TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

TikTok vodič za brendove i kreatore (gošća Gorana Risteski)

Šesnaestu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor o planetarno popularnoj aplikaciji TikTok. O ovoj društvenoj mreži se sve više priča, a mi smo sa popularnom TikTokerkom Goranom Risteski razgovarali o nastanku ove aplikacije, njenim potencijalima i budućnosti.

Fenomen TikToka, društvene mreže sa kojom smo se upoznali prošle godine, ubrzano osvaja sve više korisnika širom sveta. Kroz ovu epizodu podcasta potrudili smo se da vas nešto detaljnije i bliže uvedemo u svet ove društvene mreže i to sa relevantnom sagovornicom na ovu temu – Goranom Risteski koja radi kao Media Researcher u agenciji Direct Media United Solutions, ali je veoma aktivna na TikTok aplikaciji.

Sa svojih 60.000 pratilaca na ovoj mreži, Gorana spada među popularnije domaće i regionalne TikTokere i kreiranjem sadržaja na ovoj aplikaciji se uspešno bavi i pored svog primarnog posla. Upravo smo sa njom imali priliku da porazgovaramo i detaljno saznamo sve što se tiče ove društvene mreže o kojoj zaista svi govore iz dana u dan.

Sa našom gošćom govorili smo o prvim koracima i nastanku TikToka kao aplikacije koju danas koristi više od 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta, a koja je nastala izvorno kao musical.ly društvena mreža 2014. godine. Gorana nam je, između ostalog, otkrila šta za nju predstavlja ova aplikacija, kreiranje sadržaja na njoj i kome je zapravo TikTok inicijalno namenjen – prema demografiji korisnika na globalu, ali i u Srbiji.

U okviru pedesetak minuta koliko traje nova epizoda, dotakli smo se i toga koji su danas TikTok trendovi (plesovi, skečevi, izazovi) najpopularniji i šta korisnike zapravo najviše na ovoj mreži privlači kada je reč o sadržaju. S obzirom da je ova društvena mreža usko vezana za kreativnost korisnika koji objavljuju sadržaj na istoj, sa Goranom pričamo i o procesu kreiranja sadržaja ali i o sve popularnijem trendu content kuća koji je pre svega zaživeo u Sjedinjenim Američkim Državama.

Osvrnuli smo se i na to kako izgleda nastup domaćih TikTokera i koji su to najpopularniji profili na ovoj aplikaciji, dok nas je Risteska bliže upoznala i sa marketinškim potencijalom ove mreže, tačnije šta zapravo znači TikTok for business opcija, koje su mogućnosti klasičnog oglašavanja na TikToku i kako izgleda saradnja na relaciji kreator – brend. Pored toga, govorili smo i o uspešnim kampanjama kako domaćih tako i stranih brendova na TikToku.

Pred sam kraj, Gorana je govorila više i o segmentu muzike na TikToku koja je sastavni i možda najbitniji deo ove društvene mreže, ističući kako su neki muzičari uspeli da uz pomoć same aplikacije dođu do velikog uspeha. U svakom slučaju, poslušajte epizodu do kraja, jer ima još zanimljivih stvari, a mi se slušamo i gledamo u narednim emisijama.

Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.