularniji profili na ovoj aplikaciji, dok nas je Risteska bliže upoznala i sa marketinškim potencijalom ove mreže, tačnije šta zapravo znači TikTok for business opcija, koje su mogućnosti klasičnog oglašavanja na TikToku i kako izgleda saradnja na relaciji kreator – brend. Pored toga, govorili smo i o uspešnim kampanjama kako domaćih tako i stranih brendova na TikToku.

Pred sam kraj, Gorana je govorila više i o segmentu muzike na TikToku koja je sastavni i možda najbitniji deo ove društvene mreže, ističući kako su neki muzičari uspeli da uz pomoć same aplikacije dođu do velikog uspeha. U svakom slučaju, poslušajte epizodu do kraja, jer ima još zanimljivih stvari, a mi se slušamo i gledamo u narednim emisijama.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Gaming

Prve AA video igre i najava Epic Games kampusa: Šta je sve obeležilo srpsku gaming industriju u 2022.

Kao jedna od stabilnijih grana IT ekosistema u Srbiji, gaming je nastavio da beleži svoj rast i razvoj. Predikcije vezane za lokalni 'game dev' su dobre i za 2023. godinu, a mi vam donosimo pregled najznačajnijih momenata iz ove oblasti koji su obeležili prošlu godinu.

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Novost

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Sponzorisano

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.